Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Svatební doplňky

Svatební doplňky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Paleček
Šetření:17. 03. 2012 - 24. 03. 2012
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):24 / 21.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Plánujete v blízké budoucnosti (cca 4 roky) svatbu svou či budete pomáhat při organizaci svatby v rodině nebo vašem okruhu přátel?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5169,86 %69,86 %  
ne2230,14 %30,14 %  

Graf

2. Jste vdaná/ženatý? pozn. k následujícím otázkám: Následující otázky budou vždy formulovány do budoucnosti, přestože již možná mate svatbu za sebou. V tom případě odpovídejte, jak jste tehdy postupovali. Pokud je to dávno a internetové obchody tehdy neexistovaly, odpovězte, jak byste postupovali, pokud by se nyní vdávala např. Vaše dcera.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6284,93 %84,93 %  
ano1115,07 %15,07 %  

Graf

3. Využijete pro přípravu své svatby svatební agenturu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5879,45 %79,45 %  
ano1520,55 %20,55 %  

Graf

4. Kdo zařizuje svatební výzdobu (květiny, ubrusy, konfety, atd.)? Označte jednu až všechny odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevěsta4967,12 %67,12 %  
maminka nevěsty nebo babička nevěsty / ženicha3345,21 %45,21 %  
květinářství2534,25 %34,25 %  
další rodinní příslušníci2027,4 %27,4 %  
svatební agentura / coordinator2027,4 %27,4 %  
přátelé1723,29 %23,29 %  
provozovatel místa, kde se svatba / svatební hostina koná (např. Restaurace)1520,55 %20,55 %  
ženich1317,81 %17,81 %  

Graf

5. Jak důležité jsou pro vás svatební doplňky? (malé detajly jako ubrousky, potahy na židle, svíčky)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podstatné, ale nijak zvlášť je neřeším4054,79 %54,79 %  
Stejně důležité jako šaty a místo obřadu2128,77 %28,77 %  
Nepodstatné. Vůbec je neřeším.1216,44 %16,44 %  

Graf

6. Kde budete nakupovat svatební doplňky? Označte jednu až všechny odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenné prodejny6386,3 %86,3 %  
Internet3750,68 %50,68 %  

Graf

7. Při výběru doplňků k mé svatbě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
projdu nabídku mnoha kamenných / internetových obchodů a budu porovnávat produkty a ceny4865,75 %65,75 %  
Prohlédnu si nabídku několika obchodů2230,14 %30,14 %  
nechci ztrácet čas, podívám se na nabídku pro mě nejdostupnějšího (např. prvního nalezeného) obchodu a v něm si vyberu34,11 %4,11 %  

Graf

8. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Jak mi přijde celkově levnější nebo dražší než ostatní

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33446,58 %46,58 %  
41926,03 %26,03 %  
51115,07 %15,07 %  
279,59 %9,59 %  
122,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.43
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.67
Směrodatná odchylka:0.82
Medián:3
Modus:3

Graf

9. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Design stránek obchodu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32635,62 %35,62 %  
41926,03 %26,03 %  
21824,66 %24,66 %  
556,85 %6,85 %  
156,85 %6,85 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.01
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.8
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

10. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Dodací podmínky (doprava zdarma, možnost osobního odběru v mém bydlišti…)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53142,47 %42,47 %  
31824,66 %24,66 %  
41723,29 %23,29 %  
256,85 %6,85 %  
122,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.03
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.94
Směrodatná odchylka:0.97
Medián:4
Modus:5

Graf

11. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Šířka sortimentu (možnost nakoupit vše na jednom místě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52838,36 %38,36 %  
42432,88 %32,88 %  
31013,7 %13,7 %  
2810,96 %10,96 %  
134,11 %4,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.99
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.01
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:4
Modus:5

Graf

12. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Kvalita fotografií zboží

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42635,62 %35,62 %  
32230,14 %30,14 %  
51723,29 %23,29 %  
279,59 %9,59 %  
111,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.73
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.78
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:4
Modus:4

