Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nabídka a kvalita stravovacích služeb spojených se zájezdem
Nabídka a kvalita stravovacích služeb spojených se zájezdem
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavlína Klímová |
---|---|
Šetření: | 03. 02. 2016 - 17. 02. 2016 |
Počet respondentů: | 110 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 13.99 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 49,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:46 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentka Vyšší obchodní podnikatelské školy v Praze a touto cestou Vás prosím o vyplnění mého dotazníku na téma Nabídka a kvalita stravovacích služeb spojených se zájezdem, který slouží jako podklad pro mou absolventskou prací na téma Analýza spokojenosti s nabídkou a kvalitou stravovacích služeb v rámci zájezdové činnosti.
Dotazník je anonymní, obsahuje převážně uzavřené otázky s možností jedné nebo více variant, pouze jednu otevřenou otázku.
Děkuji Vám za čas věnovaný vyplnění dotazníku. V případě zájmu o souhrnné výsledky mě neváhejte kontaktovat na emailové adrese klima.pavlina@gmail.com
S poděkováním,
Pavlína Klímová
Odpovědi respondentů
1. Co pro Vás znamená kvalita?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
100% spokojenost
Bezpečí, čistota, ochota personálu
cerstve a poctive udelane
Cerstve potraviny, ciste prostredi, laskavy a vzdelany personal.
Cerstvost, pestrost, vysoky obsah patricnych latek
Co to je za debilní otázku? Aspoň kvalita čeho , ty pipino? Kvalita pro mě znamená kvalitu. Kvalitní výrobek , pokrm , zážitek... Vzhledem k zaměření dotazníku pro mě kvalitní stravovací službu představuje pokrm kvalitně připravený z kvalitních , a pokud možno , čerstvých surovin. Čistota prostředí je samozřejmostí.
cokoliv na co se můžu spolehnout
Čerstvé suroviny, vyvážená strava
Čerstvé, dobré, dostatečné množství
Čerstvost, chutnost, domácí výroba, žádné potravinové náhražky - bujon, vegeta atd...
Čertvé potraviny
Číslo 1
Dlouhodoba vydrz produktu a intuitivni sluzby
Dobre a cerstve
dobré jídlo a pivo
Dobre jídlo, čistota a ochotný servis.
Dobre odvedena prace. Od dobre vyrobene veci az po dobre provedenou cinnost
dobré vlastnosti dané věci
Dobre zboží a kvalitní služby
Dobry pomer mezi Cenou a Vykonen. Kvalita je relativni.
Dobrý produk lišící se od ostatnich
Dobrý přístup k návštěvníkům zájezdu a jíných.
Dobře odvedenou práci, službu, produkt. Pozitivní zpětný pocit z dané věci či služby.
Dostat za moje peníze, tomu odpovídající služby abych byl spokojen. samozřejme čim více penez Tim by mela byt kvalita lepší
Hednoznačně hodně ,je pro mně duležitá a rozhodujicí
Hodně
Hodně
hodne
Hodně, ráda si i za dobrou kvalitu zaplatim!
Chutné a na pohled lákavé hlavně čerstvé.
Chutne jidlo z cerstvych surovin
chutné, čisté, slušný servis
Jídlo uvařené z čerstvých a kvalitních surovin bez přebytku chemických dochucovadel při zachování správného postupu přípravy
Kdyz za svoje penize dostanu to,co si predstavuji.
Když cena zájezdu odpovídá uvedeným službám.
Když služby odpovídají ceně
komfort
komfort
kvalita - výrobky z kvalitních surovin (nic jako sýr z tesca, který viděl skutečný sýr někde z vlaku)
Kvalita je čerstvost, nezávadnost, za kterou si stojí za to připlatit.
Kvalita je jakost služby nebo produktu. V oblasti cestovního ruchu a gastronomie bych jako kvalitu definoval rychlou a přátelskou komunikaci, nadstandartní služby, výborné jídlo a pití.
Kvalita je pojem pro kladné vlastnosti a co se jídla týká máme rádi dobrá a kvalitní jídla.
