Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Svět dětí a dospělých
Svět dětí a dospělých
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Šárka Husáková |
---|---|
Šetření: | 28. 02. 2011 - 07. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 110 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:35 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj.
Pro teoretickou část bakalářské práce, kde se literárně a výtvarně snažím zpracovat rodinné pohádky, sháním širší mínění veřejnosti o schopnosti lidí dívat se na svět dětskýma očima.
Výsledky dotazníku použiji jako podklad pro svá tvrzení v textu.
Odpovědi respondentů
1. Když si byl/a malý/á, těšil/a si se, až vyrosteš?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 99 | 90 % | 90 % |
ne | 11 | 10 % | 10 % |
2. Napadne Tě teď někdy, že by ses vrátil/a do dětství?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 93 | 84,55 % | 84,55 % |
ne | 17 | 15,45 % | 15,45 % |
3. Pokud ano, proč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Útěk před povinnostmi dospělého | 44 | 40 % | 40 % |
Mít zpátky dětskou fantazii a schopnost hrát si s čímkoli na cokoli | 23 | 20,91 % | 20,91 % |
Nechtěl/a bych se vrátit do dětství | 16 | 14,55 % | 14,55 % |
Útěk před povinnostmi dospělého | 10 | 9,09 % | 9,09 % |
Opět získat určitou vlastnost, schopnost, kterou si v dětství hravě zvládal/a, ale teď Ti dělá problémy a stydíš se ji dělat veřejně (zpěv, kreslení, vystupování před lidmi atd.) | 10 | 9,09 % | 9,09 % |
Mít zpátky dětskou fantazii a schopnost hrát si s čímkoli na cokoli | 3 | 2,73 % | 2,73 % |
útěk před některými povinnostmi dospělého | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
nechci se vrátit do dětství | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
ne | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
útěk do nevinného světa před věděním a starostmi | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
4. Čteš si někdy nebo se díváš na pohádky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 91 | 82,73 % | 82,73 % |
ne | 9 | 8,18 % | 8,18 % |
chci, ale nemám čas | 7 | 6,36 % | 6,36 % |
velmi zřídka, ale ano | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
o vánocích | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
zřídka | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
5. Napiš první tři kvality, které tě napadnou: Co se můžeme od dětí naučit?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bezprostřednost, upřímnost, hravost | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
bezprostředonost, práce s barvou, bezelstnost | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
Pravdivost, Upřímnost, Hravost | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
upřímnost, důvěra, fantazie | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
spontánnost, radost z maličkostí, ukazování citů | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
bezprostřednost, bezelstnost, hravost | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
bezprostřednost, fantazie, bezelstnost | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
údiv, hravost, naproradnost | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
ponoření se do aktivity, spontánnost,představivost | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
upřímnost, otevřenost, bezprostřednost | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
ostatní odpovědi | 99 | 90 % | 90 % |
6. Napiš první tři komplikace, které jsou spojené s dětstvím
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
... | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
málo kamarádů, nuda při špatném počasí... | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
Výchova, Zodpovědnost, Práce | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
já nevim co to je :-) | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
závislost na rodičích, zranitelnost, komplexy | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
strach (strašidla), nesvoboda, závislost na rodiči | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
strach, bolest, nemohoucnost | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
dítě nebere nikdo vážně, musí poslouchat, brzospát | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
nesvoboda, nesamostatnost, strach | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
naivita, omezený rámec myšlení, egocentrismus | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
ostatní odpovědi | 99 | 90 % | 90 % |
7. Kdo má větší svobodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nelze určit | 52 | 47,27 % | 47,27 % |
dospělý | 38 | 34,55 % | 34,55 % |
dítě | 20 | 18,18 % | 18,18 % |
8. Jak se díváš na dětinské chování dospělých lidí
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevadí mi | 30 | 27,27 % | 27,27 % |
zarazí mě | 21 | 19,09 % | 19,09 % |
přijde mi směšné | 21 | 19,09 % | 19,09 % |
mám je rád | 12 | 10,91 % | 10,91 % |
vadí mi | 7 | 6,36 % | 6,36 % |
nic | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
záleží na tom v jakých situacích | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
je individuální co za něj považovat a co ne | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
Někdy to není na škodu | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
záleží na situaci | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
záleží na tom, jak a do jaké míry se projevuje | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
jak kdy a jak u koho | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
Hravost mám rád, ale žalování atd. ne | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
podle situace | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
záleží v jaké situaci | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
jak u koho | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
jak u koho mi vadí/nevad9 a záleží v jaké situaci | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
provozuji ho ;oD | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
někdy je trapné, záleží u kho a jak | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
záleží na míře dětinskosti | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
záleží dle situace, většinou je to milé(hodí-li se | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
jak u koho a hlavně v jaké míře | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
záleží v jakém smyslu dětinské | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
9. Vidíš rozdíl mezi dětinskostí a dětským pohledem na svět u dospělého. Uveď, jestli ano nebo ne a proč.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
...
