Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Studium na VOŠ sklářské dálkově i v AJ?

Studium na VOŠ sklářské dálkově i v AJ?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Milena Nováková
Šetření:26. 10. 2011 - 07. 11. 2011
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):11 / 7.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

obracíme se na Vás se zjištěním Vašich názorů na možné úpravy studia vyšší odborné školy s odborným zaměřením na tvorbu uměleckého skla. Výstupy tohoto dotazníku budou podkladem pro přípravu projetkové žádosti školy o inovaci vzdělávacího programu.

Dotazník je priorotně určen potenciálním zájemcům o studium VOŠ sklářské v Novém Boru a jejím současným studentům.

Projektový tým

VOŠ sklářská a SŠ, Nový Bor

Odpovědi respondentů

1. Jste žákem SŠ s maturitou nebo již absolventem SŠ s maturitou či vyššího vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano31100 %100 %  

Graf

2. Zajímáte se o studium VOŠ sklářské v Novém Boru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, spíše anootázka č. 3, spíše ne → konec dotazníku, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1135,48 %35,48 %  
ano1135,48 %35,48 %  
ne619,35 %19,35 %  
spíše ne39,68 %9,68 %  

Graf

3. souhlasíte s názorem, že je třeba stále zvyšovat komunikační dovednosti absolventů škol zjm. v anglickém jazyce pro zvýšení šancí uplatnění na trhu práce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [souhlasímotázka č. 4, spíše souhlasímotázka č. 4, spíše nesouhlasímotázka č. 5, nesouhlasímotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1672,73 %51,61 %  
spíše souhlasím627,27 %19,35 %  

Graf

4. Pro zařazení anglického jazyka do výuky VOŠ upřednostníte následující: (seřaďte v pořadí od 1 do 4 podle důležitosti pro Vás)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
plná výuka v AJ ve všech předmětech2.9090.992
částečná výuka v odborných předmětech - výuka vybraných témat v AJ2.1360.572
částečná výuka v odborných předmětech - vybraná témata v AJ se stálou možností "kontroly" v českém jazyce2.0451.316
AJ se učím pouze v předmětu AJ nebo vůbec2.9091.446

Graf

5. Při studiu VOŠ upřednostňujete či upřednostníte jakou formu studia? Stanovte pořadí 1. až 3. dle Vašich preferencí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pouze denní formu, vždy pondělí - pátekotázka č. 8, pouze distanční formu, jen e-learning a individuální konzultaceotázka č. 8, kombinaci - denní a dálkové formy dle charakteru studovaného oboru / předmětůotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kombinaci - denní a dálkové formy dle charakteru studovaného oboru / předmětů1359,09 %41,94 %  
pouze denní formu, vždy pondělí - pátek731,82 %22,58 %  
pouze distanční formu, jen e-learning a individuální konzultace29,09 %6,45 %  

Graf

6. Při kombinované formě studia máte zájem o denní výuku v seminářích: (seřaďte dle Vašich priorit od 1. do 3.))

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
3-4 semináře/semestr, vždy po - pá1.8460.899
3-4 semináře/semestr, vždy st - ne1.9230.071
6-7 seminářů/semestr, vždy pá - ne2.2310.947

Graf

7. Při kombinované formě studia máte zájem o dálkovou výuku: (seřaďte dle Vašich priorit)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
individuální konzultace a zkoušení v době konání denních seminářů1.5380.249
individuální konzultace s pedagogem elektronicky a možná setkání dle dohody, nezávisle na seminářích1.4620.249

Graf

8. Vystudoval jste nebo pracujete v oboru výtvarného zpracování skla?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1676,19 %51,61 %  
ne523,81 %16,13 %  

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1672,73 %51,61 %  
muž627,27 %19,35 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25731,82 %22,58 %  
26-32522,73 %16,13 %  
33-40418,18 %12,9 %  
40 a více418,18 %12,9 %  
15-2029,09 %6,45 %  

Graf

11. Jste v současné době studentem VOŠ sklářské v Novém Boru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1254,55 %38,71 %  
ano1045,45 %32,26 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Nováková, M.Studium na VOŠ sklářské dálkově i v AJ? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://studium-na-vos-sklarske-dalk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.