Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Strategie získávání klientů
Strategie získávání klientů
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Šádková |
---|---|
Šetření: | 07. 03. 2013 - 18. 03. 2013 |
Počet respondentů: | 85 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 18 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 55,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
touto cestou bych Vás ráda požádala o vyplnění ankety, která je součástí šetření mé diplomové práce a týká se strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství.
Data budou použita pro účely mého výzkumu. Otázky si prosím pečlivě přečtěte a své odpovědi důkladně promyslete.
Bc. Barbora Šádková,
VŠB-TUO
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Etické nástroje = veškeré jednání organizací vůči svému okolí.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 57 | 67,06 % | 67,06 % |
Muž | 28 | 32,94 % | 32,94 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 let | 50 | 58,82 % | 58,82 % |
26 – 35 let | 20 | 23,53 % | 23,53 % |
36 – 45 let | 8 | 9,41 % | 9,41 % |
46 – 55 let | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
nad 56 let | 3 | 3,53 % | 3,53 % |
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 47 | 55,29 % | 55,29 % |
Střední s maturitou | 24 | 28,24 % | 28,24 % |
VOŠ | 7 | 8,24 % | 8,24 % |
Základní | 3 | 3,53 % | 3,53 % |
Vyučen bez maturity | 2 | 2,35 % | 2,35 % |
Vyučen s maturitou | 2 | 2,35 % | 2,35 % |
4. Průměrná doba, po kterou využíváte jakýchkoliv finančních služeb:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10let a více | 26 | 30,59 % | 30,59 % |
6 | 10 | 11,76 % | 11,76 % |
1rok a méně | 10 | 11,76 % | 11,76 % |
8 | 8 | 9,41 % | 9,41 % |
5 | 8 | 9,41 % | 9,41 % |
4 | 6 | 7,06 % | 7,06 % |
3 | 6 | 7,06 % | 7,06 % |
2 | 5 | 5,88 % | 5,88 % |
7 | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
9 | 2 | 2,35 % | 2,35 % |
5. U jaké finanční instituce poradenské služby využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obchodní banka | 39 | 45,88 % | 45,88 % |
Nezávislý finanční poradce | 23 | 27,06 % | 27,06 % |
Finanční poradce spolupracující s konkrétní bankovní či nebankovní institucí | 15 | 17,65 % | 17,65 % |
žadné | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
různě | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
nevyužívám vůbec | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
nevyužívám | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
kombinace výše uvedeného | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
Internetové diskuze | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
Obchodní banka a nezávislý finanční poradce | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
a i b | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
6. Domníváte se, že má využívání etických nástrojů vliv na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 67 | 78,82 % | 78,82 % |
nevím | 14 | 16,47 % | 16,47 % |
ne | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
7. Jaký vliv mají podle Vás využívané marketingové nástroje na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitivní | 55 | 64,71 % | 64,71 % |
nevím | 15 | 17,65 % | 17,65 % |
nulový | 8 | 9,41 % | 9,41 % |
negativní | 7 | 8,24 % | 8,24 % |
8. Do jaké míry Vás ovlivnila již zažitá nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům v konečném rozhodování o poskytovateli finančních služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 41 | 48,24 % | 48,24 % |
Spíše ne | 22 | 25,88 % | 25,88 % |
Vůbec ne | 9 | 10,59 % | 10,59 % |
Nevím | 8 | 9,41 % | 9,41 % |
Zcela ano | 5 | 5,88 % | 5,88 % |
9. Myslíte si, že finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti ovlivňují úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství? (Zvolte odpověď ano, ne, nevím a doplňte, proč zastáváte tento názor):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
a) ano, protože …než jsem získal osobní zkušenost s nezávislými poradci, nijak jsem ovlivněn nebyl a myslel jsem si že to pro mě bude přínosné, bohužel ani v jednom případě nebyl kladen důraz na mé zájmy ale spíše na zájmy finančního poradce který je motivován ziskem a provizí. Z tohoto důvodu již nikdy nehodlám cokoliv řešit s nezávislým finančním poradcem. Kecy tipu, že laik nemůže obsáhnout záludnosti trhu a všechny nabídky mě pouze rozesmívají. Jde o to věnovat tomu čas. Uznávám, že finanční poradce může mít výhodnější sazbu (např hypoteční úvěr) nicméně ne vždy je to tak.
