Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Strategie získávání klientů

Strategie získávání klientů

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Šádková
Šetření:07. 03. 2013 - 18. 03. 2013
Počet respondentů:85
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:55,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

touto cestou bych Vás ráda požádala o vyplnění ankety, která je součástí šetření mé diplomové práce a týká se strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství.
Data budou  použita pro účely mého výzkumu. Otázky si prosím pečlivě přečtěte a své odpovědi důkladně promyslete.

 

Bc. Barbora Šádková, 

VŠB-TUO

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 Etické nástroje = veškeré jednání organizací vůči svému okolí.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5767,06 %67,06 %  
Muž2832,94 %32,94 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let5058,82 %58,82 %  
26 – 35 let2023,53 %23,53 %  
36 – 45 let89,41 %9,41 %  
46 – 55 let44,71 %4,71 %  
nad 56 let33,53 %3,53 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské4755,29 %55,29 %  
Střední s maturitou2428,24 %28,24 %  
VOŠ78,24 %8,24 %  
Základní33,53 %3,53 %  
Vyučen bez maturity22,35 %2,35 %  
Vyučen s maturitou22,35 %2,35 %  

Graf

4. Průměrná doba, po kterou využíváte jakýchkoliv finančních služeb:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10let a více2630,59 %30,59 %  
61011,76 %11,76 %  
1rok a méně1011,76 %11,76 %  
889,41 %9,41 %  
589,41 %9,41 %  
467,06 %7,06 %  
367,06 %7,06 %  
255,88 %5,88 %  
744,71 %4,71 %  
922,35 %2,35 %  

Graf

5. U jaké finanční instituce poradenské služby využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní banka3945,88 %45,88 %  
Nezávislý finanční poradce2327,06 %27,06 %  
Finanční poradce spolupracující s konkrétní bankovní či nebankovní institucí1517,65 %17,65 %  
žadné11,18 %1,18 %  
různě11,18 %1,18 %  
nevyužívám vůbec11,18 %1,18 %  
nevyužívám11,18 %1,18 %  
kombinace výše uvedeného11,18 %1,18 %  
Internetové diskuze11,18 %1,18 %  
Obchodní banka a nezávislý finanční poradce11,18 %1,18 %  
a i b11,18 %1,18 %  

Graf

6. Domníváte se, že má využívání etických nástrojů vliv na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6778,82 %78,82 %  
nevím1416,47 %16,47 %  
ne44,71 %4,71 %  

Graf

7. Jaký vliv mají podle Vás využívané marketingové nástroje na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitivní5564,71 %64,71 %  
nevím1517,65 %17,65 %  
nulový89,41 %9,41 %  
negativní78,24 %8,24 %  

Graf

8. Do jaké míry Vás ovlivnila již zažitá nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům v konečném rozhodování o poskytovateli finančních služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4148,24 %48,24 %  
Spíše ne2225,88 %25,88 %  
Vůbec ne910,59 %10,59 %  
Nevím89,41 %9,41 %  
Zcela ano55,88 %5,88 %  

Graf

9. Myslíte si, že finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti ovlivňují úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství? (Zvolte odpověď ano, ne, nevím a doplňte, proč zastáváte tento názor):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

a) ano, protože …než jsem získal osobní zkušenost s nezávislými poradci, nijak jsem ovlivněn nebyl a myslel jsem si že to pro mě bude přínosné, bohužel ani v jednom případě nebyl kladen důraz na mé zájmy ale spíše na zájmy finančního poradce který je motivován ziskem a provizí. Z tohoto důvodu již nikdy nehodlám cokoliv řešit s nezávislým finančním poradcem. Kecy tipu, že laik nemůže obsáhnout záludnosti trhu a všechny nabídky mě pouze rozesmívají. Jde o to věnovat tomu čas. Uznávám, že finanční poradce může mít výhodnější sazbu (např hypoteční úvěr) nicméně ne vždy je to tak.

Ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

Ano

ano

Ano

ano - banky často těží VELMI z finanční negramotnosti lidí ("výhodné" půjčky s "výhodnými" akcemi a "výhodnými" úroky)

Ano - lidé si myslí, že tuto oblast dokonale znají sami a pokud něco neví, tak věří, že internet je všemocnýcm a vševědoucím nástrojem. Nebo už si kdysi něco uzavřeli a jsou líní nebo se bojí zjistit, co si dnes vlastně platí.

ano - poradci řasto neradí, ale jsou po produktu, ze kterého sami mají nejvyšší provizi

ano , kvůli špatné vlastní zkušenosti

ano všichni mají zajeté názory o tom, že když se někdo stane finančním poradcem, tak jde jen po prachách, ruší se tim kamarádské vztahy

ano-negativní zkušenosti s finančními institucemi

ano, dneska je těžká doba- tak jak mám věřit, že tenhle člověk mi opravdu poradí pro mě, co nejvýhodněji

ano, finanční negramotnost je v dnešní době velkým problémem. Lidé se nechají zlákat na oko lákavé nabídky aniž by si předem byli schopni spočítat, kolik v budoucnu zaplatí a jaké další následky to bude mít. Bohužel vidí jen rychle dostupnou finanční hotovost.

ano, lepší informovanost z oveřených a pravomocných zdrojů by pomohla od nedůvěry

Ano, lidé nemají čas, či nechtějí znát skutečnou tvář finančního poradenství, kterou navíc očerňují "rádoby" poradci, kteří chtějí pomoci leda tak sami sobě.

ano, lidé potřebují poradit, když sami neví

ANO, MÉDIA OBECNĚ MOHOU OVLIVNIT NÁZOR KLIENTA NA ROZHODOVÁNÍ O POSKYTOVATELI FINANČNÍCH SLUŽEB.

ano, myslím, že obzvlášť finanční negramotnost ovlivňuje pozitivně i negativně, důvěřivější lidé spíše využijí takových služeb, protože tomu nerozumí, ostatní naopak, kvůli předsudkům

ano, naše společnost finančním poradcům nedůvěřuje

ano, obor finančního poradenství není zažitý a často jej vykonávají amatéři, kteří negativně ovlivňují názor veřejnosti

Ano, ovlivňuje. Pokud lidé nemají základní vzdělání v oblasti financí, budou mít velké problémy u finančních poradců - nebudou jím rozumět.

ano, protože finančně negramotní lidé obecně necítí potřebu využívat služeb finančního poradce

ano, protože málokdo se chce pustit do něčeho, o čem ostatní mluví, že je zbytečné a pokud tomu nerozumí, tak to nechtějí ani řešit

ano, protože obecně panuje nedůvěra v jakékoliv promo aktivity, natož pokud se aktivita týká financí, je oblast pro „běžné“ obyvatelstvo citlivá a přistupují k ní s nedůvěrou

ano, protože …………jasně, od instalatéra si fakt nenechám radit kam mám investovat money

ano, protože ………*,lidé jsou nedůvěřiví

ano, protože …lidé finančně negramotní a nedůvěřující se spíše vyhýbají službám finančního poradenství a nevyhledávají je

ano, protože …pokiaľ člověk nie je finančne gramotný, je ľahšie ovplyvniteľný,

ano, protože finanční poradce dělají (aspon z mych zkusenosti) lidi s absolutne neadekvátním vzdelanim a takovym lidem nebudu světovat sve osobní udaje ohledně finanční situace

ano, protože je podle mě správné, aby lidé věděli co se kolem nich děje a co k čemu je. Lidé, kteří jsou ovlivněny předsudky a tím, že nic neví, se určitě budou na cizího nezávislého finančního poradce jako na osobu, které není dobré důvěřovat.

Ano, protože lidé jsou zvyklí na nějaký svůj zažitý standart a něco měnit je pro ně tabu

Ano, protože lidé nejsou zvyklí za takový druh poradenství platit. A dobrou radu málokdo poskytne zdarma.

ano, protože lidé pak nemají svůj názor a neví, o co jde, tak se řídí tím, co vidí a slyší a nevyužijí tyto služby

ano, protože mnoho lidí má negativní zkušenosti např. s podvodníky v této oblasti, a proto je těžší získat nové klienty

ano, protože předsudky už ze své povahy ovlivňují chování lidí a těžko se mění

Ano, předsudky rozšiřují sami poskytovatelé nekvalitních služeb

ano, ptz lidi jsou lehce zmanipulovatelni a stava se, ze pak zacnou vyuzivat poradenskych sluzeb bez ohledu na jejich kvalitu.

ano, souvisí to s malou znalostí problematiky společně s nedůvěrou

ano, strach z poškození

ano, také si myslím, že lidé se bojí, že to pro ně bude příliš drahé využívat finanční poradenství

ano, úspěšnost ovlivňuje nedůvěra ve finanční poradce a neochota jim svěřit své finance

ano, velká nedůvěra

Ano, většina lidí jde tzv. "s davem", přejímá názor většiny, svých známých apod. Proto je složité předvědčit klienty, aby finančním poradcům důvěřovali a nemysleli si, že je chtějí ošulit.

