Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nabídka a kvalita stravovacích služeb spojených se zájezdem

Nabídka a kvalita stravovacích služeb spojených se zájezdem

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Klímová
Šetření:03. 02. 2016 - 17. 02. 2016
Počet respondentů:110
Počet otázek (max/průměr):18 / 13.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka Vyšší obchodní podnikatelské školy v Praze a touto cestou Vás prosím o vyplnění mého dotazníku na téma Nabídka a kvalita stravovacích služeb spojených se zájezdem, který slouží jako podklad pro mou absolventskou prací na téma Analýza spokojenosti s nabídkou a kvalitou stravovacích služeb v rámci zájezdové činnosti.

Dotazník je anonymní, obsahuje převážně uzavřené otázky s možností jedné nebo více variant, pouze jednu otevřenou otázku.

Děkuji Vám za čas věnovaný vyplnění dotazníku. V případě zájmu o souhrnné výsledky mě neváhejte kontaktovat na emailové adrese klima.pavlina@gmail.com

S poděkováním,

Pavlína Klímová 

Odpovědi respondentů

1. Co pro Vás znamená kvalita?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

100% spokojenost

Bezpečí, čistota, ochota personálu

cerstve a poctive udelane

Cerstve potraviny, ciste prostredi, laskavy a vzdelany personal.

Cerstvost, pestrost, vysoky obsah patricnych latek

Co to je za debilní otázku? Aspoň kvalita čeho , ty pipino? Kvalita pro mě znamená kvalitu. Kvalitní výrobek , pokrm , zážitek... Vzhledem k zaměření dotazníku pro mě kvalitní stravovací službu představuje pokrm kvalitně připravený z kvalitních , a pokud možno , čerstvých surovin. Čistota prostředí je samozřejmostí.

cokoliv na co se můžu spolehnout

Čerstvé suroviny, vyvážená strava

Čerstvé, dobré, dostatečné množství

Čerstvost, chutnost, domácí výroba, žádné potravinové náhražky - bujon, vegeta atd...

Čertvé potraviny

Číslo 1

Dlouhodoba vydrz produktu a intuitivni sluzby

Dobre a cerstve

dobré jídlo a pivo

Dobre jídlo, čistota a ochotný servis.

Dobre odvedena prace. Od dobre vyrobene veci az po dobre provedenou cinnost

dobré vlastnosti dané věci

Dobre zboží a kvalitní služby

Dobry pomer mezi Cenou a Vykonen. Kvalita je relativni.

Dobrý produk lišící se od ostatnich

Dobrý přístup k návštěvníkům zájezdu a jíných.

Dobře odvedenou práci, službu, produkt. Pozitivní zpětný pocit z dané věci či služby.

Dostat za moje peníze, tomu odpovídající služby abych byl spokojen. samozřejme čim více penez Tim by mela byt kvalita lepší

Hednoznačně hodně ,je pro mně duležitá a rozhodujicí

Hodně

Hodně

hodne

Hodně, ráda si i za dobrou kvalitu zaplatim!

Chutné a na pohled lákavé hlavně čerstvé.

Chutne jidlo z cerstvych surovin

chutné, čisté, slušný servis

Jídlo uvařené z čerstvých a kvalitních surovin bez přebytku chemických dochucovadel při zachování správného postupu přípravy

Kdyz za svoje penize dostanu to,co si predstavuji.

Když cena zájezdu odpovídá uvedeným službám.

Když služby odpovídají ceně

komfort

komfort

kvalita - výrobky z kvalitních surovin (nic jako sýr z tesca, který viděl skutečný sýr někde z vlaku)

Kvalita je čerstvost, nezávadnost, za kterou si stojí za to připlatit.

Kvalita je jakost služby nebo produktu. V oblasti cestovního ruchu a gastronomie bych jako kvalitu definoval rychlou a přátelskou komunikaci, nadstandartní služby, výborné jídlo a pití.

Kvalita je pojem pro kladné vlastnosti a co se jídla týká máme rádi dobrá a kvalitní jídla.

