Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Student Agency - společensky odpovědná firma??

Student Agency - společensky odpovědná firma??

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Hájková
Šetření:06. 10. 2011 - 27. 10. 2011
Počet respondentů:163
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

děkuji, že jste si zvolili vyplnění právě tohoto dotazníku. Týká se problematiky společenské odpovědnosti v návaznosti na firmu Student Agency.

Společenská odpovědnosti firem "je dobrovolné integrování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací a interakcí s firemními klíčovými osobami (zákazníci, dodavatelé, média, okolí, odběratelé, zaměstnanci a jiní). Princip zahrnutí sociálních a environmentálních hledisek do strategie firmy (vedle primární orientace na vytváření zisku) se nazývá také trojí zodpovědnost" (from Wikipedia).

Tento výzkum slouží k potvrzení či vyvrácení hypotéz mé diplomové práce, kterou píši na téma "Společenská odpovědnost marketingově orientovaných firem",  proto Vás prosím o co nejpravdivější odpovědi.

Dotazník je složen z 25 otázek, z nichž 80 % má již definovanou odpověd, proto Vám zabere pouze 5-10 minut.

Velmi mne pomůžete, pokud dotazník vyplníte :-)

Za strávený čas nad otázkami, Vám velmi děkuji!

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Student Agency (dále jen SA)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano163100 %100 %  

Graf

2. Využíváte její služby? Jaké?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, autobusovou dopravu11168,1 %68,1 %  
ne, nevyužívám žádné její služby4125,15 %25,15 %  
ano, využívám RegioJet - vlaky1911,66 %11,66 %  
ano, letenky1710,43 %10,43 %  
ano, portál www.dovolena.cz1710,43 %10,43 %  
ano, jazykové či au-pair pobyty74,29 %4,29 %  
ano, využívám jiné služby53,07 %3,07 %  

Graf

3. Uvítali byste jiné její služby? Jaké

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10866,26 %66,26 %  
Ano 3923,93 %23,93 %  
jazykové kurzy, přípravné kurzy pro au-pair...10,61 %0,61 %  
RegioJet z Ústí nad Labem10,61 %0,61 %  
nic10,61 %0,61 %  
hotely ?10,61 %0,61 %  
Pokud se bude jednat o služby a ne reklamu10,61 %0,61 %  
Ano, vlaky. Trasa Praha - Benešov :-)10,61 %0,61 %  
Za jejich současné vtíravé politiky ne10,61 %0,61 %  
nevim, ale budu rada, kdyz se do neceho pusti10,61 %0,61 %  
zaměření více na regiony, ne jen na velká sídla10,61 %0,61 %  
více vlaků RegioJet10,61 %0,61 %  
nevím, nepřemýšlela jsem o tom 10,61 %0,61 %  
LC leteckou dopravu10,61 %0,61 %  
rozšíření vlaků10,61 %0,61 %  
podle toho, s čím by přišli10,61 %0,61 %  
nabídka služeb je dostatečná10,61 %0,61 %  
regionální dopravu10,61 %0,61 %  

Graf

4. Má Student Agency věrnostní program pro své zákazníky? Využíváte jej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, jestli ho má8853,99 %53,99 %  
vím o něm, ale nevyužívám ho4225,77 %25,77 %  
ano, využívám2817,18 %17,18 %  
již nemá věrnostní program10,61 %0,61 %  
Momentálně jen pro nákup letenek, nevyužívám10,61 %0,61 %  
už nemá10,61 %0,61 %  
Bohužel tato společnost působí mimo mé trasy.10,61 %0,61 %  
prakticky nemá - kreditové jízdenky nepočítám10,61 %0,61 %  