Kvalita je pro mě široký pojem. Pokud se ptáte na kvalitu s daným tématem. Vyplívá z dotazníku, nicméně pokud se ptáte na kvalitu jako takovou co pro mne znamená. Kvalita vychází vždy od nějakého zažitého standartu, na který jsme zvyklí. Co pro Vás znamená kvalita?? Na tuto otázku se nedá jednoznačně odpovědět. Otázka č. 18 není jednoznačná má dvě odpovědi. Nezdá se Vám.
Kvalita je to na co člověk kouká jako první co je kvalitní tím je to lepší .
kvalita pro mne znamena to jak a zceho je dany pokrm pripraven a jak se pri tom dba na dodrzovani TPP, - technologie pripravy pokrmu . At uz se jedna o restauracni zarizeni ci kdyz si clovek vari sam .
Kvalita produktu
Kvalita.
Kvalitní servis služeb.
Kvalitní služby, ceny odpovídající službě
Kvalitní spánek, kvalitní strava - zdravá strava apod.
kvalitní výrobek či služba v poměru k ceně
Lepší jakost a úroveň
LÍzání koziček a prcání ze zadu. :P
Lízání koziček a prcání ze zadu. :P
Mám ráda kvalitní věci v gastronomii i ostatních směrech.
mít možnost si vybrat z více pokrmů z čerstvých surovin, které jsou dobře upraveny a to vše doprovázené příjemnou obsluhou.
Moje spokojenost
N
Nadstandardní
Nadšení
naprostou dostatečnou službu za kterou zaplatím
Něco co mě nezklame
Něco lepšího
Něco, čeho si vážím, má dobré jméno a něco, s čím jsem spokojen.
Nejsem si jista jak vlastně kvalitu popsat. Co pro mě znamená ?Když se zamyslím, kvalita by měla být samozřejmost ,když za něco zaplatím at je to zboží ,stravování či nějaká služba ,předpokládám, že za to dostanu kvalitní produkt ,služby, jidlo, bohužel jsme se asi všichni setkali se situací, kdy to tak není .Tak co pro mě znamená kvalita?Kvalita pro mě znamená příjemná a ochotná prodavačka v obchodě , kvalitně připravené jídlo, které je slast pro oči i chutové pohárky , nemusí to být nejluxusnější restaurace ,je to pro mě místo kam se vždy ráda vracím a můžu si říct, že to byl opravdu kvalitně strávený čas.
Nejvic
Nemuset se vůbec o nic starat , být ubytován a stravován stejně nebo lépe než doma.
Očekávání něčeho lepšího
Ohodnocení dokonalosti
Používání surovin, které nejsou žádným způsobem ošizené a nejde o náhražky. A to jak ve výrobě, tak co se týče potravin.
Prijemny a kvalitni personal, siroka nabidka sortimentu, ciste a prijemne prostredi
Profesionalita
především jakýsi komfort, např. tedy jídlo, kterého je dost a je chutné, prostornější ubytování apod.
Radeji si priplatit a ziskat kvalitnejsi zbozi
Rozsah poskytované služby
slusna a mila obsluha, kvalitni suroviny, ciste ale ne luxusni prostredi - autenticke,
služba nebo produkt splňující mé požadavky za přijatelnou cenu
Služby adekvátne cene
Splňující předpoklady
Spokojenost
Spokojenost
spokojenost
spokojenost
Spokojenost a dobra chut
spokojenost,
Spokojenost, vrácení se ke zboží/službě
spolehnutí, zážitek, hodnota
Spravny vyber surovin + vyssi cena
Standard
standart, který vyžaduji a pod danou hranici nejdu
Super
To co je kvalitní, tak jsem s tím spokojena.
To nejlepší.
Uplne vsechno
Určitá výška standardu
úroveň
úroveň výrobku
Uspokojeni mych potreb.
Uspokojení mých potřeb
vše v pořádku a vyšší cena
Všechno
všechno kvalitní nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci
vysoký standard poskytovaných služeb
Vyvážený poměr užitných vlastnostní produktu, který je schopen uspokojit moje potřeby.
X
Zájem o klienta, neustálé zlepšování služby nebo produktu nad rámec ostatních konkurentů na trhu.
Základ
Základ pro rozhodování.