...
* zbytek odpovědi č. 6: člověk nese následky špatného zacházení v období dětství po celý život Rozdíl mezi dětinskostí a dětským pohledem vnímám. Dětinský člověk se například obklopuje postavičkami z animovaných seriálů, chová se naivně a jako dítě (někdy možná proto, aby na sebe upoutal pozornost). Člověk, který nazírá na svět dětskýma očima je bezelstný, dokáže se radovat z maličkostí...
ano
ano
ano
ano
ano
ano
ano
ANO
ano
ano - dětinskost je chování, které by dospělý už měl korikovat (urážlivost, vymrčování atp.), dětský pohled - schopnost podívat se na problémy z pohledu dětí, umět se vcíti, radovat se atp.
ano - dětinskost je jen póza
Ano - u dětinskosti se lidí chovají stupidně, př. tvrdohlavě trvají na svém, i když nemají pravdu, chovají se sebestředně, rozmazleně. Dětský pohled je způsob vnímání reality dětskýma oči, víc naivně, nezkaženě, všímat si kladných věcí.
ano naky rozdil tam urcite je
ano vidím rozdíl. Dětinskost je naivita, dětský pohled je postoj člověka
ano- protože dětisnkost je dle mého názoru vlastnost dospělého,který neumí vyřešit problémy (urážení,vztekání se, plačtivost apod.) , kdežto dětský pohled na svět je naivní,věřící v to,že dobro vždy musí zákonitě zvítězit nad zlem..
ano, děti jsou roztomilí, dospělí t až někdy přeháněj
ano, dětinskost - nezralost, dětský pohled - nadhled, umět se bavit, vím o tom, že se tak chovám
Ano, dětinskost hraničí s trapností a nevyzrálým chováním, dětský pohled může umožnit hezké vztahy s dětmi
Ano, dětinskost je držení se nevhodných postupů z lenosti či neochoty přijmout zodpovědnost. Dětský pohled je pokus o jiný způsob posouzení situace, přičemž dotyčný si je plně vědom toho co a proč dělá.
Ano, dětinskost je chování a dětský pohled na svět je bezstarostný
Ano, dětinskost je označení hanlivé, dětský pohled na svět naopak může být schopností pozitivní - dětinský člověk se chová tak, jak jeho věku neodpovídá, zatímco člověk s dětským pohledem na svět se může chovat adekvátně, ale dokáže svůj pohled na svět obohatit i tím "dětským."
ano, dětinskost podle mě je že se chová jako malé dítě. Dětský pohled je občasné.
ano, dětinskost si spojuji spíše s infantilitou (žvatlání, zamrznutí na určitém vývojovém stupni), dětský pohled zavání bezprostředností a může tak působit na okolí velmi osvěžujícím dojmem
ano, dětinskost si spojuju s naivitou, nesamostatností a určitou "hloupostí", zatímco dětský pohled na svět vnímám pozitivněji, spíše z hlediska fantazie a radosti.
ano, dětinskost vnímám jako trucování. Dětský pohled jako jiný nezatížený úhel pohledu
Ano, dětinskost zahrnuje hlavně určité infantilní chování, kdežto dětský pohled na svět je spíše určitý typ životního stylu, i když ani jedno nepovažuji za projev běžného vývoje jednotlivce. Dětinským chováním člověk své okolí ovlivňuje a tak si ho vlastně přizpůsobuje pro svoje podmínky, kdežto dětský pohled je taková méně násilná forma útěku před realitou. I když... jak se vlastně pozná realita ? :-)
ano, detský pohľad na svet očisťuje srdce
ano, dětský pohled podle mě znamená, že člověk může na svět koukat a radovat se z maličkostí, vidět věco barevnně stejně jhako děti, ale dětinské chování je trapné
Ano, dětský pohled u dospělého si dospělý pěstuje úmyslně za nějakým účelem, obohacuje ho, zatímco dětinskost jsou znaky chování, kterých by se měl dospělý člověk vyvarovat.
