Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Studijní marketingový výzkum - TV prodej (CS1,2)

Studijní marketingový výzkum - TV prodej (CS1,2)

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Srba
Šetření:20. 04. 2011 - 25. 04. 2011
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník je vytvořen pro účel seminární práce v předmětu Marketing. Prosím vás o chvilku vašeho času. 

Odpovědi respondentů

1. Jak je pro vás při koupi TV důležitá CENA? (1-velmi důležitá;5-nedůležitá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3950 %50 %  
2527,78 %27,78 %  
1422,22 %22,22 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.31
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.63
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:2.5
Modus:3

Graf

2. Jak je pro vás při koupi TV důležitá KVALITA? (1-velmi důležitá;5-nedůležitá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11055,56 %55,56 %  
2633,33 %33,33 %  
315,56 %5,56 %  
415,56 %5,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.5
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.4
Směrodatná odchylka:0.63
Medián:1
Modus:1

Graf

3. Jak je pro vás při koupi TV důležitá ZNAČKA? (1-velmi důležitá;5-nedůležitá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2633,33 %33,33 %  
4527,78 %27,78 %  
3527,78 %27,78 %  
5211,11 %11,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.13
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.92
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:3
Modus:2

Graf

4. Jak je pro vás při koupi TV důležitý DESIGN? (1-velmi důležitá;5-nedůležitá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3738,89 %38,89 %  
2527,78 %27,78 %  
4316,67 %16,67 %  
5211,11 %11,11 %  
115,56 %5,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.8
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:3
Modus:3

Graf

5. Jak je pro vás při koupi TV důležitý PŘÍSTUP A ODBORNOST PRODÁVAJÍCÍHO? (1-velmi důležitá;5-nedůležitá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1633,33 %33,33 %  
2422,22 %22,22 %  
5422,22 %22,22 %  
4316,67 %16,67 %  
315,56 %5,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.69
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.5
Směrodatná odchylka:1.58
Medián:2
Modus:1

Graf

6. Jak je pro vás při koupi TV důležitá EXKLUZIVITA VÝROBKU? (1-velmi důležitá;5-nedůležitá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4738,89 %38,89 %  
3422,22 %22,22 %  
5422,22 %22,22 %  
2211,11 %11,11 %  
115,56 %5,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.69
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:4
Modus:4

Graf

7. Jak je pro vás při koupi TV důležitá KOMPLEXNOST SLUŽEB (instalace, poradenství,...)? (1-velmi důležitá;5-nedůležitá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2633,33 %33,33 %  
5527,78 %27,78 %  
1316,67 %16,67 %  
3211,11 %11,11 %  
4211,11 %11,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.13
Směrodatná odchylka:1.46
Medián:2.5
Modus:2

Graf

8. Využil/a jste v minulosti služeb architekta při zařizování interiéru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1794,44 %94,44 %  
ano15,56 %5,56 %  

Graf

9. Oceníte možnost individuálního designového přizpůsobení TV vašemu interiéru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano950 %50 %  
ne950 %50 %  

Graf

10. Uvítal/a (využil) byste v případě zájmu o dražší TV možnost kontaktu se specialistou i mimo pobočku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1055,56 %55,56 %  
ne844,44 %44,44 %  

Graf

11. Kolik jste maximálně ochoten/na zaplatit za skutečně výjimečnou (designově, kvalitativně) TV?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30000527,78 %27,78 %  
20000422,22 %22,22 %  
50000316,67 %16,67 %  
15000211,11 %11,11 %  
25000211,11 %11,11 %  
3500015,56 %5,56 %  
4000015,56 %5,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:29375
Minimum:15000
Maximum:50000
Variační rozpětí:35000
Rozptyl:106250000
Směrodatná odchylka:10307.76
Medián:30000
Modus:30000

Graf

12. Kdo ve vaší domácnosti rozhoduje o koupi TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Společně1477,78 %77,78 %  
Partner422,22 %22,22 %  

Graf

13. Označte prosím firmy, které znáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sony18100 %100 %  
Panasonic18100 %100 %  
LG18100 %100 %  
Samsung18100 %100 %  
Philips18100 %100 %  
Pioneer844,44 %44,44 %  
ECG738,89 %38,89 %  
Loewe527,78 %27,78 %  
Bang & Olufsen316,67 %16,67 %  
Metz316,67 %16,67 %  

Graf

14. Pokud v blízké budoucnosti neuvažujete o koupi nové TV, jaký pro to máte důvod?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

má stávající TV je dostačující

Mám novou TV

mám novou, o nákupu neuvažuji

mám relativně moderní

Mám stávající dobrou tv.

Moc nesleduju, stačí mi PC ;)

neni cas sledovat televizi

nepotřebnost

nepotřebuji jej

O koupi nové TV uvažuji

Protože jsme si před 3 měsíci koupili novou TV.

SLEDOVÁNÍ TELEVIZE JE ŽROUT ČASU

Stará TV je zatím postačující

stará TV ještě funguje :-)

stávající mi vyhovuje

Telku uz mam

už mám

zatím nám vyhovuje CRT ( z roku 2000 úhlopříčka 29" formát 4:3 )

15. Jakou cestou byste sháněli prodejce/produkt v případě koupě nové TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet1372,22 %72,22 %  
Pobočky specializovaných výrobců (Philips, Panasonic, Metz,...)633,33 %33,33 %  
Obchody s elektronikou (Datart,...)633,33 %33,33 %  
Reference od známých211,11 %11,11 %  

Graf

16. Co vás zajímá v novinách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zpravodajství1583,33 %83,33 %  
Regionální zpravodajství950 %50 %  
Ekonomika738,89 %38,89 %  
Sport422,22 %22,22 %  
Jiné211,11 %11,11 %  
Nečtu noviny211,11 %11,11 %  
Kultura211,11 %11,11 %  

Graf

17. K čemu využíváte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyhledávám informace18100 %100 %  
Zpravodajství1794,44 %94,44 %  
E-Mail1688,89 %88,89 %  
Sociální sítě1161,11 %61,11 %  
Zábava1055,56 %55,56 %  
Jiné211,11 %11,11 %  

Graf

18. Jakým aktivitám z těchto jmenovaných se věnujete ve volném čase?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet1372,22 %72,22 %  
Nakupování v obchodních centrech950 %50 %  
Multikino633,33 %33,33 %  
Časopisy633,33 %33,33 %  
Noviny633,33 %33,33 %  
Squash422,22 %22,22 %  
Návštěvy sportovních utkání422,22 %22,22 %  
Ani jedno z vyjmenovaných316,67 %16,67 %  
VIP večírky15,56 %5,56 %  
Tenis15,56 %5,56 %  

Graf

19. Jaký je příjem vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20001-40000844,44 %44,44 %  
40001-60000633,33 %33,33 %  
0-20000422,22 %22,22 %  

Graf

20. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 251161,11 %61,11 %  
36-50316,67 %16,67 %  
50 nebo více211,11 %11,11 %  
26-35211,11 %11,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Srba, P.Studijní marketingový výzkum - TV prodej (CS1,2) (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://studijni-marketingovy-vyzkum.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.