Zaruka moji spokojenosti
že daná věc je pro mě hodnotná
2. Čemu dáváte během zájezdu z hlediska kvality největší důležitost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ubytování | 79 | 71,82 % | 71,82 % |
stravování | 52 | 47,27 % | 47,27 % |
délka a rozsah zájezdu | 21 | 19,09 % | 19,09 % |
doprava | 19 | 17,27 % | 17,27 % |
výlety | 17 | 15,45 % | 15,45 % |
ceny služeb a způsob placení | 15 | 13,64 % | 13,64 % |
průvodci | 8 | 7,27 % | 7,27 % |
spokojenost,cistota,jistota.. | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
dobrý poměr cena/výkon | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
3. Co primárně očekáváte od stravovacích služeb během zájezdu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
seznámit se s regionální kuchyní | 48 | 43,64 % | 43,64 % |
konzumaci lokálních potravin a nápojů | 37 | 33,64 % | 33,64 % |
vysokou kvalitu připravovaných pokrmů a nápojů | 31 | 28,18 % | 28,18 % |
zažít tématické večery zaměřené na lokální kuchyni | 29 | 26,36 % | 26,36 % |
uspokojit primární potřebu stravování | 19 | 17,27 % | 17,27 % |
využít zvolený rozsah stravování v maximální míře | 15 | 13,64 % | 13,64 % |
naučit se specifický způsob přípravy lokálních pokrmů nebo nápojů | 5 | 4,55 % | 4,55 % |
4. Jakou formu stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vlastní → otázka č. 9, organizované* → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
organizované* | 73 | 66,36 % | 66,36 % |
vlastní | 37 | 33,64 % | 33,64 % |
5. Kterou z organizovaných forem stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
all inclusive** | 35 | 47,3 % | 31,82 % |
polopenze | 24 | 32,43 % | 21,82 % |
ultra all inclusive*** | 5 | 6,76 % | 4,55 % |
plná penze | 5 | 6,76 % | 4,55 % |
soft all inclusive* | 3 | 4,05 % | 2,73 % |
all inclusive family**** | 1 | 1,35 % | 0,91 % |
ubytování se snídaní | 1 | 1,35 % | 0,91 % |
6. Byl/a jste s Vámi volenou formou organizace stravování obecně spokojen/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, téměř vždy | 48 | 64,86 % | 43,64 % |
částečně | 24 | 32,43 % | 21,82 % |
ne, téměř nikdy | 2 | 2,7 % | 1,82 % |
7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
s monotónností nabídky pokrmů a nápojů | 31 | 41,89 % | 28,18 % |
s kvalitou pokrmů | 25 | 33,78 % | 22,73 % |
se škálou nabídky pokrmů a nápojů | 23 | 31,08 % | 20,91 % |
s časovým rozvrhem podávání snídaní-obědů-večeří | 20 | 27,03 % | 18,18 % |
s chováním obsluhy | 19 | 25,68 % | 17,27 % |
s formou servisu (bufetem, ala carte, obsluhou) | 19 | 25,68 % | 17,27 % |
se zvoleným alternativním stravováním během fakultativních výletů (potravinové balíčky aj.) | 16 | 21,62 % | 14,55 % |
s čistotou servírování | 15 | 20,27 % | 13,64 % |
s kvalitou nápojů | 15 | 20,27 % | 13,64 % |
s čerstvostí pokrmů a nápojů | 14 | 18,92 % | 12,73 % |
s teplotou pokrmů a nápojů | 14 | 18,92 % | 12,73 % |
s estetickou úpravou pokrmů a nápojů | 13 | 17,57 % | 11,82 % |
s velikostí porce, případně s omezením množství | 11 | 14,86 % | 10 % |
se způsobem úpravy vybraných surovin | 8 | 10,81 % | 7,27 % |
s prostory, které byly určeny pro stravování | 7 | 9,46 % | 6,36 % |
8. Jak jste postupoval/a při řešení Vaší reklamace (nespokojenost se stravovacími službami)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neučinil/a jsem reklamační nárok | 36 | 48,65 % | 32,73 % |
reklamova/a jsem služby ihned na místě | 22 | 29,73 % | 20 % |
uveřejnil/a jsem recenzi na internetový portál | 10 | 13,51 % | 9,09 % |
reklamoval/a jsem služby po návratu z dovolené | 6 | 8,11 % | 5,45 % |