Ano, dospělý člověk by si měl být vědom toho, že se chová neadekvátně svému věku, a pokud svůj věk popírá, mám z takového člověk potom pocit, že se nevyrovnal se svým údělem. Pokud se ale dokáže podívat na svět i dětským pohledem, vykládám si to tak, že umí se odpoutat od konvencí a procítit daný okamžik opravdově...tzn. ve shodě se svým aktuálním já.
ano, hlavně kvůli věku
Ano, je rozdíl dívat se dětským pohledem a být dětinský
ano, když se chová dětinský - ničeho nedosáhne, dětský pohled-přemýšlí jako děti, vžije se do dětského světa
ano, pohled na věc není podmíněn dětinskostí
Ano, protože dětský pohled na svět je otevřený, nepředpojatý, zatímco dětinskost je spojená s mentálním chřadnutím, úbytkem fyzických sil, úbytkem zasného úsudku, atd.
Ano, to že se dospělí chová dětinsky je nezodpovědné, ale je užitečné pro jeho potomky, když se dokáže dívat na svět jejich očima a vžít se např. do jejich dětských trápení.
ano, vidím
ano, vidím rozdíl - dětinskost - člověk si na dítě v určitých situacích hraje, chová se tak, má určité dětské projevy X dětský pohled - pouze na situaci na hlíží jako dítě, může tak uvažovat, přemýšlet, ale ne jednat
Ano, vidím. Pakliže se řekne o dospělém, že je dětinský (dětinskost), budu předpokládat, že je to člověk nezodpovědný, který rád ustupuje od problému, chová se směšně a neadekvátně k situaci. Můj pohled na takového člověka je spíše negativní. Jestliže se ovšem o člověku řekne, že se dívá na svět dětským pohledem, nevyvolá to u mne žádné negativní konotace. Představím si ho jako člověka upřímného, který se dokáže radovat z maličkostí. Tomuto jedinci budu závidět.
ano. Člověk může být občas dětinský, ale to neznamená, že i jeho pohled na svět je takový.
ano. dětinskost je určitá slabost.
Ano. Dětinskost jsou vlastnosti, kterých se dospělý zapomněl v raném věku zbavit - sobeckost, tvrdohlavost apod. Dětský pohled dává naopak možnost podívat se na problém méně složitě, být k lidem otevřenější a upřímnějším, i sám k sobě.
Ano. Dětinskost může působit trochu negativně, ale záleží na tom, o jakou konktrétní situaci se jedná. Narozdíl od toho dětský pohled na svět bych hodnotila poněkud kladně, v některých siutacích bych ho brala jako přínos.
Ano. Dětinskost vnímám spíše negativně, člověk není stavu dospět, vyhýbá se zodpovědnosti. Naopak udržet si dětský pohled na svět mi přijde jako velice pozitivní vlastnost, člověk se umí žít radostněji a víc naplno.
ano... dětinskost vidím jako nevyzrálost, nevyrovnanost s povinnostmi dospělých; vidím v tom útěk, hru na něco co není,... dívání se dětským pohledem naopak vidím jako něco velmi milého, přátelského - vyzrálý člověk, který si umí hrát, umí se pobavit, udělat si srandu sám ze sebe
asi ne
děti si věci tak neberou a rychle se vzpamatují
dětinské - rozmazlené, dětský pohled- krasný, vysněný, radostný
Dětinské chování je trapné. Dětský pohled dospělého člověka je přínosný a přirozený. Naopak je nepřirozené chovat se "dospěle", tedy uniformovaně se nesmát, být vážný, být příliš zodpovědný tam kde není třeba, neumět se oprostit od věcí v životě, které člověka svazují a přesto jej svazovat nemusí, atd.
dětinské chování je už jen stínem dětského pohledu na svět, ale pořád má některé jeho kvality...
dětinskost - člověk se v určitých situacíích zachová jako dítě ( nejčastěji špatné vlastnosti) dětský pohled - člověk se dokáže do dítěte vcítit a nahlížet na svět jeho očima
dětinskost - chová se přehnaně, jak malé dítě (uráží se apod.), dětský pohled - z pohledu dítěte, jak by danou situaci vidělo dítě
dětinskost = naivita dětský pohled = zkreslený pohled
dětinskost je hraní si na dítě - někdy může být trapné, hloupé, ale dětský pohled na svět je naivní, ale může působit roztomile
dětinskost je oblast chování, a osobně si do tohoto pojmu zahrnuji i špatné dětské vlasnosti. Dětský pohled na svět je pouze nějaká idealistická vize jedince a mám ji spojenou s bezelstností, kterou vnímám velmi pozitivně.
dětinskost je poměrně široký pojem, tady příliš nerozumím otázce, myslím že nejde o vhodnou formulaci..
