Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Studium a očekávání. Jak jste na tom vy?
Studium a očekávání. Jak jste na tom vy?
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Paseková |
---|---|
Šetření: | 29. 10. 2014 - 18. 11. 2014 |
Počet respondentů: | 276 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 11.75 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 77,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:43 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, vážené respondentky, vážení respondenti,
ráda bych vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku, ve kterém bychom rádi zjistili, jaké jsou vaše zkušenosti se studiem (na jaké studium se chystáte nebo máte již za sebou) a jaké je vaše mínění konkrétně o studiu farmacie.
Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění vám nezabere více než 5 minut. Předem děkuji za vaši ochotu a čas.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 190 | 68,84 % | 68,84 % |
muž | 86 | 31,16 % | 31,16 % |
2. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 30 let | 186 | 67,39 % | 67,39 % |
do 20 let | 54 | 19,57 % | 19,57 % |
30 - 40 let | 23 | 8,33 % | 8,33 % |
40 a více | 13 | 4,71 % | 4,71 % |
3. Studujete nebo jste studoval/a vysokou školu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [teprve se chystám studovat → otázka č. 4, právě studuji → otázka č. 4, studium mám již za sebou → otázka č. 4, studium jsem nedokončil/a → otázka č. 4, nestuduji ani jsem nestudoval/a → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
právě studuji | 158 | 57,25 % | 57,25 % |
studium mám již za sebou | 59 | 21,38 % | 21,38 % |
teprve se chystám studovat | 31 | 11,23 % | 11,23 % |
nestuduji ani jsem nestudoval/a | 15 | 5,43 % | 5,43 % |
studium jsem nedokončil/a | 13 | 4,71 % | 4,71 % |
4. Jakého zaměření bylo/je/bude vaše studium?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ekonomické | 58 | 22,22 % | 21,01 % |
humanitní | 45 | 17,24 % | 16,3 % |
technické | 39 | 14,94 % | 14,13 % |
pedagogické | 31 | 11,88 % | 11,23 % |
přírodovědné | 22 | 8,43 % | 7,97 % |
zdravotnické | 20 | 7,66 % | 7,25 % |
právnické | 7 | 2,68 % | 2,54 % |
umělecké | 5 | 1,92 % | 1,81 % |
filozofické | 4 | 1,53 % | 1,45 % |
zemědělské | 3 | 1,15 % | 1,09 % |
přírodní | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
chemie | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
bezpečnostněprávní | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
umělecké, ekonomické | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
ekonomické, humanitní | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
sociálněvědní | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
personalistika | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
přídodovědně-technické | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
ekonomické, aj právnické (dve samostatné dokončené štúdiá) | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
informačně knihovnické | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
filmařské | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
pedagogické, humanitní a právnické | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
technicko humanitni | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
absolvováno humanitní, nyní pedagogické | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
ekonomicko-umělecké | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
teologické, sociální a ekonomické | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
ještě nevím | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
knihovnické | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
nevím | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
čáry a kouzla | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
biotechnoligie | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
sociální | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
management hotelnictví | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
technické a učitelské | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
managment | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
humanitní / zdravotnické / filozofické / pedagogické | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
jazykové | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
5. Víte, jaká je nezaměstnanost v oboru, který jste studoval/a, studujete/chystáte se studovat?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 162 | 62,07 % | 58,7 % |
ne | 88 | 33,72 % | 31,88 % |
nevím | 10 | 3,83 % | 3,62 % |
5 | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
6. Jste spokojen/a s tím, co vám studium do života přineslo/ přináší? (s tím, co vám váš vybraný obor nabízí, pokud se teprve chystáte studovat)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 127 | 48,66 % | 46,01 % |
ano | 65 | 24,9 % | 23,55 % |
spíše ne | 55 | 21,07 % | 19,93 % |
ne | 14 | 5,36 % | 5,07 % |
7. Kdybyste se nyní rozhodoval/a znovu, kam na vysokou školu, jaká by byla vaše volba?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
studoval/a bych znovu stejný obor | 140 | 53,64 % | 50,72 % |
vybral/a bych si jiný obor | 89 | 34,1 % | 32,25 % |
nešel/nešla bych studovat | 11 | 4,21 % | 3,99 % |
Nevím | 3 | 1,15 % | 1,09 % |
Ještě vysokou školu nestudovala | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
jinou kombinaci oborů | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
studovala bych v zahraničí | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
stejný obor, jiná škola | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
ještě jsem VŠ nestudovala | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