Graf

13. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Doporučení známých

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32736,99 %36,99 %  
41621,92 %21,92 %  
21317,81 %17,81 %  
51216,44 %16,44 %  
156,85 %6,85 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.25
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.04
Směrodatná odchylka:1.02
Medián:3
Modus:3

Graf

14. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Možnost osobního přizpůsobení zboží. Např. Jména na ubrouscích, víno s vlastní etiketou

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42736,99 %36,99 %  
51723,29 %23,29 %  
31317,81 %17,81 %  
1810,96 %10,96 %  
2810,96 %10,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.55
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.37
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:4
Modus:4

Graf

15. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Konkrétní zboží, které jinde nenajdu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42534,25 %34,25 %  
32331,51 %31,51 %  
51824,66 %24,66 %  
245,48 %5,48 %  
134,11 %4,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.76
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.76
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:4
Modus:4

Graf

16. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Existence slevových akcí na e-shopu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33142,47 %42,47 %  
51621,92 %21,92 %  
41621,92 %21,92 %  
2810,96 %10,96 %  
122,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.52
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.86
Směrodatná odchylka:0.93
Medián:3
Modus:3

Graf

17. Při výběru e-shopu je pro mě důležité: Jiné – napište

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
recenze předchozích zákazníků125 %1,37 %  
primárně bych na e-shopu nenakupovala...125 %1,37 %  
obecná pověst obchodu125 %1,37 %  
vyběr sortimentu125 %1,37 %  

Graf

18. Které kamenné i internetové obchody se svatebními doplňky znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné68,22 %8,22 %  
neznám56,85 %6,85 %  
zadne34,11 %4,11 %  
svatebnieshop.cz22,74 %2,74 %  
svatbadekor.cz22,74 %2,74 %  
jiz si jmena nepamatuji, vyuzila jsem vice obchodu a kdyz je chci dohledat, tak se orientuji dle vzhledu stranek, jestli mi prijde povedomy...11,37 %1,37 %  
zadne, spoleham na sestru a ze najdu na internetu az to budu opravdu resit11,37 %1,37 %  
vůbec žádné11,37 %1,37 %  
žádný :-(11,37 %1,37 %  
ty, které jsou Hodoníně a Budějovicích a chodím kolem nich, tak jsem si jich všimla11,37 %1,37 %  
ostatní odpovědi Žádné.
neznám žádný
Svatební studio Styl (Prostějov); Lukáš Rýdl
www.dekor.cz, www.salonhanna.cz
www.svatba-eshop.cz, www.nejkrasnejsi-svatba.cz, www.svatebnivyzdoba.cz... svatební salony, papírnictví
www.svatebni-dekorace.cz
znám dost, některé jsou i moc pěkné, ale jména si nepamatuju... snad jen DáMa
nyní nemám přehled
Žádné jmenovitě
žádné prozatím neznám
Svatební salon Hradec Králové
přímo na svatby zaměřený neznám žádný, ale máme u nás ve městě pár obchodů, kde se dají koupit věci na svatbu použitelné
svatebnisaty.cz
Caxa
Svatka, Studi Dany Svozílkové
svatebni salon Michaela
www.dekor.cz
svatební salon Hanna Valašské Klobouky,www.svatbadekor.cz
naive
...
www.svatba-eshop.cz , www.svatbadekor.cz
svatební doplňky s.r.o.
znám jen okolní kamenné svatební salony ve Valašských Kloboukách a ve Slavičíně
neznám žádné
momentálně si nemůžu vzpomenout
Zatím moc neznám.
hradek květiny vincourova
Svatební studio Dany Svozílkové
neznám žádný, dosud jsem se o to nezajímala
neznám názvy
www.svatebni-doplnky.cz
Salon Hana, Salon Šárka, svatebni-doplnky.cz
Zatím žádné
With Love - svatební a společenská agentura
La Fantasia
Žádný neznám.
svatebni-obchod.com, svatebnisilenstvi.cz
zatím žádné neznám
Beremese.cz
nevzpomenu si, mám to uložený v záložkách jiného OS
Svatební salon U zámku, www.svatba-eshop.cz
svatební salóny,....
eufra, moina
dianthe
beremese.cz, fler.cz
svatba.cz ; beremese.cz
svatební dekorace.cz, lenea cz
zatím jsem se o ně nezajímala
ještě zatim nevim
ne
5068,49 %68,49 % 

