Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Syndrom vyhoření pedagoga
Syndrom vyhoření pedagoga
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zuzana Toningerová |
---|---|
Šetření: | 10. 03. 2021 - 22. 03. 2021 |
Počet respondentů: | 157 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.81 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:39 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
věnujte mi, prosím, několik minut svého času k vyplnění následujícího dotazníku. Vámi zvolenou variantu zaškrtněte, v případě otevřené odpovědi doplňte vlastními slovy.
Odpovědi respondentů
1. Do jaké míry jste spokojen/a se svým zaměstnáním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen/a | 51 | 32,48 % | 32,48 % |
Velmi spokojen/a | 50 | 31,85 % | 31,85 % |
Částečně spokojen/a | 39 | 24,84 % | 24,84 % |
Nespokojen/a | 11 | 7,01 % | 7,01 % |
Znechucen/a | 6 | 3,82 % | 3,82 % |
2. Dokážete se ze své práce radovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 69 | 43,95 % | 43,95 % |
Ano, záleží na typu úkolů | 67 | 42,68 % | 42,68 % |
Velmi zřídka | 13 | 8,28 % | 8,28 % |
Nevím | 5 | 3,18 % | 3,18 % |
Nikdy jsem z práce radost neměl/a | 3 | 1,91 % | 1,91 % |
3. Myslíte si, že jste za svou práci dostatečně oceňován/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Adekvátně | 76 | 48,41 % | 48,41 % |
Neadekvátně | 49 | 31,21 % | 31,21 % |
Nevím | 32 | 20,38 % | 20,38 % |
4. Přináší Vám práce sebeuspokojení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 126 | 80,25 % | 80,25 % |
Ne | 31 | 19,75 % | 19,75 % |
5. Setkal/a jste se s pojmem syndrom vyhoření, rozumíte pojmu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 152 | 96,82 % | 96,82 % |
Ne | 5 | 3,18 % | 3,18 % |
6. Prožil/a jste již někdy syndrom vyhoření?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 89 | 56,69 % | 56,69 % |
Ano | 68 | 43,31 % | 43,31 % |
7. Zdá se Vám být syndrom vyhoření závažným problémem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 138 | 87,9 % | 87,9 % |
Ne | 19 | 12,1 % | 12,1 % |
8. Pokud ano, navrhli byste nějaká opatření?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Nevím → otázka č. 11, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 73 | 52,9 % | 46,5 % |
Nevím | 58 | 42,03 % | 36,94 % |
Ne | 7 | 5,07 % | 4,46 % |
9. Pokud ano, navrhněte 1-5 opatření ze strany Vašeho zaměstnavatele.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
supervize | 5 | 6,85 % | 3,18 % |
Dovolená | 4 | 5,48 % | 2,55 % |
Pravidelná supervize | 2 | 2,74 % | 1,27 % |
Motivace | 2 | 2,74 % | 1,27 % |
v případě potřeby 2 - 3 týdny náhradního volna | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
možnost zajištění relaxačního pobytu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
možnost čerpání zvláštního druhu placené dovolené, tzv. dodatkové | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zvýšená pozornost ze strany přímých nadřízných | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Možnost odborné pomoci hrazené zaměstnavatelem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
"destigmatizace", tj. pochopení že to není sranda | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Roční studijní volno | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dočasné snížení úvazku a dát jinou náplň práce, např. projekt, tvorba učebních materiálů, jiný předmět | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pravidelné konzultace s mentorem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Podpora zamestnancu pri osobni schuzce (probirani problemu) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dohlizeni na vykonavane pracovni cinnosti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dopravat zamestnancum dostatek odpocinku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Snizeni mnozstvi prescasovych hodin | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
motivační rozhovory- pozitivní, optimisticky laděné | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
drobné ústní pochvaly během roku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
snaha o vylepšení vztahů na pracovišti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
včas a srozumitelně předávaná očekávání | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
rozdělení se i o radostné zprávy, ne jen výtky při stížnostech | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Rozhovor s oprávněnou osobou | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Změna pracoviště (zařazení) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pomoc kolegů | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Anonymni 'praskačství', obalky .... | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Naslouchat rady a nazory tymu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vychazet vstric stalym, dlouhodobym zamestnancum | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vedouci maji umet pochvalit a ocenit | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Z vedouciho nema jit strach, ale respekt | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Speciální delší dovolená jako studijní pobyt, relaxační pobyt,... | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Po určitém počtu odučených let rok v jiné profesi | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Možnost práce s psychologem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vedení a rozmluva nad profesním portfoliem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Mentoring | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
"povinné volno" po vzoru Finského skolstvi | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Práce v týmech s kolegy | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zájem o zaměstnance | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Péče o zaměstnance | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dbát na rozdělování úkolů zaměstnanců | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dobrý manažer | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Správný feed back a instruktivní kritika | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
spolupráci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Adekvátnější ohodnocení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Lepší pracovní prostředí | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
umožnění změny zaměření práce, větší variabilita | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
ústní pochvala, ocenění | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zajistit psychologa k individuálním konzultacím dle potřeby | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pravidelné víkendové akce formou teambildingů, např. 2 - 3x/rok | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
možnost pravidelných supervizí | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
patří sem i celoživotní vzdělávání, ale v tom nás zaměstnavatel podporuje | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
motivace zaměstnance | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
komunikace se zaměstnanci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
vstřícnost a ochota | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Větší podpora pedagogů při sporu se studenty a rodiči | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nastavení pevných nemenych pravidel | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Lepší technické vybavení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
snížit administrativu v práci učitele | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zvýšit kompetence učitele | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