Ano. Je obtížné získat důvěru klientů v dnešní době, kdy je ve všeobecném povědomí to, že věřit se nedá nikomu...

Ano. Lidé se bojí o své peníze. Většina není v tomto oboru vzdělána a tak lze snadno přesvědčit o čemkoli, tak posléze vznikají i zmíněné předsudky. Lidé už nevěří, že jim poradí někdo něco zadarmo.

finanční gramotnost ovlivňuje především uzavřené smlouvy a návrhy, protože jim klienti nerozumí, zatímco zažité předsudky ovlivňují výběr finančního poradenství

Finanční negramotnost lidí by mohla působit pozitivně úspěšnost strategie. Zažité předsudky - lidí vůči finančnímu poradenství - by mohly působit negativně v úspěšnosti strategie. Považuji tyto pojmy za protikladné, ale vesměs obě mohou ovlivnit proces získávání klientů :)), takže asi ano. (proto v otázce č.13 dávám Nevím)

ne - protoze mezi lidmi se pomerne zivelne rozsiruje osveta v dane oblasti

Ne záleží, na zkušenostech, recenzích a dobrém jménu

ne, protože ……společnost je nastavena tak, by určitých finančních služeb musel do budoucna využívat téměř každý

ne, protože finanční gramotnost se nemá až takovou souvislost se získáváním klientů

Ne, protože nezávislí finanční poradci nabízejí produkty od více bankovních domů, tudíž klient získá nezávislou radu a jejich rada mi ušetří čas. Někdy záleží také na preferenci bankovní instituce, které klienti dají přednost. Je potřeba stále se pojišťovat, myslet na budoucí zítřky a neschovávat peníze pod polštář.

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

nevím

Nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím, neorientuji se až tak suverénně v této problematice finančního poradanství. Neznám a nevím.

ovlivňuje, ne jednoduše popsatelným způsobem

Předchozí negativní zkušenost uz nikdo nesmaže

ůlkl

určitě ano!

xx

10. Vyznačte, do jaké míry by podle Vás měly organizace využívat etických nástrojů při procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100%2832,94 %32,94 %  
75%2327,06 %27,06 %  
50%1821,18 %21,18 %  
25%1517,65 %17,65 %  
0%11,18 %1,18 %  

Graf

11. Domníváte se, že využívání marketingových nástrojů má vliv na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7082,35 %82,35 %  
nevím1315,29 %15,29 %  
ne22,35 %2,35 %  

Graf

12. Jak silně jste byl/a ovlivněn/a následujícími faktory v procesu rozhodování o poskytovateli finančních služeb? (1-velmi slabě, 5-velmi silně):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti2.6711.868
Využívané etické nástroje2.9651.328
Využívané marketingové nástroje2.8471.353
Nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům2.8351.526

Graf

13. Jaký vliv mají podle Vás finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Negativní4856,47 %56,47 %  
Nevím1618,82 %18,82 %  
Pozitivní1517,65 %17,65 %  
Nulový67,06 %7,06 %  

Graf

14. Myslíte si, že nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům ovlivňuje konečné rozhodování klientů v oblasti výběru poskytovatele finančních služeb? (Zvolte odpověď ano, ne, nevím a doplňte, proč zastáváte tento názor):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

a)ano, protože existuje relativně mnoho „odstrašujících“ případů, kdy klienti přišly o své finance právě díky takovým „poradcům“

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

Ano

Ano

ano - myslim si, ze jde o neduveru

ano - nedůvěra je podpořena tím, že jednak neví, co přesně nezávislé poradenství je a jak by to mohlo pomoci zrovna jim a zadruhé je to ovlivněno negativními zkušenostmi některých klientů, když poradce nebyl poradce ale zlatokop

ano - potencionální klient si uvědomuje možné riziko s nezávislými finančními poradci (nedůvěra, nejistota)

ano jako předchozí

Ano jistě, tak jak mám věřit, že tenhle člověk mi opravdu poradí pro mě, co nejvýhodněji

ano-negativní zkušenosti s některými poradci

ano, často doporučení známých, rodiny atd.

Ano, do jaké míry mohu věřit nezávislému poradci, když za ním nestojí silná instituce?

ano, dokud se nepřesvědčí o opaku

ano, jiste, viz odpoved u otazky c. 9

Ano, lidé čerpají ze svých zkušeností a informací z médií, kde se mluví spíše o negativních zkušenostech. Pokud má někdo vytvořený takový předsudek, nejpíše se bude službě vyhýbat.