Graf

5. Co vše si představíte pod pojmem společenská odpovědnost? (prosím vlastními slovy, ne opsané ze zadání dotazníku)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitní služby a odpovědné chování firmy 11,35 %0,61 %  
asi odpovědnost za společnost o kterou se stará11,35 %0,61 %  
odpovědnost společnosti za jednání společnosti 11,35 %0,61 %  
Zodpovědné jednání firmy vzhledem ke společnosti11,35 %0,61 %  
splnit to co se lidem slibuje11,35 %0,61 %  
zodpovědné chování např. k životnímu prostředí11,35 %0,61 %  
odpovědnost za činy zaměstnanců11,35 %0,61 %  
Nedokáži definovat.11,35 %0,61 %  
kdyz je spolecnost za neco odpovedna11,35 %0,61 %  
zda se firma snaží jednat ekologicky, jak se chová11,35 %0,61 %  
ostatní odpovědi -
nemám zdání
Dodržovat standard,který společnost vyžaduje?
netuším
asi co nabízí tak musí splnit
chování přispívající k ochraně ŽP, etické chování
kvalita společnosti všeobecně
odpovědnost v jakékoli práci
poctivost v jednání, plnění slibů, jistoty
Firma má zájem na vylepšení něčeho
podnikání s ohledem na potřeby společnosti
Odpovědnost za činy společnosti.
riziko ve správnosti podnikání vůči zákazníkům
Okrádat jen stát, ten si to zaslouží.
to co nedělají ČD, ač by měli
odpovědnost za veřejné dění
pusobeni firmy na sve okoli
maximální společenský prospěch i za cenu vyš. nákl
integrace sociálních a etických norem do chování
Neparazitování na nedokonalosti norem.
aby byla pro veřejnost pozitivní
ohled na udržitelný rozvoj
nevim co by to melo byt
zavazek verejne sluzby ?
že se i nás postarají při cestě
odpovědnost za vykonáváné služby pro veřejnost
především odpovědnost za mé činy
odpovědnost za své chování
tak to vůbec netuším
ekologické myšlení při provozu a nákupu odpovídají
Částečný převod zisku zpět do spolecnosti
dodržování pracovních standardů a slibů klientům
dostupnost dopravy pro všechny, nikoliv pouze zisk
odpovědnost nejen za sebe ale i za druhé
Podpora znevýhodněných (ZTP,...) skupin obyvatel
ovlivňování názorů členů společnosti
odpovědnost za sebe i za druhé
Odpovědnost každého jednotlivce za své činy.
prázdná slova
Ekonomicky neodpovědná ke konkurenci!
Zapojení společnosti do prospěšných aktivit
regiojet a jeho vliv na snížení cen ČD
že firma uvažuje, jaké důsledky přinese jednání
takové chování, které je v zájmu celé společnosti
výmysl socialistů, komunistů a utopistů
investice do společnosti
odpovědnost jedince za skutky tvůči ostatním lidem
odpovědnost za dobře dopravené zákazníky bez nehod
respektování společnosti, dodržování pravidel
mající odpovědnost za svůj vliv na společnost
služby, které jsou ve prospěch společnosti
Vystoupení společnosti před zákazníky.
serióznost
šetrnost ohleduplnost??
iso normy, třídění odpadu a recyklace, dobré vztah
závazek v chování firmy
zohlednění dopadů podnikání na okolí
považuji ji jen za další marketingový nástroj
třídění odpadu
Odpovědnost za zákazníky
respektovat splečenský charakter veř.dopravy
projekty firmy podporující určité lidi a přírodu
odpovědnost k několika faktorům - lidem, prostředí
rozumný přístup společnosti k okolí
6486,49 %39,26 % 

Graf

6. Myslíte si, že je Student Agency společensky zodpovědná tzn. odpovědná jak k životnímu prostředí, tak ekonomicky i sociálně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, nedokážu posoudit (nezajímám se o to)6338,65 %38,65 %  
ano, myslím si, že ve všech 3 sférách5131,29 %31,29 %  
myslím, že je odpovědná jen v některé (které? viz jiná odpověď)2414,72 %14,72 %  
ne, není vůbec zodpovědná2012,27 %12,27 %  
ekonomicky, sociálně21,23 %1,23 %  
ekonomicky10,61 %0,61 %  
ekonomicky a sociálně10,61 %0,61 %  
oceňuji boj proti monopolně-dotačně-korupčnímu sys10,61 %0,61 %  

