Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Studentské konto ČSOB vs. G2 konto od Komerčky

Studentské konto ČSOB vs. G2 konto od Komerčky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Líbezná
Šetření:13. 04. 2015 - 20. 04. 2015
Počet respondentů:196
Počet otázek (max/průměr):28 / 7.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
velice ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníkového šetření na téma Studentské konto od ČSOB vs. G2 Konto od Komerčky. Jedná se o spontánní komunikaci těchto dvou produktů na FB. 
Na základě výsledků, které mi pomohou při zpracování bakalářské práce a dále budou i veřejně dostupné, bych ráda zjistila, který z konkurenčních produktů je lépe propagovaný na sociálních sítích a proč. 

Děkuji předem za Váš čas a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Máte zřízené ČSOB Studentské konto či G2 konto od KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, Studentské kontootázka č. 2, Ano, G2 od KBotázka č. 2, Ano, mám zřízené oba bankovní účtyotázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7136,22 %36,22 %  
Ano, Studentské konto6935,2 %35,2 %  
Ano, G2 od KB5327,04 %27,04 %  
Ano, mám zřízené oba bankovní účty31,53 %1,53 %  

Graf

2. Jste fanouškem FB stránky ČSOB Studentské konto či G2 od KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, ČSOBotázka č. 3, Ano, G2otázka č. 12, Ano, jsem fanouškem obou FB stránekotázka č. 3, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11188,1 %56,63 %  
Ano, ČSOB97,14 %4,59 %  
Ano, G243,17 %2,04 %  
Ano, jsem fanouškem obou FB stránek21,59 %1,02 %  

Graf

3. Na základě čeho, jste se stal / a členem / členkou FB stránky ČSOB Studentské konto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní iniciativa866,67 %4,08 %  
Doporučení kamaráda / kamarádky216,67 %1,02 %  
rodiče mají čsob proto mi zřídili konto také zde18,33 %0,51 %  
Reklama na internetu18,33 %0,51 %  

Graf

(jako ve škole: 1 - velmi dobře, 2 - spíše dobře, 3 – neutrálně, 4 - spíše špatně, 5 - velmi špatně)

4. Jak hodnotíte celkovou kvalitu FB stránky ČSOB Studentské konto?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2758,33 %3,57 %  
3216,67 %1,02 %  
5216,67 %1,02 %  
118,33 %0,51 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.5
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.94
Směrodatná odchylka:0.97
Medián:2
Modus:2

Graf

5. Jak často sledujete FB stránky ČSOB Studentské konto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepravidelně (jiná frekvence)433,33 %2,04 %  
Při oznámení nového příspěvku na zdi325 %1,53 %  
Vůbec216,67 %1,02 %  
Denně18,33 %0,51 %  
1x či 2x měsíčně18,33 %0,51 %  
1x či 2x týdně18,33 %0,51 %  

Graf

(vyberte způsob, který volíte nejčastěji - zaškrtněte tedy pouze jednu odpověď)

6. Jak zpravidla reagujete na příspěvky zveřejněné na FB stránce ČSOB Studentské konto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Označení „Líbí se mi“otázka č. 9, Komentářotázka č. 9, Sdíleníotázka č. 9, Nereagujiotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nereaguji975 %4,59 %  
Označení „Líbí se mi“216,67 %1,02 %  
Komentář18,33 %0,51 %  

Graf

7. Pokud nereagujete, tak co je důvodem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příspěvky postrádají originalitu (obsahem)225 %1,02 %  
jsem spíše pasivní uživatel fb112,5 %0,51 %  
nemám důvod/nechci být na FB spojován s jakoukaliv bankou112,5 %0,51 %  
na zdi mi je FB nezobrazuje112,5 %0,51 %  
Příspěvek není obohacen (např. smajlíkem, nejsou označeni lidé či umístění)112,5 %0,51 %  
Nevidím důvod112,5 %0,51 %  
nesleduji112,5 %0,51 %  

