Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Strategické řízení společnosti Šumavský pramen s.r.o.

Strategické řízení společnosti Šumavský pramen s.r.o.

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Linha
Šetření:01. 11. 2010 - 08. 11. 2010
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.56
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jmenuji se Jiří Linha a jsem studentem 5. ročníku Zemědělské fakulty Jihočeské univerzity. Obracím se na Vás s prosbou o vyplnění tohoto dotazníku, který se týka jednoho z největších výrobců barelové vody v ČR. Získaná data budou využita jako zdroj pro mou diplomovou práci Strategické řízení a jeho uplatnění ve společnosti Šumavský pramen s.r.o.

Předem děkuji

 

Odpovědi respondentů

1. Kolik jste ochotni utratit týdně za nákup vody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-100 Kč956,25 %56,25 %  
100-200 Kč425 %25 %  
200-300 Kč212,5 %12,5 %  
300 Kč a více 16,25 %6,25 %  

Graf

2. Pil(a) jste již někdy barelovou vodu (vodu z aquamatu)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1487,5 %87,5 %  
ne212,5 %12,5 %  

Graf

3. V případě že ano, tak od jakého výrobce barelové vody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šumavský pramen981,82 %56,25 %  
Fontána218,18 %12,5 %  
Jiný218,18 %12,5 %  

Graf

4. Jakou neochucenou vodu preferujete na pití (tzn. pijete nejčastěji)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vodu z vodovodu 1062,5 %62,5 %  
balenou vodu531,25 %31,25 %  
pramenitou barelovou vodu16,25 %6,25 %  

Graf

5. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu pramenité vody?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena3.252.063
značka3.5631.496
kvalita2.251.188
vzhled4.6251.484
obal4.8132.402
chuť2.53.25

Graf

6. Nové informace týkající se trhu s vodou nejčastěji získáváte prostřednictvím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize850 %50 %  
internetu637,5 %37,5 %  
novin212,5 %12,5 %  

Graf

7. Jaký způsob převzetí výrobku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní převzetí 1275 %75 %  
doručení výrobcem (prodejcem) 425 %25 %  

Graf

8. Je pro Vás důležité chemické složení vody, kterou pijete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano956,25 %56,25 %  
ne743,75 %43,75 %  

Graf

9. Považujete současný trh s vodou za dostatečně kvalitní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1381,25 %81,25 %  
ne318,75 %18,75 %  

Graf

10. Kolik litrů vody průměrné denně vypijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2l850 %50 %  
2-3l531,25 %31,25 %  
0-1l318,75 %18,75 %  

Graf

11. Pil(a) jste již někdy vodu od společnosti ŠUMAVSKÝ PRAMEN?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1062,5 %62,5 %  
ne637,5 %37,5 %  

Graf

12. Pokud ano, jak jste byl(a) spokojen(a) s její kvalitou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen(a)880 %50 %  
velmi spokojen(a)220 %12,5 %  

Graf

13. Jaká je dle Vašeho názoru současná reklamní kampaň společnosti ŠUMAVSKÝ PRAMEN?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím956,25 %56,25 %  
nedostatečná637,5 %37,5 %  
dostatečná16,25 %6,25 %  

Graf

14. Přijde Vám logo společnosti dostatečně atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevybavuji si ho1381,25 %81,25 %  
ano212,5 %12,5 %  
ne16,25 %6,25 %  

Graf

15. Víte, na koho se obrátit chcete-li si od společnosti ŠUMAVSKÝ PRAMEN objednat nějaký z jejich produktů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1062,5 %62,5 %  
ano637,5 %37,5 %  

Graf

16. Zdá se Vám cena 100 Kč za barel (18,9l) přijatelná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1593,75 %93,75 %  
ne16,25 %6,25 %  

Graf

17. Víte, kde sídlí daná společnost (v případě, že nevíte, pole nevyplňujte)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
české budějovice375 %18,75 %  
v Hradci Králové125 %6,25 %  

Graf

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1062,5 %62,5 %  
muž637,5 %37,5 %  

Graf

19. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-35 let 1487,5 %87,5 %  
36-50 let 16,25 %6,25 %  
10-20 let 16,25 %6,25 %  

Graf

20. Vzdělaní

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maturita 743,75 %43,75 %  
magisterské637,5 %37,5 %  
bakalářské318,75 %18,75 %  

Graf

21. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000-20 000 Kč 956,25 %56,25 %  
méně než 10 000 Kč 425 %25 %  
30 000-40 000 Kč 212,5 %12,5 %  
20 000-30 000 Kč 16,25 %6,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Linha, J.Strategické řízení společnosti Šumavský pramen s.r.o. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://strategicke-rizeni-spolecnosti-sumavsky-pramen-s-r-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.