Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou ČVUT v Praze a součástí mé diplomové práce má být tento dotazník, který mi pomůže zjistit, jak dnešní vysokoškoláci banky vnímají a co od nich požadují. Tento dotazník je určen všem studentům vyšších a vysokých škol. Mockrát Vám děkuji za čas, který vyplňováním strávíte.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ŽENA
116
79,45 %
80 %
MUŽ
30
20,55 %
20,69 %
2. Studujete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1. ročník bakalářského studia
57
39,04 %
39,31 %
2. ročník magisterského studia
25
17,12 %
17,24 %
3. ročník bakalářského studia
25
17,12 %
17,24 %
2. ročník bakalářského studia
19
13,01 %
13,1 %
1. ročník magisterského studia
18
12,33 %
12,41 %
Doktorské studium
2
1,37 %
1,38 %
3. U jaké banky máte v současné době veden účet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Česká spořitelna
53
36,3 %
36,55 %
Komerční banka
38
26,03 %
26,21 %
ČSOB
28
19,18 %
19,31 %
mBank
13
8,9 %
8,97 %
GE Money Bank
10
6,85 %
6,9 %
Poštovní spořitelna
8
5,48 %
5,52 %
Air bank
5
3,42 %
3,45 %
Zuno Bank
4
2,74 %
2,76 %
airbank
4
2,74 %
2,76 %
Fio Banka
3
2,05 %
2,07 %
UniCredit Bank
2
1,37 %
1,38 %
Raiffeisenbank
2
1,37 %
1,38 %
hsbc
1
0,68 %
0,69 %
ING
1
0,68 %
0,69 %
nemám učet
1
0,68 %
0,69 %
City Bank
1
0,68 %
0,69 %
4. Jedná se o studentský účet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
117
80,14 %
80,69 %
Ne
29
19,86 %
20 %
5. Chtěli byste u současné banky zůstat i poté, co nebudete moci využívat studentský účet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
79
67,52 %
54,48 %
Ne
38
32,48 %
26,21 %
6. Zajímali jste se již o nabídky běžných účtů (nikoliv studentských), které budete muset využívat po skončení studentského účtu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
71
60,68 %
48,97 %
Ano
38
32,48 %
26,21 %
Zapomněla jsem, že něco takového budu muset vůbec řešit
8
6,84 %
5,52 %
7. Kdy budete řešit, zda po skončení studentského účtu budete zůstávat u své banky, nebo se poohlédnete po jiné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na konci studia (Teď to neřeším a o nabídky služeb dalších bank se nezajímám)
80
68,38 %
55,17 %
Již teď mám jasno, k jaké bance půjdu/ či zůstanu u své banky
25
21,37 %
17,24 %
Pokud se dozvím o jiném výhodném účtu již nyní, změním banku okamžitě
12
10,26 %
8,28 %
8. Bylo by pro Vás užitečné, kdyby Vám nástěnky ve škole, koleji, menze nebo studentské noviny připomněli fakt, že s ukončením studia Vám skončí studentský účet a je třeba se zamyslet nad výběrem nového běžného účtu a nabídli Vám přehled a srovnání možných běžných účtů u bank?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
61
52,14 %
42,07 %
ano
56
47,86 %
38,62 %
9. Jaký máte tedy účet u banky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
běžný
5
17,24 %
3,45 %
bezny
3
10,34 %
2,07 %
spořící
2
6,9 %
1,38 %
Běžný osobní účet
2
6,9 %
1,38 %
normální běžný účet a spořící účet
1
3,45 %
0,69 %
Konto pro mladé,není důležité být student,je to do 26-ti let, oboje
1
3,45 %
0,69 %
klasický
1
3,45 %
0,69 %
ČSOB - junior, GE money bank - genius gratis
1
3,45 %
0,69 %
běžný a 2 spořící
1
3,45 %
0,69 %
mkonto
1
3,45 %
0,69 %
ostatní odpovědi
Klasický debitový (GE Money bank - Genius Gratis) mKonto, mBussiness - obyčejné osobní a podnikatelské účty obyčejné osobní konto Era online Ekonto Modré konto žádný . Fio - osobní, UCB - PArtners konto (obě zdarma) standard
11
37,93 %
7,59 %
10. Podle čeho jste si výše zmíněnou banku vybral/a ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Banku mi vybrali již dříve rodiče
72
49,32 %
49,66 %
Na základě nabídky jejich produktů-byla pro mě nejvýhodnější
61
41,78 %
42,07 %
Na základě doporučení od kamaráda
27
18,49 %
18,62 %
Nabízela k založení účtu benefit (dárky, finanční odměnu, atd.)
