Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Stolní George od České spořitelny -pouze pro uživatele stolního George
Stolní George od České spořitelny -pouze pro uživatele stolního George
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Hejlová |
---|---|
Šetření: | 14. 10. 2019 - 10. 11. 2019 |
Počet respondentů: | 25 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 15.76 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 33,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento dotazník vytvořily studentky VŠ ekonomicko-správní v rámci projektu George. Budeme rády, když náš dotazník vyplníte.
Odpovědi respondentů
1. Jaké jsi pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 17 | 68 % | 68 % |
Muž | 8 | 32 % | 32 % |
2. Kolik je ti let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25 | 9 | 36 % | 36 % |
22 | 7 | 28 % | 28 % |
20 | 5 | 20 % | 20 % |
21 | 3 | 12 % | 12 % |
24 | 1 | 4 % | 4 % |
3. V jakém kraji bydlíš?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Královéhradecký kraj | 8 | 32 % | 32 % |
Pardubický kraj | 7 | 28 % | 28 % |
Hlavní město Praha | 3 | 12 % | 12 % |
Jihomoravský kraj | 2 | 8 % | 8 % |
Vysočina | 1 | 4 % | 4 % |
Liberecký kraj | 1 | 4 % | 4 % |
Olomoucký kraj | 1 | 4 % | 4 % |
Středočeský kraj | 1 | 4 % | 4 % |
Ústecký kraj | 1 | 4 % | 4 % |
4. Jaké máte vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské | 13 | 52 % | 52 % |
Vysokoškolské | 8 | 32 % | 32 % |
Vyšší | 2 | 8 % | 8 % |
Základní | 2 | 8 % | 8 % |
5. Jste ženatý/vdaná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 19 | 76 % | 76 % |
Ano | 6 | 24 % | 24 % |
6. Máte děti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 22 | 88 % | 88 % |
Ano | 3 | 12 % | 12 % |
7. Proč jste se rozhodli založit účet u České spořitelny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pobočka ve vašem městě | 13 | 52 % | 52 % |
Různé výhody | 5 | 20 % | 20 % |
Hypoteka | 1 | 4 % | 4 % |
Českou spořitelnu mají všichni v mém okolí -> na doporučení | 1 | 4 % | 4 % |
Klasika, tzv. vsazeni si na jistotu | 1 | 4 % | 4 % |
Nutnost při sjednání hypotéky (platí dnes), dříve zaměstnanecké úročení 1 % | 1 | 4 % | 4 % |
účet jsem zakládala ještě na střední škole, a u ČS protože tam měli svoje účty rodiče | 1 | 4 % | 4 % |
Vyhrála jsem založení účtu v SOČ | 1 | 4 % | 4 % |
Založeno rodiči - zatím nemám důvod měnit | 1 | 4 % | 4 % |
8. Na co spoříte své úspory?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bydlení | 13 | 54,17 % | 52 % |
Důchod | 2 | 8,33 % | 8 % |
Finanční úspora | 1 | 4,17 % | 4 % |
Nesporim, já ziju! | 1 | 4,17 % | 4 % |
Děti | 1 | 4,17 % | 4 % |
Automaty | 1 | 4,17 % | 4 % |
na pripadne problemy - pokazeni auta, operace psa... | 1 | 4,17 % | 4 % |
To se různí | 1 | 4,17 % | 4 % |
na cokoli co budu v podoucnu potřebovat | 1 | 4,17 % | 4 % |
Auto | 1 | 4,17 % | 4 % |
na nic | 1 | 4,17 % | 4 % |
9. Máte účty u jiných bank? Proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ano mám ještě u dvou jiných bank - jeden z důvodu je, že jsem zaměstnancem jiné banky
Ano, jsou výhodnější.
Ano, ne každá banka mě vyhovuje. Nemá takové podmínky a výhody které potřebuji. Je lepší mít více bank z důvodu nefunkčnosti ostatních bank.
ano, potřebuji i druhý učet
Ano, u jedné velké jsem odjakživa, služby měla a má lepší než ČS. Založen z důvodu studentského účtu zdarma v době, kdy spořka měla měsíční poplatek 124 Kč - cca rok 2010. Pro mě tehdy velké peníze.
ING - spořicí účet
Jo, lepší podmínky pro výběr z bankomatu, exekutor tam nemůže protože nejsou na moje jmeno
Jo. Půjčky
Mám spořící účet u Hello bank, pro mě měli nejlepší podmínky
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne, nemám důvod mít vícero účtů. (V minulosti jsem měla, ale stejně jsem využívala jen ten u ČS.)
Ne, nepotřebuji
Nemám
Nemám
xxx
Zatím ne
10. Jak často navštěvujete stolního George?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně | 6 | 25 % | 24 % |
1x a více týdně | 5 | 20,83 % | 20 % |
Každý den | 4 | 16,67 % | 16 % |
1x týdně | 4 | 16,67 % | 16 % |
2x za měsíce | 3 | 12,5 % | 12 % |
1x za měsíc | 2 | 8,33 % | 8 % |
11. Jste spokojeni se změnou, která nastala přechodem ze Servisu 24 na George? Proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ano
Ano i ne. George je přehledný, na druhou stranu neumí hromadu věci, které servis 24 uměl. Rozčiluje mě také zadávání data narození (od posledního release). Ukládat si však datum narození do paměti počítače není bezpečné (navrhuje ČS abych mohla krok přeskočit). Taky mě neskutečné rozčiluje nutnost pojmenovat úcty, na které posílám peníze.