Kvalita je pro mě široký pojem. Pokud se ptáte na kvalitu s daným tématem. Vyplívá z dotazníku, nicméně pokud se ptáte na kvalitu jako takovou co pro mne znamená. Kvalita vychází vždy od nějakého zažitého standartu, na který jsme zvyklí. Co pro Vás znamená kvalita?? Na tuto otázku se nedá jednoznačně odpovědět. Otázka č. 18 není jednoznačná má dvě odpovědi. Nezdá se Vám.

Kvalita je to na co člověk kouká jako první co je kvalitní tím je to lepší .

kvalita pro mne znamena to jak a zceho je dany pokrm pripraven a jak se pri tom dba na dodrzovani TPP, - technologie pripravy pokrmu . At uz se jedna o restauracni zarizeni ci kdyz si clovek vari sam .

Kvalita produktu

Kvalita.

Kvalitní servis služeb.

Kvalitní služby, ceny odpovídající službě

Kvalitní spánek, kvalitní strava - zdravá strava apod.

kvalitní výrobek či služba v poměru k ceně

Lepší jakost a úroveň

LÍzání koziček a prcání ze zadu. :P

Lízání koziček a prcání ze zadu. :P

Mám ráda kvalitní věci v gastronomii i ostatních směrech.

mít možnost si vybrat z více pokrmů z čerstvých surovin, které jsou dobře upraveny a to vše doprovázené příjemnou obsluhou.

Moje spokojenost

N

Nadstandardní

Nadšení

naprostou dostatečnou službu za kterou zaplatím

Něco co mě nezklame

Něco lepšího

Něco, čeho si vážím, má dobré jméno a něco, s čím jsem spokojen.

Nejsem si jista jak vlastně kvalitu popsat. Co pro mě znamená ?Když se zamyslím, kvalita by měla být samozřejmost ,když za něco zaplatím at je to zboží ,stravování či nějaká služba ,předpokládám, že za to dostanu kvalitní produkt ,služby, jidlo, bohužel jsme se asi všichni setkali se situací, kdy to tak není .Tak co pro mě znamená kvalita?Kvalita pro mě znamená příjemná a ochotná prodavačka v obchodě , kvalitně připravené jídlo, které je slast pro oči i chutové pohárky , nemusí to být nejluxusnější restaurace ,je to pro mě místo kam se vždy ráda vracím a můžu si říct, že to byl opravdu kvalitně strávený čas.

Nejvic

Nemuset se vůbec o nic starat , být ubytován a stravován stejně nebo lépe než doma.

Očekávání něčeho lepšího

Ohodnocení dokonalosti

Používání surovin, které nejsou žádným způsobem ošizené a nejde o náhražky. A to jak ve výrobě, tak co se týče potravin.

Prijemny a kvalitni personal, siroka nabidka sortimentu, ciste a prijemne prostredi

Profesionalita

především jakýsi komfort, např. tedy jídlo, kterého je dost a je chutné, prostornější ubytování apod.

Radeji si priplatit a ziskat kvalitnejsi zbozi

Rozsah poskytované služby

slusna a mila obsluha, kvalitni suroviny, ciste ale ne luxusni prostredi - autenticke,

služba nebo produkt splňující mé požadavky za přijatelnou cenu

Služby adekvátne cene

Splňující předpoklady

Spokojenost

Spokojenost

spokojenost

spokojenost

Spokojenost a dobra chut

spokojenost,

Spokojenost, vrácení se ke zboží/službě

spolehnutí, zážitek, hodnota

Spravny vyber surovin + vyssi cena

Standard

standart, který vyžaduji a pod danou hranici nejdu

Super

To co je kvalitní, tak jsem s tím spokojena.

To nejlepší.

Uplne vsechno

Určitá výška standardu

úroveň

úroveň výrobku

Uspokojeni mych potreb.

Uspokojení mých potřeb

vše v pořádku a vyšší cena

Všechno

všechno kvalitní nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci

vysoký standard poskytovaných služeb

Vyvážený poměr užitných vlastnostní produktu, který je schopen uspokojit moje potřeby.

X

Zájem o klienta, neustálé zlepšování služby nebo produktu nad rámec ostatních konkurentů na trhu.