Graf

7. Podporuje SA místní/regionální/celostátní události, projekty či organizace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím9558,28 %58,28 %  
ano3823,31 %23,31 %  
ne3018,4 %18,4 %  

Graf

8. Je Student Agency podle Vás ekologicky šetrná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, snaží se být7344,79 %44,79 %  
nevím, nezajímám se5131,29 %31,29 %  
ne, myslím, že toto neřeší3521,47 %21,47 %  
částečně10,61 %0,61 %  
snad10,61 %0,61 %  
ne dostatečně10,61 %0,61 %  
trochu jenom10,61 %0,61 %  

Graf

9. Myslíte si, že dostatečně podporuje své zaměstnance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7847,85 %47,85 %  
spíše ano3722,7 %22,7 %  
spíše ne2414,72 %14,72 %  
určitě ano137,98 %7,98 %  
uričtě ne95,52 %5,52 %  
je mi to jedno10,61 %0,61 %  
Jak jinak by si je všechny koupil?10,61 %0,61 %  

Graf

10. Jsou zaměstnanci dostatečmě vyškoleni, ochotni Vám pomoci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale jen někteří6640,49 %40,49 %  
ano, všichni5936,2 %36,2 %  
párkrát se mi stalo, že nedokázali poradit ani pomoci (nebyli dostatečně vyškoleni)1710,43 %10,43 %  
nevím63,68 %3,68 %  
myslím, že nejsou31,84 %1,84 %  
nemohu posoudit21,23 %1,23 %  
nemám zkušenost21,23 %1,23 %  
nevím, nemám žádnou zkušenost10,61 %0,61 %  
ochotní ano, vyškolení ???10,61 %0,61 %  
nevím,nikdy jsem se SA necestoval10,61 %0,61 %  
nevím, nemám příležitost to posoudit. 10,61 %0,61 %  
netuším10,61 %0,61 %  
nic10,61 %0,61 %  
ano jsou ale vše je moc umělé10,61 %0,61 %  
Zatím jsem neměl s nikým žádný problém10,61 %0,61 %  

Graf

11. Provádí SA pravidelné průzkumy spokojenosti svých klientů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím8954,6 %54,6 %  
ano, ale nezúčastňuji se jich3521,47 %21,47 %  
ano, zúčastňuji se jich3119,02 %19,02 %  
ne84,91 %4,91 %  

Graf

12. Dáváte firmě nějakou zpětnou vazbu - vyplňujete anktety, píšete smsky, emaily atp.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy6539,88 %39,88 %  
někdy ano4930,06 %30,06 %  
vždycky, když s ní cestuji2314,11 %14,11 %  
jen, když se mi něco zvlášť nelíbí2112,88 %12,88 %  
jen, když se mi něco zvlášť líbí1811,04 %11,04 %  

Graf

13. Vyhodnocuje SA pravidelně a včas stížnosti svých zákazníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, nikdy jsem to nevyužil/a10463,8 %63,8 %  
spíše ano2917,79 %17,79 %  
spíše ne106,13 %6,13 %  
rozhodně ano95,52 %5,52 %  
rozhodně ne84,91 %4,91 %  
Je to jen pro zvýšení zisku10,61 %0,61 %  
nepodávala jsem stížnost10,61 %0,61 %  
nevím10,61 %0,61 %  

Graf

14. Pěstuje firma SA aktivně dobré vztahy se svými zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, snaží se být s nimi v kontaktu7042,94 %42,94 %  
těžko posoudit6338,65 %38,65 %  
mohlo by to být lepší148,59 %8,59 %  
ne, jde jí jen o zisk116,75 %6,75 %  
nevím21,23 %1,23 %  
Snaží se podbízet i nekalými způsoby10,61 %0,61 %  
Navenek ano, v reálu spíše ne.10,61 %0,61 %  
přiměřěně10,61 %0,61 %  