umožnit volno v průběhu školního roku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vzájemná důvěra mezi šéfem a mnou. Šéf ví, že já zvládnu vše a já vím, že šéf mě potřebuje | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Správná volba toho co vystuduji, abych mohl následně ve stejném oboru pracovat | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pocit toho, že jsem schopen si solidně vydělávat a že nemám problém zabezpečit rodinu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Schopnost sehnat zajímavé zakázky regionálního významu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Benefity - auto, mobil, notebook, možnost si samostatně řídit svůj pracovní den | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Hygienické pauzy + místnost na tyto pauzy. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Kontrola zaměstnavatele, jestli toho na mě není moc a jestli to s prací nepřehání. Jsem workoholik a nedokážu opustit rozdělanou práci. Musí mě někdo vyhnat. bohužel to je ve všech zaměstnáních spíše naopak, nadřízení šlapou pouze po málo výkonných. Já mám kreativní práci, nelze odvedenou práci lineárně propojovat s časem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zpětná vazba ze strany vedení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pozitivní ohlasy ze strany kolegů | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
distribuce názorů (i pozitivních) ze strany žáků i rodičů (většinou jen zprostředkování negativní zpětné vazby) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
možnost dlouhodobější práce se studenty (nadanými) za účelem detekce jejich posunu, intelektuálního růstu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Rovnoměrně rozdělovat úkoly mezi pracovniky | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nepretezovat úkoly, které přímo nesouvisejí s hlavní pracovní naplni | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dávat jednoznačně najevo i verbálně spokojenost s pracovnikem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pracovník musí mít morální podporu pro případ nemoci a pod. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Přispívat ke klidně atmosféře na pracovišti, nebýt zdrojem stresu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
co nejpříjemnější pracovní prostředí | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pracovní kolektiv | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Otevřená komunikace | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Psychologická podpora | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
střídat, měnit druh práce | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
změnit konkrétní náplň práce | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Změnu vedení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Kurz dobrého chování pro manažery ve školství | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Možnost odvolání ředitele v případě bossingu, což neexistuje | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Tolerance k vyučujícím a akademické svobody, absolutorium po 50 letech věku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Přepracování školství z neschopného molocha a s umístěním neschopných lidí na vzdělávací instituci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Volno | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Konzultace s vedoucím | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Tzv. prázdnonový rok - po několika letech praxe - možnost cestovat a poznávat | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Stáž dlouhodobá - celý rok učit na jiné škole (plnohodnotně) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Stáž krátkodobá - 1-2týdenní návštěva na jiné škole (náslechy, stínování, tandemová výuka) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nechat klid na práci, nezatěžovat administrativou | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Stáže a semináře na univerzitě, nebo v oborových firmách | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Rok placeného volna na samostudium - podmínkou by byl smysluplný plán a jeho plnění | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vstřícnost | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Domluva | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Kompromis | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zvýšení platu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
rekvalifikační kurz | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Relaxační zóna během přestávek | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zkrácená pracovní doba v pátek | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pro každého povinně konzultace s firemním psychologem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Mít možnost změnit alespoň na rok úvazek na částečný. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Změnit náplň - prohodit si v rámci možností předměty či třídy | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Stát se na chvíli místo pedagoga asistentem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
psychologická pomoc | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zavést metody Igora Hnízda | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
S faganamy se vůbec n€srat, řezat, na hrách klečet .... | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Rodiče vyhodit rovnou z vrátnice, stejně maj v makovicích ....... | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zrušit pitomou inkluzi. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vypráskat ideologie a neziskovky. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zlepšit komunikaci na pracovišti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
umět se postavit za svého zaměstnance | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zvýšit prestiž profese učitele | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Podpora odpočinku zaměstnanců | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Psycholog pro zaměstnance | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Možnost psychologické pomoci zdarma | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Odpocinek | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Relaxace | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dotace dovolené | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Rozhovory s vedením | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Podpůrné programy jako prevence syndromu vyhoření | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Snaha o pěstování neformální, přátelské atmosféry v rámci sboru | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Podpora začínajících učitelů | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Motivace nejen finanční, ale i lidská | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Projevy zájmu o naši pohodu ze strany vedení, ujištění o důležitosti každého jednotlivce | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Sick day | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Intervize | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
větší komunikace | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
spravedlivé ohodnocování | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Podpora zaměstnanců | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Prostor pro sdílení mezi jednotlivými zaměstnanci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Možnost koučinku a pravidelných psychoterapeutických sezení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Kvalitní psychologicka pomoc | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Podpora a vnímavost žáků a kolegů | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pomohlo by upravit vztahy na pracovišti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nucené dovolené v délce 14dní bez vzdáleného připojení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