Základ

Základ pro rozhodování.

Zaruka moji spokojenosti

že daná věc je pro mě hodnotná

2. Čemu dáváte během zájezdu z hlediska kvality největší důležitost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ubytování7971,82 %71,82 %  
stravování5247,27 %47,27 %  
délka a rozsah zájezdu2119,09 %19,09 %  
doprava1917,27 %17,27 %  
výlety1715,45 %15,45 %  
ceny služeb a způsob placení1513,64 %13,64 %  
průvodci87,27 %7,27 %  
spokojenost,cistota,jistota..10,91 %0,91 %  
dobrý poměr cena/výkon10,91 %0,91 %  

Graf

3. Co primárně očekáváte od stravovacích služeb během zájezdu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
seznámit se s regionální kuchyní4843,64 %43,64 %  
konzumaci lokálních potravin a nápojů3733,64 %33,64 %  
vysokou kvalitu připravovaných pokrmů a nápojů3128,18 %28,18 %  
zažít tématické večery zaměřené na lokální kuchyni2926,36 %26,36 %  
uspokojit primární potřebu stravování1917,27 %17,27 %  
využít zvolený rozsah stravování v maximální míře1513,64 %13,64 %  
naučit se specifický způsob přípravy lokálních pokrmů nebo nápojů54,55 %4,55 %  

Graf

4. Jakou formu stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vlastníotázka č. 9, organizované*otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
organizované*7366,36 %66,36 %  
vlastní3733,64 %33,64 %  

Graf

5. Kterou z organizovaných forem stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
all inclusive**3547,3 %31,82 %  
polopenze2432,43 %21,82 %  
ultra all inclusive***56,76 %4,55 %  
plná penze56,76 %4,55 %  
soft all inclusive*34,05 %2,73 %  
all inclusive family****11,35 %0,91 %  
ubytování se snídaní11,35 %0,91 %  

Graf

6. Byl/a jste s Vámi volenou formou organizace stravování obecně spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, téměř vždy4864,86 %43,64 %  
částečně2432,43 %21,82 %  
ne, téměř nikdy22,7 %1,82 %  

Graf

7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s monotónností nabídky pokrmů a nápojů3141,89 %28,18 %  
s kvalitou pokrmů2533,78 %22,73 %  
se škálou nabídky pokrmů a nápojů2331,08 %20,91 %  
s časovým rozvrhem podávání snídaní-obědů-večeří2027,03 %18,18 %  
s chováním obsluhy1925,68 %17,27 %  
s formou servisu (bufetem, ala carte, obsluhou)1925,68 %17,27 %  
se zvoleným alternativním stravováním během fakultativních výletů (potravinové balíčky aj.)1621,62 %14,55 %  
s čistotou servírování1520,27 %13,64 %  
s kvalitou nápojů1520,27 %13,64 %  
s čerstvostí pokrmů a nápojů1418,92 %12,73 %  
s teplotou pokrmů a nápojů1418,92 %12,73 %  
s estetickou úpravou pokrmů a nápojů1317,57 %11,82 %  
s velikostí porce, případně s omezením množství1114,86 %10 %  
se způsobem úpravy vybraných surovin810,81 %7,27 %  
s prostory, které byly určeny pro stravování79,46 %6,36 %  

Graf

8. Jak jste postupoval/a při řešení Vaší reklamace (nespokojenost se stravovacími službami)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neučinil/a jsem reklamační nárok3648,65 %32,73 %  
reklamova/a jsem služby ihned na místě2229,73 %20 %  
uveřejnil/a jsem recenzi na internetový portál1013,51 %9,09 %  
reklamoval/a jsem služby po návratu z dovolené68,11 %5,45 %  