Graf

15. Měli byste zájem být zapojeni svými názory do určitého rozhodování firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4225,77 %25,77 %  
spíše ano4125,15 %25,15 %  
domnívám se, že by k tomu firma nepřistoupila2817,18 %17,18 %  
uričtě ne2414,72 %14,72 %  
samozřejmě ano2414,72 %14,72 %  
Do soukromé firmy nemá kdo co kecat zvenku10,61 %0,61 %  
Snažím se posílat názory a připomínky vedení firmy10,61 %0,61 %  
nic10,61 %0,61 %  
pokud bych služeb využívala, pak asi ano10,61 %0,61 %  

Graf

16. Myslíte si, že je SA společnost prospěšná svému okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11268,71 %68,71 %  
možná, nevím3521,47 %21,47 %  
ne1710,43 %10,43 %  

Graf

17. Vnímáte nějak, že by SA spolupracovala s neziskovými či jinými prospěšnými organizacemi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejsem si tím jist/a12375,46 %75,46 %  
myslím, že nic takového SA nedělá3119,02 %19,02 %  
jistě, sleduji to a je vůči nim odpovědná127,36 %7,36 %  

Graf

18. Které aktivity by podle Vás měla firma podporovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
životní prostředí4728,83 %28,83 %  
rozvoj komunity, ve které podniká2515,34 %15,34 %  
sociální oblast2112,88 %12,88 %  
děti2012,27 %12,27 %  
humanitární pomoc127,36 %7,36 %  
seniory95,52 %5,52 %  
sport74,29 %4,29 %  
zvířata21,23 %1,23 %  
nic21,23 %1,23 %  
studenty21,23 %1,23 %  
seniory, děti, studenty, ekologii, cestování škol10,61 %0,61 %  
děti, zvířata, památky10,61 %0,61 %  
kultura10,61 %0,61 %  
Výlučné rozhodnutí majitele10,61 %0,61 %  
studenty a studentské aktivity10,61 %0,61 %  
takové, které pokládá vlastník za důležité10,61 %0,61 %  
dopravní dostupnost pro všechny10,61 %0,61 %  
záleží na ní10,61 %0,61 %  
minority10,61 %0,61 %  
firma má generovat zisk, zbytek je jen marketing10,61 %0,61 %  
nemusí 10,61 %0,61 %  
nic a raději mít nižší ceny/kvalitnější služby10,61 %0,61 %  
zemědělství, tam se nedá lhát nad výnosy10,61 %0,61 %  
firma má poskytovat služby svým zákazníkům10,61 %0,61 %  
střídat jednotlivé oblasti10,61 %0,61 %  
žádné10,61 %0,61 %  

Graf

19. Chtěli byste být informováni o těchto aktivitách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6942,33 %42,33 %  
ne5533,74 %33,74 %  
je mi to lhostejné3923,93 %23,93 %  

Graf

20. Jak je podle Vás Student Agency společensky odpovědná? V čem? PRIKLAD

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím715,91 %4,29 %  
pokud vím snaží se jezdit včas12,27 %0,61 %  
Netuším. Nezajímám se o tuto problematiku.12,27 %0,61 %  
-12,27 %0,61 %  
slevy senior/student, recyklace obalu, bezp. pasy.12,27 %0,61 %  
myslím si že ve všem12,27 %0,61 %  
jde příkladem : Zlepšují se další dopravní firmy12,27 %0,61 %  
zlepšení vlakové dopravy na úroveň 21.století12,27 %0,61 %  
recyklace odpadů12,27 %0,61 %  
v poskytované kvalitě a ceně12,27 %0,61 %  
ostatní odpovědi Ničí přímé dopravní vazby - příklad vyzobávače
Pro všechny občany ČR-ukazuje jak má taková firma
Je odpovědná vůči svým zákazníkům.
díky recyklaci mysli na zivotni prostredi
ekologie - snaha třídit odpady cestujících
zprostředkování dovolené
plní sliby klientům
ano, posílá mladé lidi do zahrančí
Viz včerejší akce "Červený klaun" ve vlacích Regio
Vysoká kvalita s dostupnou cenou
maji u spoju nutne rezervace
nevzala si státní dotaci, výtěžek z jednoho dne dě
že ničí konkurenci
Poskytuje kvalitni sluzby za nizke/bezne ceny
třídí kelímky
třídí plasty
různé ceny jízdného
regiojet, konkurence Českým drahám
V rozšiřování svých aktivit.
pouze vůči panu Jančurovi, jinak ne
toť otázka
Hostesky sbírají odpad a následně jej třídí (?)
netuším
zaměstnancům, zákazníkům
bojuje proti škodlivému monopolu
jak v čem
podělit se s jinými dopravci i o nerentabilní trat
za svoje sluzby
2863,64 %17,18 % 