10
6,85 %
6,9 %
Na základě reklamy
9
6,16 %
6,21 %
Nevím
1
0,68 %
0,69 %
udělala jsem si vlastní průzkum studenstkých účtů a KB s ČSOB zvítězila
1
0,68 %
0,69 %
dostupnost pobočky a bankomatů
1
0,68 %
0,69 %
na základě finančního bonusu zdarma
1
0,68 %
0,69 %
na základě doporučení rodiči
1
0,68 %
0,69 %
byla nejblíž
1
0,68 %
0,69 %
musela jsem kvůli práci
1
0,68 %
0,69 %
Na základě doporučení rodičů
1
0,68 %
0,69 %
mohu vybírat hotovost na poště
1
0,68 %
0,69 %
-
1
0,68 %
0,69 %
zaměstnanec
1
0,68 %
0,69 %
V době zakládání účtu to byla jediná banka, která nabízela studentský účet bez poplatků
1
0,68 %
0,69 %
mnou využívané služby bez jediného poplatku...
1
0,68 %
0,69 %
vlastní výběr, díky Modrému kntu vedení účtu zdarma i u velké tradiční banky
1
0,68 %
0,69 %
nabízela velké množství bankomatů po celé ČR
1
0,68 %
0,69 %
sympatie
1
0,68 %
0,69 %
nevybrala, nemam
1
0,68 %
0,69 %
11. Jak často vybíráte hotovost z bankomatu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát měsíčně
55
37,67 %
37,93 %
Cca 1x - 2x za měsíc
42
28,77 %
28,97 %
Méně než 2x za měsíc
32
21,92 %
22,07 %
Několikrát týdně
17
11,64 %
11,72 %
12. Jak často využíváte kartu k platbě v obchodech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát měsíčně
50
34,25 %
34,48 %
Několikrát týdně
44
30,14 %
30,34 %
Méně než 2x za měsíc
27
18,49 %
18,62 %
Cca 1x - 2x za měsíc
16
10,96 %
11,03 %
Denně
9
6,16 %
6,21 %
13. Co je pro Vás nejdůležitějším kritériem pro výběr banky?
(ohodnoťte důležitost škálou 0-5,kdy 0 je pro Vás nejméně důležité a 5 je nejvíce důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Počet bankomatů
3.397
2.185
Počet poboček
2.548
1.741
Výše poplatku za vedení účtu
4.678
0.437
Výše poplatku za výběr z bankomatu
4.514
0.784
Výše poplatků za příchozí/odchozí platby
4.534
0.728
Internetové bankovnictví
4.384
1.278
Důvěryhodnost banky
4.336
1.059
Možnost kontokorentu
1.733
2.278
14. Používáte internetové bankovnictví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
133
91,1 %
91,72 %
NE
13
8,9 %
8,97 %
15. Může reklama ovlivnit Vaše rozhodování o výběru banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
85
58,22 %
58,62 %
Ano
61
41,78 %
42,07 %
16. Jaká reklama z bankovního sektoru Vás v poslední době zaujala?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádná
27
18,49 %
18,62 %
air bank
17
11,64 %
11,72 %
nevím
6
4,11 %
4,14 %
KB
6
4,11 %
4,14 %
airbank
4
2,74 %
2,76 %
Česká Spořitelna
4
2,74 %
2,76 %
mBank
3
2,05 %
2,07 %
zadna
3
2,05 %
2,07 %
nevzpomenu si
2
1,37 %
1,38 %
.