Dětinskost je pošetilá touha dospělých po návratu do dětství, projev regresivních tužeb po zdánlivé jednoduchosti dětství (na základě již prožitého se mylně domníváme, že to bylo ménně složité než naše současnost). Využiju prostoru ke komentáři otázky 10 - odpověďi jsou podobné jako mnou výše uvedené - romantická představa ideálního renesančního umělce či sklon ztotožňovat dětský pohled na svět za růžové brýle - je jednostranná a dětinská. Dětský pohled vnímám jako hypotetickou schopnost udržet si pohled na svět jaký jsme mívali, ale jsem skeptický ohledně toho, že se mezi dospělými najde někdo s čistě dětským pohledem na svět (nejde-li o psychiatricko-patologickou manifestaci). V současné společnosti, západní i jiné, nemožná věc.
Dětinskost je přirozená vlastnost dětí, dětský pohled je asi touha navrátit se do dětství
Dětinskost mi evokuje něco pejorativního, dětský pohled bych interpretovala jako s velkou mírou fantazie a odproštění se od reality. Každopádně, oba pohledy v reálu mohou způsobovat u dospělých různé rozpaky, obtíže...
dětinskost se vyznačuje "spratkovytym" chovanim oproti tomu je detsky pohled vetsinou naplneny originalitou, fantazii a hravosti - neni to nic, co by cloveka urazelo...
Dětinskost vnímám spíš jako touhu vrátit se do dětství, dětský pohled je v určitém věku přirozený.
Dětinskost vnímám spíše negativně (např. při komunikaci člověk přestane s druhým mluvit, "zabejčí se" atd.). Dětský pohled na svět spojuji se schopností upřímného, zkreslenými názory nezatíženého pohledu na život, což vnímám rozhodně pozitivně.
Dětský pohled je vždy upřímnější, kdežto dospělí se až oc přetvařuje a hraničí to s trapností
Dětský pohled na svět je nekritický a dětinskost je spíše útěk od povinností nebo reality.
dětský pohled na svět u dospělého se asi dá nazvat dětinskostí, takže ne
Dětský pohled znamena brat veci s nadhledem,s tesenim se na lepsi zitrky
dospělý už má pohled na svět z obou stran, ale dítě ještě úplně čistý naivní dětský pohled - dětský pohled na svět je podle mně dobrý, dospěý nemusí být upjatý a "držet se",. protože to nebo ono "se nehodí", protože není malý. Dětinskost mi ale přijde jako brzda v rozvoji dotyčného, něco jako umanutost, neschopnost právě onoho dospělého pohledu a myslím, že často může být na škodu.
gew
Chybí mi tu definice dětinskosti, myslím že v tom je velký individuální rozdíl co komu přijde normální a co ne. Určitě vidím rozdíl. Dospělým nezaškodí dětský pohled: být upřímní a nezjištní, radovat se z malých věcí a umět se pro ně nadchnout, mít smysl pro hru, humor, fantazii a invenci.
jako dětinskost beru to, když si člověk něco vymrcuje a když to nemá, tak se chová hloupě, naštvaně. Jako dětský pohled beru přirozené nadšení novými věcmi
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne- slovíčkaření
Ne, myslím že je to stejné.
Ne, tohoto jsem si nikdy nevšiml.
ne,přijde mi to totéž
Ne. Mohlo by se zdát, že dětský pohled na svět = naivní pohled na svět, ale to si často bohužel myslí jen dospělí. Taky záleží, o jakém dítěti tady hovoříme. Může to být šťastné dítě rodičů, kteří žijí ve spokojeném svazku, může to být dítě rozvádějících se rodičů, či dokonce dítě týrané a zneužívané, dítě ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, dítě, které vyrůstá mimo domov (dítě s postižením atd.) Každé takové dítě bude svět vnímat trochu jinak - a to platí i pro ostatní otázky.
ne. myslím, že dětinskost se vyskytuje s dětským pohledem na svět u dospělého.
nedokážu vysvětlit
nevidím
nevidím rozdíl
nevidím v tom rozdíl
neviem posúdiť
nevím
nevím
nevím
nevím co to je
nevim, co je detinskost.
nevím, jak to popsat, prostě někdo může mít v něčem dětský pohled, protože to třeba nijak nijak neumí nebo nechce, ale chovat se dětinsky umí každý
nevím,spíse ano
Nic si neuvědomují, nedodávají hloubku svým činům, neznají jejich důsledky, neuvažují nad nimi, když pracuji s dětmi, chovají se k sobě často mnohem hůř, než dospělí, ale nepřemýšlejí o tom.