Graf

19. Jaký je váš rozpočet na doplňky a výzdobu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 000-10 000 Kč3041,1 %41,1 %  
2 000-5 000 Kč1926,03 %26,03 %  
10 000-15 000 Kč1520,55 %20,55 %  
Více než 15 000 Kč68,22 %8,22 %  
Do 2 000 Kč34,11 %4,11 %  

Graf

20. Jak by měla vypadat reklama na svatební e-shop, která by Vás zaujala?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poutavá melodie, propracované detaily - make-up apd.110 %1,37 %  
nevim, pro me jsou dulezite na svatbe jine veci nez doplnky110 %1,37 %  
letáčky v půjčovně šatů, reklama na facebooku, rozcestník na webu s radami při přípravě svatby110 %1,37 %  
super fotka, unikátní zboží na ní a celkově by měla být natolik atraktivní, že i kdybych byla zarytě přesvědčená, že se nechci vdávat, foto by mě na první dojem musel dostat natolik, že bych si přála svatbu moc a co nejdřív...110 %1,37 %  
nijak - zásadně se nerozhoduji podle reklamy110 %1,37 %  
Svatba jako v pohádce110 %1,37 %  
krasně vyzdobeny sal110 %1,37 %  
široká nabídka sortimentů110 %1,37 %  
romatická, barevná, ale podle mě dobrý e-shop reklamu ani tak nepotřebuje, stačí když jsou zákazníci spokojeni a pošlou informaci o e-shopu dále.110 %1,37 %  
nalákání na cenu110 %1,37 %  

Graf

21. Prostor pro Vaše další poznámky. Zde můžete napsat například že jste některé otázce nerozuměli. Nebo že v nabídce internetových e-shopů Vám chybí produkt či služba, o které mate zájem. Či libovolný vzkaz autorům výzkumu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ocenila bych možnost výběru u otázky č. 18133,33 %1,37 %  
Zabývejte se životem a ne komercí :-)133,33 %1,37 %  
hostinu téměř neřeším (možná ani nebude), řeším hlavně obřad (v kostele)133,33 %1,37 %  

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7095,89 %95,89 %  
muž34,11 %4,11 %  

Graf

23. Kolik je vám let? Napište číslo.

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
221926,03 %26,03 %  
211419,18 %19,18 %  
201013,7 %13,7 %  
2456,85 %6,85 %  
2345,48 %5,48 %  
1845,48 %5,48 %  
2634,11 %4,11 %  
2722,74 %2,74 %  
2522,74 %2,74 %  
1722,74 %2,74 %  
ostatní odpovědi 35
28
40
50
32
19
16
34
810,96 %10,96 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22.25
Minimum:18
Maximum:34
Variační rozpětí:16
Rozptyl:8.22
Směrodatná odchylka:2.87
Medián:22
Modus:22

Graf

24. Z kterého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlínský2128,77 %28,77 %  
Jihomoravský912,33 %12,33 %  
zlín79,59 %9,59 %  
Zlínský kraj79,59 %9,59 %  
Praha45,48 %5,48 %  
moravskoslezský45,48 %5,48 %  
Pardubický22,74 %2,74 %  
JIhočeský22,74 %2,74 %  
Vysočina22,74 %2,74 %  
Hlavní město Praha.11,37 %1,37 %  
ostatní odpovědi Olomoucký
HK
Ústecký
Ostrava
Královéhradecký
ZLÍNKSÝ KRAJ
zlínský kraj - nedašova lhota
brumov-bylnice
moravskoslezský kraj
liberecký
morava
středočeský
Karlovarský
pardubického
1419,18 %19,18 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Plánujete v blízké budoucnosti (cca 4 roky) svatbu svou či budete pomáhat při organizaci svatby v rodině nebo vašem okruhu přátel?