stáž v jiném oddělení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
rodinné akce ve firmě | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Odměny v podobě odpočinku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zlepšení podmínek online výuky | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
sdílení zkušeností (teambuildingy) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
rotace | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Priestor k seberealizácii | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Záujem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Motivácia | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Bezpečný priestor na vyjadrenie pocitov - aby to zamestnávateľ nemohol zneužiť | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Příplatek | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Neztěžovat zbytečně práci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Méně administrativy | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Relaxační místnost na pracovišti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Kurzy nebo semináře týkající se psychohygieny a organizace úkolů a času | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Příspěvek na sportovní a kulturní aktivity | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Lepší vztahy na pracovišti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zprostředkování pomoci psychologa | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Podpora kvalitního psychologa či psychoterapeuta. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nenakládat více práce, nežli člověk s plným úvazkem unese. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Uvědomit si specifika učitelské profese. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
supervize pro učitele | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
podpora mezi učiteli | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
častá zpětná vazba od studentů | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
další sebevzdělávání v komunikaci atd | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Aspoň 2x do roka individuální sezení s odborníkem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
dodržovat časové plány (porad, pracovní doby) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
podporovat flexibilní pracovni dobu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
nabizet supervize, mentoring, kurzy profesně-osobnostního rozvoje | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
podporovat sportovani zamestnancu (zazemi jako sprcha a satna, pauza na sport v průběhu pracovního dne, případně finanční podpora sportovních aktivit) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pravidelné týmové i individuální rozhovory o pracovních plánech, prioritách pro určité časové období, dialog nad proveditelností plánů (feasibility study) ap. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Snížit administrativní zátěž | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zrušit bezúčelné hromadění zbytných informací | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Věnovat více pozornosti dětem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pořádat zábavné akce | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
lépe rozložit úkoly ve skupině zaměstnanců | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
mít pravidelné schůzky/jednání se skupinou zaměstnanců | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
ptát se zaměstnance, zda je potřeba úkol podpořit z jeho strany | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Sportovní vyžití | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Relax | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Kultura | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nová seberealizace | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Mít dobré zázemí | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pochválit, když se něco povede. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vyjadřovat emoce a nedržet stále poker face obzvlášť v malé vesnické škole. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Uspořádat odlehčené setkání týmu. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nový impulz | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Změna pozice | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Školení proti vyhoteni | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Větší možnost rozvoje | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Menší tlak že strany vedení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nové projekty | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Více dovolené | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
rok studijního volna po deseti letech praxe | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
snížení počtu hodin pro učitele s velkým množstvím mimovýukových aktivit | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Změna pracoviste | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Delší dovolena | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dbát na dodržování pracovní doby a hygieny práce | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dostatečným počtem zaměstnanců předejít nutným dlouhodobým přesčasům a dlouhodobého tlaku na zamestnance | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
změna oddělení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
změna týmu po cca 4-5 letech | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pravidelná zpětná vazba | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Mluvit o syndromu vyhoření | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Mindfullness cvičení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Důraz na soulad pracovního a soukromého života (např. flexibilní pracovní doba) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Psychologický poradce na pracovišti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Možnost absolvovat seminář na téma syndrom vyhoření | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Supervize pro pedagogy | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Relaxační semináře či třeba odpoledne | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
10. Navrhněte 1-5 opatření ze strany Vašeho osobního života.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sport | 6 | 8,22 % | 3,82 % |
odpočinek | 4 | 5,48 % | 2,55 % |
relaxace | 3 | 4,11 % | 1,91 % |
Aktivní odpocinek | 2 | 2,74 % | 1,27 % |
naučit se odpočívat | 2 | 2,74 % | 1,27 % |
věnovat se různorodým volnočasovým aktivitám | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
dostatek kvalitního spánku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zdravá racionální strava, dostatečný pitný režim | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Přesné určení rozhraní práce/osobní život | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zavedení pravidelnosti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Změna zaměstnání | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Intenzivní využití volného času - turistika v přírodě min. 25 km kopcovitým terénem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Snizeni narocnosti prace | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Snizeni poctu prescasovych hodin | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Odmeny a benefity jako motivace zamestnancu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Spolecne akce (teambuilding, vecerni posezeni s tymem) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vstricnost od nadrizeneho | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
