Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Teambuilding - rozvoj týmu vs. jednotlivce
Teambuilding - rozvoj týmu vs. jednotlivce
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Březina |
---|---|
Šetření: | 08. 01. 2012 - 25. 01. 2012 |
Počet respondentů: | 107 |
Počet otázek (max/průměr): | 25 / 14.63 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 56,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:32 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážená paní, vážený pane,
tímto Vás žádám, abyste věnoval/a několik minut otázkám na téma Teambuilding. Primárním cílem tohoto průzkumu je sběr dat pro bakalářskou práci na téma: Teambuilding - rozvoj týmu vs. jedince. Především ocením Váš osobní názor.
Mnohokrát děkuji.
Martin Březina
student FTK/Management volného času a rekreace
UPOL
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Samotný systém vyplňování je intuitivní.
Pokud jde o obsah, sdělte prosím vždy Váš OSOBNÍ názor, pocit či zkušenost.
Odpovědi respondentů
1. Setkal/a jste se někdy s pojmem teambuilding ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 98 | 91,59 % | 91,59 % |
Ne | 9 | 8,41 % | 8,41 % |
2. Jak byste pojem (teambuilding) vysvětlili svými slovy?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
budování týmu
" utužování kolektivu "
"utužování týmového ducha"
"Výjezd" všech pracovníků, kde dochází k poznávání sebe i druhých, prohlubování pozitivních vztahů a zlepšení komunikace a spolupráce mezi kolegy.
Akce firmy, které jsou pořádány prostřednictvím různých aktivit a jejichž účelem je např. utužování vzájemných vztahů na pracovišti, zvýšení efektivity práce, apod.
Akce pořádaná zaměstnavatelem, která má za úkol smtleit pracovní kolektiv či rozvíjet jeho schopnosti a zároveň má být relaxem a odměnou pro zaměstnance.
Akce pro lepší zpracování ovcí.
Akce zaměřená na rozvoj kolektivu. Například jeho sebepoznání a pomocí zpětné vazby i zlepšení týmové spolupráce.
aktivita k podpore utuzeni tymu
aktivita podporující soudržnost a rozvouj skupiny
aktivita prováděná pracovním týmem za účelem zábavy, uvolnění a hlavně stmelení týmu
asi bych dělal v tu chvíli němého. Nejspíš princip funkčnosti skupin?
budování a posilování vztahů v pracovním (většinou) kolektivu
Budování a upevňování vztahů v rámci firmy
budování či rozvíjení skupinové spolupráce
budování pracovního týmu pomocí her a zábavných úkolů
budování týmu
budování týmu
budování týmu - čas se poznat i jinak než jen v práci
Budování týmu lidí pod vedením managera, samozřejmě správnou cestou, sjednocování týmu, aby pracoval jako jeden
budování týmu v práci,týmová spolupráce
budovani tymu ve firme pro lepsi praci v kolektivu a dosahovani tak spolecnych cilu v podniku
budování týmu, stmelení týmu
Budování vztahů mezi kolegy v práci pomocí nějaké volnočasové aktivity.
budování, rozvoj a spolupráce týmu
Buzerační metoda k potlačení individuality.
Cílená, zábavná, často outdoorová aktivita pro danou skupinu lidí, zacílená na budování správně fungujícího týmu.
dlouhodobější setkání lidí z pracoviště mimo pracovní budovu/y
firemní výjezdní aktivita, která má za úkol sblížit zaměstnance popř. uvolnit napjatou atmosféru v práci, která by mohla panovat. Skládají se z různých zajímavých aktivit např. adreanlinové sporty , motoristické sporty či jiné zajímavé programy . Dále se v průběhu dne plánuje i školení nebo shrnutí úspěchů firmy či její plány do budoucna
Formování zdravého kolektivu v zájmu určité pracovní skupiny pro zvýšení jeho výkonu
Google překladač- budování týmu
hra pracovníků mimo pracoviště
hrou a zazitky k utmeleni tymu
Jde o soubor úkolů/her, které mají za cíl utužit kolektiv, odbourat případné komunikační bariéry.
