Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Strategické řízení společnosti Šumavský pramen s.r.o.
Strategické řízení společnosti Šumavský pramen s.r.o.
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Linha |
---|---|
Šetření: | 01. 11. 2010 - 08. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 16 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 19.56 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 50 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:50 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Jiří Linha a jsem studentem 5. ročníku Zemědělské fakulty Jihočeské univerzity. Obracím se na Vás s prosbou o vyplnění tohoto dotazníku, který se týka jednoho z největších výrobců barelové vody v ČR. Získaná data budou využita jako zdroj pro mou diplomovou práci Strategické řízení a jeho uplatnění ve společnosti Šumavský pramen s.r.o.
Předem děkuji
Odpovědi respondentů
1. Kolik jste ochotni utratit týdně za nákup vody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0-100 Kč | 9 | 56,25 % | 56,25 % |
100-200 Kč | 4 | 25 % | 25 % |
200-300 Kč | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
300 Kč a více | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
2. Pil(a) jste již někdy barelovou vodu (vodu z aquamatu)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 14 | 87,5 % | 87,5 % |
ne | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
3. V případě že ano, tak od jakého výrobce barelové vody?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Šumavský pramen | 9 | 81,82 % | 56,25 % |
Fontána | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
Jiný | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
4. Jakou neochucenou vodu preferujete na pití (tzn. pijete nejčastěji)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vodu z vodovodu | 10 | 62,5 % | 62,5 % |
balenou vodu | 5 | 31,25 % | 31,25 % |
pramenitou barelovou vodu | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
5. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu pramenité vody?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
cena | 3.25 | 2.063 |
značka | 3.563 | 1.496 |
kvalita | 2.25 | 1.188 |
vzhled | 4.625 | 1.484 |
obal | 4.813 | 2.402 |
chuť | 2.5 | 3.25 |
6. Nové informace týkající se trhu s vodou nejčastěji získáváte prostřednictvím?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 8 | 50 % | 50 % |
internetu | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
novin | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
7. Jaký způsob převzetí výrobku preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
osobní převzetí | 12 | 75 % | 75 % |
doručení výrobcem (prodejcem) | 4 | 25 % | 25 % |
8. Je pro Vás důležité chemické složení vody, kterou pijete?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 9 | 56,25 % | 56,25 % |
ne | 7 | 43,75 % | 43,75 % |
9. Považujete současný trh s vodou za dostatečně kvalitní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 13 | 81,25 % | 81,25 % |
ne | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
10. Kolik litrů vody průměrné denně vypijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-2l | 8 | 50 % | 50 % |
2-3l | 5 | 31,25 % | 31,25 % |
0-1l | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
11. Pil(a) jste již někdy vodu od společnosti ŠUMAVSKÝ PRAMEN?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 10 | 62,5 % | 62,5 % |
ne | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
12. Pokud ano, jak jste byl(a) spokojen(a) s její kvalitou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spokojen(a) | 8 | 80 % | 50 % |
velmi spokojen(a) | 2 | 20 % | 12,5 % |
13. Jaká je dle Vašeho názoru současná reklamní kampaň společnosti ŠUMAVSKÝ PRAMEN?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 9 | 56,25 % | 56,25 % |
nedostatečná | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
dostatečná | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
14. Přijde Vám logo společnosti dostatečně atraktivní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevybavuji si ho | 13 | 81,25 % | 81,25 % |
ano | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
ne | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
15. Víte, na koho se obrátit chcete-li si od společnosti ŠUMAVSKÝ PRAMEN objednat nějaký z jejich produktů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 10 | 62,5 % | 62,5 % |
ano | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
16. Zdá se Vám cena 100 Kč za barel (18,9l) přijatelná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 93,75 % | 93,75 % |
ne | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
17. Víte, kde sídlí daná společnost (v případě, že nevíte, pole nevyplňujte)?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
české budějovice | 3 | 75 % | 18,75 % |
v Hradci Králové | 1 | 25 % | 6,25 % |
18. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 10 | 62,5 % | 62,5 % |
muž | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
19. Věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-35 let | 14 | 87,5 % | 87,5 % |
36-50 let | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
10-20 let | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
20. Vzdělaní
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
maturita | 7 | 43,75 % | 43,75 % |
magisterské | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
bakalářské | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
21. Jaký je Váš měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 000-20 000 Kč | 9 | 56,25 % | 56,25 % |
méně než 10 000 Kč | 4 | 25 % | 25 % |
30 000-40 000 Kč | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
20 000-30 000 Kč | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.