Graf

21. Uvítali byste, kdyby SA byla společensky zodpovědná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9960,74 %60,74 %  
nevím5231,9 %31,9 %  
ne31,84 %1,84 %  
Už je21,23 %1,23 %  
Každý podniká, jak umí10,61 %0,61 %  
uz společensky zodpovědná je (z části)10,61 %0,61 %  
je odpovědná za zprostředkování dovolené10,61 %0,61 %  
otázka 21 je po otázce 20 nesmyslná10,61 %0,61 %  
Vždyť už je :)10,61 %0,61 %  
a není?10,61 %0,61 %  
zajímá mě jen kvalita služeb a cena10,61 %0,61 %  

Graf

22. Zohledňujete při svém nákupu, zda je firma spol.odpovědná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, takové věci mě příliš nezajímají6640,49 %40,49 %  
někdy ano, někdy ne5835,58 %35,58 %  
ano, snažím se k tomu přihlédnout (např. se zajímám o to, kde a v jakých podmínkách byl produkt vyroben)3923,93 %23,93 %  

Graf

23. Jste ochotni zaplatit vyšší cenu, když víte, že budou peníze z prodeje použity na dobrou věc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7042,94 %42,94 %  
spíše ne3320,25 %20,25 %  
uričtě ano2414,72 %14,72 %  
určitě ne1911,66 %11,66 %  
nevím148,59 %8,59 %  
v současné době ne 10,61 %0,61 %  
nevěřím použití části ceny na dobrou věc10,61 %0,61 %  
příspěvky platím přímo neziskovkám10,61 %0,61 %  

Graf

24. V čem (vůči komu) by měla být Student Agency více zodpovědná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zákazníci5030,67 %30,67 %  
zaměstnanci3722,7 %22,7 %  
životní prostředí3320,25 %20,25 %  
místní komunita a okolí148,59 %8,59 %  
konkurence148,59 %8,59 %  
nic31,84 %1,84 %  
nevím21,23 %1,23 %  
zaměst, zakaz, živ. prostř.10,61 %0,61 %  
v ničem10,61 %0,61 %  
myslím, že ve všech bodech je zodpovědná10,61 %0,61 %  
VHD jako takové, neničit fungující místní dopravu10,61 %0,61 %  
měla by rozšířit své působení na železnici10,61 %0,61 %  
odpoved a, e, f10,61 %0,61 %  
jsem spokojena s její zodpovědností10,61 %0,61 %  
zaměstnanci+klienti+životní prostředí10,61 %0,61 %  
není to úkolem soukromých firem10,61 %0,61 %  
všechno10,61 %0,61 %  

Graf

25. Kdy o Student Ageny nejvíce slyšíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když začíná s novými službami8853,99 %53,99 %  
sám/sama si vyhledávám nové informace o firmě2817,18 %17,18 %  
nijak ji neřeším, jen vím, že existuje2515,34 %15,34 %  
když je nějaký problém1811,04 %11,04 %  
Když chtějí vyvolat konflikt. Vždy jim ubližují10,61 %0,61 %  
když představuje vize svých plánů10,61 %0,61 %  
Když si zajistí PR na cizí úkor.10,61 %0,61 %  
když pomlouvá ostatní10,61 %0,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Student Agency (dále jen SA)?

