Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Telecom value for customers & Strategic marketing

Telecom value for customers & Strategic marketing

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Müller
Šetření:20. 03. 2010 - 18. 04. 2010
Počet respondentů:77
Počet otázek (max/průměr):24 / 23.6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. What telecom services do you use?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mobile phone service7496,1 %96,1 %  
Internet6685,71 %85,71 %  
Cable, satellite or IP TV2431,17 %31,17 %  
Standard telephone service (fixed line)2228,57 %28,57 %  
Teleconferencing service45,19 %5,19 %  

Graf

2. What is the value of telecom services for you?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rather high. It is very important for my life.3140,26 %40,26 %  
Average. I take it as a standard part of my life and whole environment I live in.2228,57 %28,57 %  
High. I cannot live without telecom services.2025,97 %25,97 %  
Rather low. I can live without it, but it can help.45,19 %5,19 %  

Graf

3. What is the most important feature of telecom services for you? (What do you want? What do you value the most?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reliability 4761,04 %61,04 %  
Price1519,48 %19,48 %  
Quality1012,99 %12,99 %  
Easy to use feature56,49 %6,49 %  

Graf

4. Are you price-sensitive regarding telecom services?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
YES, I try to save money on telecom services - whatever quality I get.5267,53 %67,53 %  
NO, I am willing to pay more for better services.2532,47 %32,47 %  

Graf

5. How much are you able to pay for 2MB ADSL internet in €? (What is the fair price in your opinion?)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102440 %31,17 %  
151118,33 %14,29 %  
201118,33 %14,29 %  
835 %3,9 %  
523,33 %2,6 %  
1223,33 %2,6 %  
3011,67 %1,3 %  
1411,67 %1,3 %  
311,67 %1,3 %  
2511,67 %1,3 %  
ostatní odpovědi 16
7
45
35 %3,9 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:13.15
Minimum:7
Maximum:20
Variační rozpětí:13
Rozptyl:17.37
Směrodatná odchylka:4.17
Medián:10
Modus:10

Graf

6. What is your monthly budget (limit) in € for your mobile phone services? (How much are you maximally willing to spend?)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201318,57 %16,88 %  
30912,86 %11,69 %  
50811,43 %10,39 %  
1068,57 %7,79 %  
2568,57 %7,79 %  
1568,57 %7,79 %  
4057,14 %6,49 %  
6022,86 %2,6 %  
15022,86 %2,6 %  
522,86 %2,6 %  
ostatní odpovědi 80
70
8
7
35
13
12
90
100
26
300
1115,71 %14,29 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:31
Minimum:8
Maximum:100
Variační rozpětí:92
Rozptyl:386.89
Směrodatná odchylka:19.67
Medián:25
Modus:20

Graf

7. What is your major reason to use telecom services?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Private use. Connection to the world – for fun.6280,52 %80,52 %  
Business use. Inevitable tool for my work.1519,48 %19,48 %  

Graf

8. On which basis are you deciding about your provider of telecom services?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Price6584,42 %84,42 %  
Quality5166,23 %66,23 %  
Positive references (word of mouth)3140,26 %40,26 %  
Reputation2329,87 %29,87 %  
Bonus (something extra) for free2025,97 %25,97 %  
Simplicity ("easy to use")1722,08 %22,08 %  
Special promo actions1012,99 %12,99 %  
Good advertisement56,49 %6,49 %  
Breadth of services portfolio56,49 %6,49 %  

Graf

9. What is your preferred distribution channel where you feel comfortable to buy telecom services?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet4355,84 %55,84 %  
Special telecom store2532,47 %32,47 %  
Direct sales56,49 %6,49 %  
Shopping centers45,19 %5,19 %  

Graf

10. Which of the new marketing channels/tools do you consider being successful?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Social networks (Facebook, Twitter, etc…)6787,01 %87,01 %  
Mobile marketing2025,97 %25,97 %  
Marketing in virtual worlds (Second life, etc…)810,39 %10,39 %  

Graf

11. What kind of marketing communication do you prefer?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV or Internet advertisement4558,44 %58,44 %  
Direct personal1620,78 %20,78 %  
Written (emails, letters)1519,48 %19,48 %  
Indirect personal (telephone)11,3 %1,3 %  

Graf

12. Can advertisement persuade you to choose or to switch the telecom provider?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
YES4355,84 %55,84 %  
NO, I am loyal. 3444,16 %44,16 %  

Graf

13. Can anything overcome your loyalty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Superior service or quality3545,45 %45,45 %  
Low price3140,26 %40,26 %  
NO67,79 %7,79 %  
nic56,49 %6,49 %  

Graf

14. Are you spreading positive word of mount when you are satisfied with your services?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes, very often. 3646,75 %46,75 %  
Yes, but rarely.3241,56 %41,56 %  
No.911,69 %11,69 %  

Graf

15. Do you use (participate in) social networks? Which?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook7496,1 %96,1 %  
Linked In3241,56 %41,56 %  
Twitter810,39 %10,39 %  
NO33,9 %3,9 %  
MySpace11,3 %1,3 %  

