Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Modern technologies and trends in hotel industry

Modern technologies and trends in hotel industry

Všímáte si společenské odpovědnosti supermarketů?
Nakupujete v společensky odpovědných obchodech radši? Zúčastněte se průzkumu Lucie Krátké.

(5 min)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Dagan
Šetření:22. 10. 2021 - 31. 10. 2021
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

The purpose of this questionnaire is to discover personal preferences of hotel travellers in regards to modern technologies. The respondent doesn´t have to have a personal experience with them.

Odpovědi respondentů

1. Please provide your age

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24-393641,86 %41,86 %  
40-553338,37 %38,37 %  
18-23910,47 %10,47 %  
56+89,3 %9,3 %  

Graf

2. How often per year do you travel (using hotel accommodation) PRE COVID-19?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-53641,86 %41,86 %  
1-23641,86 %41,86 %  
5+1416,28 %16,28 %  

Graf

3. What is usually your reason for booking a hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Family travels4653,49 %53,49 %  
Leisure/ Relax3945,35 %45,35 %  
Work3641,86 %41,86 %  

Graf

4. Please rank the following factors from most important to least important when deciding to book a specific hotel? Please RANK

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Hotel loyalty program4.1863.477
Hotel Social media presence3.8722.763
Positive hotel reviews2.0812.075
Pre-arrival hotel check-in (hotel app)3.8491.268
Hotel is equipped with Smart rooms3.5122.459
Hotel communication before arrival (emails, hotel app, chatbots)3.52.715

Graf

5. What technological hotel features would you appreciate the most if they were available? (Please sort from the most important to least)?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Pre-arrival communication through email or chatbot (pop up window on hotel webpage which provides necessary information or enables the reservation)3.6634.154
Online check-in (Check-in before arrival made via hotel app)3.8843.219
Key-less hotel room entry (A hotel room entry without using the traditional key or key-card.3.4192.15
Hotel app (This app enables booking additional services or communication with reception during the hotel stay. Hotel can send you special offers information or various suggestions)3.0583.125
Self-checkin kiosk (Hotel check-in without receptionist. Provides multiple languages to navigate from. You can upgrade your room or order additional services for your stay).5.0232.395
Smart rooms (providing smart rooms controls for heating, lights, TV using your mobile device)3.5584.479
Virtual agent (Technology that operates with AI and voice recognition. Can be placed in the smart room and provides various information using the internet access)5.3953.937

Graf

6. Where do you usually search for information about the hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Intermediary website (Booking.com, Expedia.com, etc.)2731,4 %31,4 %  
Hotel website2630,23 %30,23 %  
Social media1719,77 %19,77 %  
Tripadadvisor or different reviews platform1315,12 %15,12 %  
Other33,49 %3,49 %  

Graf

7. How do you usually make a hotel booking?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Directly via hotel website (hotel app)4552,33 %52,33 %  
Intermediary (Booking.com, Expedia.com)4451,16 %51,16 %  
Others33,49 %3,49 %  
Tour operator11,16 %1,16 %  

Graf

8. Would you consider downloading a hotel app to improve your hotel stay/experience?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
YES7081,4 %81,4 %  
NO1618,6 %18,6 %  

Graf

9. Does a hotel ‘s social media presence have an influence your choice in hotels?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sometimes4552,33 %52,33 %  
Doesn´t have2326,74 %26,74 %  
Definitely1820,93 %20,93 %  

Graf

10. Would you consider using an online check-in (Pre-arrival check-in using hotel app) or kiosk at a hotel’s reception (without the interaction with receptionist) if it was available?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
YES7182,56 %82,56 %  
NO1517,44 %17,44 %  

Graf

11. Do you feel modern technology has an influence or positive impact during your hotel stay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Usually has4248,84 %48,84 %  
Sometimes has2225,58 %25,58 %  
Always2023,26 %23,26 %  
Doesn´t have22,33 %2,33 %  

Graf

12. Would you consider using a hotel chatbot/virtual assistant (Alexa, Siri, etc) at pre-check in or during your stay at a hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
YES6069,77 %69,77 %  
NO2630,23 %30,23 %  

Graf

13. Would you use a key-less technology for hotel room entry, if available? (Hotel room entry without using key or key-card. Entering the room with your mobile device instead)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
YES7789,53 %89,53 %  
NO910,47 %10,47 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. How do you usually make a hotel booking?

  • odpověď Directly via hotel website (hotel app):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hotel loyalty program=1 na otázku 4. Please rank the following factors from most important to least important when deciding to book a specific hotel? Please RANK

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Please provide your age

2. How often per year do you travel (using hotel accommodation) PRE COVID-19?

3. What is usually your reason for booking a hotel?

4. Please rank the following factors from most important to least important when deciding to book a specific hotel? Please RANK

5. What technological hotel features would you appreciate the most if they were available? (Please sort from the most important to least)?

6. Where do you usually search for information about the hotel?

7. How do you usually make a hotel booking?

8. Would you consider downloading a hotel app to improve your hotel stay/experience?

9. Does a hotel ‘s social media presence have an influence your choice in hotels?

10. Would you consider using an online check-in (Pre-arrival check-in using hotel app) or kiosk at a hotel’s reception (without the interaction with receptionist) if it was available?

11. Do you feel modern technology has an influence or positive impact during your hotel stay?

12. Would you consider using a hotel chatbot/virtual assistant (Alexa, Siri, etc) at pre-check in or during your stay at a hotel?

13. Would you use a key-less technology for hotel room entry, if available? (Hotel room entry without using key or key-card. Entering the room with your mobile device instead)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Please provide your age

2. How often per year do you travel (using hotel accommodation) PRE COVID-19?

3. What is usually your reason for booking a hotel?

4. Please rank the following factors from most important to least important when deciding to book a specific hotel? Please RANK

5. What technological hotel features would you appreciate the most if they were available? (Please sort from the most important to least)?

6. Where do you usually search for information about the hotel?

7. How do you usually make a hotel booking?

8. Would you consider downloading a hotel app to improve your hotel stay/experience?

9. Does a hotel ‘s social media presence have an influence your choice in hotels?

10. Would you consider using an online check-in (Pre-arrival check-in using hotel app) or kiosk at a hotel’s reception (without the interaction with receptionist) if it was available?

11. Do you feel modern technology has an influence or positive impact during your hotel stay?

12. Would you consider using a hotel chatbot/virtual assistant (Alexa, Siri, etc) at pre-check in or during your stay at a hotel?

13. Would you use a key-less technology for hotel room entry, if available? (Hotel room entry without using key or key-card. Entering the room with your mobile device instead)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dagan, L.Modern technologies and trends in hotel industry (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://technologies-trends-hotels.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.