Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Svatební šaty

Svatební šaty

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Metznerová
Šetření:05. 03. 2011 - 17. 03. 2011
Počet respondentů:203
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jmenuji se Aneta Metznerová a jsem studentou 3. ročníku VŠB-TU v Ostravě. Zajímam se o problematiku svatebních salónů a svatebních šatů.

 

 Předem děkuji zá váš čas:o)

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mužotázka č. 11, Ženaotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19495,57 %95,57 %  
Muž94,43 %4,43 %  

Graf

2. Kde hledáte informace o svatebních šatech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet15780,93 %77,34 %  
Reference od známých189,28 %8,87 %  
Reklamy52,58 %2,46 %  
Tisk52,58 %2,46 %  
nehledám31,55 %1,48 %  
nikde21,03 %0,99 %  
tchyně má svatební salon10,52 %0,49 %  
nic10,52 %0,49 %  
svatební veletrh10,52 %0,49 %  
obchody10,52 %0,49 %  

Graf

3. Je pro Vás vzhled internetových stránek a informace na nich důležitá při výběru svatebního salonu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17389,18 %85,22 %  
ne2110,82 %10,34 %  

Graf

4. Jak moc jsou pro Vás důležité reference na internetu? (1=nejdůležitější; 5=nejméně důležitá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
28141,75 %39,9 %  
36533,51 %32,02 %  
13417,53 %16,75 %  
4115,67 %5,42 %  
531,55 %1,48 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.28
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.55
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:2
Modus:2

Graf

5. Koupila byste si 1-2x půjčené značkové svatební šaty za nízkou cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14072,16 %68,97 %  
Ne5427,84 %26,6 %  

Graf

6. Kde byste koupila tyto šaty? (1-2x půjčené svatební šaty)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svatební salon12287,14 %60,1 %  
Internetový obchod se svatebními šaty4431,43 %21,67 %  
Aukro2920,71 %14,29 %  
Ebay1510,71 %7,39 %  
Internetový bazar117,86 %5,42 %  
Sbazar75 %3,45 %  

Graf

7. Kolik byste byla ochotná maximálně dát za 1-2x půjčené značkové svatební šaty?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50003323,57 %16,26 %  
100002316,43 %11,33 %  
8000139,29 %6,4 %  
3000128,57 %5,91 %  
4000107,14 %4,93 %  
600085,71 %3,94 %  
200085,71 %3,94 %  
700064,29 %2,96 %  
1500064,29 %2,96 %  
2000032,14 %1,48 %  
ostatní odpovědi 9000
12000
4500
1000
30.000
5000.00
600
10.000
500
1
5.000
2500
1812,86 %8,87 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6281.75
Minimum:1000
Maximum:15000
Variační rozpětí:14000
Rozptyl:8517984.13
Směrodatná odchylka:2918.56
Medián:5000
Modus:5000

Graf

8. Jste ochotná si koupit nové svatební šaty z e-shopu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8242,27 %40,39 %  
nevím6231,96 %30,54 %  
ano5025,77 %24,63 %  

Graf

9. Co je pro Vás na internetových stránkách svatebních salonů důležité? (1=nejdůležitější; 4=nejméně důležitá)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Design2.1390.759
Informace1.6080.671
Nabízené služby1.6860.659
Galerie svatebních šatů1.3140.494
Ceník svatebních šatů1.4380.566

Graf

10. Jste...?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodná14172,68 %69,46 %  
Zasnoubená2914,95 %14,29 %  
Vdaná2412,37 %11,82 %  

Graf

11. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské12159,61 %59,61 %  
Vysokoškolské5426,6 %26,6 %  
Vyšší odborné157,39 %7,39 %  
Základní94,43 %4,43 %  
Vyučen/a41,97 %1,97 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 2616480,79 %80,79 %  
27 - 352813,79 %13,79 %  
15 - 1862,96 %2,96 %  
36 - 5052,46 %2,46 %  

Graf

13. Kolik obyvatel žije ve Vašem městě/vesnici?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000 obyvatel6029,56 %29,56 %  
300 000 obyvatel a více5929,06 %29,06 %  
25 000 - 100 000 obyvatel3818,72 %18,72 %  
5 000 - 25 000 obyvatel3416,75 %16,75 %  
100 000 - 300 000 obyvatel94,43 %4,43 %  
5 000 - 25 00010,49 %0,49 %  
100 000 - 300 000              100 000 - 300 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel10,49 %0,49 %  
5 000 - 25 000              5 000 - 25 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel10,49 %0,49 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Kde byste koupila tyto šaty? (1-2x půjčené svatební šaty)

  • odpověď Svatební salon:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 10000 - 20000 > na otázku 7. Kolik byste byla ochotná maximálně dát za 1-2x půjčené značkové svatební šaty?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ebay na otázku 6. Kde byste koupila tyto šaty? (1-2x půjčené svatební šaty)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 5000 - 7000 > na otázku 7. Kolik byste byla ochotná maximálně dát za 1-2x půjčené značkové svatební šaty?

7. Kolik byste byla ochotná maximálně dát za 1-2x půjčené značkové svatební šaty?

  • odpověď < - 1 >:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Koupila byste si 1-2x půjčené značkové svatební šaty za nízkou cenu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kde hledáte informace o svatebních šatech?

3. Je pro Vás vzhled internetových stránek a informace na nich důležitá při výběru svatebního salonu?

4. Jak moc jsou pro Vás důležité reference na internetu? (1=nejdůležitější; 5=nejméně důležitá)

5. Koupila byste si 1-2x půjčené značkové svatební šaty za nízkou cenu?

6. Kde byste koupila tyto šaty? (1-2x půjčené svatební šaty)

7. Kolik byste byla ochotná maximálně dát za 1-2x půjčené značkové svatební šaty?

8. Jste ochotná si koupit nové svatební šaty z e-shopu?

9. Co je pro Vás na internetových stránkách svatebních salonů důležité? (1=nejdůležitější; 4=nejméně důležitá)

10. Jste...?

11. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

12. Kolik je Vám let?

13. Kolik obyvatel žije ve Vašem městě/vesnici?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kde hledáte informace o svatebních šatech?

3. Je pro Vás vzhled internetových stránek a informace na nich důležitá při výběru svatebního salonu?

4. Jak moc jsou pro Vás důležité reference na internetu? (1=nejdůležitější; 5=nejméně důležitá)

5. Koupila byste si 1-2x půjčené značkové svatební šaty za nízkou cenu?

6. Kde byste koupila tyto šaty? (1-2x půjčené svatební šaty)

7. Kolik byste byla ochotná maximálně dát za 1-2x půjčené značkové svatební šaty?

8. Jste ochotná si koupit nové svatební šaty z e-shopu?

9. Co je pro Vás na internetových stránkách svatebních salonů důležité? (1=nejdůležitější; 4=nejméně důležitá)

10. Jste...?

11. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

12. Kolik je Vám let?

13. Kolik obyvatel žije ve Vašem městě/vesnici?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Metznerová, A.Svatební šaty (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://svatebni-saty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.