Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce

Povědomí o značce

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Krpálková
Šetření:07. 01. 2015 - 12. 01. 2015
Počet respondentů:39
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Obracíme se na Vás s prosbou o vyplnění níže přiloženého dotazníku, který potřebujeme pro vypracování projektu. Cílem tohoto projektu je marketingový výzkum dotazované značky.

Předem Vám velmi děkujeme za vyplnění a opětovné zaslání dotazníku a také za Váš čas, který jste byli ochotni tomuto dotazníku věnovat.

Vaše odpovědi zůstanou samozřejmě důvěrné, budou sloužit pouze pro potřebu výše uvedené analýzy.

Pokud byste projevili zájem o výsledky našich zjištění, není problém Vám je zpětně zaslat.

Dotazník tvoří 10 otázek. Odpovědi označte a u otevřených otázek, vyplňte prosím odpověď, jenž se shoduje s Vaším přesvědčením nebo je mu nejbližší.

Děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Toto logo:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám2666,67 %66,67 %  
neznám923,08 %23,08 %  
je mi povědomé, ale nevím, k jaké firmě ho přiřadit410,26 %10,26 %  

Graf

2. Logo patří společnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tally Weijl3076,92 %76,92 %  
nevím923,08 %23,08 %  

Graf

3. Pro tuto společnost je typická barva:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
růžová3487,18 %87,18 %  
nevím37,69 %7,69 %  
fialová12,56 %2,56 %  
černá12,56 %2,56 %  

Graf

4. O Tally Weijl jsem se dozvěděl/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od kamarádek1025,64 %25,64 %  
z časopisu37,69 %7,69 %  
od vás12,56 %2,56 %  
z Facebooku12,56 %2,56 %  
od dcery12,56 %2,56 %  
neznám12,56 %2,56 %  
viděla jsem ho v obchodním centru12,56 %2,56 %  
osobně, prostě chodím kolem jejich obchodů12,56 %2,56 %  
chodím kolem obchodu této značky12,56 %2,56 %  
V nákupním centru12,56 %2,56 %  
od nikoho12,56 %2,56 %  
narazila jsem přímo na kamenný obchod12,56 %2,56 %  
Osobně12,56 %2,56 %  
V obchodnim centru12,56 %2,56 %  
při procházení se po obchodním centru12,56 %2,56 %  
z ulice12,56 %2,56 %  
nákupní centrum12,56 %2,56 %  
v OD12,56 %2,56 %  
viděla jsem v obchodním centru12,56 %2,56 %  
z reklamní akce při otvírání obchodu v Brně12,56 %2,56 %  
k ot. č. 6 - něco jsem dát musela, ale nevybaví se mi nic, tento dotazník je vlezlý a podbízivý12,56 %2,56 %  
nevím12,56 %2,56 %  
znam ho z obchodaku12,56 %2,56 %  
obchoďák12,56 %2,56 %  
pracovala jsem tam12,56 %2,56 %  
z nákupního centra12,56 %2,56 %  
teď12,56 %2,56 %  
z televize12,56 %2,56 %  

Graf

5. Tally Weijl nabízí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze dámské oblečení2769,23 %69,23 %  
nevím923,08 %23,08 %  
dámské i pánské oblečení37,69 %7,69 %  

Graf

6. Které z těchto vlastností se Vám vybaví ve spojení s Tally Weijl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
moderní2153,85 %53,85 %  
dostupná1435,9 %35,9 %  
stylová1230,77 %30,77 %  
populární1128,21 %28,21 %  
žádaná923,08 %23,08 %  
originální820,51 %20,51 %  
šik820,51 %20,51 %  
zábavná820,51 %20,51 %  
nezbytná12,56 %2,56 %  

Graf

7. Jak byste hodnotil/a kvalitu výrobků Tally Weijl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1435,9 %35,9 %  
dobrý1230,77 %30,77 %  
výborný512,82 %12,82 %  
dostatečný512,82 %12,82 %  
nedostatečný37,69 %7,69 %  

Graf

8. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3487,18 %87,18 %  
muž512,82 %12,82 %  

Graf

9. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 251538,46 %38,46 %  
26 - 301333,33 %33,33 %  
31 a více820,51 %20,51 %  
15 - 1937,69 %7,69 %  

Graf

10. Vaše výplata je v rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám pravidelný příjem peněz (studuji, jsem nezaměstnaný/á, mám občasné brigády)1846,15 %46,15 %  
10 - 20.000 Kč1333,33 %33,33 %  
21 - 30.000 Kč717,95 %17,95 %  
41.000 Kč a více12,56 %2,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krpálková, J.Povědomí o značce (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://tally-weijl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.