Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Súčasné trendy vo vzdelávaní (pre žiakov ZŠ a SŠ)

Súčasné trendy vo vzdelávaní (pre žiakov ZŠ a SŠ)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristina Mosatova
Šetření:04. 04. 2013 - 06. 04. 2013
Počet respondentů:14
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
 

som študentom 3. ročníka Dubnického technologického inštitútu v Dubnici nad Váhom, odbor: Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy. Dovoľujem si Vás požiadať o vyplnenie dotazníka za účelom uskutočnenia prieskumu, ktorý je súčasťou mojej bakalárskej práce na tému „Súčasné trendy vo vzdelávaní“.

 

Dotazník je anonymný.

 

Daniel Valenta
 

Odpovědi respondentů

1. Si:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dievča1178,57 %78,57 %  
chlapec321,43 %21,43 %  

Graf

2. Koľko máš rokov?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17321,43 %21,43 %  
16321,43 %21,43 %  
18214,29 %14,29 %  
15214,29 %14,29 %  
23214,29 %14,29 %  
2717,14 %7,14 %  
1917,14 %7,14 %  

Graf

3. Akú školu navštevuješ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Cirkevnú ZŠ

gymnázium

gymnázium

gymnázium

Gymnázium

Hotelová akadémia, Nitra

hotelová škola

Piaristické gymnázium sv. Jozefa Kalazanského v Nitre

stredná priemyselná škola

Úvodom: Nehnevajte sa, nehovorím Slovenský, tak na preklad Vašich otázok a mojich odpovedí používam Google Translate. Teraz už odpoveď na Vašu otázku: žiadnu školu už nenavštevuje niekoľko rokov. A záver: láskavo mi netykejte, kravy sme spolu nepásol-nie som ani z rovnakého štátu, ako Vy, tak láskavo nerobte Vašej domovine hanbu a oslovujte respondentmi, ako sa sluší a patrí.

vsh

Vysoká škola hotelová, Praha 8

Základní

zdravotnickou

4. Ktorý ročník navštevuješ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1

2

3

3

4

4

6

9

9

druhý

prvý sš

tretí

tretí

Už som Vám to písal, do školy už niekoľko rokov nechodím.

5. Tvoj najobľúbenejší vyučovací predmet je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výučba cudzích jazykov750 %50 %  
slovenský jazyk535,71 %35,71 %  
prírodopis/biológia321,43 %21,43 %  
dejepis321,43 %21,43 %  
telesná výchova214,29 %14,29 %  
matematika214,29 %14,29 %  
občianska náuka/náuka o spoločnosti214,29 %14,29 %  
chémia214,29 %14,29 %  
zemepis/geografia17,14 %7,14 %  
informatika17,14 %7,14 %  
fyzika17,14 %7,14 %  

Graf

6. 6. Informačné a komunikačné technológie (IKT) sú výpočtové a komunikačné prostriedky, ktoré rôznymi spôsobmi podporujú výučbu, štúdium a ďalšie aktivity v oblasti vzdelávania. S akými z uvedených foriem IKT sa stretávaš pri vyučovaní v Tvojej škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1392,86 %92,86 %  
počítač žiacky1071,43 %71,43 %  
dataprojektor1071,43 %71,43 %  
počítač učiteľský964,29 %64,29 %  
interaktívnu tabuľa964,29 %64,29 %  
DVD výučbové filmy a dokumenty642,86 %42,86 %  
edukačné počítačové programy (napríklad TS Angličitna a iné)214,29 %14,29 %  
iné17,14 %7,14 %  
elektronické čítačky kníh17,14 %7,14 %  
vizualizér17,14 %7,14 %  

Graf

7. Ak si v otázke č. 6 uviedol možnosť "iné", napíš aké:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Tak tretíkrát: do žiadnej školy už dávno nechodím!

8. Vyznač vyučovací predmet, na ktorom sa v Tvojej škole stretávaš s používaním IKT:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informatika1392,86 %92,86 %  
slovenský jazyk535,71 %35,71 %  
zemepis/geografia535,71 %35,71 %  
matematika428,57 %28,57 %  
dejepis428,57 %28,57 %  
chémia428,57 %28,57 %  
fyzika428,57 %28,57 %  
výučba cudzích jazykov428,57 %28,57 %  
prírodopis/biológia321,43 %21,43 %  
žiadny z uvedených17,14 %7,14 %  
občianska náuka/náuka o spoločnosti,17,14 %7,14 %  

Graf

9. Vyučovanie pomocou IKT:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sa mi páči a baví ma viac ako bežné vyučovanie964,29 %64,29 %  
sa mi páči, ale nevidím rozdiel medzi takýmto a bežným vyučovaním321,43 %21,43 %  
ešte som sa nezúčastnil/a na takomto vyučovaní214,29 %14,29 %  

Graf

10. Tvoji učitelia podľa Teba:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vedia používať IKT na rovnakej úrovni ako ja535,71 %35,71 %  
vedia používať IKT lepšie ako ja535,71 %35,71 %  
vôbec nevedia používať IKT214,29 %14,29 %  
vedia používať IKT horšie ako ja214,29 %14,29 %  

Graf

11. Ktoré z týchto spôsobov vyučovania by si uvítal na Tvojej škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozeranie DVD filmov a dokumentov súvisiacich s preberanou témou, namiesto výkladu učiteľa1178,57 %78,57 %  
premietanie na dataprojektore zároveň s výkladom učiteľa750 %50 %  
využívanie internetovej aplikácie Google Earth namiesto hľadania miest na papierovej mape642,86 %42,86 %  
používanie žiackych počítačov na písanie poznámok namiesto ručného zapisovania428,57 %28,57 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Mosatova, K.Súčasné trendy vo vzdelávaní (pre žiakov ZŠ a SŠ) (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://sucasne-trendy-vo-vzdelavani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.