Jedná se o soubor aktivit, které slouží k budování nových týmů, či zvyšování výkonu již existujících týmů, formou zdokonalování komunikačních, sociálních a odborný vazeb mezi členy týmu s cílem dosažení maximálního efektu spolupráce.
jen tak pro hrubou představu je to "budování týmu", ale týká se to i budování a sestavování, ale rozvoje týmu, vzdělávání a snaha o to aby team byl co nejlepší, jak v komunikaci, tak pracovní morálkou, všeobecným rozhledem, vztahy v teamu, a pracovními výsledky
Jsou to různé aktivity, které podporují soudružnost pracovníků. Napři.: různé hry (bowling...), několikadenní pobyty....
motivující rozvoj interpersonálních vztahů v pracovním kolektivu - vztahy: nadřízený-podřízený, kolega-kolega, za městnanec-zaměstnacatel.
možnost upevnění kolektivu,
na půl formální a neformální akce pro zaměstnance jedné firmy, konaná mimo běžné pracoviště, obsahující většinou nějakou fyzickou aktivitu
Netuším, něco týmového.
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím o co vlastně jde
podpora týmové spolupráce
Pomocí skupinové práce např. hry zlepšit vztahy ve skupině, rozdělit role, poznat se lépe.
Posilování kolektivu a utužování vztahů mezi kolegy v zaměstnání prostřednictvím společně tráveného času mimo pracovní dobu.
Posilování skupinových vazeb společnou aktivitou
posilování vazeb mezi lidmi, kteří solupracují na stejných projektech
Pracovní skupina se účastní takových akcí, které mají zlepšit jejich pracovní atmosféru, a to pod vedením zkušených "trenérů", psychologů. Měli by se i navzájem poznat a díky vhodným činnostem vědět, kdo v týmu by měl zastávat jakou funkci.
rozvíjení práce v týmu
rozvoj pracovní kooperace, poznávání kolegů
sběr a rozvoj informací jednotlivci i skupinou
Sestavení schopného týmu, na kterém se dá v budoucnu pracovat pro větší efektivitu dosažení daných cílů
skupina lidí, kteří se angažují na nějakém projektu
skupinová akce
snaha o týmovou spolupráci a zlepšení vztahů v kolektivu
společenské a jiné akce sloužící k upevňování vztahů zaměstnanců navzájem a mezi jejich nadřízenými
Společné akce např. kolegů z práce. Účelem je stmelit kolektiv, naučit lidi pracovat společně, konstruktivně.
Sraz lidí spojený se školením a prohloubení vzájemných vztahů.
stmelení kolektivu
stmelení týmu
Stmelit pracovni tym - nandat to sefovi
Stmelování (poznávání kolegů) kolektivu pomocí her a volnočasových aktivit.
Stmelování a ucelování kolektivu, vylepšování týmové práce a spolupráce pomocí her a různých úkolů, popřípadě adrenalinových zážitků.
Stmelování kolektivu
Stmelování kolektivu, aby se lidi více poznali, začali si vážit jeden druhého a tím pádem zefektivnili veškeré činnosti, které mají společné respektive na sobě závisející.
Stmelování kolektivu, vylepšování vztahů ve skupině, rozvíjení spolupráce lidí v týmu, rozvíjet schopnost týmových řešení
stmelování pracovního kolektivu
stmelování pracovního kolektivu formou společně stráveného volného času např. sportovními soutěžemi apod.
stmelování pracovního kolektivu pomocí mimopracovních aktivit
stmelování pracovního kolektivu, vyjasňování rolí
stmelování pracovního týmu
stmelování pracovního týmu za pomocí soutěží, her, různých akcí, zážitků apod.
Stmelování týmu :)
stmelování týmu ( pracovního týmu), seznamování
Stmelování týmu za pomoci plnění různých úkolů, her atp.. Má za úkol vytvářet/zlepšovat spolupráci mezi jednotlivými členy týmu, tak aby tým byl schopen fungovat jako celek, a to co nejefektivněji.
stmelovani tymu za ucelem prohloubit vzajemnou spolupraci, komunikaci, vztahy
Stmelovani tymu, volny cas travit spolu. Sportovni aktivity.
