Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > SYPKÁ OCHUCOVADLA - získávání informací o cílové skupině

SYPKÁ OCHUCOVADLA - získávání informací o cílové skupině

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sabina Pazdziorová
Šetření:19. 03. 2010 - 26. 03. 2010
Počet respondentů:74
Počet otázek (max/průměr):23 / 21.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou VŠB, ekonomické faktulty. Ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce.

Snažila jsem se o vytvoření jednoduchých otázek a stručných odpovědí, neměl by Vám tedy zabrat moc času.

Odpovědi respondentů

1. Používáte polévková ochucovadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5673,68 %75,68 %  
Ne2026,32 %27,03 %  

Graf

2. Jaké druhy polévkových ochucovadel používáte? (možno více variant odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bujóny4885,71 %64,86 %  
Sypká ochucovadla4478,57 %59,46 %  
Tekutá ochucovadla2951,79 %39,19 %  
pouze Podravku bez glutamatu11,79 %1,35 %  

Graf

3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
250g balení3257,14 %43,24 %  
100g balení1221,43 %16,22 %  
500g balení610,71 %8,11 %  
1kg balení35,36 %4,05 %  
nic35,36 %4,05 %  

Graf

4. Vybavíte si značny polévkových ochucovadel, které nakupujete? Pokud ano, napište do kolonky JINÁ ODPOVĚĎ.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic3358,93 %44,59 %  
Ne1323,21 %17,57 %  
Vegeta, maggi11,79 %1,35 %  
podravka,maggi, kucharek11,79 %1,35 %  
Superveget classik11,79 %1,35 %  
harmonie chuti11,79 %1,35 %  
podravka, kucharek11,79 %1,35 %  
podravka,vitana,masox,maggi11,79 %1,35 %  
Podravka11,79 %1,35 %  
VITANA11,79 %1,35 %  
Superveget11,79 %1,35 %  
maggi harmonie chuti11,79 %1,35 %  

Graf

5. Které z následujících výrobků znáte nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Výrobek č. 1

Výrobek č. 2


Výrobek č. 3

Výrobek č. 4


Výrobek č. 5

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobek č. 33664,29 %48,65 %  
Výrobek č. 51017,86 %13,51 %  
Výrobek č. 447,14 %5,41 %  
Výrobek č. 235,36 %4,05 %  
Výrobek č. 135,36 %4,05 %  

Graf

6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podravka - regál v obchodě4478,57 %59,46 %  
Vegeta - regál v obchodě2646,43 %35,14 %  
Podravka - TV2544,64 %33,78 %  
Harmonie - regál v obchodě2442,86 %32,43 %  
Superveget - nikde2035,71 %27,03 %  
Kuchárek - nikde1628,57 %21,62 %  
Podravka - leták1526,79 %20,27 %  
Harmonie - TV1323,21 %17,57 %  
Kuchárek - regál v obchodě1221,43 %16,22 %  
Superveget - regál v ochodě1119,64 %14,86 %  
Vegeta - nikde916,07 %12,16 %  
Vegeta - TV712,5 %9,46 %  
Vegeta - leták610,71 %8,11 %  
Harmonie - nikde610,71 %8,11 %  
Harmonie - leták58,93 %6,76 %  
Kuchárek - leták35,36 %4,05 %  
Superveget - leták23,57 %2,7 %  
Superveget - TV11,79 %1,35 %  

Graf

7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vzhled výrobku3.2681.232
Označení značkou KlasA2.8212.004
Složení výrobku3.1791.825
Možnost nahlédnutí na surovinu přes průhlednou část obalu3.1431.73
Český výrobce3.1251.609
Cena3.51.857

Graf

8. Pokud jste s výrobkem spokojen/a, kupujete stále stejnou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu - li výrobek v obchodě najít, zkusím jinou značku4964,47 %66,22 %  
Ano, vždy2330,26 %31,08 %  
Pokaždé koupím jinou značku33,95 %4,05 %  
nic11,32 %1,35 %  

Graf

9. Co si představíte pod názvem CLASSIC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tradiční6180,26 %82,43 %  
Obyčejné79,21 %9,46 %  
Univerzální56,58 %6,76 %  
nic33,95 %4,05 %  