Ano
Ano
ano
ano
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Ano
Ano
ano
Ano
ano - banky často těží VELMI z finanční negramotnosti lidí ("výhodné" půjčky s "výhodnými" akcemi a "výhodnými" úroky)
Ano - lidé si myslí, že tuto oblast dokonale znají sami a pokud něco neví, tak věří, že internet je všemocnýcm a vševědoucím nástrojem. Nebo už si kdysi něco uzavřeli a jsou líní nebo se bojí zjistit, co si dnes vlastně platí.
ano - poradci řasto neradí, ale jsou po produktu, ze kterého sami mají nejvyšší provizi
ano , kvůli špatné vlastní zkušenosti
ano všichni mají zajeté názory o tom, že když se někdo stane finančním poradcem, tak jde jen po prachách, ruší se tim kamarádské vztahy
ano-negativní zkušenosti s finančními institucemi
ano, dneska je těžká doba- tak jak mám věřit, že tenhle člověk mi opravdu poradí pro mě, co nejvýhodněji
ano, finanční negramotnost je v dnešní době velkým problémem. Lidé se nechají zlákat na oko lákavé nabídky aniž by si předem byli schopni spočítat, kolik v budoucnu zaplatí a jaké další následky to bude mít. Bohužel vidí jen rychle dostupnou finanční hotovost.
ano, lepší informovanost z oveřených a pravomocných zdrojů by pomohla od nedůvěry
Ano, lidé nemají čas, či nechtějí znát skutečnou tvář finančního poradenství, kterou navíc očerňují "rádoby" poradci, kteří chtějí pomoci leda tak sami sobě.
ano, lidé potřebují poradit, když sami neví
ANO, MÉDIA OBECNĚ MOHOU OVLIVNIT NÁZOR KLIENTA NA ROZHODOVÁNÍ O POSKYTOVATELI FINANČNÍCH SLUŽEB.
ano, myslím, že obzvlášť finanční negramotnost ovlivňuje pozitivně i negativně, důvěřivější lidé spíše využijí takových služeb, protože tomu nerozumí, ostatní naopak, kvůli předsudkům
ano, naše společnost finančním poradcům nedůvěřuje
ano, obor finančního poradenství není zažitý a často jej vykonávají amatéři, kteří negativně ovlivňují názor veřejnosti
Ano, ovlivňuje. Pokud lidé nemají základní vzdělání v oblasti financí, budou mít velké problémy u finančních poradců - nebudou jím rozumět.
ano, protože finančně negramotní lidé obecně necítí potřebu využívat služeb finančního poradce
ano, protože málokdo se chce pustit do něčeho, o čem ostatní mluví, že je zbytečné a pokud tomu nerozumí, tak to nechtějí ani řešit
ano, protože obecně panuje nedůvěra v jakékoliv promo aktivity, natož pokud se aktivita týká financí, je oblast pro „běžné“ obyvatelstvo citlivá a přistupují k ní s nedůvěrou
ano, protože …………jasně, od instalatéra si fakt nenechám radit kam mám investovat money
ano, protože ………*,lidé jsou nedůvěřiví
ano, protože …lidé finančně negramotní a nedůvěřující se spíše vyhýbají službám finančního poradenství a nevyhledávají je
ano, protože …pokiaľ člověk nie je finančne gramotný, je ľahšie ovplyvniteľný,
ano, protože finanční poradce dělají (aspon z mych zkusenosti) lidi s absolutne neadekvátním vzdelanim a takovym lidem nebudu světovat sve osobní udaje ohledně finanční situace
ano, protože je podle mě správné, aby lidé věděli co se kolem nich děje a co k čemu je. Lidé, kteří jsou ovlivněny předsudky a tím, že nic neví, se určitě budou na cizího nezávislého finančního poradce jako na osobu, které není dobré důvěřovat.