Stmelování týmu.
stmelování týmu/týmové práce
Tmeleni pracovního týmu
Tmelení převážně pracovního kolektivu prostřednictvím převážně sportovních akcí, kdy se očekává, že účastníci "vypadnou" ze svých "pracovních" rolí a díky tomu se kolektiv může poznat a sblížit na výrazně osobnější úrovni, což vytvoří lepší povědomí o schopnostech a slabinách kolegů a přinese lepší vztahy do pracovního prostředí.
tvorba fungující a spolupracující skupiny lidí
tvorba týmu
tým v práci by se měl lépe znát (přednosti a nedostatky ostatních), protože potom mohou lépe pracovat v kolektivu nebo mít práci lépe rozvrhnutou
týmová práce
týmová spolupráce, kolektivní řešení společného úkolu ve prospěch dobré věci
týmové aktivity k podpoře spolupráce
ucelování kolektivu , a rozvíjení týmovýho ducha
Upevnění kolektivu
upevňování kolektivu
upevňování vztahů v týmu a tvorba vzájemné důvěry, poznávání se navzájem
Upevňovanie pracovného kolektívu prostredníctvom súťaží a rôznych športových, vedomostných a iných hier.
utužení týmové splupráce formou hry, poznávání vlastností členů a (kdo chce) tak i svých vlastních
utváření pracovního kolektivu
Vedení týmu, určovat kdo je kdo
Velká podniková párty :o)
vybudování dobrého pracovního kolektivu ,stmelení kolektivu
Výjezd a společné aktivity s kolegy z práce, cílem je "posilnění týmového ducha" a lepší vzájemné poznání
XY
Zcelení pracovního kolektivu
zlepšení kolektivních vztahů (za cíl asi zlepšit prac. prostředí, aby se zvýšila následně produktivita). Přijde mi to ale zbytečné nucení lidí do věcí, které je většinou nebaví, v době, kdy se jim to nehodí. Většinou stylem není to povinné, ale měl bys......
zlepšení komunikace a spolupráce pracovníků ve firmě, na oddělení
zlepšování práce v týmu
3. Máte s teambuildingem osobní zkušenost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 54 | 50,47 % | 50,47 % |
Ne | 53 | 49,53 % | 49,53 % |
4. Jaká byla pozice při této zkušenosti/tech ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Účastník | 35 | 64,81 % | 32,71 % |
Instruktor | 8 | 14,81 % | 7,48 % |
Vyzkoušel jsem si obě role | 6 | 11,11 % | 5,61 % |
Obě předchozí varianty | 1 | 1,85 % | 0,93 % |
oboje | 1 | 1,85 % | 0,93 % |
nic | 1 | 1,85 % | 0,93 % |
mam obe zkusenosti | 1 | 1,85 % | 0,93 % |
účastník - jako student. Tudíž otázka níže - nezastávám žádnou z těchto pozic. Nepracuji. | 1 | 1,85 % | 0,93 % |
5. V práci jste na pozici ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Člen pracovní skupiny | 40 | 74,07 % | 37,38 % |
Vedoucí pracovní skupiny | 14 | 25,93 % | 13,08 % |
6. Jeli jste na akci s nějakým očekáváním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne → otázka č. 9, Ano → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 30 | 55,56 % | 28,04 % |
Ne | 24 | 44,44 % | 22,43 % |
7. Jaká byla vaše očekávání?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
Aktivně strávený víkend s lidmi, které jsem měl celkem rád, což je plus, ale jinak jsem to vnímal jako nedobrovolnou a částečně zbytečnou záležitost.
dozvědět se něco nového, zkvalitnit týmovou práci, rozšířit si novinky ze světa, podělit se s lektory o zkušenosti
Jako definice uvedená v předchozích odpovědích
Kalba
Kladná, jela jsem s chutí se přiučit, jak správně vést lidi
know how
Na první: zvědavost. V roce 1990 to zde byla ve firmách neznámá věc.
Nabytí zkušenosti, zážitků, poznání nových lidí mezi instruktory.
namotivování do další práce
Pobavit se i jako instruktor
poznání druhých a jejich přístup k práci
Poznat blíže svoje kolegy
Poznat kolegy z jiné stránky než z pracovní.
poznat kolektiv, najít sebepoznání
poznat ostatni spolupracovniky i v osobnim zivote
Poznat sám sebe a ostatní v neobvyklých situacích
seznámím se a poznám nové členy týmu
spolupráce po teambuildingu bude lepší
stmelení a poznání kolektivu, navázání neformálnějších vazeb
Stmelení kolektivu, vzájemné poznání mimo pracoviště
více se poznat s ostatními
zábava naplnění pohoda
zábava pro všechny
zábava s přáteli
zabava, poznani tymu, odpocinek...