Graf

9. Jak se během Vaší dovolené převážně stravujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Téměř vždy v restauracích - rád/a ochutnávám regionální pokrmy a nápojeotázka č. 10, Částečně v restauracích, někdy vařím - rád/a ochutnávám regionální potraviny a nápoje a připravuji z nich vlastní pokrmyotázka č. 10, Částečně v restauracích a vařím si - výhradně však mezinárodní kuchyni (nebo podobnou české kuchyni)otázka č. 10, Převážně si vařím sám/a (mám i vlastní zásoby potravin)otázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Téměř vždy v restauracích - rád/a ochutnávám regionální pokrmy a nápoje1538,46 %13,64 %  
Částečně v restauracích, někdy vařím - rád/a ochutnávám regionální potraviny a nápoje a připravuji z nich vlastní pokrmy1333,33 %11,82 %  
Částečně v restauracích a vařím si - výhradně však mezinárodní kuchyni (nebo podobnou české kuchyni)820,51 %7,27 %  
Převážně si vařím sám/a (mám i vlastní zásoby potravin)37,69 %2,73 %  

Graf

10. Řídil/a jste se při výběru restaurace recenzemi na internetových portálech, případně na stránkách daného zařízení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2057,14 %18,18 %  
ano1542,86 %13,64 %  

Graf

11. Kolik jste ochotni zaplatit za jednu osobu za stravování v cílové destinaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 2 501 Kč do 5 000 Kč2156,76 %19,09 %  
do 2 500 Kč924,32 %8,18 %  
od 5 001 Kč do 10 000 Kč513,51 %4,55 %  
od 10 001 Kč a více25,41 %1,82 %  

Graf

12. Jste ochoten/a si v cílové destinaci připlatit za rozšíření stravování koupeného v České republice?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4561,64 %40,91 %  
ne2838,36 %25,45 %  

Graf

13. Očekáváte s vyšší klasifikací ubytovacího zařízení obecně větší kvalitu stravovacích služeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9586,36 %86,36 %  
nevím109,09 %9,09 %  
ne54,55 %4,55 %  

Graf

14. Kde převážně trávíte Vaši dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v zahraničí7467,27 %67,27 %  
v České republice3632,73 %32,73 %  

Graf

15. S kým převážně trávíte Vaši dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s partnerem, partnerkou2637,68 %23,64 %  
s rodinou (s dítětem, dětmi předškolního věku)2231,88 %20 %  
s přáteli, známými1115,94 %10 %  
s rodiči, prarodiči repsektivě jinými příbuznými68,7 %5,45 %  
sám/sama22,9 %1,82 %  
se synem11,45 %0,91 %  
rodina, partner11,45 %0,91 %  

Graf

16. Do které věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let5348,18 %48,18 %  
35 až 49 let2724,55 %24,55 %  
26 až 34 let2018,18 %18,18 %  
50 až 59 let65,45 %5,45 %  
60 let a více43,64 %3,64 %  

Graf

17. Ze kterého kraje České republiky pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha6660 %60 %  
Středočeský kraj1311,82 %11,82 %  
kraj Vysočina109,09 %9,09 %  
Moravskoslezský kraj43,64 %3,64 %  
Pardubický kraj32,73 %2,73 %  
Plzeňský kraj32,73 %2,73 %  
Jihomoravský kraj32,73 %2,73 %  
Jihočeský kraj21,82 %1,82 %  
Královehradecký kraj21,82 %1,82 %  
Zlínský kraj21,82 %1,82 %  
Ústecký kraj10,91 %0,91 %  
Olomoucký kraj10,91 %0,91 %  

Graf

18. Respodent je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5852,73 %52,73 %  
muž5247,27 %47,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jakou formu stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?