Graf

10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4457,89 %59,46 %  
Rodiče2431,58 %32,43 %  
Partner / ka56,58 %6,76 %  
nic22,63 %2,7 %  
Oba dva11,32 %1,35 %  

Graf

11. Kdy sledujete TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večer6585,53 %87,84 %  
Odpoledne2330,26 %31,08 %  
Nikdy1013,16 %13,51 %  
Dopoledne67,89 %8,11 %  
Ráno67,89 %8,11 %  

Graf

12. Kdy posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ráno3444,74 %45,95 %  
Dopoledne3242,11 %43,24 %  
Odpoledne2735,53 %36,49 %  
Nikdy1722,37 %22,97 %  
Večer1317,11 %17,57 %  

Graf

13. Kdy použiváte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpoledne5977,63 %79,73 %  
Večer5673,68 %75,68 %  
Dopoledne5471,05 %72,97 %  
Ráno4153,95 %55,41 %  

Graf

14. Kdy chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpoledne5673,68 %75,68 %  
Večer3140,79 %41,89 %  
Dopoledne2330,26 %31,08 %  
Ráno1621,05 %21,62 %  
Nikdy22,63 %2,7 %  

Graf

15. Používáte e-mail?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7598,68 %101,35 %  
Ne11,32 %1,35 %  

Graf

16. Ocenili byste zasílání informací o výrobcích či soutěžích na Váš e-mail?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5674,67 %75,68 %  
Ano1925,33 %25,68 %  

Graf

17. Které z následujících periodik čtete nejvíce? (Obodujte prosím, 1 bod = vůbec, 5 bodů = nejčastěji)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Hospodářské, Lidové noviny atd.2.5942.705
Květy, Překvapení, Fajn život atd.1.7041.194
Blesk, Spy, Story atd.2.2642.083
Cosmopolitan, Marianne atd.2.0561.856
Delikatesy, Gurmán atd.1.9721.888

Graf

18. Jak často sledujete akční letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 týdně3546,05 %47,3 %  
Méně než 1 měsíčně1519,74 %20,27 %  
1 měsíčně1215,79 %16,22 %  
Vůbec810,53 %10,81 %  
Vícekrát týdně67,89 %8,11 %  

Graf

19. Jak účinné se vám jeví následující druhy reklam pro propagaci sypkých ochucovadel? (Obodujte prosím, 1 bod = nejhorší, 5 bodů = nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
TV3.8031.553
Rádio21.105
Tisk2.9341.298
Internet2.9471.497
Doporučení přátel4.0261.684

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5572,37 %74,32 %  
Muž2127,63 %28,38 %  

Graf

21. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 25 let4255,26 %56,76 %  
26 až 35 let1925 %25,68 %  
36 až 45 let1317,11 %17,57 %  
46 až 55 let11,32 %1,35 %  
56 let a více11,32 %1,35 %  

Graf

22. Počet členů Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32330,26 %31,08 %  
22330,26 %31,08 %  
41722,37 %22,97 %  
179,21 %9,46 %  
5 a více67,89 %8,11 %  

Graf

23. Váš průměrný měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 až 20 000 Kč2028,57 %27,03 %  
20 001 až 30 000 Kč2028,57 %27,03 %  
Do 10 000 Kč1825,71 %24,32 %  
více než 50 001 Kč57,14 %6,76 %  
30 001 až 40 000 Kč45,71 %5,41 %  
40 001 až 50 000 Kč34,29 %4,05 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaké druhy polévkových ochucovadel používáte? (možno více variant odpovědí)

  • odpověď Bujóny:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100g balení na otázku 3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Harmonie - regál v obchodě na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost nahlédnutí na surovinu přes průhlednou část obalu=2 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled výrobku=4 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
  • odpověď Sypká ochucovadla:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení značkou KlasA=3 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení značkou KlasA=1 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost nahlédnutí na surovinu přes průhlednou část obalu=3 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Superveget - regál v ochodě na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.