9. Jak se během Vaší dovolené převážně stravujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Téměř vždy v restauracích - rád/a ochutnávám regionální pokrmy a nápoje → otázka č. 10, Částečně v restauracích, někdy vařím - rád/a ochutnávám regionální potraviny a nápoje a připravuji z nich vlastní pokrmy → otázka č. 10, Částečně v restauracích a vařím si - výhradně však mezinárodní kuchyni (nebo podobnou české kuchyni) → otázka č. 10, Převážně si vařím sám/a (mám i vlastní zásoby potravin) → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Téměř vždy v restauracích - rád/a ochutnávám regionální pokrmy a nápoje | 15 | 38,46 % | 13,64 % |
Částečně v restauracích, někdy vařím - rád/a ochutnávám regionální potraviny a nápoje a připravuji z nich vlastní pokrmy | 13 | 33,33 % | 11,82 % |
Částečně v restauracích a vařím si - výhradně však mezinárodní kuchyni (nebo podobnou české kuchyni) | 8 | 20,51 % | 7,27 % |
Převážně si vařím sám/a (mám i vlastní zásoby potravin) | 3 | 7,69 % | 2,73 % |
10. Řídil/a jste se při výběru restaurace recenzemi na internetových portálech, případně na stránkách daného zařízení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 57,14 % | 18,18 % |
ano | 15 | 42,86 % | 13,64 % |
11. Kolik jste ochotni zaplatit za jednu osobu za stravování v cílové destinaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
od 2 501 Kč do 5 000 Kč | 21 | 56,76 % | 19,09 % |
do 2 500 Kč | 9 | 24,32 % | 8,18 % |
od 5 001 Kč do 10 000 Kč | 5 | 13,51 % | 4,55 % |
od 10 001 Kč a více | 2 | 5,41 % | 1,82 % |
12. Jste ochoten/a si v cílové destinaci připlatit za rozšíření stravování koupeného v České republice?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 45 | 61,64 % | 40,91 % |
ne | 28 | 38,36 % | 25,45 % |
13. Očekáváte s vyšší klasifikací ubytovacího zařízení obecně větší kvalitu stravovacích služeb?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 95 | 86,36 % | 86,36 % |
nevím | 10 | 9,09 % | 9,09 % |
ne | 5 | 4,55 % | 4,55 % |
14. Kde převážně trávíte Vaši dovolenou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v zahraničí | 74 | 67,27 % | 67,27 % |
v České republice | 36 | 32,73 % | 32,73 % |
15. S kým převážně trávíte Vaši dovolenou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
s partnerem, partnerkou | 26 | 37,68 % | 23,64 % |
s rodinou (s dítětem, dětmi předškolního věku) | 22 | 31,88 % | 20 % |
s přáteli, známými | 11 | 15,94 % | 10 % |
s rodiči, prarodiči repsektivě jinými příbuznými | 6 | 8,7 % | 5,45 % |
sám/sama | 2 | 2,9 % | 1,82 % |
se synem | 1 | 1,45 % | 0,91 % |
rodina, partner | 1 | 1,45 % | 0,91 % |
16. Do které věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 let | 53 | 48,18 % | 48,18 % |
35 až 49 let | 27 | 24,55 % | 24,55 % |
26 až 34 let | 20 | 18,18 % | 18,18 % |
50 až 59 let | 6 | 5,45 % | 5,45 % |
60 let a více | 4 | 3,64 % | 3,64 % |
17. Ze kterého kraje České republiky pocházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hlavní město Praha | 66 | 60 % | 60 % |
Středočeský kraj | 13 | 11,82 % | 11,82 % |
kraj Vysočina | 10 | 9,09 % | 9,09 % |
Moravskoslezský kraj | 4 | 3,64 % | 3,64 % |
Pardubický kraj | 3 | 2,73 % | 2,73 % |
Plzeňský kraj | 3 | 2,73 % | 2,73 % |
Jihomoravský kraj | 3 | 2,73 % | 2,73 % |
Jihočeský kraj | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
Královehradecký kraj | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
Zlínský kraj | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
Ústecký kraj | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
Olomoucký kraj | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
18. Respodent je
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 58 | 52,73 % | 52,73 % |
muž | 52 | 47,27 % | 47,27 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.