myslet na sebe, klidně chodit na hodiny psychterapie | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
dbát na dostatek relaxace, pohybu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
čas věnovaný koníčkům nepovažovat za ztracený | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
umět říci ne, být asertivní | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
mít svou truhlu pozitivního( znát své silné stránky, přijímat podporu okolí, nezapomínat na úspěchy v minulosti) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pomoc rodiny | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Psychicky si odpočinout (dovolená) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vedouci ma byt nestranny | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vedouci ma vyzarovat klid a pozitivitu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vedouci ma stat za svym tymem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
změnit zaměstnání | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
zkusit změnit zodpovědný přístup k práci na méně zodpovědný a sledovat jak se to projeví ve znalostech a přístupu žáků | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pravidelný čas pro odpočinek | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nenosit si práci domů (alespoň se o to snažit) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Mít pár hodin týdně úplně jiné práce | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Oddělovat práci od osobního života | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pravidelná supervize/terapie | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Sebevzdělání | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zdravý životní styl | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Time management | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Umět si říct, pokud je něco špatně, je přepracovaný atd | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
relaxaci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
spokojenost | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
komunikaci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
seberealizování | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Více odpočinku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Více pohybu/cvičení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
osobní rozhodnutí udělat pracovní změnu, zaměstnavatel akceptoval, | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
cvičení, relaxace | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
více relaxovat | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
větší pohybová aktivita | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
komunikace | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
dostatek spánku, odpočinku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Kultůra | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Cestování | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Sociální kontakt | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
oddělit pracovní a osobní část života | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Optimistický přístup k životu s krédem - zítra bude lépe a když ne zítra, tak nejpozději za rok určitě | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Solidní rodinné zázemí s přiměřeně snesitelnou a alespoň průměrně sexuálně přitažlivou manželkou | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Přiměřeně čilý společenský život, nevyjímaje dobře utajené milenky | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Bezproblémové děti, schopné studia, zapojení se do práce ve společnosti, založení rodiny | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zdraví | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Naprogramovat si dopředu více osobních akcí a své plány striktně dodržovat. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Soukromí si plánovat prioritně a na něj pak plánovat práci. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zbavit se tíhy z nedodělané práce. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
naučit se odstřihnout od pracovního vytížení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
naučit se "přeuspořádat" životní priority | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
mít nárok i na vlastní život, své soukromí | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Prostor pro aktivní volný cas | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Prostor pro relaxaci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
koníčky | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
dobré mezilidské vztyhy v rodině | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Oddělování profesního a soukromého života | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dostatek koníčků a zálib | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dobré rodinné a přátelské vztahy | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
nerozumím otázce | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Skloubení osobního a profesního života | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
schopnost nebrat si práci domů | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pracovní neschopnost | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Radovat se z maličkostí | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nebrat si věci osobně | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dostatek mimopracovního vyžití (sport, koníčky, cestování) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Motivace | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Činorodost | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dostatek finanncí | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Čas na koníčky | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
dovolená | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
návštěva terapeuta | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pobyt s rodinou | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zdravá strava | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dostatek spánku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Vyhýbat se stresu a stresovým situacím | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Být nad věcí a v pohodě | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Umět si zorganizovat čas, nebýt přehlcen | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
nezvedat telefony po pracovní době | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
nevím | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Bejt hustej, s nikým se n€srat. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
věnovat se koníčkům a zálibám | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
setkávání s kolegi a kamarády | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
sportovat | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pobyt v přírodě | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Lepší kontrola dostatku odpočinku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Oddělení práce a soukromí | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Větší rovnováha mezi prací a osobním volnem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pobyt venku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nepracovat doma | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Méně ukolů | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nebrat si pracovní nepříjemnosti (nezájem studentů, protivné kolegy, ústrky vedení) příliš osobně | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Hledat si za všech okolností pozitiva (ten jeden student ve třídě, kterého to zajímá, fajn kolegyně, atmosféra prázdné chodby po vyučování) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nebát se přiznat studentům, že jsem taky člověk (a že mám rodinu, zájmy, zlozvyky, život mimo školu) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Supervise | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