4. Vybavíte si značny polévkových ochucovadel, které nakupujete? Pokud ano, napište do kolonky JINÁ ODPOVĚĎ.

  • odpověď nic:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Harmonie - TV na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.

6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.

  • odpověď Podravka - regál v obchodě:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Superveget - nikde na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobek č. 3 na otázku 5. Které z následujících výrobků znáte nejvíce?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuchárek - nikde na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení značkou KlasA=1 na otázku 7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuchárek - regál v obchodě na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podravka - TV na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Superveget - regál v ochodě na otázku 6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.

10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?

  • odpověď :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 až 45 let na otázku 21. Kolik Vám je let?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100g balení na otázku 3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?

17. Které z následujících periodik čtete nejvíce? (Obodujte prosím, 1 bod = vůbec, 5 bodů = nejčastěji)

  • odpověď Delikatesy, Gurmán atd.=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 20. Pohlaví

21. Kolik Vám je let?

  • odpověď 18 až 25 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodiče na otázku 10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Večer na otázku 12. Kdy posloucháte rádio?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte polévková ochucovadla?

2. Jaké druhy polévkových ochucovadel používáte? (možno více variant odpovědí)

3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?

4. Vybavíte si značny polévkových ochucovadel, které nakupujete? Pokud ano, napište do kolonky JINÁ ODPOVĚĎ.

5. Které z následujících výrobků znáte nejvíce?

6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.

7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)

8. Pokud jste s výrobkem spokojen/a, kupujete stále stejnou značku?

9. Co si představíte pod názvem CLASSIC?

10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?

11. Kdy sledujete TV?

12. Kdy posloucháte rádio?

13. Kdy použiváte internet?

14. Kdy chodíte nakupovat?

15. Používáte e-mail?

16. Ocenili byste zasílání informací o výrobcích či soutěžích na Váš e-mail?

17. Které z následujících periodik čtete nejvíce? (Obodujte prosím, 1 bod = vůbec, 5 bodů = nejčastěji)

18. Jak často sledujete akční letáky?

19. Jak účinné se vám jeví následující druhy reklam pro propagaci sypkých ochucovadel? (Obodujte prosím, 1 bod = nejhorší, 5 bodů = nejlepší)

20. Pohlaví

21. Kolik Vám je let?

22. Počet členů Vaší domácnosti?

23. Váš průměrný měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte polévková ochucovadla?

2. Jaké druhy polévkových ochucovadel používáte? (možno více variant odpovědí)

3. Jaké množství u sypkých ochucovadel upřednostňujete?

4. Vybavíte si značny polévkových ochucovadel, které nakupujete? Pokud ano, napište do kolonky JINÁ ODPOVĚĎ.

5. Které z následujících výrobků znáte nejvíce?

6. Kde jste výše uvedené výrobky viděli? Možno více variant odpovědí.

7. Prosím obodujte, jak moc sledujete jednotlivé atributy při nakupování ochucovadel? (Použijte bodovou škálu 1-5, kdy 1 bod = vůbec nesleduji, 5 bodů = sleduji nejvíce)

8. Pokud jste s výrobkem spokojen/a, kupujete stále stejnou značku?

9. Co si představíte pod názvem CLASSIC?

10. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje potraviny?

11. Kdy sledujete TV?

12. Kdy posloucháte rádio?

13. Kdy použiváte internet?

14. Kdy chodíte nakupovat?

15. Používáte e-mail?

16. Ocenili byste zasílání informací o výrobcích či soutěžích na Váš e-mail?

17. Které z následujících periodik čtete nejvíce? (Obodujte prosím, 1 bod = vůbec, 5 bodů = nejčastěji)

18. Jak často sledujete akční letáky?

19. Jak účinné se vám jeví následující druhy reklam pro propagaci sypkých ochucovadel? (Obodujte prosím, 1 bod = nejhorší, 5 bodů = nejlepší)

20. Pohlaví

21. Kolik Vám je let?

22. Počet členů Vaší domácnosti?

23. Váš průměrný měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pazdziorová, S.SYPKÁ OCHUCOVADLA - získávání informací o cílové skupině (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://sypka-ochucovadla-ziskavani-informaci-o-cilove-skupine.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.