2
1,37 %
1,38 %
ostatní odpovědi
zuno air banka žádná, reglami se snažím ignorovat raiffesen banka Neznám Reklama banky Air bank nevspomínam si nzaujala mě žádná a příště specifikuj otázky lépe první bankovní styk - ale v negativním slova smyslu, úplně to změnilo můj pohled na banku fio bank Reklama na Air bank pěkně udělaná je na airbank, ale pouze ty původní, ty další a další jsou horší a horší na Air bank Od České spořitelny, jak tam naskáče velmi početná rodina do toho auta i s těma batohama žádnou si nevybavuju trapné reklamy české spořitelny Air Bank - dva muži... bankovní produkty s lidskou tváří Nevybavuji si reklamní kampaň Air Bank momentálně žádná na Airbank komerční banka má hezké reklamy KB - padající bojovníci suma do vody. Zažij svůj první bankovní styk "I banku můžete mít rádi" rajfka raiffeisen bank žádnou si nevybavuji nekoukám na reklamy kb a cs reklama KB, ovšem negativně Air Bank. Tlustý nepříjemný pán z normální banky versus veselý kluk z Air bank Fio Banka Reklamy Fio Banky Zpracováním AirBank a Komerční banka, ale žádná mě nepřesvědčila přemýšlet o změně banky reklamy přeskakuji, nečtu Wüsternrot - nabídka nejnižších % na hypotéku air bank, ale spis negativne Reklama Airbank týkající se bankovních poplatků nesleduji reklamy Česká spořitelna a kouzlo reklama Air bank nevím...nějaké zuno nebo airbank nic - Komerční banka žádná, nesnáším reklamy Reklama na Air bank - neplatíte nesmyslné poplatky. Ale nevím, zda je tomu tak ve skutečnosti Nevzpomínám si, reklamy nevnímám Nesleduju televizi nevzpomínám si na žádnou nesnáším reklamy! .......... Čsob žádná... žádná, jsou hnusné bankovni ucet s nekolika menami žádná, nesleduji reklamy Na účet Absolvent ČS FIO BANKA, REKLAMA S MÁDLEM reklama na AirBank E banka Air bank - vsechny negativne na Komerční banku Vzhledem k dokonalé znslosti produktů jsem vůči reklamám imunní. žádná, televizi nesleduji a na internetu mám reklamy blokované ge nepamatam sa Fio
72
49,32 %
49,66 %
17. Jste s Vaší bankou v současné době spokojen/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 19, NE → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
123
84,25 %
84,83 %
NE
23
15,75 %
15,86 %
18. S čím konkrétně nejste u banky spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
poplatky
2
9,52 %
1,38 %
S poplatky za vyber v bankomatu, se sluzbami banky a celkove vysoke poplatky
1
4,76 %
0,69 %
komunikace se zákazníkem
1
4,76 %
0,69 %
s lidmi, který tam pracují
1
4,76 %
0,69 %
nově zavedené poplatky
1
4,76 %
0,69 %
vysoké poplatky
1
4,76 %
0,69 %
Poplatky a jednání s klienty
1
4,76 %
0,69 %
špatná komunikace, chybné účtování poplatků a s tím spojené reklamace
1
4,76 %
0,69 %
poplatek za vedení účtu
1
4,76 %
0,69 %
spolehlivost
1
4,76 %
0,69 %
ostatní odpovědi
snižující se úrok na spořícím účtu potrebuji ucet i v eurech a jinych menach úroky, poplatky, to vše slouží soukromým zájmům nemám banku Internetové bankovnictví - věčně nefunguje!!!! Poplatky, přístup k zákazníkovi "na přepážce" (v KB místo přepážky křesílka a stůl) - trvá jim to vždy příšerně dlouho. poplatky i u studentského účtu u ČS a minimální úrok, prakticky 0. příliš vysoké poplatky, nemožnost zřízení bezkontaktní karty pro svůj účet malý počet bankomatů (čsob) v okolí Praha - Suchdol s výší poplatků a níží úroku na spořícím účtě
10
47,62 %
6,9 %
19. Jaká forma benefitu by Vás přiměla založit/změnit účet u jiné banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepotřebuji benefit, stačily by mi služby bez poplatků
116
79,45 %
80 %
Finanční odměna
25
17,12 %
17,24 %
Dárek
3
2,05 %
2,07 %
kompletně by účet musel být výhodnější než u té mé
1
0,68 %
0,69 %
nemam duvod menit, jsem dostatecne spokojena
1
0,68 %
0,69 %
nechci menit banku
1
0,68 %
0,69 %
nic
1
0,68 %
0,69 %
On-line platební brána bez poplatků za provoz (tj. pro použití na webových stránkách)
1
0,68 %
0,69 %
V současné době nechci měnit banku
1
0,68 %
0,69 %
Příspěvek na ISIC
1
0,68 %
0,69 %
Lepší podmínky, stalo se
1
0,68 %
0,69 %
Žádná, jsem spokojen...
1
0,68 %
0,69 %
vše zdarma (nejen vedení účtu)
1
0,68 %
0,69 %
žádné nebo minimální poplatky
1
0,68 %
0,69 %
Úročení zůstatku na běžném účtu.
1
0,68 %
0,69 %
20. Sledujete webové stránky nebo facebook Vaší banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nesleduji ani jedno
88
60,27 %
60,69 %
Pouze webové stránky
44
30,14 %
30,34 %
Sleduji obojí
10
6,85 %
6,9 %
Pouze facebook
4
2,74 %
2,76 %
21. Kde byste reklamu na banky očekávali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
TV
126
86,9 %
86,9 %
Tisk
87
60 %
60 %
Billboardy
61
42,07 %
42,07 %
Rádio
33
22,76 %
22,76 %
Sportovní akce
25
17,24 %
17,24 %
Kulturní akce (koncerty, festivaly atd.)
