Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sypká ochucovadla do jídel

Sypká ochucovadla do jídel

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sabina Pazdziorová
Šetření:26. 03. 2010 - 28. 03. 2010
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):23 / 22.1
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,


dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který má sloužit ke zjištění informací o cílové skupině zákazníků pro výrobky firmy GOLD SPICE s.r.o. a ke zhodnocení možností propagace výrobků. Ráda bych znala Váš názor, který mi může výrazně pomoci při zkvalitnění komunikační kampaně a tím i dostupnosti více informací o výrobcích pro Vás.
Dotazník je anonymní a informace budou použity pro účely firmy a pro bakalářskou práci, na které pracuji a budou zveřejněny na těchto stránkách.


Děkuji Vám za pomoc a za Váš čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.
 

Odpovědi respondentů

1. Používáte polévková ochucovadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2787,1 %87,1 %  
Ne412,9 %12,9 %  

Graf

2. Jaké druhy polévkových ochucovadel používáte? (Možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bujóny2281,48 %70,97 %  
Sypká1970,37 %61,29 %  
Tekutá622,22 %19,35 %  

Graf

3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 g1451,85 %45,16 %  
250 g933,33 %29,03 %  
nic27,41 %6,45 %  
1 kg13,7 %3,23 %  
500 g13,7 %3,23 %  

Graf

4. Vybavíte si značky ochucovadel, které nakupujete? Pokud Ano, uveďte prosím značku do kolonky JINÁ ODPOVĚĎ.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic1866,67 %58,06 %  
Ne933,33 %29,03 %  

Graf

5. Které z následujících výrobků znáte nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Výrobek č. 1

Výrobek č. 2


Výrobek č. 3

Výrobke č. 4


Výrobek č. 5

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobek č. 31970,37 %61,29 %  
Výrobke č. 4311,11 %9,68 %  
Výrobek č. 527,41 %6,45 %  
Výrobek č. 127,41 %6,45 %  
Výrobek č. 213,7 %3,23 %  

Graf

6. Kde jste výše uvedené výrobky viděl / a? (Možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podravka - regál v obchodě2074,07 %64,52 %  
Vegeta - regál v obchodě1348,15 %41,94 %  
Podravka - leták933,33 %29,03 %  
Superveget - nikde829,63 %25,81 %  
Kuchárek - regál v obchodě725,93 %22,58 %  
Podravka - TV622,22 %19,35 %  
Harmonie - nikde622,22 %19,35 %  
Kuchárek - nikde518,52 %16,13 %  
Harmonie - regál v obchodě414,81 %12,9 %  
Vegeta - leták414,81 %12,9 %  
Harmonie - TV27,41 %6,45 %  
Vegeta - nikde27,41 %6,45 %  
Kuchárek - leták13,7 %3,23 %  
Superveget - regál v obchodě13,7 %3,23 %  
Vegeta - TV13,7 %3,23 %  
Superveget - leták13,7 %3,23 %  

Graf

7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé vlastnosti při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vzhled výrobku2.7780.914
Ocenění značkou KLASA2.7411.748
Složení výrobku3.5192.027
Možnost nahlédnutí na surovinu přes průhlednou část obalu3.1852.077
Český výrobce2.8151.336
Cena3.5931.427

Graf

8. Pokud jste s výrobkem spokojen/a, kupujete stále stejnou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu - li výrobek najít, zkusím jinou značku1445,16 %45,16 %  
Ano, vždy1445,16 %45,16 %  
nic26,45 %6,45 %  
Pokaždé koupím jinou značku13,23 %3,23 %  

Graf

9. Co si představíte pod názvem CLASSIC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tradiční2167,74 %67,74 %  
Univerzální516,13 %16,13 %  
Obyčejné516,13 %16,13 %  

Graf

10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1341,94 %41,94 %  
Rodiče1135,48 %35,48 %  
Partner / ka619,35 %19,35 %  
nic13,23 %3,23 %  

Graf

11. Kdy sledujete TV? Možno více variant odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večer2890,32 %90,32 %  
Odpoledne929,03 %29,03 %  
Ráno516,13 %16,13 %  
Dopoledne412,9 %12,9 %  
Nikdy26,45 %6,45 %  

Graf

12. Kdy posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ráno1754,84 %54,84 %  
Odpoledne1135,48 %35,48 %  
Dopoledne722,58 %22,58 %  
Nikdy619,35 %19,35 %  
Večer412,9 %12,9 %  

Graf

13. Kdy používáte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večer2580,65 %80,65 %  
Odpoledne2374,19 %74,19 %  
Dopoledne2270,97 %70,97 %  
Ráno1651,61 %51,61 %  

Graf

14. Kdy chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpoledne2064,52 %64,52 %  
Večer929,03 %29,03 %  
Dopoledne825,81 %25,81 %  
Ráno26,45 %6,45 %  

Graf

15. Používáte e-mail?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2993,55 %93,55 %  
Ne26,45 %6,45 %  

Graf

16. Uvítali byste zasílání informací o výrobcích na Váš e-mail?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2689,66 %83,87 %  
Ano310,34 %9,68 %  

Graf

17. Které z následujících periodik čtete nejvíce? (Obodujte prosím, 1 bod = vůbec, 5 bodů = nejčastěji)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Hospodářské, Lidové noviny atd.2.6772.089
Květy, Překvapení, Fajn život atd.1.8061.64
Blesk, Spy, Story atd.2.0321.838
Cosmopolitan, Marianne atd.1.8711.983
Delikatesy, Gurmán atd.1.5480.957

Graf

18. Jak často sledujete akční letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 týdně929,03 %29,03 %  
1 měsíčně722,58 %22,58 %  
Méně než 1 měsíčně619,35 %19,35 %  
Vůbec516,13 %16,13 %  
Vícekrát týdně412,9 %12,9 %  

Graf

19. Jak účinné se vám jeví následující druhy reklam pro propagaci sypkých ochucovadel? (Obodujte prosím, 1 bod = nejhorší, 5 bodů = nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
TV3.8711.467
Rádio1.9351.093
Tisk3.3871.076
Internet2.9351.157
Doporučení přátel41.742

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1961,29 %61,29 %  
Muž1238,71 %38,71 %  

Graf

21. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 25 let2167,74 %67,74 %  
26 až 35 let516,13 %16,13 %  
36 až 45 let26,45 %6,45 %  
56 let a více26,45 %6,45 %  
46 až 55 let13,23 %3,23 %  

Graf

22. Počet členů Vaší domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31651,61 %51,61 %  
4619,35 %19,35 %  
2516,13 %16,13 %  
139,68 %9,68 %  
5 a více13,23 %3,23 %  

Graf

23. Váš průměrný měsíční příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 10 000 Kč1137,93 %35,48 %  
20 001 až 30 000 Kč827,59 %25,81 %  
10 001 až 20 000 Kč827,59 %25,81 %  
více než 50 001 Kč26,9 %6,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pazdziorová, S.Sypká ochucovadla do jídel (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://sypka-ochucovadla-do-jidel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.