Ano, protože lidé jsou zvyklí na nějaký svůj zažitý standart a něco měnit je pro ně tabu
Ano, protože lidé nejsou zvyklí za takový druh poradenství platit. A dobrou radu málokdo poskytne zdarma.
ano, protože lidé pak nemají svůj názor a neví, o co jde, tak se řídí tím, co vidí a slyší a nevyužijí tyto služby
ano, protože mnoho lidí má negativní zkušenosti např. s podvodníky v této oblasti, a proto je těžší získat nové klienty
ano, protože předsudky už ze své povahy ovlivňují chování lidí a těžko se mění
Ano, předsudky rozšiřují sami poskytovatelé nekvalitních služeb
ano, ptz lidi jsou lehce zmanipulovatelni a stava se, ze pak zacnou vyuzivat poradenskych sluzeb bez ohledu na jejich kvalitu.
ano, souvisí to s malou znalostí problematiky společně s nedůvěrou
ano, strach z poškození
ano, také si myslím, že lidé se bojí, že to pro ně bude příliš drahé využívat finanční poradenství
ano, úspěšnost ovlivňuje nedůvěra ve finanční poradce a neochota jim svěřit své finance
ano, velká nedůvěra
Ano, většina lidí jde tzv. "s davem", přejímá názor většiny, svých známých apod. Proto je složité předvědčit klienty, aby finančním poradcům důvěřovali a nemysleli si, že je chtějí ošulit.
Ano. Je obtížné získat důvěru klientů v dnešní době, kdy je ve všeobecném povědomí to, že věřit se nedá nikomu...
Ano. Lidé se bojí o své peníze. Většina není v tomto oboru vzdělána a tak lze snadno přesvědčit o čemkoli, tak posléze vznikají i zmíněné předsudky. Lidé už nevěří, že jim poradí někdo něco zadarmo.
finanční gramotnost ovlivňuje především uzavřené smlouvy a návrhy, protože jim klienti nerozumí, zatímco zažité předsudky ovlivňují výběr finančního poradenství
Finanční negramotnost lidí by mohla působit pozitivně úspěšnost strategie. Zažité předsudky - lidí vůči finančnímu poradenství - by mohly působit negativně v úspěšnosti strategie. Považuji tyto pojmy za protikladné, ale vesměs obě mohou ovlivnit proces získávání klientů :)), takže asi ano. (proto v otázce č.13 dávám Nevím)
ne - protoze mezi lidmi se pomerne zivelne rozsiruje osveta v dane oblasti
Ne záleží, na zkušenostech, recenzích a dobrém jménu
ne, protože ……společnost je nastavena tak, by určitých finančních služeb musel do budoucna využívat téměř každý
ne, protože finanční gramotnost se nemá až takovou souvislost se získáváním klientů
Ne, protože nezávislí finanční poradci nabízejí produkty od více bankovních domů, tudíž klient získá nezávislou radu a jejich rada mi ušetří čas. Někdy záleží také na preferenci bankovní instituce, které klienti dají přednost. Je potřeba stále se pojišťovat, myslet na budoucí zítřky a neschovávat peníze pod polštář.
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevim
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
nevím
Nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevím, neorientuji se až tak suverénně v této problematice finančního poradanství. Neznám a nevím.
ovlivňuje, ne jednoduše popsatelným způsobem
Předchozí negativní zkušenost uz nikdo nesmaže
ůlkl
určitě ano!
