Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Subkultura mládeže - lyžaři

Subkultura mládeže - lyžaři

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Kastnerová
Šetření:25. 11. 2011 - 04. 12. 2011
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):32 / 21.14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení,
Právě máte před sebou dotazník, který je součástí výzkumu spotřebitelů zájmové skupiny „lyžaři“. Dotazník je určen všem příznivcům lyžování, kteří spadají do věkové kategorie 18 – 26 let. Vyplnění dotazníku Vám nezabere více než 10 minut.

Dotazník je zcela anonymní, Vaše odpovědi budou využity pro účely studijního projektu v rámci předmětu Marketingové řízení na České zemědělské univerzitě v Praze.

Předem děkujeme za Váš čas, který jste vyplnění dotazníku věnovali.

Studentky 2. ročníku magisterského studia, obor Podnikání a administrativa
 

Odpovědi respondentů

1. Lyžujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10385,83 %85,83 %  
ne1714,17 %14,17 %  

Graf

2. Z jakého důvodu nelyžujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neumím lyžovat847,06 %6,67 %  
Obecné nemám v oblibě zimu a zimní sporty529,41 %4,17 %  
lyžovala jsem do 16 od té doby snowboard15,88 %0,83 %  
Lyžování mě nebaví15,88 %0,83 %  
jezdím na snowbaordu15,88 %0,83 %  
jezdím na snb15,88 %0,83 %  

Graf

3. Jak dlouho lyžujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 a více5048,54 %41,67 %  
11 - 15 let2221,36 %18,33 %  
6 - 10 let2019,42 %16,67 %  
0 - 5 let1110,68 %9,17 %  

Graf

4. Jak často lyžujete? (= součet dní v roce, kdy lyžujete)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 týdny v roce4139,81 %34,17 %  
1 týden v roce1918,45 %15,83 %  
méně než 1 týden v roce1817,48 %15 %  
2 - 3 týdny v roce1716,5 %14,17 %  
více než 3 týdny v roce87,77 %6,67 %  

Graf

5. Kde nejčastěji lyžujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v tuzemskuotázka č. 7, v zahraničíotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v tuzemsku6966,99 %57,5 %  
v zahraničí3433,01 %28,33 %  

Graf

6. Uveďte název země, ve které nejčastěji lyžujete

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rakousko1544,12 %12,5 %  
Itálie617,65 %5 %  
Francie514,71 %4,17 %  
Slovensko25,88 %1,67 %  
Svycarsko, Rakousko12,94 %0,83 %  
Itálie / Francie12,94 %0,83 %  
Itálie, Rakousko12,94 %0,83 %  
Rakousko - Salzbursko12,94 %0,83 %  
Rakousko, Německo, Švýcarsko12,94 %0,83 %  
SR,IT,AU12,94 %0,83 %  

Graf

7. Jaké je Vaše lyžařské oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
speciální - používám jej výhradně na lyžování7168,93 %59,17 %  
univerzální - oblečení nosím i běžně (bundu, čepici...)3634,95 %30 %  
kalhoty a rukavice mam specialni10,97 %0,83 %  

Graf

8. Která z následujících položek je součástí Vaší výbavy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kalhoty10198,06 %84,17 %  
bunda10097,09 %83,33 %  
rukavice9996,12 %82,5 %  
lyže9895,15 %81,67 %  
lyžařské boty9895,15 %81,67 %  
hůlky9390,29 %77,5 %  
svetr/ mikina9188,35 %75,83 %  
brýle8683,5 %71,67 %  
čepice8077,67 %66,67 %  
termoprádlo6664,08 %55 %  
helma5957,28 %49,17 %  
kombinéza21,94 %1,67 %  
lyžařská kukla10,97 %0,83 %  
kukla do helmy10,97 %0,83 %  
páteřák10,97 %0,83 %  
chrániče pro freestyle lyžování10,97 %0,83 %  
kukla10,97 %0,83 %  