příroda | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
přátelé | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
hudba | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Osobnostní rozvoj | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dostatečná podpora kolegů a vedení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
psychohygiena | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nestereotypní život | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Návštěvy psychiatra | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
upravit rodinné vztany | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
nepracovat o víkendu, po večerech - dát si časový limit | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dělat nutné úkoly z domova- nastavit priority | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
pauzy pravidelné na 15min | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Víc volného času na odpočinek | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Relax | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
předávání zkušeností | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
naučit se řešit jen skutečné problémy | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Psychoterapia | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zdravý životný štýl | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zdieľanie pocitov | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Podpora rodiny k akémukoľvek rozhodnutiu pre seba | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Provozovat koníčky | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Chodit na procházku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Cvičit | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Relaxovat | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Volný čas využívat fyzickou prací, sportem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Věnovat se koníčkům | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nebrat vše tak vážně. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Odpočívat. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Více se smát. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
oddělení osobního a pracovního života | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
stop perfekcionismu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
dovolit si být sám sebou (viz kniha Škola bez poražených) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
kritik je mým přítelem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Rozplánovat si čas | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Řádně relaxovat a odpočívat | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nemyslet pouze na práci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
jasně oddělovat čas na práci a volný čas | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
každý den být aspoň chvilku venku | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
sportovat několikrát týdně | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
čas na rodinu si opravdu užít (bez mobilu v ruce ap.) | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
každý den si udělat aspoň chvilku jen pro sebe | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nerozčilovat se nad věcmi, které nelze ovlivnit | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Rozvíjet zájmy, které odvedou pozornost od situace ve školství | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Odreagování, nemyslet na to | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
upozornit zaměstnavatele o přetížení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
upozornit pracovní skupinu/kolegu, že je úkolů moc | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
nebrat si osobně výtky se zpracováním úkolů | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
dodržovat pitný režim a jídlo | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Změna oblečení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Změna v bytě | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Další zájmy | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Sportování | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Sdílení s přáteli | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Sepsat si, co mě na práci baví. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Více volného casu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Naučit se vypnout | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dělat si tadosti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Větší podpora manžela při péči o deti | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
. | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
spánková hygiena | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
duševní hygiena | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
psychoterpaie | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
"netahat si práci domů" | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
udělat si volný čas - alespoň jeden den o víkendu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
najít si volnočasovou aktivitu, nejlépe sportovní | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Odpocinek | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Být s rodinou | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Pořídit si zvire | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Dodržovat standardní pracovní dobu | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Naučit se Pracovní problémy nechávat v praci | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Zabývat se činnostmi rozdílného charakteru od zaměření zaměstnání | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
domácí pohoda | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
příjemný pohled při příchodu domů | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Meditace, jóga, mindfullness cvičení | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Balans mezi pracovním a soukromým životem | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Nevzít na sebe víc, než dokážu zvládnout | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Naučit se relaxovat | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Mluvit o svých pocitech a problémech | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Aktivní trávení volného času | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Umět tzv. zavřít dveře za prací | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
Relaxační víkendy | 1 | 1,37 % | 0,64 % |
11. Jíte zdravě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 89 | 56,69 % | 56,69 % |
Ano | 60 | 38,22 % | 38,22 % |
Ne | 8 | 5,1 % | 5,1 % |
12. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 113 | 71,97 % | 71,97 % |
Muž | 44 | 28,03 % | 28,03 % |
13. Kolik je Vám let? Napište číslo.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
27 | 8 | 5,1 % | 5,1 % |
25 | 8 | 5,1 % | 5,1 % |
22 | 8 | 5,1 % | 5,1 % |
39 | 7 | 4,46 % | 4,46 % |
36 | 7 | 4,46 % | 4,46 % |
46 | 6 | 3,82 % | 3,82 % |
38 | 6 | 3,82 % | 3,82 % |
29 | 5 | 3,18 % | 3,18 % |
23 | 5 | 3,18 % | 3,18 % |
63 | 5 | 3,18 % | 3,18 % |
ostatní odpovědi | 92 | 58,6 % | 58,6 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 38.33 |
Minimum: | 22 |
Maximum: | 63 |
Variační rozpětí: | 41 |
Rozptyl: | 133.98 |
Směrodatná odchylka: | 11.58 |
Medián: | 37 |
Modus: | 27 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.