nevybrala bych si stejny obor, ale velmi podobny | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
stejná volba, ale tenkrát sem se tam nemohla dostat...ted bych to tam zkousela znovu | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
vybrala bych si stejný nebo podobný obor | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
pedagogika | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
šla bych na jinou školu | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
zkusila bych tu samou školu a ještě jednu, pak by se uvidělo kam by mě to táhlo víc.. | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
studovala bych stejný obor na jiné univerzitě | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
Teprve budu studovat | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
VŠ mě teprve (asi) čeká | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
stejný obor na jiné škole | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
nestuduji vysokou školu | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
tezko rict | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
Ještě na VŠ nejsem. | 1 | 0,38 % | 0,36 % |
8. Co podle vás patří k největším benefitům při volbě vysoké školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
uplatnění na trhu práce | 104 | 40,94 % | 37,68 % |
lepší finanční ohodnocení | 55 | 21,65 % | 19,93 % |
studentský život | 47 | 18,5 % | 17,03 % |
oddálení nástupu do práce | 20 | 7,87 % | 7,25 % |
přínos společnosti | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
oddálení nástupu do práce + uplatnění na trhu práce | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
uplatnění na trhu práce + získání zajímvavých známostí | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
vzdělání | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
inspirativní prostředí, kontakty a možnosti získané během studia na VŠ | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
možnost cestování, účasti na různých projektech a osobní rozvoj | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
okrem získania rozhľadu, samostatnosti, zručnosti s triedením a vyhodnocovaním informácií prináša štúdium spolu s teoretickými znalosťami kopu soft-skills potrebných pre budúci profesný život | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
toto je špatně formulovaná otázka | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
zkusenosti praxe inspirace | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
z hlediska uplatnění je horší vystudovat gymnázium a nejít na VŠ než vystudovat učňák | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
věnovat se tomu, co nás baví | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
uplatnění na trhu, kamarádi a zkušenosti ze života | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Seberozvoj | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
osobní rozvoj | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
čáry a kouzla | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
clovek ziska zkusenosti, vedomosti, dovednosti a rozhled | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Studentský život. Studium může změnit způsob uvažování a přístupu k informacím. | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
vlastni seberealizace, progres, baví me to | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
pracovní satisfakce | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nic, je to ztráta času | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Přístup k technologiím | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
znalosti o něčem, co mě zajímá, rozvíjení schopností | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
skutečně více vzdělání | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
rozšíření obzorů | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
cíl kterého chci dosáhnout | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
ani jedno, znám spoustu nezaměstnaných vysokoškoláků | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
rozšíření znalostí v daném oboru | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
titul | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
9. Vyberte jednu variantu, která je vám z nabízených možností nejbližší.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vidina stabilního zaměstnání | 136 | 53,54 % | 49,28 % |
možnost rozvoje a vědecké práce | 66 | 25,98 % | 23,91 % |
vidina skvěle placené práce (avšak s nejistou budoucností) | 52 | 20,47 % | 18,84 % |
10. Co vám doporučovali rodiče, abyste šel/šla studovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lékařství | 41 | 16,14 % | 14,86 % |
ekonomii | 35 | 13,78 % | 12,68 % |
právo | 31 | 12,2 % | 11,23 % |
jiné humanitní obory | 21 | 8,27 % | 7,61 % |
učitelství | 19 | 7,48 % | 6,88 % |
chemii | 8 | 3,15 % | 2,9 % |
farmacii | 8 | 3,15 % | 2,9 % |
nestudovat | 6 | 2,36 % | 2,17 % |
nic | 4 | 1,57 % | 1,45 % |
nechali to na mě | 2 | 0,79 % | 0,72 % |
IT | 2 | 0,79 % | 0,72 % |
nechali volbu na mě | 2 | 0,79 % | 0,72 % |
Výběr nechali na mě | 2 | 0,79 % | 0,72 % |
nedoporučovali nic | 2 | 0,79 % | 0,72 % |
techniku | 2 | 0,79 % | 0,72 % |
Bylo jim to jedno | 2 | 0,79 % | 0,72 % |
souhlasili s moji volbou stavebnictvi | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
stavebnictví | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Ve výběru, jsem měl volnou ruku. | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
kdo ten dotaznik delal? hruza | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