Graf

9. Kdo Vám nejčastěji kupuje lyžařskou výbavu? (kdo ji platí?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
já sám5250,49 %43,33 %  
rodiče4846,6 %40 %  
já/rodiče napůl10,97 %0,83 %  
část sama, část rodiče10,97 %0,83 %  
sponzor- Icelantic boards10,97 %0,83 %  

Graf

10. Kde nejčastěji nakupujete lyžařskou výbavu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v kamenném obchoděotázka č. 11, v internetovém obchoděotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenném obchodě9693,2 %80 %  
v internetovém obchodě76,8 %5,83 %  

Graf

11. Jaký je charakter kamenného obchodu, kde výbavu kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializovaná prodejna9093,75 %75 %  
hypermarket55,21 %4,17 %  
supermarket33,13 %2,5 %  
bazar, př.: happy sport11,04 %0,83 %  
jak co11,04 %0,83 %  

Graf

12. Internetový obchod, kde nejčastěji nakupuji je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [tuzemskýotázka č. 14, zahraničníotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tuzemský685,71 %5 %  
zahraniční114,29 %0,83 %  

Graf

13. Uveďte Vás důvod proč nakupujete v zahraničním internetovém obchodě

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nabízí levnější zboží1100 %0,83 %  
nabízí zboží, které na českém trhu chybí1100 %0,83 %  
nabízí novinky, které na českém trhu zatím nejsou dostupné1100 %0,83 %  
větší výběr zboží1100 %0,83 %  

Graf

14. Jak často nakupujete lyžařskou výbavu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dle potřeby, nenakupuji pravidelně7774,76 %64,17 %  
lyžařskou výbavu neobnovuji, mám již několik let stejnou1514,56 %12,5 %  
každý rok nakoupím pouze část výbavu - náhrada za opotřebované/ nevyhovující části1413,59 %11,67 %  

Graf

15. Kolik Kč ročně utratíte za lyžařskou výbavu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001 - 5000 Kč6058,25 %50 %  
0 - 1000 Kč3735,92 %30,83 %  
5001 - 10 000 Kč54,85 %4,17 %  
15 001 Kč a více10,97 %0,83 %  

Graf

16. Uveďte, jak Vás při výběru výbavy ovlivňují následující faktory (1 = velmi mě ovlivňuje, 5 = vůbec mě neovlivňuje)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena2.1550.888
kvalita1.8061.05
trendy, móda3.0391.164
pohodlí1.8161.121
propagace výrobku3.8251.173
vzory, idoly4.2331.305

Graf

17. Kupujete si časopisy s lyžařskou tématikou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9491,26 %78,33 %  
ano98,74 %7,5 %  

Graf

18. Navštěvujete webové stránky s lyžařskou tématikou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7067,96 %58,33 %  
ano3332,04 %27,5 %  

Graf

19. Jste příslušníkem nějaké skupiny s lyžařskou tématikou na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8986,41 %74,17 %  
ano1413,59 %11,67 %  

Graf

20. Používáte při lyžování nějaké pomůcky, které zabezpečují Vaše pohodlí? (vyhřívání rukavic, bot... termoprádlo, kuklu, chrániče páteře atd...)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7673,79 %63,33 %  
ne2726,21 %22,5 %  

Graf

21. Uveďte důvod, proč tyto pomůcky nepoužíváte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

...

...

cena

jsem spíše sváteční lyžař, nevyplatí se mi do toho investovat

Lyzuju od malicka a nejsem na tyto "vychytavky" naucena. Prijde mi to jako zbytecne. I kdyz uznavam, ze treba zrovna chranic patere je pro nejake free jezdce uzitecny. Ale ja mezi tyto lyzare nepatrim.

Lyžuji pouze na mírných sjezdovkách a jen párkrát za zimu. Nakoupení těchto pomůcek pro mě nemá význam.

lyžuji výjimečně, nevyplatí se

Nejsem např. na kuklu zvyklá, vadila by mi.

nejsem zas tak častý lyžař

nelyžuji tak často

nemám je a jelikož nelyžuju moc často, tak nemá cenu tyto věci pořizovat

Neni potřeba

nepotrebuji

nepotřebuji

nepotřebuji je

nepotřebuji je

Nepotřebuji je.

nepotřebuji je.

