Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Suvenirs

Suvenirs

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:kamila bunatova
Šetření:10. 12. 2014 - 24. 12. 2014
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:43,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hi I am student of Prague high school of tourism and aviation. I would like to ask you to fill out this questionaire, which covers the topic of souvenirs buying.

Odpovědi respondentů

1. Do you buy souvenirs?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sometimes - iregulary650 %50 %  
Rarely216,67 %16,67 %  
Only during main vacation216,67 %16,67 %  
Ony during vacation abroad18,33 %8,33 %  
always18,33 %8,33 %  

Graf

2. Who do you buy souvenirs for most of the time?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
yourself650 %50 %  
family650 %50 %  

Graf

3. What kind of souvenirs do you buy most often (you may select multiple answer)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
postcard758,33 %58,33 %  
local food, spices …433,33 %33,33 %  
earrings, cups with local pictures18,33 %8,33 %  

Graf

4. Why do you buy souvenirs?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
memento of a place1191,67 %91,67 %  
As a gift18,33 %8,33 %  

Graf

5. If you buy souvenirs as a memento of a place, what do you do with them? (please specify)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
write date and people on postcard, wear t-shirts19,09 %8,33 %  
expose them on a shelf at home19,09 %8,33 %  
collect for myself/family19,09 %8,33 %  
I hide it in the box19,09 %8,33 %  
I collect them for memories on my own and sometime I look at them.19,09 %8,33 %  
I use them in my life and thing about the place, they are from19,09 %8,33 %  
I put the postcards to the albums, figure and pictures on shelves.19,09 %8,33 %  
for exhibition on the shelf19,09 %8,33 %  
In fact nothing.19,09 %8,33 %  
I usually buy souvenirs only as a gift not for myself.19,09 %8,33 %  
I put on the right places on the house (table,pult)19,09 %8,33 %  

Graf

6. How much are you willing to spend for a souvenir

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
up to 3,5 €650 %50 %  
3,5 € – 11 €433,33 %33,33 %  
more than 11€216,67 %16,67 %  

Graf

7. Where do you buy the souvenirs most often?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
street shop541,67 %41,67 %  
stone shop433,33 %33,33 %  
souvenir shop (next to the sights)216,67 %16,67 %  
marketplace18,33 %8,33 %  

Graf

8. Souvenirs you usually buy are

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
made locally in the area (e.g. Prague Ham from Prague)975 %75 %  
made elsewhere in large quantities and imported325 %25 %  

Graf

9. Which one of your souvenirs do you consider special? (please specify)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
any19,09 %8,33 %  
no19,09 %8,33 %  
a piece of 24K gold from Zlate Hory (Zuckmantel)19,09 %8,33 %  
i dont know19,09 %8,33 %  
All of my souvenirs, because all of them have some moment in my memory.19,09 %8,33 %  
cup from a trip to Ireland19,09 %8,33 %  
hedgehog in the cage (brain twister)19,09 %8,33 %  
nail from railway19,09 %8,33 %  
A replica of the Big Ben19,09 %8,33 %  
Postcards19,09 %8,33 %  
the porcelain statuette of a two dolphins19,09 %8,33 %  

Graf

10. Age (please specify)______________-

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30218,18 %16,67 %  
3819,09 %8,33 %  
3719,09 %8,33 %  
1719,09 %8,33 %  
3519,09 %8,33 %  
2119,09 %8,33 %  
3919,09 %8,33 %  
2319,09 %8,33 %  
2619,09 %8,33 %  
1419,09 %8,33 %  

Graf

11. Sex

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
female866,67 %66,67 %  
male433,33 %33,33 %  

Graf

12. City of residence (please specify)____________-

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prague327,27 %25 %  
brno218,18 %16,67 %  
Frenstat pod Radhostem19,09 %8,33 %  
Praha19,09 %8,33 %  
Ostrava19,09 %8,33 %  
Pardubice19,09 %8,33 %  
Budwaiser19,09 %8,33 %  
Nitra19,09 %8,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

bunatova, k.Suvenirs (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://suvenirs.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.