Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou VŠB, ekonomické faktulty. Ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce.
Snažila jsem se o vytvoření jednoduchých otázek a stručných odpovědí, neměl by Vám tedy zabrat moc času.
Odpovědi respondentů
1. Používáte polévková ochucovadla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
56
73,68 %
75,68 %
Ne
20
26,32 %
27,03 %
2. Jaké druhy polévkových ochucovadel používáte? (možno více variant odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bujóny
48
85,71 %
64,86 %
Sypká ochucovadla
44
78,57 %
59,46 %
Tekutá ochucovadla
29
51,79 %
39,19 %
pouze Podravku bez glutamatu
1
1,79 %
1,35 %
3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
250g balení
32
57,14 %
43,24 %
100g balení
12
21,43 %
16,22 %
500g balení
6
10,71 %
8,11 %
1kg balení
3
5,36 %
4,05 %
nic
3
5,36 %
4,05 %
4. Vybavíte si značny polévkových ochucovadel, které nakupujete? Pokud ano, napište do kolonky JINÁ ODPOVĚĎ.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
33
58,93 %
44,59 %
Ne
13
23,21 %
17,57 %
Vegeta, maggi
1
1,79 %
1,35 %
podravka,maggi, kucharek
1
1,79 %
1,35 %
Superveget classik
1
1,79 %
1,35 %
harmonie chuti
1
1,79 %
1,35 %
podravka, kucharek
1
1,79 %
1,35 %
podravka,vitana,masox,maggi
1
1,79 %
1,35 %
Podravka
1
1,79 %
1,35 %
VITANA
1
1,79 %
1,35 %
Superveget
1
1,79 %
1,35 %
maggi harmonie chuti
1
1,79 %
1,35 %
5. Které z následujících výrobků znáte nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Výrobek č. 1
Výrobek č. 2
Výrobek č. 3
Výrobek č. 4
Výrobek č. 5
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Výrobek č. 3
36
64,29 %
48,65 %
Výrobek č. 5
10
17,86 %
13,51 %
Výrobek č. 4
4
7,14 %
5,41 %
Výrobek č. 2
3
5,36 %
4,05 %
Výrobek č. 1
3
5,36 %
4,05 %
6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Podravka - regál v obchodě
44
78,57 %
59,46 %
Vegeta - regál v obchodě
26
46,43 %
35,14 %
Podravka - TV
25
44,64 %
33,78 %
Harmonie - regál v obchodě
24
42,86 %
32,43 %
Superveget - nikde
20
35,71 %
27,03 %
Kuchárek - nikde
16
28,57 %
21,62 %
Podravka - leták
15
26,79 %
20,27 %
Harmonie - TV
13
23,21 %
17,57 %
Kuchárek - regál v obchodě
12
21,43 %
16,22 %
Superveget - regál v ochodě
11
19,64 %
14,86 %
Vegeta - nikde
9
16,07 %
12,16 %
Vegeta - TV
7
12,5 %
9,46 %
Vegeta - leták
6
10,71 %
8,11 %
Harmonie - nikde
6
10,71 %
8,11 %
Harmonie - leták
5
8,93 %
6,76 %
Kuchárek - leták
3
5,36 %
4,05 %
Superveget - leták
2
3,57 %
2,7 %
Superveget - TV
1
1,79 %
1,35 %
7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Vzhled výrobku
3.268
1.232
Označení značkou KlasA
2.821
2.004
Složení výrobku
3.179
1.825
Možnost nahlédnutí na surovinu přes průhlednou část obalu
3.143
1.73
Český výrobce
3.125
1.609
Cena
3.5
1.857
8. Pokud jste s výrobkem spokojen/a, kupujete stále stejnou značku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemohu - li výrobek v obchodě najít, zkusím jinou značku
49
64,47 %
66,22 %
Ano, vždy
23
30,26 %
31,08 %
Pokaždé koupím jinou značku
3
3,95 %
4,05 %
nic
1
1,32 %
1,35 %
9. Co si představíte pod názvem CLASSIC?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Tradiční
61
80,26 %
82,43 %
Obyčejné
7
9,21 %
9,46 %
Univerzální
5
6,58 %
6,76 %
nic
3
3,95 %
4,05 %
10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Já
44
57,89 %
59,46 %
Rodiče
24
31,58 %
32,43 %
Partner / ka
5
6,58 %
6,76 %
nic
2
2,63 %
2,7 %
Oba dva
1
1,32 %
1,35 %
11. Kdy sledujete TV?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Večer
65
85,53 %
87,84 %
Odpoledne
23
30,26 %
31,08 %
Nikdy
10
13,16 %
13,51 %
Dopoledne
6
7,89 %
8,11 %
Ráno
6
7,89 %
8,11 %
12. Kdy posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ráno
34
44,74 %
45,95 %
Dopoledne
32
42,11 %
43,24 %
Odpoledne
27
35,53 %
36,49 %
Nikdy
17
22,37 %
22,97 %
Večer
13
17,11 %
17,57 %
13. Kdy použiváte internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Odpoledne
59
77,63 %
79,73 %
Večer
56
73,68 %
75,68 %
Dopoledne
54
71,05 %
72,97 %
Ráno
41
53,95 %
55,41 %
14. Kdy chodíte nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Odpoledne
56
73,68 %
75,68 %
Večer
31
40,79 %
41,89 %
Dopoledne
23
30,26 %
31,08 %
Ráno
16
21,05 %
21,62 %
Nikdy
2
2,63 %
2,7 %
15. Používáte e-mail?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
75
98,68 %
101,35 %
Ne
1
1,32 %
1,35 %
16. Ocenili byste zasílání informací o výrobcích či soutěžích na Váš e-mail?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
56
74,67 %
75,68 %
Ano
19
25,33 %
25,68 %
17. Které z následujících periodik čtete nejvíce? (Obodujte prosím, 1 bod = vůbec, 5 bodů = nejčastěji)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Hospodářské, Lidové noviny atd.