Graf

8. Pokud nereagujete, tak co by Vás přimělo k reakci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soutěž o ceny450 %2,04 %  
Zajímavé téma450 %2,04 %  
Aktuálnost příspěvku112,5 %0,51 %  
Humor v příspěvku112,5 %0,51 %  
navýšeni konta112,5 %0,51 %  

Graf

9. Jaký obsah by měla zveřejňovat FB stránka ČSOB Studentské konto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavosti ze studentského života654,55 %3,06 %  
Více příspěvků zaměřené přímo na produkt327,27 %1,53 %  
Vyhovuje mi dosavadní327,27 %1,53 %  
Měla by být více tvůrčí a pořádat např. nějaké srazy218,18 %1,02 %  

Graf

10. Jak jste spokojen / a s reakcí na vložené dotazy či příspěvky na FB stránku ČSOB Studentské konto ze strany „fanoušků“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně654,55 %3,06 %  
Spíše spokojen218,18 %1,02 %  
Velmi spokojen218,18 %1,02 %  
Spíše nespokojen19,09 %0,51 %  

Graf

11. Jak jste spokojen s frekvencí příspěvků na ČSOB Studentské konto na FB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně872,73 %4,08 %  
Spíše spokojen19,09 %0,51 %  
Spíše nespokojen19,09 %0,51 %  
Velmi spokojen19,09 %0,51 %  

Graf

(jako ve škole 1 - velmi dobře, 2 - spíše dobře, 3 – neutrálně, 4 - spíše špatně, 5 - velmi špatně)

12. Jak hodnotíte celkovou kvalitu FB stránky G2 od KB?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3250 %1,02 %  
2250 %1,02 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:2.5
Minimum:2
Maximum:3
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.33
Směrodatná odchylka:0.58
Medián:2.5
Modus:3

Graf

13. Na základě čeho, jste se stal/a členem / členkou FB stránky G2 od KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní iniciativa125 %0,51 %  
Přechodem z webové stránky banky125 %0,51 %  
Reklama na internetu125 %0,51 %  
Doporučení kamaráda / kamarádky125 %0,51 %  

Graf

14. Jak často sledujete FB stránky G2 od KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Při oznámení nového příspěvku na zdi250 %1,02 %  
Nepravidelně (jiná frekvence)125 %0,51 %  
Vůbec125 %0,51 %  

Graf

(vyberte způsob, který volíte nejčastěji - zaškrtněte tedy pouze jednu odpověď)

15. Jak zpravidla reagujete na příspěvky zveřejněné na FB stránce G2 od KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Označením „Líbí se mi“otázka č. 18, Komentářemotázka č. 18, Sdílímotázka č. 18, Nereagujiotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nereaguji4100 %2,04 %  

Graf

16. Pokud nereagujete, tak co je důvodem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příspěvky postrádají originalitu (obsahem)250 %1,02 %  
Příspěvek není nijak provázaný s produktem250 %1,02 %  
příspěvky využívám pouze jako informaci takze nemam potrebu se jimi dale zabyvat 125 %0,51 %  

Graf

17. Pokud nereagujete, tak co by Vás přimělo k reakci? (můžete označit max. 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavé téma375 %1,53 %  
Aktuálnost příspěvku250 %1,02 %  
Výzva k akci125 %0,51 %  

Graf

18. Jaký obsah by měla zveřejňovat FB stránka G2 od KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více příspěvků zaměřené přímo na produkt4100 %2,04 %  
Zajímavosti ze studentského života125 %0,51 %  

Graf

19. Jak jste spokojen / a s reakcí na vložené dotazy či příspěvky na FB stránku G2 od KB ze strany „fanoušků“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně250 %1,02 %  
Velmi spokojen125 %0,51 %  
Spíše spokojen125 %0,51 %  

Graf

20. Jak jste spokojen s frekvencí příspěvků na FB stránce G2 Konto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně4100 %2,04 %  

Graf

21. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 26 let10381,75 %52,55 %  
15 až 20 let1612,7 %8,16 %  
27 let až 30 let75,56 %3,57 %  

