Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Subkultura "skejťáci

Subkultura "skejťáci

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Chocholoušková
Šetření:17. 11. 2011 - 30. 11. 2011
Počet respondentů:132
Počet otázek (max/průměr):20 / 8.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsme studenti ČZU, a chtěli bychom provést výzkum na téma Subkultura "skejťáci"

Děkujeme za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Patříte do naší cílové věkové skupiny 15 – 25 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11284,85 %84,85 %  
Ne2015,15 %15,15 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
242320,54 %17,42 %  
181614,29 %12,12 %  
251412,5 %10,61 %  
191210,71 %9,09 %  
22119,82 %8,33 %  
20119,82 %8,33 %  
2398,04 %6,82 %  
2176,25 %5,3 %  
1743,57 %3,03 %  
1632,68 %2,27 %  
ostatní odpovědi 15 21,79 %1,52 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.34
Minimum:17
Maximum:25
Variační rozpětí:8
Rozptyl:6.47
Směrodatná odchylka:2.54
Medián:22
Modus:24

Graf

3. Nosíte skate oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6053,57 %45,45 %  
Ano5246,43 %39,39 %  

Graf

4. Kdy a kde jste se poprvé s tímto stylem setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Před cca 7lety. Základní škola.

12

13-14, ve skate parku

15 let

1998

4 roky zpět

asi 12 letech místní skate shopu

asi před 8-9 lety jsem si všimla skejťáků a tento styl se mi zalíbil

Asi před sedmi lety u kamarádů.

asi ve 14

již ve škole na 1. stupňi

konec ZŠ

na gymnáziu

na koncertech, od kamarádů

na střední škole

na střední škole

na střední škole

na střední škole, v 15-ti letech

Na střední škole.

na ulici

na základce

na základce u spolužáků

Na základní čkole.

na základní škole

na základní škole

Na základní škole

na základní škole

Na základní škole

na základní škole 8. třída

Na základní škole asi v 9 třídě

Na základní škole u spolužáků.

Na základní škole, v sedmé třídě.

nevim

pata trida, skatepark

Poprvé s tímto stylem jsem se setkal na základní škole v 6. třídě kdy k nám přišlo pár nových spolužáku a od nich sem "pochytil" tento styl.

Před 10 lety ve škole.

Před pěti lety v partě

SŠ, 2002

škola

U mého staršího bratra, když mi bylo 12 let.

už si nepamatuju, ale asi to bylo při nějakým sportu....

v 16 ve škole

V době kdy přišel tento styl do světa

v mých 13 letech od mého brášky

v pubertě

V pubertě, když jsem začala poslouchat hip hop.

v šesté třídě, boty a mikiny jsem si kupoval ve skateshopech

Ve 13 letech ve škole

ve škole

Ve škole, internet

Základní škola

5. Co na tomto druhu oblečení nejvíce oceňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je pohodlné - sportovní střih1936,54 %14,39 %  
kombinace předchozích1630,77 %12,12 %  
nápadité vzory, barvy1325 %9,85 %  
funkčnost47,69 %3,03 %  

Graf

6. Které věci si kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trička2853,85 %21,21 %  
boty2038,46 %15,15 %  
mikiny1732,69 %12,88 %  
kalhoty917,31 %6,82 %  
šortky59,62 %3,79 %  
tílka23,85 %1,52 %  
doplňky23,85 %1,52 %  
všechno11,92 %0,76 %  
boty,mikiny,trička11,92 %0,76 %  
nic11,92 %0,76 %  

Graf

7. Které značky nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Roxy1630,77 %12,12 %  
Quiksilver1325 %9,85 %  
DC1325 %9,85 %  
Etnies815,38 %6,06 %  
Horsefeathers713,46 %5,3 %  
Volcom713,46 %5,3 %  
Nugget611,54 %4,55 %  
Adio611,54 %4,55 %  
Dakine59,62 %3,79 %  
Emerica35,77 %2,27 %  
Funstorm35,77 %2,27 %  
nic23,85 %1,52 %  
Burton23,85 %1,52 %  
Vans, Vehicle11,92 %0,76 %  
nezáleží zrovna na značce,ale jestli se mi to líbí11,92 %0,76 %  
és11,92 %0,76 %  
více nejčastěji11,92 %0,76 %  
Horsefeathers, Roxy, Quiksilver, O'neill11,92 %0,76 %  
NIKE SB11,92 %0,76 %  
jak kdy11,92 %0,76 %  
MacBeth11,92 %0,76 %  
Adidas11,92 %0,76 %  
Peace11,92 %0,76 %  
Vehicle11,92 %0,76 %  
Billabong11,92 %0,76 %  
Rip Curl11,92 %0,76 %  
LRG11,92 %0,76 %  
ezekiel/meatfly/o´neil11,92 %0,76 %  

