Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Studenti NF a práce
Studenti NF a práce
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jakub Hájek |
---|---|
Šetření: | 26. 11. 2012 - 28. 11. 2012 |
Počet respondentů: | 115 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 9.66 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Děkuji předem studentům NF - VŠE za vyplnění tohoto anonymního dotazníku,
týkajícího se zaměstnání či brigády při studiu.
Jakub Hájek VŠE
Odpovědi respondentů
1. Studuješ Národohospodářskou fakultu na VŠE
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 106 | 92,17 % | 92,17 % |
ne | 9 | 7,83 % | 7,83 % |
2. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 58 | 54,72 % | 50,43 % |
muž | 48 | 45,28 % | 41,74 % |
3. ročník studia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1. ročník bakalářského st. | 53 | 50 % | 46,09 % |
3. ročník bakalářského st. | 20 | 18,87 % | 17,39 % |
2. ročník bakalářského st. | 17 | 16,04 % | 14,78 % |
magisterské studium | 16 | 15,09 % | 13,91 % |
4. Pracuješ při studiu nebo si přivyděláváš?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne, pouze studuji → konec dotazníku, mám brigádu → otázka č. 5, jsem zaměstnán → otázka č. 5, podnikám → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mám brigádu | 52 | 49,06 % | 45,22 % |
ne, pouze studuji | 34 | 32,08 % | 29,57 % |
jsem zaměstnán | 12 | 11,32 % | 10,43 % |
podnikám | 6 | 5,66 % | 5,22 % |
doučuju angličtinu | 1 | 0,94 % | 0,87 % |
Něco mezi brigádou, zaměstnáním a prací na žvnostňák. Z 90% mimo formální cesty. | 1 | 0,94 % | 0,87 % |
5. Po ukončení studia chceš....?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
být zaměstnancem | 47 | 60,26 % | 40,87 % |
být podnikatelem | 24 | 30,77 % | 20,87 % |
Toto je pro mě nepodstatné | 1 | 1,28 % | 0,87 % |
nevím | 1 | 1,28 % | 0,87 % |
zatím nevím | 1 | 1,28 % | 0,87 % |
Ještě nemám jasnou představu | 1 | 1,28 % | 0,87 % |
je mi to jedno | 1 | 1,28 % | 0,87 % |
Kosmonaut | 1 | 1,28 % | 0,87 % |
být umělcem | 1 | 1,28 % | 0,87 % |
6. Kolik hodin trávíš ve škole? (týdně)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 | 9 | 11,54 % | 7,83 % |
20 | 8 | 10,26 % | 6,96 % |
12 | 7 | 8,97 % | 6,09 % |
6 | 7 | 8,97 % | 6,09 % |
10 | 7 | 8,97 % | 6,09 % |
18 | 5 | 6,41 % | 4,35 % |
8 | 3 | 3,85 % | 2,61 % |
16 | 3 | 3,85 % | 2,61 % |
5 | 3 | 3,85 % | 2,61 % |
9 | 2 | 2,56 % | 1,74 % |
ostatní odpovědi | 24 | 30,77 % | 20,87 % |
7. Kolik hodin trávíš v práci? (týdně)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 | 14 | 18,18 % | 12,17 % |
15 | 8 | 10,39 % | 6,96 % |
8 | 6 | 7,79 % | 5,22 % |
0 | 5 | 6,49 % | 4,35 % |
25 | 4 | 5,19 % | 3,48 % |
12 | 3 | 3,9 % | 2,61 % |
10 | 3 | 3,9 % | 2,61 % |
18 | 3 | 3,9 % | 2,61 % |
30 | 3 | 3,9 % | 2,61 % |
16 | 2 | 2,6 % | 1,74 % |
ostatní odpovědi | 26 | 33,77 % | 22,61 % |
8. Jestliže máš možnost jít pracovat v době cvičení, jdeš?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 68 | 88,31 % | 59,13 % |
ano | 9 | 11,69 % | 7,83 % |
9. Jestliže máš možnost jít pracovat v době přednášky, jdeš?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 55 | 71,43 % | 47,83 % |
ne | 22 | 28,57 % | 19,13 % |
10. Stalo se ti už, že jsi měl problém ve škole kvůli práci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, ještě jsem neměl problém | 35 | 45,45 % | 30,43 % |
Ne, práce mé studium neovlivnila | 23 | 29,87 % | 20 % |
Ano, ovlivnila sice mou známku, ale prošel jsem | 15 | 19,48 % | 13,04 % |
Ano, neprošel jsem v jednom předmětu | 4 | 5,19 % | 3,48 % |
11. Jaký myslíš, že má vliv práce na tvé studium
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pozitivní → otázka č. 12, negativní → otázka č. 13, žádný → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitivní | 35 | 45,45 % | 30,43 % |
negativní | 25 | 32,47 % | 21,74 % |
žádný | 17 | 22,08 % | 14,78 % |
12. Jestliže pozitivní, jaká pozitiva ti přináší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
finanční výhodu | 29 | 82,86 % | 25,22 % |
praktické zkušenosti | 25 | 71,43 % | 21,74 % |
osobní zodpovědnost | 20 | 57,14 % | 17,39 % |
kontakt s lidmi | 19 | 54,29 % | 16,52 % |
výhoda do budoucnosti | 7 | 20 % | 6,09 % |
jiná | 3 | 8,57 % | 2,61 % |
13. Jestliže negativní, jaká negativa ti přináší?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bere mi čas.
Díky pracovnímu vytížení chybí čas na přípravu na testy/zkoušky/cvičení/povinnou literaturu.
málo času
málo času na studijní povinnosti
Mám víc peněz na kalby...
mene casu
méně času na kvalitní přípravu do školy
Méně času na přípravu do školy - na různé prezentace, zkoušky
méně času na studium, menší chuť se po práci učit.
méně času na studium, větší stres a únava
Méně času na studium.
Méně času na školu, na učení.
Méně času na učení
Na rozdíl od práce mi studium nepřináší okamžitý užitek. Díky práci, která mi onen užitek přináší, mám tendenci opomíjet dlouhodobou výhodnost studia. Jinak řečeno, mám čas na obojí, ale na 100% se věnuji jen jednomu - práci.
Narušení biologického rytmu a nutnost přizpůsobení rozvrhu/studia práci
nedostatek času
nedostatek času na studium, vyčerpání
Negativum je málo času na učení.
nemám čas
nemám čas na studium
nepracuji, jen si to myslím..
nestačím se dostatečně připravovat, mám horší průměr, nechodím tolik do školy
Nestíhám, školu zanedbávám.
Učení při práci nejde. Pouze cestou v MHD.
únava, méně času na semestrálky a čtení paperů
14. Jaké příčiny mohou ztěžovat vydělávání peněz při studiu NF
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
složitá látka - musím se učit | 51 | 66,23 % | 44,35 % |
málo volného času | 47 | 61,04 % | 40,87 % |
povinná účast na cvičeních | 42 | 54,55 % | 36,52 % |
jiná příčina | 7 | 9,09 % | 6,09 % |
nic mě neomezuje | 6 | 7,79 % | 5,22 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.