Nepotřebuji vyhřívané rukavice, ani boty, mám kvalitní lyžařské oblečení, ,které se obejde i bez termoprádla, chrániče jsem si ještě nepořídila.

nic z toho doma nemám a neuvažuji o koupi

Nyní opravdu lyžuji jen velmi málo.

stačí to co mám, finance

Umím si udělat pohodlí i bez nich (čokoláda s rumem, pod rukavice ještě slabé rukavice..)

Vyhovuje mi to i bez nich, nepocítila jsem potřebu je používat.

zbytečná investice

Zbytečnost

22. Kde tyto pomůcky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenném obchodě6990,79 %57,5 %  
v internetovém obchodě79,21 %5,83 %  

Graf

23. Je některá část Vaší výbavy nevyhovující, nebo byste ji chtěli vylepšít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 24, neotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7572,82 %62,5 %  
ano2827,18 %23,33 %  

Graf

24. Uveďte část výbavy, která je podle Vás nevyhovující

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lyžařské boty414,29 %3,33 %  
kalhoty310,71 %2,5 %  
boty310,71 %2,5 %  
rukavice27,14 %1,67 %  
lyže27,14 %1,67 %  
Helma27,14 %1,67 %  
lyžáky, rukavice13,57 %0,83 %  
vše13,57 %0,83 %  
čepice13,57 %0,83 %  
Ponožky13,57 %0,83 %  
ostatní odpovědi Prádlo
Kalhoty a bunda
lyže, lyžáky
bunda a brýle
Kukla
bunda
lyže, bunda, boty, rukavice, kalhoty
lyže a boty
828,57 %6,67 % 

Graf

25. Proč Vám tato část výbavy nevyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Brýle jsou prasklé. Na bundě není větrání.

dostatečně teplá, stará

je stará

je stará

je stará a nemoderní

již starší typ

Jsou již několik let staré.

Jsou již staré a ne tolik pohodlné. V součané době jsou již mnohem lepší modely

jsou zastaralé, odrostla jsem z nich a chtěla bych, aby mi lépe fixovaly nohy

lehce zvlhne část kolem pusy

lyžáky: při více než -15 stupňů Celsia mi mrznou chodidla rukavice: při více než -10 stupňů Celisa mi mrznou ruce

mám ji několik let a je poškrábaná, nehodí se mi k oblečení

nedrží mi na hlavě, fouká mi do uší

nemám vlastní

nemoderní

Není určeno přímo pro sport

Nepasují správně do lyžařských bot

opotřebené

problem s velikosti obuvi, mam velikost 49

půjčuji si je

raději bych měla boty pro vyšší výkonostní úroveň

staré, špatná barva, chci hezčí

stařší

tlačí mě

Uvitala bych vetsi komfort, napr. vyhrivani

vyzkoušel jsem jich hodně, ale ve všech mi mrznou ruce

zastaralé

zastaralost

26. Uvažujete o náhradě této části za novou, inovovanou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 27, neotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2692,86 %21,67 %  
ne27,14 %1,67 %  

Graf

27. Jakou cenu jste ochoten/ ochotna zaplatit za tuto inovaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší cenu1765,38 %14,17 %  
stejnou cenu, jako má část bez inovace726,92 %5,83 %  
nižší cenu27,69 %1,67 %  

Graf

28. Inovovanou část nakoupíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
počkám několik sezón až bude levnější934,62 %7,5 %  
počkám, až ji vyzkouší někdo ze známých726,92 %5,83 %  
ihned, jak se objeví na trhu519,23 %4,17 %  
Až se dokopu do obchodu13,85 %0,83 %  
nakoupím ihned13,85 %0,83 %  
zajdu do obchodu a koupím si ji13,85 %0,83 %  
až po tom, co si je sama vyzkouším13,85 %0,83 %  
koupím je letos, počkám na akční cenu13,85 %0,83 %  