cokoliv | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechali to zcela na mé volbě | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechali to na mně | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
podnikat | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Bylo jim to celkem jedno... | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nedoporučovali nic z tohoto | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Ani na naléhání mi do toho nechtěli mluvit. | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Rozhodnutí nechali na mně. | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nedoporučovali, volbu nechali čistě na mě | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechali to zcela na me | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nemám rodiče | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nedoporučovali nic, ať se rozhodnu sama | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
vše bylo na mě | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nedoporučovali | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
To co studuji. | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
dopravu | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
to co sama chci | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechávají to na mně | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
čáry a kouzla | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
technické obory | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
zdravotnictví | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechali rozhodnutí na mně | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nedoporučovali nic konkrétního | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Volba byla na mne | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
podporovali mne v tom, co jsem si zvolila sama | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nekecali mi do toho | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Rodiče mě nechali rozhodnout samostatně | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
cokoliv chci | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nic, respektovali moji volbu nestudovat | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nic nedoporučovali je to mé rozhodnutí | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
doporučili abych si sama vybrala | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Matematiku, fyziku, chemii. | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
techniku voe | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
strojírenství | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nemluvili mi do toho | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
technika | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Nic mi nedoporucovali | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nic, nechali to na mně | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
informatika | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechali výběr na mně | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
To, co mě bude bavit. | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
rozhodoval jsem se sám | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechali to mě | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nic mi neradili | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
mám si vybrat sám | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
právo / lékařství (především zubařina) | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
abych studovala to co mne baví | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
jim to bylo jedno | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechali mi volnou ruku | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
neradili mi | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
do mého rozhodování nezasahovali | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
abych studovala co studovat chci | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechali mi možnost volby, nesnažili se mě ovlivňovat | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
chtěli abych šla na vš ale neovlivňovali mne | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Podporovali můj výběr, hlavně studovat | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
byla to moje volba | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Rozhodni se sám, je to tvůj život. | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
volbu nechali na mě | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
výběr nechaly pouze a jen na mně samotné | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
nechali výběr na mě | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
- | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
to co mě baví | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
Nechávají to na mně. | 1 | 0,39 % | 0,36 % |
11. Uvažoval/a jste někdy o studiu farmacie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, nevím → otázka č. 14, ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 184 | 72,44 % | 66,67 % |
ano | 53 | 20,87 % | 19,2 % |
nevím | 17 | 6,69 % | 6,16 % |
12. Proč ano?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
bavila mě chemie
bavila mě chemie a biologie
dobře placené
chcel som studovat nieco ako vyzkum a vyvoj lieciv, po blizsom oboznameni so situaciou na farmaciach som sa rozhodol ist radsej na chemicku skolu a nelutujem. farmacia je momentalne dost profilovana na ludi, ktory neskor chcu byt lekarnici
chtěla jsem pracovat ve zdravotnictví a mít dobrý plat, respekt ostatních
je to budoucnost
jsem ze zdrávky
Kvůli budoucímu zaměstnání. Myslím, že by mě navíc studium farmacie velmi bavilo.
lákala mě
Lákala mě možnost výzkumu léčiv.