xx
10. Vyznačte, do jaké míry by podle Vás měly organizace využívat etických nástrojů při procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100% | 28 | 32,94 % | 32,94 % |
75% | 23 | 27,06 % | 27,06 % |
50% | 18 | 21,18 % | 21,18 % |
25% | 15 | 17,65 % | 17,65 % |
0% | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
11. Domníváte se, že využívání marketingových nástrojů má vliv na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 70 | 82,35 % | 82,35 % |
nevím | 13 | 15,29 % | 15,29 % |
ne | 2 | 2,35 % | 2,35 % |
12. Jak silně jste byl/a ovlivněn/a následujícími faktory v procesu rozhodování o poskytovateli finančních služeb? (1-velmi slabě, 5-velmi silně):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti | 2.671 | 1.868 |
Využívané etické nástroje | 2.965 | 1.328 |
Využívané marketingové nástroje | 2.847 | 1.353 |
Nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům | 2.835 | 1.526 |
13. Jaký vliv mají podle Vás finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Negativní | 48 | 56,47 % | 56,47 % |
Nevím | 16 | 18,82 % | 18,82 % |
Pozitivní | 15 | 17,65 % | 17,65 % |
Nulový | 6 | 7,06 % | 7,06 % |
14. Myslíte si, že nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům ovlivňuje konečné rozhodování klientů v oblasti výběru poskytovatele finančních služeb? (Zvolte odpověď ano, ne, nevím a doplňte, proč zastáváte tento názor):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
a)ano, protože existuje relativně mnoho „odstrašujících“ případů, kdy klienti přišly o své finance právě díky takovým „poradcům“
ano
Ano
ano
ano
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Ano
ano
Ano
Ano
ano - myslim si, ze jde o neduveru
ano - nedůvěra je podpořena tím, že jednak neví, co přesně nezávislé poradenství je a jak by to mohlo pomoci zrovna jim a zadruhé je to ovlivněno negativními zkušenostmi některých klientů, když poradce nebyl poradce ale zlatokop
ano - potencionální klient si uvědomuje možné riziko s nezávislými finančními poradci (nedůvěra, nejistota)
ano jako předchozí
Ano jistě, tak jak mám věřit, že tenhle člověk mi opravdu poradí pro mě, co nejvýhodněji
ano-negativní zkušenosti s některými poradci
ano, často doporučení známých, rodiny atd.
Ano, do jaké míry mohu věřit nezávislému poradci, když za ním nestojí silná instituce?
ano, dokud se nepřesvědčí o opaku
ano, jiste, viz odpoved u otazky c. 9
Ano, lidé čerpají ze svých zkušeností a informací z médií, kde se mluví spíše o negativních zkušenostech. Pokud má někdo vytvořený takový předsudek, nejpíše se bude službě vyhýbat.
Ano, lidé jsou ovlivněni jednáním tzv. pojišťováků a proto raději volí banky, které již mají nějakou tradici
ano, mnoho lidí raději zvolí velkou obchodní banku
ANO, MOHOU OVLIVNIT KONEČNÉ ROZHODOVÁNÍ DÍKY VĚTŠÍ JISTOTĚ U ZAVEDENÝCH BANKOVNÍCH INSTITUCÍ.
Ano, myslí si, že nezávislý poradce není tak nezávislý a má vyšší provize ze sprostředkování nevýhodné služby.
ano, myslím, že vysvětlení je zřejmé, lidé těmto poskytovatelům nedůvěřují, a proto vyhledají jinou cestu
ano, naše společnost finančním poradcům nedůvěřuje
ano, nedůvěra ovlivněje lidi
ano, nechají se pak spíše ovlivnit reklamou
Ano, nenechají si poradit a vybírají si dle reklamy.
ano, obecně je nedůvěra v naší společnosti vysoká
ano, pokud svému poradci nedůvěřují, určitě je to ovlivní v rozhodování
ano, protože …řekla bych, že lidé dávají přednost spíše návštěvám poboček velkých, známých, důvěryhodných společností – poskytovatelů fin. služeb
ano, protože * nedůvěra ve věrohodnost
ano, protože ano viz moje odpověd před tim
ano, protože clovek při dulezitem zivotnim rozhodovani zvoli spise renomovane zdroje
ano, protože dřívější špatná zkušenost přiměje zákazníka využívat služeb společností s dobrou pověstí mezi klienty
ano, protože důležitou roli hraje jistota a neklamavé praktiky
ano, protože pořád názor většiny v okolí je pro lidi důležitý
ano, protože většina finančních poradců nemá takové zkušenosti jako kmenoví pracovníci, kteří se věnují vybraným produktům
ano, protože všude kolem nás se mluví o podvodnících, kteří využívají druhé ke svému výdělku.
ano, syndrom držení se davu
Ano.