Získat osobní zkušenost a právě již shora zmiňované vybudování pracovních vazeb a návyků
získat voné zkušenosti v oboru, poznat nové, zajímavé lidi
že se dobře pobavím s kolegy
Že to bude hrozné, frustrující a že se ztrapním. Naopak, bylo to nakonec velice pozitivní.
8. Proč zkušenost nemáte ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neměl jsem příležitost | 46 | 86,79 % | 42,99 % |
Nechci, neláká mě to | 3 | 5,66 % | 2,8 % |
obojí výše uvedené | 1 | 1,89 % | 0,93 % |
nic | 1 | 1,89 % | 0,93 % |
za a) i za b) | 1 | 1,89 % | 0,93 % |
nepracuji | 1 | 1,89 % | 0,93 % |
9. Měli byste zájem si teambuildingovou akci zopakovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 47 | 87,04 % | 43,93 % |
Ne | 7 | 12,96 % | 6,54 % |
10. Měla akce vliv na rozvoj vaší pracovní skupiny ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 41 | 75,93 % | 38,32 % |
Ne | 13 | 24,07 % | 12,15 % |
11. Popiště jaký byl efekt
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
členové pracovní skupiny se potkali i jinak něž v práci a bylo možnost sledovat ostatní členy s situacích, které nejsou úplně běžné
Došlo k upevnění vztahů mezi některými členy týmu a naopak k rozvrácení s členy jinými.
Efekt byl zrychlení toku výroby při zachování počtu pracovníků
jsme si navzájem bližší
Když jsme nastoupili prvního září do školy, všichni jsme se mezi sebou díky team-buildingu znali a vztahy byly výborné.
kladný..
lépe jsme se poznali i z jiné stránky než jen pracovní
lepe jsme se vsichni poznali, vedeli jsme nase zajmy, vice jsme si povidali a poradali podobne akce sami
lepší odhadování reakcí ostatních členů
lepší poznání kolegů a tím pádem pochopení jejich stylu práce
lidé dokázali lépe komunikovat, ztratili v některých situacích zábrany
lidé se spolu naučili kooperovat, poznali co komu jde či nejde
nevím jestli na pracovní výsledky ale na lepší vztahy s dalšími členy
Osobnější vztahy, lepší znalost reakcí a chování ostatních což může pomáhat při práci v diskuzích, řešení konfliktů a celkovém přístupu k ostatním.
pesvědčit o dobré věci, že vzdělávat se můžeme nejen v lavicích....
Poučení z chyb, vyselektování nespolehlivých jedinců
pozitivní
poznal jsem člověka, který záhy pracoval v mém týmu zlepšení sociálních vazeb seberozvoj a rozvoj mých projektových dovedností zpětná vazba na můj komunikační přístup a návody na zlepšení
Pravděpodobně by tato skutečnost měla za cíl rozšíření komunikace mezi zaměstnanci a tím souvisí i vyšší podání pracovního výkonu
První TB: Zlepšení komunikace v týmu. Lepší poznání možností jednotlivců a jejich správné umístění v týmu.
Příjem nových zaměstnanců
Skupina umí fungovat bez četných příkazů na základě vlastních úvah a zavedených pravidel. Panují přátelské mezilidské vztahy a přesto funguje firemní hierarchie.
skupinova soudruznost
skvělý
stmelení kolektivu
Určitý typ lidí se projevil jinak než v zaměstnání. Jak v pozitivním tak v negativním smyslu.
Uvolnění napětí ve skupině v mezilidských vztazích polevilo, některé problémy se poté nejevili tak jako před touto akcí, kolektiv měl chuť řešit problémy s větší dynamikou
V některých případech negativní, tzn. rozhádaní pracovníci a u některých skupinek také i stmelení.
vlídnější spolupráce díky novým kontaktům
vtípky, vzpomínky z akce super pro atmosféru, poznali jsme se i z jiné stránky
Výsledek se dostavil
Vzhledem k tomu, že se skupina před tím vůbec neznala, bylo jednoduché pozorovat pokrok. Z neznámých lidí se stala skupina, která byla schopna společně pracovat, ale i se bavit.
vztahy začaly být více přátelské. Zlepšilo se "prac. prostředí".
xyz
Z pozice instruktora jsem mohla pozorovat rozvoj určitých schopností. lidé se vzájemně poznali, pobavili a stmelilo to jejich kolektiv.
