Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Supermarkety v Jihlavě

Supermarkety v Jihlavě

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Blažková
Šetření:19. 05. 2010 - 21. 05. 2010
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jmenuji se Lenka Blažková, jsem studentkou VŠ Polytechnické. Prosím Vás o vyplnění tohoto krátkého dotazníku. Dotazník se týká supermarketů v Jihlavě. Informace získané z dotazníku použiji ke své seminární práci na marketing a jsou zcela anonymní.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v supermarketech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x týdně2475 %75 %  
1-2x denně412,5 %12,5 %  
1-3x za měsíc412,5 %12,5 %  

Graf

2. Co je u Vás při nákupech v supermarketu rozhodující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sortiment1134,38 %34,38 %  
cena1031,25 %31,25 %  
vzdálenost supermarketu928,13 %28,13 %  
prostředí, ve kterém se nachází26,25 %6,25 %  

Graf

3. Kolik času strávíte nákupem v supermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5-15 minut1340,63 %40,63 %  
15-30 minut1237,5 %37,5 %  
30 - 45 minut515,63 %15,63 %  
hodina a více26,25 %6,25 %  

Graf

4. Který supermarket navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Tesco3.6563.726
Kaufland4.2814.515
Penny Market4.0316.468
Billa3.9065.46
Interspar4.754.188
Lidl5.0313.468
Albert4.0314.468
jiný6.3134.527

Graf

5. Jaké akce Vás v supermarektech potěší nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevy na členské karty928,13 %28,13 %  
odměny za nákup ve vyšší částce721,88 %21,88 %  
peníze zpět z nákupu721,88 %21,88 %  
sbírání bodů výměnou za dárky515,63 %15,63 %  
soutěže o ceny412,5 %12,5 %  

Graf

6. Využijete kartu ISIC, nebo jiný studentský průkaz při nákupech v supermarketu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2990,63 %90,63 %  
ano39,38 %9,38 %  

Graf

7. Uvítali byste studentské slevy v supermarketech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3093,75 %93,75 %  
ne26,25 %6,25 %  

Graf

8. Jaké studentské výhody byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

_

-

??

alkohol :D

asi bych je stejně neuplatnila

Já bych například uvítal studentské slevy týkající se nealkoholických i alkoholických nápojů. Protože je všeobecně známé, že studenti jsou nejčastějšími odběrateli tohoto sortimentu. A to víte i vy slečno a myslím si, že máte stejný názor jako já :) takže hurá do supermarketu s návrhy na to jak zlevnit a zvýhodnit nákupy studentů. Spokojeni budou zákazníci a prodejci.

na kondomy

např 5-10% slevu na nákup

Např. sleva na školní potřeby...

něco zdarma

nevím

Pivo zdarma ke každému nákupu. :)

procentní slevy (např. 15% na nákup)

přednost na pokladnách před důchodcama; ochutnávka nápojů a jídla zdarma; nosiče košíku s nákupem, přece se nebudu tahat s taškou plnou učení a ještě s nákupním košem

sleva 20 % na všechno

sleva na ISIC

sleva na vybrané zboží

slevové poukázky na svačiny a školní potřeby

slevove ulevy pri nakupu školnich potreb

slevu na isic

slevy

slevy na čokolády, abychom měli pevné nervy při učení na zkoušky :-)

slevy na jídlo

slevy na potraviny

slevy na potraviny, alkohol, pití

Slevy na školní potřeby

slevy na všechno jídlo

slevy na základní potraviny, studentské balíčky

slevy na zboží

studentské slevy

studentské slevy právě na isic kartu; neříkám, že u všeho, ale u takových nejčastějších potravin (pečivo, jogurty, brambůrky, pití, máslo, sýry atd,) a dále pak u elektroniky

velke slevy a akce pro studenty

9. Bydlíte v Jihlavě dočasně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, na privátu1340,63 %40,63 %  
ne, dojíždím1134,38 %34,38 %  
stálé bydliště618,75 %18,75 %  
ano, na koleji26,25 %6,25 %  

Graf

10. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1959,38 %59,38 %  
muž1340,63 %40,63 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Blažková, L.Supermarkety v Jihlavě (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://supermarkety-v-jihlave.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.