2. Využíváte její služby? Jaké?

3. Uvítali byste jiné její služby? Jaké

4. Má Student Agency věrnostní program pro své zákazníky? Využíváte jej?

6. Myslíte si, že je Student Agency společensky zodpovědná tzn. odpovědná jak k životnímu prostředí, tak ekonomicky i sociálně?

7. Podporuje SA místní/regionální/celostátní události, projekty či organizace?

8. Je Student Agency podle Vás ekologicky šetrná?

9. Myslíte si, že dostatečně podporuje své zaměstnance?

10. Jsou zaměstnanci dostatečmě vyškoleni, ochotni Vám pomoci?

11. Provádí SA pravidelné průzkumy spokojenosti svých klientů?

12. Dáváte firmě nějakou zpětnou vazbu - vyplňujete anktety, píšete smsky, emaily atp.?

13. Vyhodnocuje SA pravidelně a včas stížnosti svých zákazníků?

14. Pěstuje firma SA aktivně dobré vztahy se svými zákazníky?

15. Měli byste zájem být zapojeni svými názory do určitého rozhodování firmy?

16. Myslíte si, že je SA společnost prospěšná svému okolí?

17. Vnímáte nějak, že by SA spolupracovala s neziskovými či jinými prospěšnými organizacemi?

18. Které aktivity by podle Vás měla firma podporovat?

19. Chtěli byste být informováni o těchto aktivitách?

21. Uvítali byste, kdyby SA byla společensky zodpovědná?

22. Zohledňujete při svém nákupu, zda je firma spol.odpovědná?

23. Jste ochotni zaplatit vyšší cenu, když víte, že budou peníze z prodeje použity na dobrou věc?

24. V čem (vůči komu) by měla být Student Agency více zodpovědná?

25. Kdy o Student Ageny nejvíce slyšíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Student Agency (dále jen SA)?

2. Využíváte její služby? Jaké?

3. Uvítali byste jiné její služby? Jaké

4. Má Student Agency věrnostní program pro své zákazníky? Využíváte jej?

6. Myslíte si, že je Student Agency společensky zodpovědná tzn. odpovědná jak k životnímu prostředí, tak ekonomicky i sociálně?

7. Podporuje SA místní/regionální/celostátní události, projekty či organizace?

8. Je Student Agency podle Vás ekologicky šetrná?

9. Myslíte si, že dostatečně podporuje své zaměstnance?

10. Jsou zaměstnanci dostatečmě vyškoleni, ochotni Vám pomoci?

11. Provádí SA pravidelné průzkumy spokojenosti svých klientů?

12. Dáváte firmě nějakou zpětnou vazbu - vyplňujete anktety, píšete smsky, emaily atp.?

13. Vyhodnocuje SA pravidelně a včas stížnosti svých zákazníků?

14. Pěstuje firma SA aktivně dobré vztahy se svými zákazníky?

15. Měli byste zájem být zapojeni svými názory do určitého rozhodování firmy?

16. Myslíte si, že je SA společnost prospěšná svému okolí?

17. Vnímáte nějak, že by SA spolupracovala s neziskovými či jinými prospěšnými organizacemi?

18. Které aktivity by podle Vás měla firma podporovat?

19. Chtěli byste být informováni o těchto aktivitách?

21. Uvítali byste, kdyby SA byla společensky zodpovědná?

22. Zohledňujete při svém nákupu, zda je firma spol.odpovědná?

23. Jste ochotni zaplatit vyšší cenu, když víte, že budou peníze z prodeje použity na dobrou věc?

24. V čem (vůči komu) by měla být Student Agency více zodpovědná?

25. Kdy o Student Ageny nejvíce slyšíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hájková, L.Student Agency - společensky odpovědná firma?? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://student-agency-spolecensky-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.