Graf

29. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9276,67 %76,67 %  
muž2823,33 %23,33 %  

Graf

30. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
242722,5 %22,5 %  
252420 %20 %  
221210 %10 %  
23119,17 %9,17 %  
21119,17 %9,17 %  
2875,83 %5,83 %  
1854,17 %4,17 %  
dvacetčtyři43,33 %3,33 %  
1932,5 %2,5 %  
2632,5 %2,5 %  
ostatní odpovědi 27
20
31
36
35
dvacet pět let
17
37
třicetdevět
15
dvacentpět
1310,83 %10,83 % 

Graf

31. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6856,67 %56,67 %  
1915,83 %15,83 %  
gymnázium1411,67 %11,67 %  
SOŠ97,5 %7,5 %  
VOŠ54,17 %4,17 %  
43,33 %3,33 %  
SOU10,83 %0,83 %  

Graf

32. Příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 000 Kč a více3731,36 %30,83 %  
do 5 000 Kč2521,19 %20,83 %  
Bez příjmů2420,34 %20 %  
5 000 - 10 000 Kč2016,95 %16,67 %  
10 000 - 15 000 Kč1210,17 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Kde nejčastěji lyžujete?

  • odpověď v tuzemsku:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 týden v roce na otázku 4. Jak často lyžujete? (= součet dní v roce, kdy lyžujete)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 na otázku 30. Věk
  • odpověď v zahraničí:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rakousko na otázku 6. Uveďte název země, ve které nejčastěji lyžujete

7. Jaké je Vaše lyžařské oblečení?

  • odpověď speciální - používám jej výhradně na lyžování:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 - 3 týdny v roce na otázku 4. Jak často lyžujete? (= součet dní v roce, kdy lyžujete)

8. Která z následujících položek je součástí Vaší výbavy?

  • odpověď termoprádlo:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Jste příslušníkem nějaké skupiny s lyžařskou tématikou na sociálních sítích?

15. Kolik Kč ročně utratíte za lyžařskou výbavu?

  • odpověď 1001 - 5000 Kč:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Jste příslušníkem nějaké skupiny s lyžařskou tématikou na sociálních sítích?

16. Uveďte, jak Vás při výběru výbavy ovlivňují následující faktory (1 = velmi mě ovlivňuje, 5 = vůbec mě neovlivňuje)

  • odpověď vzory, idoly=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi propagace výrobku=5 na otázku 16. Uveďte, jak Vás při výběru výbavy ovlivňují následující faktory (1 = velmi mě ovlivňuje, 5 = vůbec mě neovlivňuje)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi trendy, móda=5 na otázku 16. Uveďte, jak Vás při výběru výbavy ovlivňují následující faktory (1 = velmi mě ovlivňuje, 5 = vůbec mě neovlivňuje)

18. Navštěvujete webové stránky s lyžařskou tématikou?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 týden v roce na otázku 4. Jak často lyžujete? (= součet dní v roce, kdy lyžujete)

20. Používáte při lyžování nějaké pomůcky, které zabezpečují Vaše pohodlí? (vyhřívání rukavic, bot... termoprádlo, kuklu, chrániče páteře atd...)?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kamenném obchodě na otázku 22. Kde tyto pomůcky kupujete?

22. Kde tyto pomůcky kupujete?

  • odpověď v kamenném obchodě:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Používáte při lyžování nějaké pomůcky, které zabezpečují Vaše pohodlí? (vyhřívání rukavic, bot... termoprádlo, kuklu, chrániče páteře atd...)?

23. Je některá část Vaší výbavy nevyhovující, nebo byste ji chtěli vylepšít?

  • odpověď ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 26. Uvažujete o náhradě této části za novou, inovovanou?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší cenu na otázku 27. Jakou cenu jste ochoten/ ochotna zaplatit za tuto inovaci?