Líbilo se mi v dětství být v lékárně.
Mám ráda chemii a chtěla jsem jí studovat, tak jsem se rozhodovala mezi obory.
Perspektivní obor.
Platové podmínky
Prijde mi to zajimave a potrebne a na kvalitni urovni. Prestizni.
proč ne?
Protože Jimmy Kent.
Protože lidé budou brát léky neustále a farmaceutické koncerny chudobou určitě trpět nebudou.
Protože se odráží na chemii a je dobře placená.
Příjemná a klidná práce v čistém prostředí. Líbila se mi představa míchání mastiček v malé bélé laboratoři :)
přišlo mi zajímavé naučit se míchat léky a pomáhat, chemie mě vždycky bavila a lékařství taky
Ráda pomáhám nemocným, jak lidem tak zvířatům. Medicína není povolání ale poslání.
stabilita zaměstnání, vysoké platové ohodnocení
Studuji na gymnáziu, mé nejoblíbenější předměty jsou biologie, chemie a fyzika. Toto zaměření mi připadá zajímavé.
tento obor se mi zdál zajímavý, lákalo mě to
v osmé třídě zš jsem chtěl být lékárník
Vidina lepšího finančního výdělku
vždycky mě bavila chemie, biologie i fyzika
zájem o přírodní vědy
zajímavé studium
Zajimavy lakavy obor s povesti finance prijemneho ohodnoceni
zajímavý obor - odradili mě nepříjemní učitelé chemie a fyziky na střední škole, kteří mi tyto předměty zcela znechutili a to tak, že jsem to už v životě nechtěla vidět ani studovat
Zajímavý obor. Mám ráda biologii a souvisí to spolu
Známí, mzdy...
13. Proč ne?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
blbost
Bojím se doktorů.
farmaceutický průmysl jde pouze za vidinou zisku
Farmacie = okrádání lidí; Je to kšeft s lidským zdravím a vydělávání na lidském neštěstí.
Farmacie je nechutný business. Je mi tohle celé odvětví nesympatické. Kdybych zůstal závislý na chemických sračkách (antidepresiva, prášky na tlak), tak bych tady asi už nebyl. Dost jsem se začal zajímat o různé alternativy a musím zatím říct, že to není jen výkřikem do tmy.
Cha!
Chemie jako vědní obor mi byla vždy cizí.
chemie mě nebaví a nerozumím jí
Chemie mi prostě "nesedí"
Chemie nebyl "muj salek kavy":-))
chemie neni muj konicek
Chemie není mým blizkým oborem
chemie, biologie, matematika
Chemie, náročná škola
Chtěla jsem studovat stavebnictví
i když mě baví chemie, nebaví mě natolik abych to šla studovat
Je to náročné.
Je velmi náročné a navíc k tomuto oboru nemám vztah - jak vědomostní, tak emocionální.
Jsem člověk s logickým uvažováním, který se nikdy nemusel učit na matematiku na gymplu a vždy ho fascinovaly počítače. Tudíž volba Matematických výpočtu a modelování a jako navazující Matematické inženýrství byla jasná...
Jsem spise technicky zamerena
Kvůli zaměřění
mimo mé možnosti (zaměřuji se na jiné obory)
Moc chemie, nemám ji rád :-)
Náročné
náročnost, nemám vhodné předpoklady
Neatraktivni obor
nebaví mě chemie
nebaví mě chemie
Nebaví mě to.
nebavilo by mě to
nejde mi chemie
Nelákalo mě to.
nemám k tomu vůbec žádný vztah...
nemam k tomu ziadny vztah
Nemám na to mozek. Jsem čistě založená na humanitní předměty :-)
nemám ráda chemii
nemám ráda chemii a nezajímá mě to
Nemám ráda chemii.
nemám ráda léky
Nemám zájem o tento obor
nemám zájem o tento obor
Nemyslím si, že mám na tento obor vlohy.