2. Jste vdaná/ženatý? pozn. k následujícím otázkám: Následující otázky budou vždy formulovány do budoucnosti, přestože již možná mate svatbu za sebou. V tom případě odpovídejte, jak jste tehdy postupovali. Pokud je to dávno a internetové obchody tehdy neexistovaly, odpovězte, jak byste postupovali, pokud by se nyní vdávala např. Vaše dcera.

3. Využijete pro přípravu své svatby svatební agenturu?

4. Kdo zařizuje svatební výzdobu (květiny, ubrusy, konfety, atd.)? Označte jednu až všechny odpovědi.

5. Jak důležité jsou pro vás svatební doplňky? (malé detajly jako ubrousky, potahy na židle, svíčky)

6. Kde budete nakupovat svatební doplňky? Označte jednu až všechny odpovědi.

7. Při výběru doplňků k mé svatbě:

8. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Jak mi přijde celkově levnější nebo dražší než ostatní

9. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Design stránek obchodu

10. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Dodací podmínky (doprava zdarma, možnost osobního odběru v mém bydlišti…)

11. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Šířka sortimentu (možnost nakoupit vše na jednom místě)

12. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Kvalita fotografií zboží

13. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Doporučení známých

14. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Možnost osobního přizpůsobení zboží. Např. Jména na ubrouscích, víno s vlastní etiketou

15. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Konkrétní zboží, které jinde nenajdu.

16. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Existence slevových akcí na e-shopu

19. Jaký je váš rozpočet na doplňky a výzdobu?

22. Jste:

23. Kolik je vám let? Napište číslo.

24. Z kterého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Plánujete v blízké budoucnosti (cca 4 roky) svatbu svou či budete pomáhat při organizaci svatby v rodině nebo vašem okruhu přátel?

2. Jste vdaná/ženatý? pozn. k následujícím otázkám: Následující otázky budou vždy formulovány do budoucnosti, přestože již možná mate svatbu za sebou. V tom případě odpovídejte, jak jste tehdy postupovali. Pokud je to dávno a internetové obchody tehdy neexistovaly, odpovězte, jak byste postupovali, pokud by se nyní vdávala např. Vaše dcera.

3. Využijete pro přípravu své svatby svatební agenturu?

4. Kdo zařizuje svatební výzdobu (květiny, ubrusy, konfety, atd.)? Označte jednu až všechny odpovědi.

5. Jak důležité jsou pro vás svatební doplňky? (malé detajly jako ubrousky, potahy na židle, svíčky)

6. Kde budete nakupovat svatební doplňky? Označte jednu až všechny odpovědi.

7. Při výběru doplňků k mé svatbě:

8. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Jak mi přijde celkově levnější nebo dražší než ostatní

9. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Design stránek obchodu

10. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Dodací podmínky (doprava zdarma, možnost osobního odběru v mém bydlišti…)

11. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Šířka sortimentu (možnost nakoupit vše na jednom místě)

12. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Kvalita fotografií zboží

13. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Doporučení známých

14. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Možnost osobního přizpůsobení zboží. Např. Jména na ubrouscích, víno s vlastní etiketou

15. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Konkrétní zboží, které jinde nenajdu.

16. Při výběru e-shopu je pro mě důležité (1 = nejméně, 5 = nejvíce): Existence slevových akcí na e-shopu

19. Jaký je váš rozpočet na doplňky a výzdobu?

22. Jste:

23. Kolik je vám let? Napište číslo.

24. Z kterého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Paleček, M.Svatební doplňky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://svatebni-doplnky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.