Zlepšení vztahů mezi kolegy, lepší poznání navzájem.
zlepšila se komunikace, jednotlivec přestal vidět sám sebe a uvědomoval si i práci druhých
Zřetelně se ukázalo, kdo je a kdo není týmový hráč, kdo dokáže improvizovat a poradit si nejen v pracovních záležitostech
Ztmelení týmu, poznání kolegů v mimopracovní činnosti
zvýšení mezd
12. Měla akce vliv na rozvoj vaší osobnosti ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 31 | 57,41 % | 28,97 % |
Ne | 23 | 42,59 % | 21,5 % |
13. Popište jaký byl efekt
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
např. lepší rozpoznání důvěry mezi členy
-
dobry
Jako instruktorka jsem se naučila řešit nečekané situace, rychle reagovat a také mě to naučilo lépe jednat s lidmi.
Jazykové kurzy , rekvalifikace
jsem osobnost sama
Každé setkání s lidmi vás obohatí
Kladný
kladný again....
Lépe se mi komunikovalo s okolím, opadla přehnaná autorita k majitelům společnosti.
Nastavení přístupu k jednotlivcům
naučil jsem se reagovat na lidi, naučil jsem se komunikovat
Nedělat si obrázek o člověku z prvního setkání.
nemůže být vždy po mém, mám kolem sebe lidi, co mají lepší nápady a je tedy výhodnější realizovat ty jejich
Pocit seberealizace, otevřenost ke komunikaci s okolím, zlepšení sebedůvěry.
Poznal jsem komu ze spolupracovníků mohu věřit, a také kdo je týmový hráč a kdo spíše individualita.
poznani pricin reakci v komunikaci
poznání sebe sama
Poznání toho, že něco dokážu.
pracovat ve větší skupině
skvělý
stejný jako v otázce 11
uvědomění si některých rizik při práci
Uvědomila jsem si, jak moc nesnáším spolupracovat s ostatními lidmi :)
V té době jsem byl vedoucí týmu,takže jsem posbíral první zkušenosti ohledně této problematiky.
víc si všímám lidských potřeb a názorů, jsem více empatická
viz. 11
xyz
Začala jsem více důvěřovat ostatním a navíc jsem poznala i sama sebe.
Zaujala mě náplň. Tu jsem rozšířil a převedl do akcí pro děti i tvorbu vlastních "TB"
zvýšilo se mi ego
14. Byl účastníkům akce nabídnut prostor pro zpětnou vazbu ?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 79,25 % | 39,25 % |
ne | 11 | 20,75 % | 10,28 % |
15. Byla diskuse během zpětné vazby řízena lektorem?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 54,9 % | 26,17 % |
ne | 23 | 45,1 % | 21,5 % |
16. Byla součástí akce i pracovní část?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 34 | 62,96 % | 31,78 % |
ne | 20 | 37,04 % | 18,69 % |
17. Byl účastníkům poskytnut alespoň orientační harmonogram již před akcí ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 74,07 % | 37,38 % |
ne | 14 | 25,93 % | 13,08 % |
18. Byla účast na akci povinná ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 34 | 62,96 % | 31,78 % |
ano | 20 | 37,04 % | 18,69 % |
19. Domníváte se, že rozvoj skupiny i účastníků je omezen časovým úsekem po který probíhá akce samotná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 35 | 64,81 % | 32,71 % |
ano | 19 | 35,19 % | 17,76 % |
20. Myslíte si, že rozvoj týmu je přímo úměrný rozvoji jedinců ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 57,41 % | 28,97 % |
ne | 23 | 42,59 % | 21,5 % |
21. Dokážete vysvětlit proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
.
bez rozvoje jednotlivce nemá jak dojít k rozvoji týmu
Jedinci se mohou rozvíjet, avšak pokud nedochází ke správnému fungování týmu, nedochází k přímé uměře rozvoje celé skupiny.
Jedinec se musí v prvé řadě rozvíjet sám, aby mohl něco přinést týmu. Stačí dobré rozpoznání vlastností členů a pak, je -li tým dobrý, nepotřebuje vedení k dobrým a efektivním výsledkům
Jedná se o něco úplně jiného
jednoduše protože jedinci jsou základ týmu
Jednotlives se zapojí do skupiny a je postaven to jinačí pozice než je třeba zvyklí dělat normálně .
jestliže se nerozvíjí jedinci, ketří kolektiv tvoří, nevivíjí se ani pracovní kolektiv nebo skupina
kazdy je jedinecny, to co plati pro jednotlivce nemusi platit pro tym
Každý je individuál a každému trvá jinak dlouho než se s programem seznámí, osmělí se a vžije se před kolegy do nové role.