Ano, lidé jsou ovlivněni jednáním tzv. pojišťováků a proto raději volí banky, které již mají nějakou tradici

ano, mnoho lidí raději zvolí velkou obchodní banku

ANO, MOHOU OVLIVNIT KONEČNÉ ROZHODOVÁNÍ DÍKY VĚTŠÍ JISTOTĚ U ZAVEDENÝCH BANKOVNÍCH INSTITUCÍ.

Ano, myslí si, že nezávislý poradce není tak nezávislý a má vyšší provize ze sprostředkování nevýhodné služby.

ano, myslím, že vysvětlení je zřejmé, lidé těmto poskytovatelům nedůvěřují, a proto vyhledají jinou cestu

ano, naše společnost finančním poradcům nedůvěřuje

ano, nedůvěra ovlivněje lidi

ano, nechají se pak spíše ovlivnit reklamou

Ano, nenechají si poradit a vybírají si dle reklamy.

ano, obecně je nedůvěra v naší společnosti vysoká

ano, pokud svému poradci nedůvěřují, určitě je to ovlivní v rozhodování

ano, protože …řekla bych, že lidé dávají přednost spíše návštěvám poboček velkých, známých, důvěryhodných společností – poskytovatelů fin. služeb

ano, protože * nedůvěra ve věrohodnost

ano, protože ano viz moje odpověd před tim

ano, protože clovek při dulezitem zivotnim rozhodovani zvoli spise renomovane zdroje

ano, protože dřívější špatná zkušenost přiměje zákazníka využívat služeb společností s dobrou pověstí mezi klienty

ano, protože důležitou roli hraje jistota a neklamavé praktiky

ano, protože pořád názor většiny v okolí je pro lidi důležitý

ano, protože většina finančních poradců nemá takové zkušenosti jako kmenoví pracovníci, kteří se věnují vybraným produktům

ano, protože všude kolem nás se mluví o podvodnících, kteří využívají druhé ke svému výdělku.

ano, syndrom držení se davu

Ano.

Ano. Pokud chodí k finančním poradcům méně lidí, ovlivní to ostatní klienty. Budou si myslet, že toto poradenství nic nepřináří nebo nepomáhá.

lklj

Ne

ne

ne

Ne záleží, na zkušenostech, recenzích a dobrém jménu

ne, jak jste přišla na nedůvěru?

ne, když k nim nemám důvěru, nenechám se jím ovlivňovat. Pokud si klient vybírá finanční institut sám, je to na základě doporučení nebo předcházejících zkušeností

ne, lidé jsou pod tlakem budoucnosti, nejistoty a strachu tudíš potřebují pomoc a to bez ohledu na poskytovatele fin. služeb.

Ne, protože většina finančních poradců je nezávislých a neovlivní to poskytovatele finanční služby. A ti, kteří pracují pro konkrétní bankovní dům, využívají etických nástrojů a seriózního jednání.

nevím

nevim

nevím

nevim

Nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevim,

Nie

Osobně jsem proti nezávislým finančním poradcům zaujatý, nejsou to předsudky převzaté, nýbrž získané osobními zkušenostmi. Služeb nezávislého finančního poradce možná ještě využiji při změně fixace u hypotéky, nicméně jeho nabídka bude čistě informativní, rozhodně si sám nechám zpracovat několik nabídek od více bank. Pokud by se nabídka od finančního poradce jevila jako nejvýhodnější, mohlo by to trochu změnit můj náhled na ně. Vím že ne všichni jsou stejní, ale provize a zisk jsou silné motivy a bohužel jsou mnohdy stavěny nad lidskost a hlavní myšlenku finančního poradenství. Současný stav ve společnosti nazývaný finanční negramotnosti a zaujatosti, je jen výsledkem činnosti pojišťováků, poradců, prodejců energií a podobné, skoro se mi chce napsat verbeže, která když vidí finančně negramotného člověka vnutí mu cokoliv jen pro svůj zisk a nikoli pro zájem klienta.