2.594
2.705
Květy, Překvapení, Fajn život atd.
1.704
1.194
Blesk, Spy, Story atd.
2.264
2.083
Cosmopolitan, Marianne atd.
2.056
1.856
Delikatesy, Gurmán atd.
1.972
1.888
18. Jak často sledujete akční letáky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 týdně
35
46,05 %
47,3 %
Méně než 1 měsíčně
15
19,74 %
20,27 %
1 měsíčně
12
15,79 %
16,22 %
Vůbec
8
10,53 %
10,81 %
Vícekrát týdně
6
7,89 %
8,11 %
19. Jak účinné se vám jeví následující druhy reklam pro propagaci sypkých ochucovadel? (Obodujte prosím, 1 bod = nejhorší, 5 bodů = nejlepší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
TV
3.803
1.553
Rádio
2
1.105
Tisk
2.934
1.298
Internet
2.947
1.497
Doporučení přátel
4.026
1.684
20. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
55
72,37 %
74,32 %
Muž
21
27,63 %
28,38 %
21. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 až 25 let
42
55,26 %
56,76 %
26 až 35 let
19
25 %
25,68 %
36 až 45 let
13
17,11 %
17,57 %
46 až 55 let
1
1,32 %
1,35 %
56 let a více
1
1,32 %
1,35 %
22. Počet členů Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
23
30,26 %
31,08 %
2
23
30,26 %
31,08 %
4
17
22,37 %
22,97 %
1
7
9,21 %
9,46 %
5 a více
6
7,89 %
8,11 %
23. Váš průměrný měsíční příjem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 001 až 20 000 Kč
20
28,57 %
27,03 %
20 001 až 30 000 Kč
20
28,57 %
27,03 %
Do 10 000 Kč
18
25,71 %
24,32 %
více než 50 001 Kč
5
7,14 %
6,76 %
30 001 až 40 000 Kč
4
5,71 %
5,41 %
40 001 až 50 000 Kč
3
4,29 %
4,05 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Jaké druhy polévkových ochucovadel používáte? (možno více variant odpovědí)
odpověď Bujóny:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100g balení na otázku 3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Harmonie - regál v obchodě na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost nahlédnutí na surovinu přes průhlednou část obalu=2 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled výrobku=4 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
odpověď Sypká ochucovadla:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení značkou KlasA=3 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení značkou KlasA=1 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost nahlédnutí na surovinu přes průhlednou část obalu=3 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení značkou KlasA=1 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuchárek - regál v obchodě na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podravka - TV na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Superveget - regál v ochodě na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?
odpověď Já:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 až 45 let na otázku 21. Kolik Vám je let?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100g balení na otázku 3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?
17. Které z následujících periodik čtete nejvíce? (Obodujte prosím, 1 bod = vůbec, 5 bodů = nejčastěji)
odpověď Delikatesy, Gurmán atd.=1:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 20. Pohlaví
21. Kolik Vám je let?
odpověď 18 až 25 let:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodiče na otázku 10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Večer na otázku 12. Kdy posloucháte rádio?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Používáte polévková ochucovadla?
2. Jaké druhy polévkových ochucovadel používáte? (možno více variant odpovědí)
3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?
4. Vybavíte si značny polévkových ochucovadel, které nakupujete? Pokud ano, napište do kolonky JINÁ ODPOVĚĎ.
5. Které z následujících výrobků znáte nejvíce?
6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
8. Pokud jste s výrobkem spokojen/a, kupujete stále stejnou značku?
9. Co si představíte pod názvem CLASSIC?
10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?
11. Kdy sledujete TV?
12. Kdy posloucháte rádio?
13. Kdy použiváte internet?
14. Kdy chodíte nakupovat?
15. Používáte e-mail?
16. Ocenili byste zasílání informací o výrobcích či soutěžích na Váš e-mail?
17. Které z následujících periodik čtete nejvíce? (Obodujte prosím, 1 bod = vůbec, 5 bodů = nejčastěji)
18. Jak často sledujete akční letáky?
19. Jak účinné se vám jeví následující druhy reklam pro propagaci sypkých ochucovadel? (Obodujte prosím, 1 bod = nejhorší, 5 bodů = nejlepší)
20. Pohlaví
21. Kolik Vám je let?
22. Počet členů Vaší domácnosti?
23. Váš průměrný měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Používáte polévková ochucovadla?
2. Jaké druhy polévkových ochucovadel používáte? (možno více variant odpovědí)
3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?
4. Vybavíte si značny polévkových ochucovadel, které nakupujete? Pokud ano, napište do kolonky JINÁ ODPOVĚĎ.
5. Které z následujících výrobků znáte nejvíce?
6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
8. Pokud jste s výrobkem spokojen/a, kupujete stále stejnou značku?
9. Co si představíte pod názvem CLASSIC?
10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?
11. Kdy sledujete TV?
12. Kdy posloucháte rádio?
13. Kdy použiváte internet?
14. Kdy chodíte nakupovat?
15. Používáte e-mail?
16. Ocenili byste zasílání informací o výrobcích či soutěžích na Váš e-mail?
17. Které z následujících periodik čtete nejvíce? (Obodujte prosím, 1 bod = vůbec, 5 bodů = nejčastěji)
18. Jak často sledujete akční letáky?
19. Jak účinné se vám jeví následující druhy reklam pro propagaci sypkých ochucovadel? (Obodujte prosím, 1 bod = nejhorší, 5 bodů = nejlepší)
20. Pohlaví
21. Kolik Vám je let?
22. Počet členů Vaší domácnosti?
23. Váš průměrný měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.