Graf

8. Zdá se Vám současná nabídka skate oblečení dostatečná a vyhovující Vašim požadavkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3873,08 %28,79 %  
Ne1426,92 %10,61 %  

Graf

9. Co Vám v současných nabídkách skateshopů nevyhovuje nebo byste změnili, o co doplnili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cena

cena

Dovoz málo značek, chce to další značky (např. Altamont)

levnější zboží

maly sortiment, rozsirila bych ho a taky je to drahy jako prase

menší ceny

neschopný personál

Nevím

Omezená dostupnost velikostí

Poměrně vysoké ceny, přestože je konkurence značná

V podstatě vyhovuje, ale v zahraničí je mnohem větší výběr než v ČR a ne každý ochod do čr zasílá

Většinou je k dispozici mnohem více oblečení co se týká střihu a velikosti pro menší slečny, taky je to všechno docela drahé.

Více kreativnosti, a větší životnost výrobků

Zpoždění kolekcí

10. S tvrzením, že je skate oblečení drahé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2853,85 %21,21 %  
souhlasím2242,31 %16,67 %  
spíše nesouhlasím11,92 %0,76 %  
nevím11,92 %0,76 %  

Graf

11. Kde kupujete skate oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod2650 %19,7 %  
jak kdy2038,46 %15,15 %  
nákup přes internet611,54 %4,55 %  

Graf

12. Kolik obchodů musíte běžně navštívit, abyste si koupili vámi požadované zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
navštívím 2-5, než nakoupím 3873,08 %28,79 %  
nakoupím v prvním obchodě 1223,08 %9,09 %  
6 až více, než nakoupím23,85 %1,52 %  

Graf

13. Jak často nakupujete skate oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přibližně jednou za čtvrt roku3057,69 %22,73 %  
nakoupím 1x do měsíce1121,15 %8,33 %  
2x až 10x do měsíce 35,77 %2,27 %  
nic23,85 %1,52 %  
dvakrát do roka11,92 %0,76 %  
jenom boty, jednou za rok11,92 %0,76 %  
1x ročně11,92 %0,76 %  
poměrně za dlouhou dobu si občas něco málo koupím11,92 %0,76 %  
Když mám více peněz 11,92 %0,76 %  
podle možností financí11,92 %0,76 %  

Graf

14. Líbí se Vám JEN styl oblíkání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2955,77 %21,97 %  
Ne2344,23 %17,42 %  

Graf

15. S čím se dále se „skejťáky“ ztotožňujte kromě oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

chování

chováním

i se stylem života. Líbí se mi to!

Jezdím na skateboardu, nejlepší a pro fantazii nejlepší sport, miluju skate ale skateoví styl není zas tak extra ohromující

jezdím na snowboardu

jízda na skateboardu :D

Jizda na skatu a Snowbordu

Jsou to většinou pohodáři a protože mají sportovní styl, tak třeba i sportují, což je plus.

musím mít doma skejta abych byl skejťák?

Náhled na okolí

Nevím, momentálně mě nic nenapadá.

neztotožňuji, jen se mi líbí skateování

Pohodový přístup k životu ;)

s hudbou

s ničím

S ničím.

skate (pochopitelně), hudba, často hip-hop

skate vybavení - prkno, kolečka,....

skate, styl

snowboarding

sport a celkově styl života

Styl života

že by skateboard?

16. Jezdíte na skatu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4280,77 %31,82 %  
ano1019,23 %7,58 %  

Graf

17. Slyšeli jste o obchodu POPNAME?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3057,69 %22,73 %  
ano2242,31 %16,67 %  

Graf

18. Uvítali byste propagační materiály od POPNAME?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3057,69 %22,73 %  
ne2242,31 %16,67 %  

Graf

19. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2751,92 %20,45 %  
Muž2548,08 %18,94 %  

Graf

20. Vaš současný zaměstnanecký status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žák/student4586,54 %34,09 %  
zaměstnanecká profese59,62 %3,79 %  
ostatní ek. neaktivní11,92 %0,76 %  
ostatní ek. aktivita 11,92 %0,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik Vám je let?

  • odpověď < 15 - 18 >:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Patříte do naší cílové věkové skupiny 15 – 25 let?