Graf

16. Do you consider marketing in social networks effective?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes5368,83 %68,83 %  
No2431,17 %31,17 %  

Graf

17. What marketing channel/tool do you consider the most effective?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Social networks (Word of Mouth, Viral marketing, …)2735,06 %35,06 %  
TV advertisement1418,18 %18,18 %  
Internet advertisment1418,18 %18,18 %  
Paper advertisement (Press, print, magazines, etc.)1012,99 %12,99 %  
Direct marketing (Personal contact, etc.)810,39 %10,39 %  
nic33,9 %3,9 %  
Quality and price of service are more effective11,3 %1,3 %  

Graf

18. What can positively influence your purchase decision (decision-making)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Good quality of the product5875,32 %75,32 %  
Low price5470,13 %70,13 %  
Discounts (special actions)2532,47 %32,47 %  
Something for free (gifts, extra amount of the good for free etc.)2025,97 %25,97 %  
Good advertisement1418,18 %18,18 %  

Graf

19. Are you looking forward to some new technology (special application) which will ease your life (change your life significantly)? (It does not have to be from telecom segment. If yes, then even better.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
No, I do not have any clue what is even technologically possible.4361,43 %55,84 %  
nic2738,57 %35,06 %  

Graf

20. I am

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Woman4254,55 %54,55 %  
Man3545,45 %45,45 %  

Graf

21. Age:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
243038,96 %38,96 %  
231620,78 %20,78 %  
22810,39 %10,39 %  
25810,39 %10,39 %  
2679,09 %9,09 %  
3022,6 %2,6 %  
2711,3 %1,3 %  
1911,3 %1,3 %  
3211,3 %1,3 %  
4011,3 %1,3 %  
ostatní odpovědi 29
34
22,6 %2,6 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.2
Minimum:22
Maximum:30
Variační rozpětí:8
Rozptyl:2.56
Směrodatná odchylka:1.6
Medián:24
Modus:24

Graf

22. Education

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
University7090,91 %90,91 %  
High school79,09 %9,09 %  

Graf

23. I am

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
In relationship4051,95 %51,95 %  
Single3646,75 %46,75 %  
Married11,3 %1,3 %  

Graf

24. I am from

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Czech/Slovak Republic5470,13 %70,13 %  
West Europe1114,29 %14,29 %  
East Europe67,79 %7,79 %  
Scandinavia (North Europe)33,9 %3,9 %  
Americas22,6 %2,6 %  
Australia11,3 %1,3 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

23. I am

  • odpověď Single:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi West Europe na otázku 24. I am from

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. What telecom services do you use?

2. What is the value of telecom services for you?

3. What is the most important feature of telecom services for you? (What do you want? What do you value the most?)

4. Are you price-sensitive regarding telecom services?

5. How much are you able to pay for 2MB ADSL internet in €? (What is the fair price in your opinion?)

6. What is your monthly budget (limit) in € for your mobile phone services? (How much are you maximally willing to spend?)

7. What is your major reason to use telecom services?

8. On which basis are you deciding about your provider of telecom services?

9. What is your preferred distribution channel where you feel comfortable to buy telecom services?

10. Which of the new marketing channels/tools do you consider being successful?

11. What kind of marketing communication do you prefer?

12. Can advertisement persuade you to choose or to switch the telecom provider?

13. Can anything overcome your loyalty?

14. Are you spreading positive word of mount when you are satisfied with your services?

15. Do you use (participate in) social networks? Which?

16. Do you consider marketing in social networks effective?

17. What marketing channel/tool do you consider the most effective?

18. What can positively influence your purchase decision (decision-making)?

19. Are you looking forward to some new technology (special application) which will ease your life (change your life significantly)? (It does not have to be from telecom segment. If yes, then even better.)

20. I am

21. Age:

22. Education

23. I am

24. I am from

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. What telecom services do you use?

2. What is the value of telecom services for you?

3. What is the most important feature of telecom services for you? (What do you want? What do you value the most?)

4. Are you price-sensitive regarding telecom services?

5. How much are you able to pay for 2MB ADSL internet in €? (What is the fair price in your opinion?)

6. What is your monthly budget (limit) in € for your mobile phone services? (How much are you maximally willing to spend?)

7. What is your major reason to use telecom services?

8. On which basis are you deciding about your provider of telecom services?

9. What is your preferred distribution channel where you feel comfortable to buy telecom services?

10. Which of the new marketing channels/tools do you consider being successful?

11. What kind of marketing communication do you prefer?

12. Can advertisement persuade you to choose or to switch the telecom provider?

13. Can anything overcome your loyalty?

14. Are you spreading positive word of mount when you are satisfied with your services?

15. Do you use (participate in) social networks? Which?

16. Do you consider marketing in social networks effective?

17. What marketing channel/tool do you consider the most effective?

18. What can positively influence your purchase decision (decision-making)?

19. Are you looking forward to some new technology (special application) which will ease your life (change your life significantly)? (It does not have to be from telecom segment. If yes, then even better.)

20. I am

21. Age:

22. Education

23. I am

24. I am from

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Müller, M.Telecom value for customers & Strategic marketing (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://telecom-value-for-customers.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.