Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sušená rajčata

Sušená rajčata

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Ouběchová
Šetření:10. 03. 2011 - 17. 03. 2011
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.86
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Předem děuji za vyplnění dotazníku pro výzku veřejného mínění.

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete sušená rajčata?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi málo4037,74 %37,74 %  
Vůbec3331,13 %31,13 %  
Občas2624,53 %24,53 %  
Pravidelně54,72 %4,72 %  
Velmi často21,89 %1,89 %  

Graf

2. Kde je nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarkety3336,26 %31,13 %  
Supermarkety2628,57 %24,53 %  
Specializované prodejny1617,58 %15,09 %  
nic44,4 %3,77 %  
nikde33,3 %2,83 %  
nenakupuju11,1 %0,94 %  
Pfanner spol. s r.o.11,1 %0,94 %  
u cinana, ten je ma levneji11,1 %0,94 %  
nekupuji11,1 %0,94 %  
viz odpověď 1.11,1 %0,94 %  
nenakupujem11,1 %0,94 %  
makro11,1 %0,94 %  
Nekupuju je11,1 %0,94 %  
nenakupuji11,1 %0,94 %  

Graf

3. Jak hodnotíte dostupnost sušených rajčat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středně dostatečná3028,3 %28,3 %  
Spíše nedostatečná2826,42 %26,42 %  
Spíše dostatečná2119,81 %19,81 %  
Dostatečná1816,98 %16,98 %  
Nedostatečná98,49 %8,49 %  

Graf

4. Kupoval/a byste sušená rajčata, kdyby byly dostupnější?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5652,83 %52,83 %  
ne5047,17 %47,17 %  

Graf

5. Co je pro Vás při výběru sušených rajčat nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť4542,45 %42,45 %  
Kvalita3129,25 %29,25 %  
Cena1514,15 %14,15 %  
Původ54,72 %4,72 %  
nekupuji32,83 %2,83 %  
doporučenie10,94 %0,94 %  
nenakupujem10,94 %0,94 %  
cena, kvalita i chuť10,94 %0,94 %  
nic10,94 %0,94 %  
nic, nekupu je10,94 %0,94 %  
nenakupuji10,94 %0,94 %  
a,b,d10,94 %0,94 %  

Graf

6. K čemu využíváte sušená rajčata?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na vaření4239,62 %39,62 %  
do salátů2321,7 %21,7 %  
samostatně k jídlu1816,98 %16,98 %  
k ničemu32,83 %2,83 %  
nic32,83 %2,83 %  
nepoužívám32,83 %2,83 %  
do salátů i na vaření10,94 %0,94 %  
všechny 3 možonsti jsou správně10,94 %0,94 %  
fuj10,94 %0,94 %  
pečení10,94 %0,94 %  
nekonzumujem10,94 %0,94 %  
nekupuji10,94 %0,94 %  
dělám z nich nakládaná sušená rajčata10,94 %0,94 %  
vse uvedene10,94 %0,94 %  
pizza10,94 %0,94 %  
vše výše zmíněné10,94 %0,94 %  
nechutnají mi10,94 %0,94 %  
nenakupuji10,94 %0,94 %  
a,c10,94 %0,94 %  
vse z uvedeneho10,94 %0,94 %  

Graf

7. Jaké nové příchutě sušených rajčat byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
se sýrem a kapary6460,38 %60,38 %  
se švestkou98,49 %8,49 %  
s meruňkou87,55 %7,55 %  
žádnou43,77 %3,77 %  
žádné32,83 %2,83 %  
nic21,89 %1,89 %  
nevim10,94 %0,94 %  
nemám rád příchutě10,94 %0,94 %  
RUM10,94 %0,94 %  
Bez příchutě10,94 %0,94 %  
vyhovují mi10,94 %0,94 %  
nekupuji10,94 %0,94 %  
s oreganem10,94 %0,94 %  
nejím10,94 %0,94 %  
sušená nenaklád. rajčata nemohou mít příchuť přece10,94 %0,94 %  
s olivami10,94 %0,94 %  
vyhovují mi ty, co mám10,94 %0,94 %  
žádnou - bez příchutě10,94 %0,94 %  
nenakuuji10,94 %0,94 %  
s tamarindem10,94 %0,94 %  
žádnou další10,94 %0,94 %  
s cesnekem a olivami10,94 %0,94 %  

Graf

8. Jakou značku suš.rajčat preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hörrlein2725,47 %25,47 %  
Natura verde2119,81 %19,81 %  
nic1110,38 %10,38 %  
Giana98,49 %8,49 %  
Efko87,55 %7,55 %  
nepreferuji43,77 %3,77 %  
žádnou32,83 %2,83 %  
nekupuji32,83 %2,83 %  
nevím32,83 %2,83 %  
znám je pouze podle obalu10,94 %0,94 %  
podle olivového oleje10,94 %0,94 %  
nemám přehled10,94 %0,94 %  
nemám preference10,94 %0,94 %  
viz odpověď 1.10,94 %0,94 %  
neznám značky10,94 %0,94 %  
nenakupujem10,94 %0,94 %  
normální sušená z Itálie10,94 %0,94 %  
nvm10,94 %0,94 %  
nwm10,94 %0,94 %  
žádné10,94 %0,94 %  
žádnou, suším si vlastní ze zahrádky10,94 %0,94 %  
nekupuji, tudíž nepreferuji10,94 %0,94 %  
nevím značku10,94 %0,94 %  
nenakupuji10,94 %0,94 %  
žádnou -ani jednu neznám10,94 %0,94 %  
nekoukám na značku10,94 %0,94 %  

Graf

9. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7469,81 %69,81 %  
muž3230,19 %30,19 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete sušená rajčata?

2. Kde je nakupujete?

3. Jak hodnotíte dostupnost sušených rajčat?

4. Kupoval/a byste sušená rajčata, kdyby byly dostupnější?

5. Co je pro Vás při výběru sušených rajčat nejdůležitější?

6. K čemu využíváte sušená rajčata?

7. Jaké nové příchutě sušených rajčat byste uvítali?

8. Jakou značku suš.rajčat preferujete?

9. Vaše pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete sušená rajčata?

2. Kde je nakupujete?

3. Jak hodnotíte dostupnost sušených rajčat?

4. Kupoval/a byste sušená rajčata, kdyby byly dostupnější?

5. Co je pro Vás při výběru sušených rajčat nejdůležitější?

6. K čemu využíváte sušená rajčata?

7. Jaké nové příchutě sušených rajčat byste uvítali?

8. Jakou značku suš.rajčat preferujete?

9. Vaše pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ouběchová, P.Sušená rajčata (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://susena-rajcata.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.