3. Nosíte skate oblečení?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je pohodlné - sportovní střih na otázku 5. Co na tomto druhu oblečení nejvíce oceňujete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kombinace předchozích na otázku 5. Co na tomto druhu oblečení nejvíce oceňujete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nápadité vzory, barvy na otázku 5. Co na tomto druhu oblečení nejvíce oceňujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi boty na otázku 6. Které věci si kupujete nejčastěji?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikiny na otázku 6. Které věci si kupujete nejčastěji?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi trička na otázku 6. Které věci si kupujete nejčastěji?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi DC na otázku 7. Které značky nejčastěji kupujete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Quiksilver na otázku 7. Které značky nejčastěji kupujete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Roxy na otázku 7. Které značky nejčastěji kupujete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Zdá se Vám současná nabídka skate oblečení dostatečná a vyhovující Vašim požadavkům?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Zdá se Vám současná nabídka skate oblečení dostatečná a vyhovující Vašim požadavkům?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 10. S tvrzením, že je skate oblečení drahé
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 10. S tvrzením, že je skate oblečení drahé
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak kdy na otázku 11. Kde kupujete skate oblečení?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenný obchod na otázku 11. Kde kupujete skate oblečení?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakoupím v prvním obchodě na otázku 12. Kolik obchodů musíte běžně navštívit, abyste si koupili vámi požadované zboží?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím 2-5, než nakoupím na otázku 12. Kolik obchodů musíte běžně navštívit, abyste si koupili vámi požadované zboží?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakoupím 1x do měsíce na otázku 13. Jak často nakupujete skate oblečení?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přibližně jednou za čtvrt roku na otázku 13. Jak často nakupujete skate oblečení?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Líbí se Vám JEN styl oblíkání?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Líbí se Vám JEN styl oblíkání?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Jezdíte na skatu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Jezdíte na skatu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Slyšeli jste o obchodu POPNAME?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Slyšeli jste o obchodu POPNAME?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Uvítali byste propagační materiály od POPNAME?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Uvítali byste propagační materiály od POPNAME?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 19. Pohlaví:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 19. Pohlaví:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žák/student na otázku 20. Vaš současný zaměstnanecký status?

16. Jezdíte na skatu?

  • odpověď ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 10. S tvrzením, že je skate oblečení drahé
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi je pohodlné - sportovní střih na otázku 5. Co na tomto druhu oblečení nejvíce oceňujete?

20. Vaš současný zaměstnanecký status?

  • odpověď žák/student:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakoupím v prvním obchodě na otázku 12. Kolik obchodů musíte běžně navštívit, abyste si koupili vámi požadované zboží?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Roxy na otázku 7. Které značky nejčastěji kupujete?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nápadité vzory, barvy na otázku 5. Co na tomto druhu oblečení nejvíce oceňujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenný obchod na otázku 11. Kde kupujete skate oblečení?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 10. S tvrzením, že je skate oblečení drahé
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Uvítali byste propagační materiály od POPNAME?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Patříte do naší cílové věkové skupiny 15 – 25 let?

2. Kolik Vám je let?

3. Nosíte skate oblečení?

5. Co na tomto druhu oblečení nejvíce oceňujete?

6. Které věci si kupujete nejčastěji?

7. Které značky nejčastěji kupujete?

8. Zdá se Vám současná nabídka skate oblečení dostatečná a vyhovující Vašim požadavkům?

10. S tvrzením, že je skate oblečení drahé

11. Kde kupujete skate oblečení?

12. Kolik obchodů musíte běžně navštívit, abyste si koupili vámi požadované zboží?

13. Jak často nakupujete skate oblečení?

14. Líbí se Vám JEN styl oblíkání?

16. Jezdíte na skatu?

17. Slyšeli jste o obchodu POPNAME?

18. Uvítali byste propagační materiály od POPNAME?

19. Pohlaví:

20. Vaš současný zaměstnanecký status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Patříte do naší cílové věkové skupiny 15 – 25 let?

2. Kolik Vám je let?

3. Nosíte skate oblečení?

5. Co na tomto druhu oblečení nejvíce oceňujete?

6. Které věci si kupujete nejčastěji?

7. Které značky nejčastěji kupujete?

8. Zdá se Vám současná nabídka skate oblečení dostatečná a vyhovující Vašim požadavkům?

10. S tvrzením, že je skate oblečení drahé

11. Kde kupujete skate oblečení?

12. Kolik obchodů musíte běžně navštívit, abyste si koupili vámi požadované zboží?

13. Jak často nakupujete skate oblečení?

14. Líbí se Vám JEN styl oblíkání?

16. Jezdíte na skatu?

17. Slyšeli jste o obchodu POPNAME?

18. Uvítali byste propagační materiály od POPNAME?

19. Pohlaví:

20. Vaš současný zaměstnanecký status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chocholoušková, L.Subkultura "skejťáci (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://subkultura-skejtaci.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.