Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce
Povědomí o značce
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Krpálková |
---|---|
Šetření: | 07. 01. 2015 - 12. 01. 2015 |
Počet respondentů: | 39 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:43 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Obracíme se na Vás s prosbou o vyplnění níže přiloženého dotazníku, který potřebujeme pro vypracování projektu. Cílem tohoto projektu je marketingový výzkum dotazované značky.
Předem Vám velmi děkujeme za vyplnění a opětovné zaslání dotazníku a také za Váš čas, který jste byli ochotni tomuto dotazníku věnovat.
Vaše odpovědi zůstanou samozřejmě důvěrné, budou sloužit pouze pro potřebu výše uvedené analýzy.
Pokud byste projevili zájem o výsledky našich zjištění, není problém Vám je zpětně zaslat.
Dotazník tvoří 10 otázek. Odpovědi označte a u otevřených otázek, vyplňte prosím odpověď, jenž se shoduje s Vaším přesvědčením nebo je mu nejbližší.
Děkujeme.
Odpovědi respondentů
1. Toto logo:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
znám | 26 | 66,67 % | 66,67 % |
neznám | 9 | 23,08 % | 23,08 % |
je mi povědomé, ale nevím, k jaké firmě ho přiřadit | 4 | 10,26 % | 10,26 % |
2. Logo patří společnosti:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tally Weijl | 30 | 76,92 % | 76,92 % |
nevím | 9 | 23,08 % | 23,08 % |
3. Pro tuto společnost je typická barva:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
růžová | 34 | 87,18 % | 87,18 % |
nevím | 3 | 7,69 % | 7,69 % |
fialová | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
černá | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
4. O Tally Weijl jsem se dozvěděl/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
od kamarádek | 10 | 25,64 % | 25,64 % |
z časopisu | 3 | 7,69 % | 7,69 % |
od vás | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
z Facebooku | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
od dcery | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
neznám | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
viděla jsem ho v obchodním centru | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
osobně, prostě chodím kolem jejich obchodů | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
chodím kolem obchodu této značky | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
V nákupním centru | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
od nikoho | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
narazila jsem přímo na kamenný obchod | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
Osobně | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
V obchodnim centru | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
při procházení se po obchodním centru | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
z ulice | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
nákupní centrum | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
v OD | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
viděla jsem v obchodním centru | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
z reklamní akce při otvírání obchodu v Brně | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
k ot. č. 6 - něco jsem dát musela, ale nevybaví se mi nic, tento dotazník je vlezlý a podbízivý | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
nevím | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
znam ho z obchodaku | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
obchoďák | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
pracovala jsem tam | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
z nákupního centra | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
teď | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
z televize | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
5. Tally Weijl nabízí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pouze dámské oblečení | 27 | 69,23 % | 69,23 % |
nevím | 9 | 23,08 % | 23,08 % |
dámské i pánské oblečení | 3 | 7,69 % | 7,69 % |
6. Které z těchto vlastností se Vám vybaví ve spojení s Tally Weijl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
moderní | 21 | 53,85 % | 53,85 % |
dostupná | 14 | 35,9 % | 35,9 % |
stylová | 12 | 30,77 % | 30,77 % |
populární | 11 | 28,21 % | 28,21 % |
žádaná | 9 | 23,08 % | 23,08 % |
originální | 8 | 20,51 % | 20,51 % |
šik | 8 | 20,51 % | 20,51 % |
zábavná | 8 | 20,51 % | 20,51 % |
nezbytná | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
7. Jak byste hodnotil/a kvalitu výrobků Tally Weijl?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 14 | 35,9 % | 35,9 % |
dobrý | 12 | 30,77 % | 30,77 % |
výborný | 5 | 12,82 % | 12,82 % |
dostatečný | 5 | 12,82 % | 12,82 % |
nedostatečný | 3 | 7,69 % | 7,69 % |
8. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 34 | 87,18 % | 87,18 % |
muž | 5 | 12,82 % | 12,82 % |
9. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 25 | 15 | 38,46 % | 38,46 % |
26 - 30 | 13 | 33,33 % | 33,33 % |
31 a více | 8 | 20,51 % | 20,51 % |
15 - 19 | 3 | 7,69 % | 7,69 % |
10. Vaše výplata je v rozmezí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nemám pravidelný příjem peněz (studuji, jsem nezaměstnaný/á, mám občasné brigády) | 18 | 46,15 % | 46,15 % |
10 - 20.000 Kč | 13 | 33,33 % | 33,33 % |
21 - 30.000 Kč | 7 | 17,95 % | 17,95 % |
41.000 Kč a více | 1 | 2,56 % | 2,56 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (66,7 %)
- google.cz (10,8 %)
- vyplnto.cz (10 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.