Viz 9

xx

15. Jaký vliv podle Vás mají využívané etické nástroje na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní5261,18 %61,18 %  
Nevím1720 %20 %  
Negativní910,59 %10,59 %  
Nulový78,24 %8,24 %  

Graf

16. Vyznačte, do jaké míry by podle Vás měly organizace využívat marketingových nástrojů při procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50%3844,71 %44,71 %  
75%1821,18 %21,18 %  
100%1517,65 %17,65 %  
25%1112,94 %12,94 %  
0%33,53 %3,53 %  

Graf

17. Jaký vliv má podle Vás nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Negativní5564,71 %64,71 %  
Nevím2023,53 %23,53 %  
Pozitivní67,06 %7,06 %  
Nulový44,71 %4,71 %  

Graf

18. Do jaké míry Vás ovlivnily finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti v konečném rozhodování o poskytovateli finančních služeb?:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2630,59 %30,59 %  
Spíše ne2327,06 %27,06 %  
Nevím1720 %20 %  
Vůbec ne1416,47 %16,47 %  
Zcela ano55,88 %5,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Jaký vliv mají podle Vás finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

  • odpověď Negativní:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívané etické nástroje=5 na otázku 12. Jak silně jste byl/a ovlivněn/a následujícími faktory v procesu rozhodování o poskytovateli finančních služeb? (1-velmi slabě, 5-velmi silně):

15. Jaký vliv podle Vás mají využívané etické nástroje na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

  • odpověď Pozitivní:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívané etické nástroje=4 na otázku 12. Jak silně jste byl/a ovlivněn/a následujícími faktory v procesu rozhodování o poskytovateli finančních služeb? (1-velmi slabě, 5-velmi silně):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Průměrná doba, po kterou využíváte jakýchkoliv finančních služeb:

5. U jaké finanční instituce poradenské služby využíváte?

6. Domníváte se, že má využívání etických nástrojů vliv na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

7. Jaký vliv mají podle Vás využívané marketingové nástroje na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

8. Do jaké míry Vás ovlivnila již zažitá nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům v konečném rozhodování o poskytovateli finančních služeb?

9. Myslíte si, že finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti ovlivňují úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství? (Zvolte odpověď ano, ne, nevím a doplňte, proč zastáváte tento názor):

10. Vyznačte, do jaké míry by podle Vás měly organizace využívat etických nástrojů při procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

11. Domníváte se, že využívání marketingových nástrojů má vliv na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

12. Jak silně jste byl/a ovlivněn/a následujícími faktory v procesu rozhodování o poskytovateli finančních služeb? (1-velmi slabě, 5-velmi silně):

13. Jaký vliv mají podle Vás finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

14. Myslíte si, že nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům ovlivňuje konečné rozhodování klientů v oblasti výběru poskytovatele finančních služeb? (Zvolte odpověď ano, ne, nevím a doplňte, proč zastáváte tento názor):

15. Jaký vliv podle Vás mají využívané etické nástroje na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

16. Vyznačte, do jaké míry by podle Vás měly organizace využívat marketingových nástrojů při procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství:

17. Jaký vliv má podle Vás nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

18. Do jaké míry Vás ovlivnily finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti v konečném rozhodování o poskytovateli finančních služeb?:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Průměrná doba, po kterou využíváte jakýchkoliv finančních služeb:

5. U jaké finanční instituce poradenské služby využíváte?

6. Domníváte se, že má využívání etických nástrojů vliv na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

7. Jaký vliv mají podle Vás využívané marketingové nástroje na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

8. Do jaké míry Vás ovlivnila již zažitá nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům v konečném rozhodování o poskytovateli finančních služeb?

9. Myslíte si, že finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti ovlivňují úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství? (Zvolte odpověď ano, ne, nevím a doplňte, proč zastáváte tento názor):

10. Vyznačte, do jaké míry by podle Vás měly organizace využívat etických nástrojů při procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

11. Domníváte se, že využívání marketingových nástrojů má vliv na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

12. Jak silně jste byl/a ovlivněn/a následujícími faktory v procesu rozhodování o poskytovateli finančních služeb? (1-velmi slabě, 5-velmi silně):

13. Jaký vliv mají podle Vás finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

14. Myslíte si, že nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům ovlivňuje konečné rozhodování klientů v oblasti výběru poskytovatele finančních služeb? (Zvolte odpověď ano, ne, nevím a doplňte, proč zastáváte tento názor):

15. Jaký vliv podle Vás mají využívané etické nástroje na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

16. Vyznačte, do jaké míry by podle Vás měly organizace využívat marketingových nástrojů při procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství:

17. Jaký vliv má podle Vás nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?

18. Do jaké míry Vás ovlivnily finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti v konečném rozhodování o poskytovateli finančních služeb?:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šádková, B.Strategie získávání klientů (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://strategie-ziskavani-klientu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.