  • odpověď organizované*:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi polopenze na otázku 5. Kterou z organizovaných forem stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, téměř vždy na otázku 6. Byl/a jste s Vámi volenou formou organizace stravování obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s časovým rozvrhem podávání snídaní-obědů-večeří na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s čerstvostí pokrmů a nápojů na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s čistotou servírování na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s estetickou úpravou pokrmů a nápojů na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s formou servisu (bufetem, ala carte, obsluhou) na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s chováním obsluhy na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s kvalitou nápojů na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s kvalitou pokrmů na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s teplotou pokrmů a nápojů na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s velikostí porce, případně s omezením množství na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi se škálou nabídky pokrmů a nápojů na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi se zvoleným alternativním stravováním během fakultativních výletů (potravinové balíčky aj.) na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Jste ochoten/a si v cílové destinaci připlatit za rozšíření stravování koupeného v České republice?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Jste ochoten/a si v cílové destinaci připlatit za rozšíření stravování koupeného v České republice?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neučinil/a jsem reklamační nárok na otázku 8. Jak jste postupoval/a při řešení Vaší reklamace (nespokojenost se stravovacími službami)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamova/a jsem služby ihned na místě na otázku 8. Jak jste postupoval/a při řešení Vaší reklamace (nespokojenost se stravovacími službami)?
  • odpověď vlastní:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Částečně v restauracích, někdy vařím - rád/a ochutnávám regionální potraviny a nápoje a připravuji z nich vlastní pokrmy na otázku 9. Jak se během Vaší dovolené převážně stravujete?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi od 2 501 Kč do 5 000 Kč na otázku 11. Kolik jste ochotni zaplatit za jednu osobu za stravování v cílové destinaci?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Řídil/a jste se při výběru restaurace recenzemi na internetových portálech, případně na stránkách daného zařízení?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Řídil/a jste se při výběru restaurace recenzemi na internetových portálech, případně na stránkách daného zařízení?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Téměř vždy v restauracích - rád/a ochutnávám regionální pokrmy a nápoje na otázku 9. Jak se během Vaší dovolené převážně stravujete?

6. Byl/a jste s Vámi volenou formou organizace stravování obecně spokojen/a?

  • odpověď ano, téměř vždy:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi s časovým rozvrhem podávání snídaní-obědů-večeří na otázku 7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Čemu dáváte během zájezdu z hlediska kvality největší důležitost?

3. Co primárně očekáváte od stravovacích služeb během zájezdu?

4. Jakou formu stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?

5. Kterou z organizovaných forem stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?

6. Byl/a jste s Vámi volenou formou organizace stravování obecně spokojen/a?

7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?

8. Jak jste postupoval/a při řešení Vaší reklamace (nespokojenost se stravovacími službami)?

9. Jak se během Vaší dovolené převážně stravujete?

10. Řídil/a jste se při výběru restaurace recenzemi na internetových portálech, případně na stránkách daného zařízení?

11. Kolik jste ochotni zaplatit za jednu osobu za stravování v cílové destinaci?

12. Jste ochoten/a si v cílové destinaci připlatit za rozšíření stravování koupeného v České republice?

13. Očekáváte s vyšší klasifikací ubytovacího zařízení obecně větší kvalitu stravovacích služeb?

14. Kde převážně trávíte Vaši dovolenou?

15. S kým převážně trávíte Vaši dovolenou?

16. Do které věkové kategorie patříte?

17. Ze kterého kraje České republiky pocházíte?

18. Respodent je

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Čemu dáváte během zájezdu z hlediska kvality největší důležitost?

3. Co primárně očekáváte od stravovacích služeb během zájezdu?

4. Jakou formu stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?

5. Kterou z organizovaných forem stravování nejčastěji během zájezdu využíváte?

6. Byl/a jste s Vámi volenou formou organizace stravování obecně spokojen/a?

7. S čím nebýváte v rámci stravovacích služeb obecně spokojen/a?

8. Jak jste postupoval/a při řešení Vaší reklamace (nespokojenost se stravovacími službami)?

9. Jak se během Vaší dovolené převážně stravujete?

10. Řídil/a jste se při výběru restaurace recenzemi na internetových portálech, případně na stránkách daného zařízení?

11. Kolik jste ochotni zaplatit za jednu osobu za stravování v cílové destinaci?

12. Jste ochoten/a si v cílové destinaci připlatit za rozšíření stravování koupeného v České republice?

13. Očekáváte s vyšší klasifikací ubytovacího zařízení obecně větší kvalitu stravovacích služeb?

14. Kde převážně trávíte Vaši dovolenou?

15. S kým převážně trávíte Vaši dovolenou?

16. Do které věkové kategorie patříte?

17. Ze kterého kraje České republiky pocházíte?

18. Respodent je

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Klímová, P.Nabídka a kvalita stravovacích služeb spojených se zájezdem (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://strava-zajezd.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.