24
16,55 %
16,55 %
všude
2
1,38 %
1,38 %
nikde
1
0,69 %
0,69 %
internet
1
0,69 %
0,69 %
V dnešní době všude
1
0,69 %
0,69 %
Nákupní centra, katalogy obchodních řetězců
1
0,69 %
0,69 %
na místech kde neobtěžují, rozhodně ne v televizi na internetu na billordech, dal bych je na místa kde je nikdo nečte (zasrané reklamy)
1
0,69 %
0,69 %
internet...
1
0,69 %
0,69 %
raději nikde, ale jinak TV
1
0,69 %
0,69 %
22. Kolik letních hudebních festivalů v létě navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žádný
54
36,99 %
37,24 %
Maximálně jeden
44
30,14 %
30,34 %
1-2
36
24,66 %
24,83 %
Více než 2
12
8,22 %
8,28 %
23. Znáte mBank?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
78
53,42 %
53,79 %
Pouze jsem o ni slyšel/a, nic více o ní nevím
54
36,99 %
37,24 %
NE
14
9,59 %
9,66 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi mBank na otázku 3. U jaké banky máte v současné době veden účet?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste:
2. Studujete:
3. U jaké banky máte v současné době veden účet?
4. Jedná se o studentský účet?
5. Chtěli byste u současné banky zůstat i poté, co nebudete moci využívat studentský účet?
6. Zajímali jste se již o nabídky běžných účtů (nikoliv studentských), které budete muset využívat po skončení studentského účtu?
7. Kdy budete řešit, zda po skončení studentského účtu budete zůstávat u své banky, nebo se poohlédnete po jiné?
8. Bylo by pro Vás užitečné, kdyby Vám nástěnky ve škole, koleji, menze nebo studentské noviny připomněli fakt, že s ukončením studia Vám skončí studentský účet a je třeba se zamyslet nad výběrem nového běžného účtu a nabídli Vám přehled a srovnání možných běžných účtů u bank?
10. Podle čeho jste si výše zmíněnou banku vybral/a ?
11. Jak často vybíráte hotovost z bankomatu?
12. Jak často využíváte kartu k platbě v obchodech?
13. Co je pro Vás nejdůležitějším kritériem pro výběr banky?
14. Používáte internetové bankovnictví?
15. Může reklama ovlivnit Vaše rozhodování o výběru banky?
16. Jaká reklama z bankovního sektoru Vás v poslední době zaujala?
17. Jste s Vaší bankou v současné době spokojen/a?
19. Jaká forma benefitu by Vás přiměla založit/změnit účet u jiné banky?
20. Sledujete webové stránky nebo facebook Vaší banky?
21. Kde byste reklamu na banky očekávali?
22. Kolik letních hudebních festivalů v létě navštěvujete?
23. Znáte mBank?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste:
2. Studujete:
3. U jaké banky máte v současné době veden účet?
4. Jedná se o studentský účet?
5. Chtěli byste u současné banky zůstat i poté, co nebudete moci využívat studentský účet?
6. Zajímali jste se již o nabídky běžných účtů (nikoliv studentských), které budete muset využívat po skončení studentského účtu?
7. Kdy budete řešit, zda po skončení studentského účtu budete zůstávat u své banky, nebo se poohlédnete po jiné?
8. Bylo by pro Vás užitečné, kdyby Vám nástěnky ve škole, koleji, menze nebo studentské noviny připomněli fakt, že s ukončením studia Vám skončí studentský účet a je třeba se zamyslet nad výběrem nového běžného účtu a nabídli Vám přehled a srovnání možných běžných účtů u bank?
10. Podle čeho jste si výše zmíněnou banku vybral/a ?
11. Jak často vybíráte hotovost z bankomatu?
12. Jak často využíváte kartu k platbě v obchodech?
13. Co je pro Vás nejdůležitějším kritériem pro výběr banky?
14. Používáte internetové bankovnictví?
15. Může reklama ovlivnit Vaše rozhodování o výběru banky?
16. Jaká reklama z bankovního sektoru Vás v poslední době zaujala?
17. Jste s Vaší bankou v současné době spokojen/a?
19. Jaká forma benefitu by Vás přiměla založit/změnit účet u jiné banky?
20. Sledujete webové stránky nebo facebook Vaší banky?
21. Kde byste reklamu na banky očekávali?
22. Kolik letních hudebních festivalů v létě navštěvujete?
23. Znáte mBank?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.