Každý jedinec si vyloží vzniklou situaci podle svého. Někdo lépe,jiný hůř.
každý má na společnou věc jiný názor, také hraje roli vzdělání úřastníků, zájem o danou problematiku..
Každý tým je tak silný jako neslabší článek skupiny...Pokud se rozvíjí skupina dle mého se musí rozvíjet i jedinec
Když na sobě jeden zapracuje a pozná sám sebe, pochopí v čem může ostatním přispět svou troškou do mlýna.
Když se rozvíjí tým, rozvíjí se i každý člen týmu. Každý člen týmu se však rozvíjí jinak, protože na každého má daná teambuildingová akce jiný vlivl. Přesto si myslím, že rozvoj týmu musí mýt vliv na rozvoj jedince.
když se většina jedinců v týmu rozvíjí, dokáží se ve své práci posunout dál a tím i celý tým. Musí tím ale projít každý sám, nedá se to "nařídit"
kolektivní spolupráce....
Lidé, kteří se nevyvíjejí, týmu nic nového nepřinesou.
myslím, že pokud se rozvíjí jedinec, nemusí to absolutně znamenat vývoj pro celý tým, protože ten závisí na komunikaci a spolupráci mezi jedinci.
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
nedokáži
nekdo se rozviji rychleji a nekdo pomaleji
Někteří jedinci jsou nezměnitelní, ač tým jedu jednu linku.
nemám zájem odpovídat
Nevim
Podpora jednotlivých členů navzájem a možnost převzetí jednotlivých přístupů
Pokud jsou jedinci vyrovnané osoby vědomé si svých schopností a předností, které můžou použít při práci vede toto k efektivnosti a lepším výkonům v práci, pokud jjou jedinci v kolektivu spokojeni a mezi jejich cíle patří mimo jiné i dobré vztahy na pracovišti.
pokud se rozvíjí jedinec má to pozitivní vliv na dění skupiny
pokud se rozviji jedinec, rozviji tak i cely tym
pokud se vyviji a meni jednotlivci, musi se vyvijet a menit tym, i kdyby prosel vyvojej jen jeden jeho clen
Pokud účastník zjistí, že má kolem sebe podobně založené kolegy, pak je rozvoj týmu daleko jednodušší a rychlejší než když je tým plný "osobnosti" které nedokáží společně "táhnout za jeden provaz"
potenciál jednotlivce se může kladně nebo záporně projevit pod vlivem jiných jedinců a to formuje v celku výsledek celé skupiny.
protože tým je silný tak, jak je silný jeho nejslabší článek
těžko, pouze to tak vnímám. záleží na interních mechanismech a procesech...
Tým je složen s jedinců, to znamená, že se jedná o spojité nádoby, které nelze oddělit
tým je složený z jedinců, pokud někdo odvání slabší výkony, odráží se to i na výsledcích celého týmu
tým může a ve většině případů také je, různými druhy osobností, s různou potřebou zlepšování se
Tým se rozvíjí, když se rozvíjí i jednotlivci. Je to jako s dlouhým vlakem. Když přidám vagony, musí lokomotivy zvýšit výkon. Pokud nějaká na to nemá zájem, je potřeba ji zařadit do jiného, pro ni vhodného, vlaku. Vycházím z toho, že každý má určité možnosti, které dokáže překonat až ve chvíli, kdy je pro něj vhodný čas. Na druhou stranu se dá uvažovat i o NE, protože rozvoj týmu může být přímo úměrný zlepšující se kvalitě vedení a správném zařazení lidí na místa v týmu. Pak už to ale většinou svádí k tomu, že ve vlaku je jedna lokomotiva a ostatní jsou jen vagonky.
určitě. Někteří lidé nejsou zvyklí pracovat týmově. Pokud se toto naučí a stmelí se tým, je na tom závilý výsledek celé skupiny.
V týmu je větší síla. Jedinec sám o sobě se rozvýjí déle.
