Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Súčasné trendy vo vzdelávaní (pre žiakov ZŠ a SŠ)

Súčasné trendy vo vzdelávaní (pre žiakov ZŠ a SŠ)

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristina Mosatova
Šetření:04. 04. 2013 - 06. 04. 2013
Počet respondentů:14
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
 

som študentom 3. ročníka Dubnického technologického inštitútu v Dubnici nad Váhom, odbor: Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy. Dovoľujem si Vás požiadať o vyplnenie dotazníka za účelom uskutočnenia prieskumu, ktorý je súčasťou mojej bakalárskej práce na tému „Súčasné trendy vo vzdelávaní“.

 

Dotazník je anonymný.

 

Daniel Valenta
 

Odpovědi respondentů

1. Si:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dievča1178,57 %78,57 %  
chlapec321,43 %21,43 %  

Graf

2. Koľko máš rokov?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17321,43 %21,43 %  
16321,43 %21,43 %  
18214,29 %14,29 %  
15214,29 %14,29 %  
23214,29 %14,29 %  
2717,14 %7,14 %  
1917,14 %7,14 %  

Graf

3. Akú školu navštevuješ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Cirkevnú ZŠ

gymnázium

gymnázium

gymnázium

Gymnázium

Hotelová akadémia, Nitra

hotelová škola

Piaristické gymnázium sv. Jozefa Kalazanského v Nitre

stredná priemyselná škola

Úvodom: Nehnevajte sa, nehovorím Slovenský, tak na preklad Vašich otázok a mojich odpovedí používam Google Translate. Teraz už odpoveď na Vašu otázku: žiadnu školu už nenavštevuje niekoľko rokov. A záver: láskavo mi netykejte, kravy sme spolu nepásol-nie som ani z rovnakého štátu, ako Vy, tak láskavo nerobte Vašej domovine hanbu a oslovujte respondentmi, ako sa sluší a patrí.

vsh

Vysoká škola hotelová, Praha 8

Základní

zdravotnickou

4. Ktorý ročník navštevuješ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1

2

3

3

4

4

6

9

9

druhý

prvý sš

tretí

tretí

Už som Vám to písal, do školy už niekoľko rokov nechodím.

5. Tvoj najobľúbenejší vyučovací predmet je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výučba cudzích jazykov750 %50 %  
slovenský jazyk535,71 %35,71 %  
prírodopis/biológia321,43 %21,43 %  
dejepis321,43 %21,43 %  
telesná výchova214,29 %14,29 %  
matematika214,29 %14,29 %  
občianska náuka/náuka o spoločnosti214,29 %14,29 %  
chémia214,29 %14,29 %  
zemepis/geografia17,14 %7,14 %  
informatika17,14 %7,14 %  
fyzika17,14 %7,14 %  

Graf

6. 6. Informačné a komunikačné technológie (IKT) sú výpočtové a komunikačné prostriedky, ktoré rôznymi spôsobmi podporujú výučbu, štúdium a ďalšie aktivity v oblasti vzdelávania. S akými z uvedených foriem IKT sa stretávaš pri vyučovaní v Tvojej škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1392,86 %92,86 %  
počítač žiacky1071,43 %71,43 %  
dataprojektor1071,43 %71,43 %  
počítač učiteľský964,29 %64,29 %  
interaktívnu tabuľa964,29 %64,29 %  
DVD výučbové filmy a dokumenty642,86 %42,86 %  
edukačné počítačové programy (napríklad TS Angličitna a iné)214,29 %14,29 %  
iné17,14 %7,14 %  
elektronické čítačky kníh17,14 %7,14 %  
vizualizér17,14 %7,14 %  

Graf

7. Ak si v otázke č. 6 uviedol možnosť "iné", napíš aké:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Tak tretíkrát: do žiadnej školy už dávno nechodím!

8. Vyznač vyučovací predmet, na ktorom sa v Tvojej škole stretávaš s používaním IKT:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informatika1392,86 %92,86 %  
slovenský jazyk535,71 %35,71 %  
zemepis/geografia535,71 %35,71 %  
matematika428,57 %28,57 %  
dejepis428,57 %28,57 %  
chémia428,57 %28,57 %  
fyzika428,57 %28,57 %  
výučba cudzích jazykov428,57 %28,57 %  
prírodopis/biológia321,43 %21,43 %  
žiadny z uvedených17,14 %7,14 %  
občianska náuka/náuka o spoločnosti,17,14 %7,14 %  

Graf

9. Vyučovanie pomocou IKT:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sa mi páči a baví ma viac ako bežné vyučovanie964,29 %64,29 %  
sa mi páči, ale nevidím rozdiel medzi takýmto a bežným vyučovaním321,43 %21,43 %  
ešte som sa nezúčastnil/a na takomto vyučovaní214,29 %14,29 %  

Graf

10. Tvoji učitelia podľa Teba:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vedia používať IKT na rovnakej úrovni ako ja535,71 %35,71 %  
vedia používať IKT lepšie ako ja535,71 %35,71 %  
vôbec nevedia používať IKT214,29 %14,29 %  
vedia používať IKT horšie ako ja214,29 %14,29 %  

Graf

11. Ktoré z týchto spôsobov vyučovania by si uvítal na Tvojej škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozeranie DVD filmov a dokumentov súvisiacich s preberanou témou, namiesto výkladu učiteľa1178,57 %78,57 %  
premietanie na dataprojektore zároveň s výkladom učiteľa750 %50 %  
využívanie internetovej aplikácie Google Earth namiesto hľadania miest na papierovej mape642,86 %42,86 %  
používanie žiackych počítačov na písanie poznámok namiesto ručného zapisovania428,57 %28,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (67,3 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mosatova, K.Súčasné trendy vo vzdelávaní (pre žiakov ZŠ a SŠ) (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://sucasne-trendy-vo-vzdelavani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.