Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Taxi služby a jejich podpora prodeje

Taxi služby a jejich podpora prodeje

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michala Hudečková
Šetření:01. 05. 2011 - 04. 05. 2011
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění krátkého dotazníku. Podklady budou sloužit k seminární práci.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte taxi služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3375 %75 %  
Ne1125 %25 %  

Graf

2. Jak často je využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výjimečně2369,7 %52,27 %  
Občas (více jak 1x v měsíci)1030,3 %22,73 %  

Graf

3. Kdy taxi služby využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve večerních a nočních hodinách3193,94 %70,45 %  
Přes den26,06 %4,55 %  

Graf

4. Dle čeho vybíráte firmu taxi služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám s ní zkušenosti a jezdím pouze s jednou firmou1854,55 %40,91 %  
Dle ceny1339,39 %29,55 %  
Dle doporučení (reference)927,27 %20,45 %  
Taxi nejčastěji zastavím na ulici824,24 %18,18 %  
Objednám taxi od firmy, na kterou si zrovna pamatuji tel. číslo515,15 %11,36 %  
Z reklamy (internet, rádio,..)26,06 %4,55 %  

Graf

5. Pokud byste měli svou oblíbenou taxi firmu, se kterou jezdíte a dostali byste slevový kupon od jiné firmy, využili byste jej?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2781,82 %61,36 %  
ne618,18 %13,64 %  

Graf

6. Využívali byste taxi služby častěji v případě nižší ceny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2678,79 %59,09 %  
ne721,21 %15,91 %  

Graf

7. Jaký druh reklamy a nástroj podpory prodeje by vás oslovil pro výběr taxi služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevové kupony2352,27 %52,27 %  
Věrnostní programy (např. Jezdím často, mám levnější tarif)1840,91 %40,91 %  
Reklama na internetu1431,82 %31,82 %  
Reklama v rádiu, v televizi1227,27 %27,27 %  
Jednorázové akce1125 %25 %  
Internetové stránky firmy715,91 %15,91 %  
Reklama v tiskopisech511,36 %11,36 %  
žádný12,27 %2,27 %  
doporučení12,27 %2,27 %  
ale jinak nemám důvod jezdit taxi12,27 %2,27 %  
kamaradi12,27 %2,27 %  

Graf

8. S jakými nástroji podpory prodeje jste se setkali u taxi služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Automobily taxi služeb s jejich názvem a telefonním číslem3886,36 %86,36 %  
Reklama v médiích2863,64 %63,64 %  
Letáky1329,55 %29,55 %  
Reklamní předměty (propisky, bloky..)920,45 %20,45 %  
Slevové kupony818,18 %18,18 %  
Věrnostní programy (např. Jezdím často, mám levnější tarif)715,91 %15,91 %  
Billboardy715,91 %15,91 %  
Jednorázové akce613,64 %13,64 %  
Soutěže49,09 %9,09 %  
S žádnými24,55 %4,55 %  
fcb12,27 %2,27 %  

Graf

9. Slyšeli jste o taxi službě Express Taxi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3272,73 %72,73 %  
Ano1227,27 %27,27 %  

Graf

10. Odkud jste o firmě Express Taxi slyšeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známých, na doporučení866,67 %18,18 %  
Z reklamy v rádiu433,33 %9,09 %  
Z reklamy na internetu325 %6,82 %  

Graf

11. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2863,64 %63,64 %  
Muž1636,36 %36,36 %  

Graf

12. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17-26 let2965,91 %65,91 %  
27-36 let920,45 %20,45 %  
37-46 let36,82 %6,82 %  
47 a více let36,82 %6,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hudečková, M.Taxi služby a jejich podpora prodeje (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://taxi-sluzba-a-jejich-podpora.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.