V týmu jsou samostatní lidé, jak už jsem popsala výše, je zcela individuální, zda si někdo odnese z team buildingu pozitiva či negativa, míněno v rámci mezilidských vztahů a z pohledu týmu se nedá jednoznačně tvrdit, že je přímoúměrný.
Vlivů je mnohem víc než jen součet schopnoctí členů.
vždycky je to jenom tak dobré, jak je dobrý ten poslední
xy
Záleží na typu aktivity.. jsou aktivity, které jsou namířeny do individuální roviny, a pak jsou aktivity, které jsou namířeny do týmové roviny.. jinými slovy, pokud realizujeme aktivitu, která přesně využívá již zaběhaný pracovní systém, nijak se nerozvíjjíme jako osobnosti, pouze testujeme funkčnost systému.
zdokonalení jedinci přinesou do skupiny mnoho nových informací,ale skupina je nemusí zcela pochopit. Bohužel víc hlav víc ví,ale čím víc hlav, tím složitější je dobrání se jednoho společného závěru....
22. V jakém regionu bydlíte ?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 43 | 40,57 % | 40,19 % |
Středočeský | 15 | 14,15 % | 14,02 % |
Moravskoselzský | 8 | 7,55 % | 7,48 % |
Olomoucký | 7 | 6,6 % | 6,54 % |
Jihomoravský | 7 | 6,6 % | 6,54 % |
Zlínský | 7 | 6,6 % | 6,54 % |
Jihočeský | 4 | 3,77 % | 3,74 % |
Královehradecký | 4 | 3,77 % | 3,74 % |
Karlovarský | 3 | 2,83 % | 2,8 % |
Liberecký | 3 | 2,83 % | 2,8 % |
Ústecký | 3 | 2,83 % | 2,8 % |
Pardubický | 2 | 1,89 % | 1,87 % |
23. Váš věk :
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-25 | 33 | 30,84 % | 30,84 % |
30-40 | 17 | 15,89 % | 15,89 % |
20-25 | 15 | 14,02 % | 14,02 % |
26-30 | 12 | 11,21 % | 11,21 % |
31-40 | 9 | 8,41 % | 8,41 % |
41 a více | 7 | 6,54 % | 6,54 % |
25-30 | 6 | 5,61 % | 5,61 % |
40 a více | 4 | 3,74 % | 3,74 % |
16-20 | 4 | 3,74 % | 3,74 % |
24. Vaše pohlaví ?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 60 | 57,14 % | 56,07 % |
Muž | 45 | 42,86 % | 42,06 % |
25. Chcete něco dodat? Chybí tu otázka? Podělte se o svůj věcný názor.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
☼
ani ne
Asi ne. :-)
Fajn dotazník, teambuilding je akce která leckdy pomůže rozhýbat ledy ve firmě.
good luck !
chyby v dotazníku.... ty jsem zatím objevila u všech dotazníků, které jsem vyplňovala..
Možná tu není dotaz na profesi, zaměstnání
Myslím si, že teambulding je hodně dobrý a podporuje výkonost v práci.
Myslím, že tyto akce bomba, bezva, cool :-)
ne
Nevím, to musí vědět autor bakalářky. Neznám jeho osnovu. Když tak jsem na mailu milan.suchy@gmail.com
otázka 5) pracuji ve více týmech a jsem jak na pozici vedoucího, tak na pozici člena týmu - zvolil jsem člena týmu z hlediska vyšší četnosti otázky 6, 7, 9 10, 11 & 13) nebylo zřejmé, jestli mám posuzovat akce z pohledu lektorského nebo účastnického, neboť jsem zažil obě role a mnoho akcí v obou těchto rolích Pěkný den.
Po ukončení dotazníku, jdu Googlit co to vlastně je...
pokud bych měla možnost jet na teambuilding, jela bych /cca tak jednou ročně/; nepříjde mi to zbytečné; bohužel česká kancelář mé společnosti nic takového nepořádá ani se neptala zaměstnanců; možná bych nebyla jediná, kterou to zajímá
S teambildingem zkušenosti nemám, příště se koukej zeptat na něco normálního ty potvoro :).....Kamarád z čvut :)
skvělé téma na bakalářskou práci, hodně štěstí při práci
Teambuildungy mohou být realizovány i pro studenty, třídy apod., nejen pro pracovníky a členy týmu.
U otázky "V jakém regionu bydlíte?" je uveden Moravskoselzský kraj :( Jinak GL s Bakalářkou!!!
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.