Pod výrazem dětinský si představuji alibistické chování, utíkání od povinností. Pod dětským pohledem na svět naopak radost, veselost, lehkost žití, optimismus, těšení na budoucnost, ale i užívání drobných radostí v přítomnosti.
pokud dospělý vidí svět očima dítěte, není to úplně v pořádku, pokud je dětinský v rozumné míře, tak je to dobře.
Rozdíl mezi tím určitě je. Trochu dětského pohledu na svět by někdy neuškodilo nikomu, je to takový oddych od reálného světa. Dětinskost beru naopak spíše jako říkání si o pozornost.
Rozdíl vidím, hlavně v tom, že dětinskost je určitá vlastnost, kdežto dívat se dětským pohledem je určitým způsobem dar, a jen tak někdo to v dospělosti neumí.
Spíše ne.
ťažko povedať... obe možu byť v určitých situáciách nevhodné a niekedy zas prínosné
Typický dětský pohled na svět se projevuje naivností, která je u dospělých sympatická. Dětinské chování se zas projevuje nerespektováním zásad, což muže být v případě dospělých ve společnosti nesnášeno.
vidím.
10. Máš možnost si nasadit brýle, které zásadním způsobem ovlivní Tvůj pohled na svět. Jaké si vybereš?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dětské (fantazie, odolnost proti přetvářkám, nadšení a radost z nejběžnějších věcí, víra v existenci zázraků, orientace na člověka) | 50 | 45,45 % | 45,45 % |
Renesanční vzdělance (díky hlubokým vědomostem byste měli schopnost dávat si veškeré dění kolem sebe do logických souvislostí, uměli byste si pojmenovat jakoukoli květinu, zvíře, sloh budovy atd., znali byste politický, ekonomický a sociální vývoj na zemi | 32 | 29,09 % | 29,09 % |
Dětské (fantazie, odolnost proti přetvářkám, nadšení a radost z nejběžnějších věcí, víra v existenci zázraků, orientace na člověka) | 14 | 12,73 % | 12,73 % |
ani jedny | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
od obou trochu, radši i více | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
ani jedny, rozumět všemu je jen ke škodě | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
obojí :-)) | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
nedokáži se rozhodnout | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
ty které "Jak se vždy v životě správně rozhodnout" | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
příliš jednoznačně pojaté, obojí | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
nechám si svoje | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
Žádné, případně "brýle umělce" | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
moznost se rozvijet svobodne. | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
kombinace obou dvou svetu | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
chci vidět svět takový jaký je, takže max dioptric | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
a víte, že bych chtěla oboje?! beru je, hned! | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
11. Jaké máš vyznání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bez vyznání | 65 | 59,09 % | 59,09 % |
křesťanství | 20 | 18,18 % | 18,18 % |
vlastní vyznání orientované na křesťanství | 8 | 7,27 % | 7,27 % |
vlastní vyznání orienotvné na jiné náboženství | 8 | 7,27 % | 7,27 % |
nic | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
nejsem vychovaná ke křesť., ale nejsem ateista | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
nespecifikované | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
víra v dobro | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
jedi | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
vlastní víru neodpovídající žádnému náboženství | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
v sama sebe | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
v něco věřím ale nelze to specifikovat | 1 | 0,91 % | 0,91 % |
12. Jakou konkrétní školu studuješ/ si vystudoval
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
gymnázium | 4 | 3,64 % | 3,64 % |
Obchodní akademie | 3 | 2,73 % | 2,73 % |
Psychologii | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
Masarykova univerzita | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
UTB | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
ekonomickou | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
VŠB | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
UPOL | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
Vysoká škola finanční a správní | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
cestovní ruch | 2 | 1,82 % | 1,82 % |
ostatní odpovědi | 87 | 79,09 % | 79,09 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.