Graf

22. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8567,46 %43,37 %  
Muž4132,54 %20,92 %  

Graf

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7156,35 %36,22 %  
Vysokoškolské5241,27 %26,53 %  
Vyšší odborné32,38 %1,53 %  

Graf

(pokud označíte „vlastní“ uveďte, prosím, i důvod)

24. Jaké příspěvky Vás na FB stránce u bankovních produktů zaujmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kombinace text + obrázek8063,49 %40,82 %  
Kombinace text + video4233,33 %21,43 %  
Kombinace text + odkaz3225,4 %16,33 %  
Pouze obrázek2116,67 %10,71 %  
Pouze video107,94 %5,1 %  
Pouze text107,94 %5,1 %  
Pouze odkaz21,59 %1,02 %  
nedokáži říct10,79 %0,51 %  
Žiadne. Reklama ma nezaujíma. Je to zbytočný spam.10,79 %0,51 %  
vše - záleží na obsahu10,79 %0,51 %  
nesleduji FB bankovních produktů10,79 %0,51 %  
nemám jejich fb stránky10,79 %0,51 %  
Nezaujmou10,79 %0,51 %  
Nesleduji FB10,79 %0,51 %  
nesleduji10,79 %0,51 %  

Graf

25. Pokud se jedná o textový příspěvek, co by měl obsahovat, aby Vás zaujal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Upozornění na změny produktu7862,4 %39,8 %  
Jakékoliv oznámení (nemusí se týkat produktu ani banky)2923,2 %14,8 %  
Obecné informace s bankovní tématikou2822,4 %14,29 %  
Mňa by nezaujal ani za peniaze.10,8 %0,51 %  
nesleduji FB bankovních produktů10,8 %0,51 %  
nemám jejch fb stánky10,8 %0,51 %  
jasné, výětižné, ale hlavně stručné (krátké)10,8 %0,51 %  
vtip10,8 %0,51 %  
Bankovní produkty nesleduji, neboť mě nezajímají10,8 %0,51 %  
informace o bankovních účtech rozhodně nehledám na FB10,8 %0,51 %  
Krátký, zajímavý, který upoutá pozornost10,8 %0,51 %  

Graf

26. Jaké by mělo být video, uvedené jako příspěvek, aby upoutalo Vaši pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipné8668,8 %43,88 %  
Věcné a tématické (banka / produkt)5241,6 %26,53 %  
Hudební2419,2 %12,24 %  
Filmové1814,4 %9,18 %  
Dokumentární75,6 %3,57 %  
Videa o bankách su trapné, otravné a zbytočné.10,8 %0,51 %  
nesleduji FB bankovních produktů10,8 %0,51 %  
nemám fb str.10,8 %0,51 %  
Video mne nezaujme10,8 %0,51 %  
videa mě obtěžují10,8 %0,51 %  
-10,8 %0,51 %  
návodné10,8 %0,51 %  

Graf

27. Kam Vás musí příspěvek v podobě odkazu přesměrovat, aby Vás zaujal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Novinky bankovních produktů7056 %35,71 %  
Soutěž o ceny3024 %15,31 %  
Tématika úplně jiná než z bankovního prostředí2016 %10,2 %  
Výhody konkurenčních bank a jejich produktů2016 %10,2 %  
Slabiny konkurenčních bank a jejich produktů1512 %7,65 %  
nerozklikávám odkazy10,8 %0,51 %  
Na mojubobľúbenú stránku, ale to sa nestane.10,8 %0,51 %  
nesleduji FB bankovních produktů10,8 %0,51 %  
-10,8 %0,51 %  

