Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > STUDENT AGENCY - autobusová doprava
STUDENT AGENCY - autobusová doprava
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radka Panáčková |
---|---|
Šetření: | 26. 04. 2010 - 03. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 51 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6.51 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 64,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:11 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Chtěli bychom Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku pro potřeby a výzkum společnosti STUDENT AGENCY. Předem děkujeme za ochotu a čas.
STUDENT AGENCY
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [žena → otázka č. 2, muž → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 44 | 84,62 % | 86,27 % |
muž | 8 | 15,38 % | 15,69 % |
2. Váš věk:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 34 | 65,38 % | 66,67 % |
20 let a méně | 16 | 30,77 % | 31,37 % |
31 - 40 let | 1 | 1,92 % | 1,96 % |
41 - 50 let | 1 | 1,92 % | 1,96 % |
3. Z jaké části ČR pocházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Čechy → otázka č. 4, Morava → otázka č. 4, Slezsko → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Čechy | 31 | 59,62 % | 60,78 % |
Morava | 18 | 34,62 % | 35,29 % |
Slezsko | 3 | 5,77 % | 5,88 % |
4. Jak byste ohodnotil službu stewardky(stewarda)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 27 | 52,94 % | 52,94 % |
chvalitebný | 18 | 35,29 % | 35,29 % |
dobrý | 3 | 5,88 % | 5,88 % |
dostatečný | 2 | 3,92 % | 3,92 % |
nedostatečný | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
5. Co Vám chybělo v autobusové dopravě za služby?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
absolutně nic
čokoláda
Chybí mi prodej alespoň nějakého širšího sortimentu občerstvení (jídla) na palubách autobusů. Protože croisanty a müsli tyčinky jsou velmi často v omezeném množství nebo nejsou vůbec a pokud si člověk nestihne koupit jídlo a má sedět 4 hodiny v autobuse hladový, tak to není moc příjemný pocit. Nebo alespoň zvýšit počet kusů croisantů.
informace o času dojezdu
Jsem na vozíku a přístup na WC mi nevyhovoval.
možnost nákupu jídla
možnost převozu malých dětí - do dvou let, které ještě neumí sami dobře sedět
Myslím, že poskytované služby jsou velmi uspokojivé.
nic
nic
občerstvení
pohodlí, bezpečnost
Proaktivnější přístup k zákazníkovi (např. dotaz na nápoj i během cesty, nejenom těsně po zahájení cesty), obměna hudby na jednotlivých kanálech, při pravidelné jízdě se opakuje, nebývá naladěné radio, filmy neodpovídají uvedenému na internetu, nesouhkasi rezervační systém s reálnou pozicí místa v autobuse.
prodej baget, sendvičů - něco z čeho se dá opravdu najíst
radši bych studený nápoj zdarma než kávu, jinak si nemůžu na nic stěžovat
Služby ani ne, spíše bych ocenila častější procházení stewardů, někteří stoupnou sotva jednou za půl hodiny.
student agency nemám víceméně co vytknout... což se bohužel o všech ostatních říct nedá...nebudu to tady vypisovat, stačí že to musím čas od času přetrpět :D
těším se na horkou čokoládu a docela často se mi jí "z technických důvodů" nedostává...
větší ochota a slušnost jedné z vašich stewardek, ale byl to pouze jeden případ asi z 10, kdy jsem využila služeb vaši firmy
více čtiva, rozmanitější výběr DVD
Více rockové muziky .:-)
zásuvka 230V na notebook(na železnici je k dispozici u dálkových spojů) nemožnost připlatit si něco jako je ve vlaku první třída( sedadla s větší roztečí, jedna řada 2+1 a ne 2 2)
žádné
6. Vyhovala Vám četnost zastávek v průběhu cesty?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 45 | 88,24 % | 88,24 % |
ne | 6 | 11,76 % | 11,76 % |
7. Doporučili byste autobusou dopravu STUDENT AGENCY svým známým?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 82,35 % | 82,35 % |
ne | 5 | 9,8 % | 9,8 % |
nevím | 4 | 7,84 % | 7,84 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.