Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Stravovací střediska v nákupním centru Chodov

Stravovací střediska v nákupním centru Chodov

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iva Burget
Šetření:10. 05. 2016 - 15. 05. 2016
Počet respondentů:191
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:91,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovolte mi Vás poprosit o pár minut vašeho času na vyplnění dotazníku k mé diplomové práci s názvem "Stravovací střediska ve velkém nákupním centru". Tento dotazník slouží k průzkumu preferencí stravovacích středisek v nákupním centru Chodov. Dotazník je anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12967,54 %67,54 %  
muž6232,46 %32,46 %  

Graf

2. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27 - 40 let6131,94 %31,94 %  
41 - 60 let5830,37 %30,37 %  
18 - 26 let5428,27 %28,27 %  
více než 60 let105,24 %5,24 %  
méně než 18 let84,19 %4,19 %  

Graf

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou8946,6 %46,6 %  
vysokoškolské6031,41 %31,41 %  
vyšší odborné178,9 %8,9 %  
středoškolské bez maturity136,81 %6,81 %  
základní126,28 %6,28 %  

Graf

4. Jak často navštěvujete nákupní centra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3x měsíčně7639,79 %39,79 %  
1x týdně4825,13 %25,13 %  
1x měsíčně2714,14 %14,14 %  
2 - 3x týdně2110,99 %10,99 %  
méně často než 1x měsíčně178,9 %8,9 %  
častěji než 3x týdně21,05 %1,05 %  

Graf

5. Navštěvujete stravovací střediska v nákupních centrech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO16485,86 %85,86 %  
NE2714,14 %14,14 %  

Graf

6. Při jaké příležitosti nějčastěji navštěvujete stravovací střediska v nákupních centrech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hlad / chuť9859,76 %51,31 %  
odpočinek / relax3923,78 %20,42 %  
obchodní schůzka2213,41 %11,52 %  
při nákupech10,61 %0,52 %  
při nákupu10,61 %0,52 %  
nutnost rychlého jídla10,61 %0,52 %  
nákup10,61 %0,52 %  
jen tak10,61 %0,52 %  

Graf

7. Podle čeho si vybíráte stravovací střediska v nákupních centrech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle typu kuchyně6137,2 %31,94 %  
podle ceny3018,29 %15,71 %  
podle prostředí2515,24 %13,09 %  
podle rychlosti přípravy pokrmu (fast food/restaurace)1710,37 %8,9 %  
podle značky/ze zvyku159,15 %7,85 %  
podle druhu provozovny (s obsluhou/bez obsluhy)137,93 %6,81 %  
podle dalších kritérií (dětský koutek, ..)31,83 %1,57 %  

Graf

8. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? - Typ: klasické restaurace

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pizeria Detaillo5946,09 %30,89 %  
Potrefená Husa5240,63 %27,23 %  
KOBE1713,28 %8,9 %  

Graf

9. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? Typ: fast food

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
KFC3826,21 %19,9 %  
McDonald´s3524,14 %18,32 %  
UGOva Salaterie2517,24 %13,09 %  
Habanero138,97 %6,81 %  
Li-Wu117,59 %5,76 %  
Bilbo Šmak96,21 %4,71 %  
Vegg-go96,21 %4,71 %  
Santa Fe53,45 %2,62 %  

Graf

10. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? Typ: kavárny a cukrárny

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ovocný světozor3927,27 %20,42 %  
Costa Coffee3222,38 %16,75 %  
Paul1611,19 %8,38 %  
Starbucks Coffe1611,19 %8,38 %  
Fruitisimo139,09 %6,81 %  
Tchibo117,69 %5,76 %  
Cafe LEVEL85,59 %4,19 %  
Bubbleology74,9 %3,66 %  
Apetit10,7 %0,52 %  

Graf

11. Jaká stravovací střediska navštěvujete častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fast foody8451,22 %43,98 %  
restaurace8048,78 %41,88 %  

Graf

12. Navštívíte někdy nákupní centrum pouze kvůli stravovacím střediskům (restaurace, fast food, kavárna)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO9859,76 %51,31 %  
NE6640,24 %34,55 %  

Graf

13. Kolikrát ze 3 návštěv nákupního centra navštívíte také nějaké stravovací středisko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x7847,56 %40,84 %  
2x7042,68 %36,65 %  
3x116,71 %5,76 %  
ani jednou53,05 %2,62 %  

Graf

14. Kolik průměrně utratíte při návštěvě nákupního centra za stravování a občerstvení? (sečteno za všechna stravovací střediska v jedné návštěvě nákupního centra)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 – 250 Kč8853,66 %46,07 %  
251 – 500 Kč5533,54 %28,8 %  
do 100 Kč106,1 %5,24 %  
501 – 1 000 Kč95,49 %4,71 %  
nad 1 000 Kč21,22 %1,05 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Navštívíte někdy nákupní centrum pouze kvůli stravovacím střediskům (restaurace, fast food, kavárna)?

  • odpověď ANO:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Habanero na otázku 9. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? Typ: fast food

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk?

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jak často navštěvujete nákupní centra?

5. Navštěvujete stravovací střediska v nákupních centrech?

6. Při jaké příležitosti nějčastěji navštěvujete stravovací střediska v nákupních centrech?

7. Podle čeho si vybíráte stravovací střediska v nákupních centrech?

8. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? - Typ: klasické restaurace

9. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? Typ: fast food

10. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? Typ: kavárny a cukrárny

11. Jaká stravovací střediska navštěvujete častěji?

12. Navštívíte někdy nákupní centrum pouze kvůli stravovacím střediskům (restaurace, fast food, kavárna)?

13. Kolikrát ze 3 návštěv nákupního centra navštívíte také nějaké stravovací středisko?

14. Kolik průměrně utratíte při návštěvě nákupního centra za stravování a občerstvení? (sečteno za všechna stravovací střediska v jedné návštěvě nákupního centra)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk?

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jak často navštěvujete nákupní centra?

5. Navštěvujete stravovací střediska v nákupních centrech?

6. Při jaké příležitosti nějčastěji navštěvujete stravovací střediska v nákupních centrech?

7. Podle čeho si vybíráte stravovací střediska v nákupních centrech?

8. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? - Typ: klasické restaurace

9. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? Typ: fast food

10. Jaké stravovací středisko v nákupním centru Chodov je vaše nejoblíbenější? Typ: kavárny a cukrárny

11. Jaká stravovací střediska navštěvujete častěji?

12. Navštívíte někdy nákupní centrum pouze kvůli stravovacím střediskům (restaurace, fast food, kavárna)?

13. Kolikrát ze 3 návštěv nákupního centra navštívíte také nějaké stravovací středisko?

14. Kolik průměrně utratíte při návštěvě nákupního centra za stravování a občerstvení? (sečteno za všechna stravovací střediska v jedné návštěvě nákupního centra)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Burget, I.Stravovací střediska v nákupním centru Chodov (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://stravovaci-strediska-v-nakup.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.