Graf

28. Pokud je příspěvek v podobě obrázku, jaký by měl být, aby Vás zaujal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jakákoliv fotografie5644,8 %28,57 %  
Fotografie z terénu (tématický – banka / produkt)5040 %25,51 %  
Může to být jakýkoliv kreslený obrázek4435,2 %22,45 %  
Čierny.10,8 %0,51 %  
věcný10,8 %0,51 %  
nesleduji FB bankovních produktů10,8 %0,51 %  
fotografia v dobrej kvalite, zaujímavá, inšpiratívna10,8 %0,51 %  
nemám fb str.10,8 %0,51 %  
vtipný, originální 10,8 %0,51 %  
Obrázek s tematikou bankovního produktu nemá šanci mě zaujmout.10,8 %0,51 %  
abstraktní10,8 %0,51 %  
Vtipný s myšlenkou, který ukáže produkt v dobrém světle10,8 %0,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jste fanouškem FB stránky ČSOB Studentské konto či G2 od KB?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 až 20 let na otázku 21. Jaký je Váš věk?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakákoliv fotografie na otázku 28. Pokud je příspěvek v podobě obrázku, jaký by měl být, aby Vás zaujal?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabiny konkurenčních bank a jejich produktů na otázku 27. Kam Vás musí příspěvek v podobě odkazu přesměrovat, aby Vás zaujal?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 22. Pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kombinace text + video na otázku 24. Jaké příspěvky Vás na FB stránce u bankovních produktů zaujmou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obecné informace s bankovní tématikou na otázku 25. Pokud se jedná o textový příspěvek, co by měl obsahovat, aby Vás zaujal?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, G2 od KB na otázku 1. Máte zřízené ČSOB Studentské konto či G2 konto od KB?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudební na otázku 26. Jaké by mělo být video, uvedené jako příspěvek, aby upoutalo Vaši pozornost?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středoškolské s maturitou na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upozornění na změny produktu na otázku 25. Pokud se jedná o textový příspěvek, co by měl obsahovat, aby Vás zaujal?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věcné a tématické (banka / produkt) na otázku 26. Jaké by mělo být video, uvedené jako příspěvek, aby upoutalo Vaši pozornost?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody konkurenčních bank a jejich produktů na otázku 27. Kam Vás musí příspěvek v podobě odkazu přesměrovat, aby Vás zaujal?

21. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 21 až 26 let:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pouze obrázek na otázku 24. Jaké příspěvky Vás na FB stránce u bankovních produktů zaujmou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabiny konkurenčních bank a jejich produktů na otázku 27. Kam Vás musí příspěvek v podobě odkazu přesměrovat, aby Vás zaujal?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tématika úplně jiná než z bankovního prostředí na otázku 27. Kam Vás musí příspěvek v podobě odkazu přesměrovat, aby Vás zaujal?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Středoškolské s maturitou:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 až 20 let na otázku 21. Jaký je Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte zřízené ČSOB Studentské konto či G2 konto od KB?

2. Jste fanouškem FB stránky ČSOB Studentské konto či G2 od KB?

21. Jaký je Váš věk?

22. Pohlaví

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jaké příspěvky Vás na FB stránce u bankovních produktů zaujmou?

25. Pokud se jedná o textový příspěvek, co by měl obsahovat, aby Vás zaujal?

26. Jaké by mělo být video, uvedené jako příspěvek, aby upoutalo Vaši pozornost?

27. Kam Vás musí příspěvek v podobě odkazu přesměrovat, aby Vás zaujal?

28. Pokud je příspěvek v podobě obrázku, jaký by měl být, aby Vás zaujal?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte zřízené ČSOB Studentské konto či G2 konto od KB?

2. Jste fanouškem FB stránky ČSOB Studentské konto či G2 od KB?

21. Jaký je Váš věk?

22. Pohlaví

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jaké příspěvky Vás na FB stránce u bankovních produktů zaujmou?

25. Pokud se jedná o textový příspěvek, co by měl obsahovat, aby Vás zaujal?

26. Jaké by mělo být video, uvedené jako příspěvek, aby upoutalo Vaši pozornost?

27. Kam Vás musí příspěvek v podobě odkazu přesměrovat, aby Vás zaujal?

28. Pokud je příspěvek v podobě obrázku, jaký by měl být, aby Vás zaujal?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Líbezná, A.Studentské konto ČSOB vs. G2 konto od Komerčky (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://studentske-konto-csob-vs-g2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.