26. Uvažujete o náhradě této části za novou, inovovanou?

  • odpověď ano:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší cenu na otázku 27. Jakou cenu jste ochoten/ ochotna zaplatit za tuto inovaci?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Je některá část Vaší výbavy nevyhovující, nebo byste ji chtěli vylepšít?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Lyžujete?

3. Jak dlouho lyžujete?

4. Jak často lyžujete? (= součet dní v roce, kdy lyžujete)

5. Kde nejčastěji lyžujete?

6. Uveďte název země, ve které nejčastěji lyžujete

7. Jaké je Vaše lyžařské oblečení?

8. Která z následujících položek je součástí Vaší výbavy?

9. Kdo Vám nejčastěji kupuje lyžařskou výbavu? (kdo ji platí?)

10. Kde nejčastěji nakupujete lyžařskou výbavu?

11. Jaký je charakter kamenného obchodu, kde výbavu kupujete?

14. Jak často nakupujete lyžařskou výbavu?

15. Kolik Kč ročně utratíte za lyžařskou výbavu?

16. Uveďte, jak Vás při výběru výbavy ovlivňují následující faktory (1 = velmi mě ovlivňuje, 5 = vůbec mě neovlivňuje)

17. Kupujete si časopisy s lyžařskou tématikou?

18. Navštěvujete webové stránky s lyžařskou tématikou?

19. Jste příslušníkem nějaké skupiny s lyžařskou tématikou na sociálních sítích?

20. Používáte při lyžování nějaké pomůcky, které zabezpečují Vaše pohodlí? (vyhřívání rukavic, bot... termoprádlo, kuklu, chrániče páteře atd...)?

22. Kde tyto pomůcky kupujete?

23. Je některá část Vaší výbavy nevyhovující, nebo byste ji chtěli vylepšít?

26. Uvažujete o náhradě této části za novou, inovovanou?

27. Jakou cenu jste ochoten/ ochotna zaplatit za tuto inovaci?

29. Pohlaví

30. Věk

31. Nejvyšší dosažené vzdělání

32. Příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Lyžujete?

3. Jak dlouho lyžujete?

4. Jak často lyžujete? (= součet dní v roce, kdy lyžujete)

5. Kde nejčastěji lyžujete?

6. Uveďte název země, ve které nejčastěji lyžujete

7. Jaké je Vaše lyžařské oblečení?

8. Která z následujících položek je součástí Vaší výbavy?

9. Kdo Vám nejčastěji kupuje lyžařskou výbavu? (kdo ji platí?)

10. Kde nejčastěji nakupujete lyžařskou výbavu?

11. Jaký je charakter kamenného obchodu, kde výbavu kupujete?

14. Jak často nakupujete lyžařskou výbavu?

15. Kolik Kč ročně utratíte za lyžařskou výbavu?

16. Uveďte, jak Vás při výběru výbavy ovlivňují následující faktory (1 = velmi mě ovlivňuje, 5 = vůbec mě neovlivňuje)

17. Kupujete si časopisy s lyžařskou tématikou?

18. Navštěvujete webové stránky s lyžařskou tématikou?

19. Jste příslušníkem nějaké skupiny s lyžařskou tématikou na sociálních sítích?

20. Používáte při lyžování nějaké pomůcky, které zabezpečují Vaše pohodlí? (vyhřívání rukavic, bot... termoprádlo, kuklu, chrániče páteře atd...)?

22. Kde tyto pomůcky kupujete?

23. Je některá část Vaší výbavy nevyhovující, nebo byste ji chtěli vylepšít?

26. Uvažujete o náhradě této části za novou, inovovanou?

27. Jakou cenu jste ochoten/ ochotna zaplatit za tuto inovaci?

29. Pohlaví

30. Věk

31. Nejvyšší dosažené vzdělání

32. Příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kastnerová, V.Subkultura mládeže - lyžaři (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://subkultura-mladeze-lyzari.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.