Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Systém vnitrofiremní komunikace

Systém vnitrofiremní komunikace

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radka Chloupková
Šetření:27. 05. 2012 - 03. 06. 2012
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:46,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o vyplnění krátkého dotazníků za účelem výzkumu do mé práce ze Sociální psychologie.

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Seřaďte informační kanály, ze kterých získáváte nejvíce firemních informací

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
intranet6.30822.751
vnitrofiremní časopis8.61519.467
firemní databáze (sdílené soubory)5.46211.402
moderní komunikační nástroje (instant messaging – např. skype)8.46213.633
nástěnka8.15411.13
porady (firemní, oddělení, týmové)4.56.635
oficiální e-mailová komunikace3.9625.729
neoficiální e-mailová komunikace64.769
osobní oficiální komunikace5.6929.059
osobní neoficiální komunikace (tzv. šeptanda)7.03811.037
telefonická oficiální komunikace87
telefonická neoficiální komunikace9.2696.428
jiné9.53813.249

Graf

2. Prosím specifikujte "jiné", pokud jste tak odpověděli v předchozí otázce

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aha - co mám specifikovat ? MUSEL jsem díky špatné formě dotazníku vybrat něco i pro "jiné"

ggg

informace od zákazníků

jiné

manažerská informační schůzka

neformální hovor s nadřízeným

Neměl jsem jinou možnodt, než takto odpověďet. Dotazník je hrozně nepřehledný, škoda. Jako důležitý zdroj informací ve vnitrofiremní komunkaci bych uvedl, šeptanda a to co se jen tak někde zaslechne. Možná je to to co bych uvedl na první místo.

rozhovory (a telefonní hovory) kolegů v open space, které člověk ať chce či ne slyší

různě

v predchadzajucej otazke kazdy musi vybrat aj "ine", nemam to ako specifikovat, len tolko ze som to zaradila pred firemny casopis, pretoze ziadny vo firme nemame

vzkazy na papíru

3. Jaké informační kanály preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
porady (firemní, oddělení, týmové)1661,54 %61,54 %  
oficiální e-mailová komunikace1453,85 %53,85 %  
intranet1038,46 %38,46 %  
osobní oficiální komunikace1038,46 %38,46 %  
firemní databáze (sdílené soubory)1038,46 %38,46 %  
osobní neoficiální komunikace (tzv. šeptanda)623,08 %23,08 %  
nástěnka519,23 %19,23 %  
neoficiální e-mailová komunikace519,23 %19,23 %  
moderní komunikační nástroje (instant messaging – např. skype)415,38 %15,38 %  
telefonická oficiální komunikace415,38 %15,38 %  
vnitrofiremní časopis415,38 %15,38 %  
telefonická neoficiální komunikace13,85 %3,85 %  

Graf

4. Prosím specifikujte "jiné", pokud jste tak odpověděli v předchozí otázce

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ggg

Již bylo specifikováno u bodu jiné.

5. Máte k výkonu své práce vždy všechny potřebné informace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1973,08 %73,08 %  
ano726,92 %26,92 %  

Graf

6. Stalo se vám někdy, že jste si potřebné informace musel(a) složitě hledat, ptát se na ně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2388,46 %88,46 %  
ne311,54 %11,54 %  

Graf

7. Stává se vám, že často dostáváte i informace, které vůbec nepotřebujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2180,77 %80,77 %  
ne519,23 %19,23 %  

Graf

8. Jste spokojen(a) s celkovou úrovní komunikace ve vaší firmě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1765,38 %65,38 %  
ano934,62 %34,62 %  

Graf

9. Odvětví vaší firmy

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stavebnictví a reality726,92 %26,92 %  
Informační technologie, telekomunikace519,23 %19,23 %  
Služby311,54 %11,54 %  
Výzkum a vývoj27,69 %7,69 %  
Školství27,69 %7,69 %  
Doprava, logistika, automobilový průmysl13,85 %3,85 %  
Jiné13,85 %3,85 %  
Potravinářský a textilní průmysl13,85 %3,85 %  
Veřejný sektor a veřejné služby13,85 %3,85 %  
Kultura a umění13,85 %3,85 %  
Energetika13,85 %3,85 %  
Chemie13,85 %3,85 %  

Graf

10. Prosím specifikujte "jiné", pokud jste tak odpověděli v předchozí otázce

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

jgfjf

poštovní služby

11. Velikost vaší firmy

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201-500623,08 %23,08 %  
101-200623,08 %23,08 %  
21-50519,23 %19,23 %  
11-20311,54 %11,54 %  
501-100027,69 %7,69 %  
51-10027,69 %7,69 %  
5001 a více13,85 %3,85 %  
6-1013,85 %3,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chloupková, R.Systém vnitrofiremní komunikace (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://system-vnitrofiremni-komunik.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.