Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Telefonní bankovnictví v ČR
Telefonní bankovnictví v ČR
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | David Hoferica |
---|---|
Šetření: | 19. 09. 2011 - 18. 10. 2011 |
Počet respondentů: | 30 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 34,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:44 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto průzkumu je získání základních informací od uživatelů telefonního bankovnictví - převážně spokojenost či nespokojenost s jednotlivými bankami. Výsledky průzkumu budou nejen součástí mé bakalářské práce, ale také poslouží bankám ke zlepšení této služby, případně ostatním zájemcům.
Odpovědi respondentů
1. Používáte / používal (a) jste službu telefonního bankovnictví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 18 | 60 % | 60 % |
ano | 12 | 40 % | 40 % |
2. Telefonní bankovnictví nevyužíváte z jakého důvodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
využívám jiné služby (internetové bankovnictví aj.) | 7 | 38,89 % | 23,33 % |
nevlastním bankovní účet | 4 | 22,22 % | 13,33 % |
nevěřím bezpečnosti této služby | 4 | 22,22 % | 13,33 % |
jiný důvod | 3 | 16,67 % | 10 % |
3. Jaký byl impuls k využívání této služby?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
úspora | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
zrychlení procesu | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
nabídka od banky | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
nabídnuto bankou | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
pohodlí z domova | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
nabídka, úspora času | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
zjišťování stavu účtu | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
rychlá platba | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
cas | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
neustálá kontrola účtu | 1 | 8,33 % | 3,33 % |
ostatní odpovědi | 2 | 16,67 % | 6,67 % |
4. Jakým způsobem jste se dozvěděl o telefonním bankovnictví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nabídnuto bankou (telefonicky, e-mailem, reklamním dopisem) | 9 | 30 % | 30 % |
nabídnuto bankou při osobním jednání | 8 | 26,67 % | 26,67 % |
z tisku, z reklamy, z internetu | 8 | 26,67 % | 26,67 % |
od známého | 5 | 16,67 % | 16,67 % |
5. Telefonní bankovnictví které banky využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká spořitelna, a.s. | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
Komerční banka, a.s. | 10 | 33,33 % | 33,33 % |
Československá obchodní banka, a.s. | 5 | 16,67 % | 16,67 % |
UniCredit Bank Czech Republic, a.s. | 3 | 10 % | 10 % |
Raiffeisenbank, a.s. | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
6. Jak často využíváté telefonního bankovnictví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jednou za měsíc | 14 | 46,67 % | 46,67 % |
týdně | 9 | 30 % | 30 % |
max. 3 x měsíčně | 4 | 13,33 % | 13,33 % |
denně | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
max. 3 x týdně | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
7. Jaké služby v rámci telefonního bankovnictví spíše využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ověření zůstatku | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
zadání platby | 8 | 26,67 % | 26,67 % |
dotaz (k účtu, k úrokům, ke kurzům, apod.) | 6 | 20 % | 20 % |
ověření historie transakcí | 5 | 16,67 % | 16,67 % |
8. Co se Vám na telefonním bankovnictví líbí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
dostupnost
jednoduchost
jednoduchost
Jednoduchost, úspora času
mám účet pod dohledem
mohu ho použít kdykoliv
nelíbí
nepoužívám ho
nepoužívám ho
nepřetržitý kontakt s bankou - kontrola účtu
nevyužívám
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nicv
pohodlí
přístup k účtu
přístupnost odkudkoliv
rychlé, bez problémů
rychlost
rychlost
rychlost
rychlost
tento test je nelogicky postavený....na začátku jsem odpověděla, že tel. bank. nepoužívám...proč tedy tyto dotazy....
už nepoužívám, používám raději internetové
9. Co byste vytkly na telefonním bankovnictví?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
bezpecnost
bezpečnost
cena
cena
cenu
malý přehled funkcí
možnost zneužití telefonního bankovnictví
nabídka služeb
nebezpečnost
nevím
nevím, nevyužívám
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Občas špatná komunikace
obsluhu
placené linky
přehled stránek
rychlost
Uvedl jsem, že telefonní bankov. nevyužívám, ale i přesto musím odpovědět na otázku jaky telefonní bankov. používám..?? Chybný dotazník.
vsudepritomnost
vše
10. Máte zkušenosti s telefonním bankovnictvím jiných bank?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 66,67 % | 66,67 % |
ano | 10 | 33,33 % | 33,33 % |
11. Ohodnoťte telefonní bankovnictví jednotlivých bank číslem 1 – 5 s tím, že známka 1 znamená nejlepší. Při hodnocení shrňte veškeré faktory (např. rychlost, bezpečnost, cena, snadnost orientace v službě, přístup banky – i např. na pobočce při sjednání smlouvy, nestandardní situace, marketing apod.).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká spořitelna, a.s. | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
Komerční banka, a.s. | 8 | 26,67 % | 26,67 % |
Československá obchodní banka, a.s. | 6 | 20 % | 20 % |
UniCredit bank Czech Republic, a..s | 4 | 13,33 % | 13,33 % |
Raiffeisenbank, a.s. | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
12. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 20 | 66,67 % | 66,67 % |
muž | 10 | 33,33 % | 33,33 % |
13. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 14 | 46,67 % | 46,67 % |
zaměstnanec | 7 | 23,33 % | 23,33 % |
student při zaměstnání | 6 | 20 % | 20 % |
podnikatel (OSVČ, jednatel, ...) | 3 | 10 % | 10 % |
14. Jste občan?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ČR | 28 | 93,33 % | 93,33 % |
jiné země EU | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.