Ano je to přehlednější
ano jsem - uživatelské rozhraní, je to příjemnější pro klienta - taky grafy a přehledy, jednoduchost
Ano, líbí se mi ve spojitosti se službu Moje zdravé finance rozbor vsech výdaji/prijmu na ruzne kategorie ktere tvori celkovy graf, tudiz osobni statistika uctu
Ano, pro mě je lepší využívat aplikaci než se složitě přihlašovat do Servisu 24
Ano, přehlednější a rychlejší
Ano, přijde mi přehlednější.
Ano. Přehlednější Jednodušší Modernější
Jj
Moc ne, na servisu 24 to bylo pro mě mnohem přehlednější.
Ne, je to zmatecny
Ne, servis se mi zdál přehlednější.
Ne, vadí mi potvrzovani sms kodu u prihlaseni, nutnost zadat jméno příjemce pri placeni, neprehlednost, blbe jméno (Kdo je Jirka a proc se po něm jmenuje bankovnictví???)
NE! Nezlobte se, ale George je v porovnání se Servis24 STRAŠNÝ. Servis24 jsem využívala minimálně 1x týdně (hlavně abych se podívala na stav účtu, na platby, a na srovnání, kolik měsíčně utrácím - velmi užitečné byly různé grafy, v George taky nějaké jsou, ale jsou omezené tím, že toho neukazují zdaleka tolik, jako v Servis24). Do George se nepřihlašuji skoro vůbec, protože mi přijde nepřehledný, nesmyslný a zbytečně otravuje s funkcemi, které nechci používat, bez možnosti nějakého individuálního přizpůsobení (nebo možná ta možnost je, ale já ji nikde nenašla). Dvoufázové přihlášení mi nevadí, zabezpečení je důležité, ale jinak je pro mě George něco, co absolutně nechci používat, protože mě to svou nesystematičností a nepřehledností rozčiluje! Teď radši zůstatek na účtu kontroluji při výběru z bankomatu, než abych se musela přihlašovat do George. Servis24 byl naprosto skvělý, nechápu, proč byl nahrazen tímto paskvilem!
Nejsem spokojená - přihlašování je nepraktické, musím si zvykat na nové uživatelské rozhraní.
servis byl lepší a přehlednější
xxx
Znám již jen George
12. Je pro Vás stolní aplikace George srozumitelná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 23 | 92 % | 92 % |
Ne | 2 | 8 % | 8 % |
13. Je pro Vás stolní aplikace George přehledná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 19 | 76 % | 76 % |
Ne | 6 | 24 % | 24 % |
14. Líbí se Vám logika ovládání George?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 18 | 72 % | 72 % |
Ne | 7 | 28 % | 28 % |
15. Co na Georgi oceňujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bezpecnost
Dvoufázové přihlašování - lepší zabezpečení přístupu k účtu. Jinak NIC.
intuitivnost
Jak už bylo uvedeno, jednoduchost.
je online
Jednoduchost srozumitelnost
Jednoduchost, statistika výdajů
jednpduchost a přehlednost
Nic
Nic??
Přehled financí, kdekoliv a kdykoliv
Přehled výdajů (koláčový graf)
Přehlednost všech produktu které v této bance využívám
Rychlost
Rychlost plateb.
Snadné použití, rychlost a zabezpečení
Šifrování přes SSL/TSL
Vidím platby služební kartou
xxx
16. Co Vám na Georgi chybí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Asi nic
Funkce servis24
Komunikace přes HTTPS2
Některé věci by mohli jít nastavit po ověření v George klic. Některé věci jdou nastavit ale je potřeba navštívit pobočku. Přijde mi to dost zbytečné.
Nevím.
nic
nic ale je nepřehledný
Nic konkrétního
Prehlednost
Přehled
Přehled dokumentace (smlouvy, podpis GDPR, ...), nejsou zde vidět inkasa - v aplikaci, tím pádem nelze vše změnit, musíte se přihlásit do George na PC
Přehlednost, logika, snadné ovládání, různé druhy názorných grafů příjmů a výdajů (na Servis24 jich bylo bylo výrazně víc, než je teď na George) - vše co, měl Servis24 a George postrádá.
Servis jako měl servis24, zadání platby přes QR kód, potvrzování plateb otiskem prstu
Snazší přihlašování
V servisu 24 si u kazde odeslane platby pres internet slo dat potvrzení na mail...
více funkcí v mobilní aplikaci
xxx
Zatím jsem nic nenašel
Zatím nic
17. Co byste na Georgi změnili/vylepšili?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
asi nic
George vůbec nechci. Vraťte nám zpátky Servis24.
Možnost si nastavit "kalendarove" upominky, napr ze mam zaplatit jednu platbu atd...
Nějaké hry bych tam dal
Nic
nic
Nic konkrétního
Nic me nenapadá
Přehled
přehlednost
Přehlednost.
Systém přihlašování bez ověření SMS
Více by mohly propracovat aplikaci na telefonu
Více promyslet jak to vlastně má fungovat. Sladit stolního George s aplikaci v telefonu. Já osobně nic jiného nepoužívám a ne všechny věci udělám hned mobilně přes aplikaci v telefonu.
Vrátila bych Servis 24
Vše?
xxx
Zatím mě nic nenapadá
Zavedla bych ztracené funkce ze servis24 (stavebko a podobně) zrušila bych nutnost pojmenovat účet na který posílám platbu, zrušila bych zadávání data narození (vše viz výše)
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.