Ano. Pokud chodí k finančním poradcům méně lidí, ovlivní to ostatní klienty. Budou si myslet, že toto poradenství nic nepřináří nebo nepomáhá.
lklj
Ne
ne
ne
Ne záleží, na zkušenostech, recenzích a dobrém jménu
ne, jak jste přišla na nedůvěru?
ne, když k nim nemám důvěru, nenechám se jím ovlivňovat. Pokud si klient vybírá finanční institut sám, je to na základě doporučení nebo předcházejících zkušeností
ne, lidé jsou pod tlakem budoucnosti, nejistoty a strachu tudíš potřebují pomoc a to bez ohledu na poskytovatele fin. služeb.
Ne, protože většina finančních poradců je nezávislých a neovlivní to poskytovatele finanční služby. A ti, kteří pracují pro konkrétní bankovní dům, využívají etických nástrojů a seriózního jednání.
nevím
nevim
nevím
nevim
Nevím
Nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevim,
Nie
Osobně jsem proti nezávislým finančním poradcům zaujatý, nejsou to předsudky převzaté, nýbrž získané osobními zkušenostmi. Služeb nezávislého finančního poradce možná ještě využiji při změně fixace u hypotéky, nicméně jeho nabídka bude čistě informativní, rozhodně si sám nechám zpracovat několik nabídek od více bank. Pokud by se nabídka od finančního poradce jevila jako nejvýhodnější, mohlo by to trochu změnit můj náhled na ně. Vím že ne všichni jsou stejní, ale provize a zisk jsou silné motivy a bohužel jsou mnohdy stavěny nad lidskost a hlavní myšlenku finančního poradenství. Současný stav ve společnosti nazývaný finanční negramotnosti a zaujatosti, je jen výsledkem činnosti pojišťováků, poradců, prodejců energií a podobné, skoro se mi chce napsat verbeže, která když vidí finančně negramotného člověka vnutí mu cokoliv jen pro svůj zisk a nikoli pro zájem klienta.
Viz 9
xx
15. Jaký vliv podle Vás mají využívané etické nástroje na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pozitivní | 52 | 61,18 % | 61,18 % |
Nevím | 17 | 20 % | 20 % |
Negativní | 9 | 10,59 % | 10,59 % |
Nulový | 7 | 8,24 % | 8,24 % |
16. Vyznačte, do jaké míry by podle Vás měly organizace využívat marketingových nástrojů při procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
50% | 38 | 44,71 % | 44,71 % |
75% | 18 | 21,18 % | 21,18 % |
100% | 15 | 17,65 % | 17,65 % |
25% | 11 | 12,94 % | 12,94 % |
0% | 3 | 3,53 % | 3,53 % |
17. Jaký vliv má podle Vás nedůvěra veřejnosti k nezávislým finančním poradcům na úspěšnost strategie procesu získávání klientů v oblasti finančního poradenství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Negativní | 55 | 64,71 % | 64,71 % |
Nevím | 20 | 23,53 % | 23,53 % |
Pozitivní | 6 | 7,06 % | 7,06 % |
Nulový | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
18. Do jaké míry Vás ovlivnily finanční negramotnost a relevantní zažité předsudky veřejnosti v konečném rozhodování o poskytovateli finančních služeb?:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 26 | 30,59 % | 30,59 % |
Spíše ne | 23 | 27,06 % | 27,06 % |
Nevím | 17 | 20 % | 20 % |
Vůbec ne | 14 | 16,47 % | 16,47 % |
Zcela ano | 5 | 5,88 % | 5,88 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.