Není to muj obor
Není to můj zájmový obor.
není to obor, který mne zaujal
neprijde mi to zajimave
nerozumim chemii
Nesnasim chemii
nesnáším farmaceutický průmysl
nesnáším chemii
nesnášim chemii :-)
Neumím a nerozumím chemii
nezájem o obor
nezajímá mě
nezajímá mě
Nezajímá mě to
nezajímá mě to
Nezajímá mě? :)
Nezajímá mě.
Nezajímá mě.
nezajímá mne to
nezajímalo mě, nemám ráda lékárny
nezvládla bych to
nic mě to neříká
nic pro mě
Nijak mě tento obor neoslovil.
Nikdy jsem se o farmacii moc nezajímal, protože mi nepřijde nijak zajímavá
nikdy jsem se o tento obor nezajímala
Nikdy jsem se o tento obor nezajímala.
Nikdy jsem se tímto oborem nezabívala. Tento obor mě nikterak nezajímá.
Nikdy mě nebavily technické ani přírodovědné předměty.
Nikdy mě příliš nezajímala botanika, což je pro studium farmacie důležité.
nikdy mi nešla chemie
Nikdy mi nešla chemie
Nikdy mi nešly předměty jako chemie, biologie.
Obor mi nic neříká
povedomie z oblasti chémie a biológie nikdy nebolo mojou silnou stránkou
proč jo
Proč? K čemu by mi to sakra bylo? Budu stát za pultem v lékárně a prodávat gutalax nějakým starým vocasům?!
Prostě mě to nenapadlo, ale asi by mě to ani moc nebavilo...asi tam bude hodně chemie?:)
proto
protoze jsem technik voe
Protože farmacie je postavena na chemii, kterou nechápu
protože farmacie mě nezajímá
protože chemie není moje parketa, ale rodiče chtěli, abych tam šla
Protože je tam chemie a ta mi nikdy nešla.
Protože jeden z rodičů farmacii vystudoval a učí na vysoké škole. Vím, co to obnáší, nebavilo by mě to.
protože jsem hloupá na chemii :)
Protože jsem nechodila na gymnázium ale na obchodní akademii
Protože mě nebavily předměty typu bilogie a chemie, jinak bych to možná i zkusila.
protože mi nikdy nešla chemie :-)
protože se nechcu angažovat ve farmaceutické lobby
protože to by na naší základce obnášelo povinnědobrovolné hodiny chemie navíc.
protože to je pro mne nezajímavý obor
Sama nevím.
slyším poprvé
Studovala jsem obchodní akademii nikdy bych nedohnala mezery v předmětech které jsou na farmacii
studovala to má mamča a vím, že by to na mě bylo moc těžké
studuji medicínu, farmacie mě nelákala
Studuji medicínu, představa farmacie mě nikdy nelákala.
subjektivně nezajímavý obor
Tento obor mě nijak nezajímá.
tento obor mě vůbec nezajímá a zcela určitě by mě nebavil
tento obor mi není nijak blízký
Tento obor není pro mě.
Těžká škola, plná chemie
Toto studium bych nezvládla
Vubec se v tom ne vyznam
Vynikala jsem spíše v předmětech nesouvisejících s farmacií
Základy jsem měla na střední (SZŠ) a nezaujala mě
zbytečně mnoho na prodavače léků
14. Ve kterém odvětví podle vás můžete pracovat po absolvování studia farmacie? (Můžete označit více variant.)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lékárnictví | 201 | 95,26 % | 72,83 % |
farmaceutický výzkum | 172 | 81,52 % | 62,32 % |
vývoj a výroba léčiv | 165 | 78,2 % | 59,78 % |
kontrola jakosti léčiv a distribuce | 143 | 67,77 % | 51,81 % |
farmaceutický obchod a marketing | 138 | 65,4 % | 50 % |
diagnostická a léčebná péče | 57 | 27,01 % | 20,65 % |
farmaceutický obchod a marketing | 1 | 0,47 % | 0,36 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.