Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Telefonní bankovnictví v ČR

Telefonní bankovnictví v ČR

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Hoferica
Šetření:19. 09. 2011 - 18. 10. 2011
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):14 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:34,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto průzkumu je získání základních informací od uživatelů telefonního bankovnictví - převážně spokojenost či nespokojenost s jednotlivými bankami. Výsledky průzkumu budou nejen součástí mé bakalářské práce, ale také poslouží bankám ke zlepšení této služby, případně ostatním zájemcům.

Odpovědi respondentů

1. Používáte / používal (a) jste službu telefonního bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1860 %60 %  
ano1240 %40 %  

Graf

2. Telefonní bankovnictví nevyužíváte z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
využívám jiné služby (internetové bankovnictví aj.)738,89 %23,33 %  
nevlastním bankovní účet422,22 %13,33 %  
nevěřím bezpečnosti této služby422,22 %13,33 %  
jiný důvod316,67 %10 %  

Graf

3. Jaký byl impuls k využívání této služby?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úspora18,33 %3,33 %  
zrychlení procesu18,33 %3,33 %  
nabídka od banky18,33 %3,33 %  
nabídnuto bankou18,33 %3,33 %  
pohodlí z domova18,33 %3,33 %  
nabídka, úspora času18,33 %3,33 %  
zjišťování stavu účtu18,33 %3,33 %  
rychlá platba18,33 %3,33 %  
cas18,33 %3,33 %  
neustálá kontrola účtu18,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi moje banka dříve jinou službu nenabízela
jednoduchost
216,67 %6,67 % 

Graf

4. Jakým způsobem jste se dozvěděl o telefonním bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nabídnuto bankou (telefonicky, e-mailem, reklamním dopisem)930 %30 %  
nabídnuto bankou při osobním jednání826,67 %26,67 %  
z tisku, z reklamy, z internetu826,67 %26,67 %  
od známého516,67 %16,67 %  

Graf

5. Telefonní bankovnictví které banky využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna, a.s.1136,67 %36,67 %  
Komerční banka, a.s.1033,33 %33,33 %  
Československá obchodní banka, a.s.516,67 %16,67 %  
UniCredit Bank Czech Republic, a.s.310 %10 %  
Raiffeisenbank, a.s.13,33 %3,33 %  

Graf

6. Jak často využíváté telefonního bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za měsíc1446,67 %46,67 %  
týdně930 %30 %  
max. 3 x měsíčně413,33 %13,33 %  
denně26,67 %6,67 %  
max. 3 x týdně13,33 %3,33 %  

Graf

7. Jaké služby v rámci telefonního bankovnictví spíše využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ověření zůstatku1136,67 %36,67 %  
zadání platby826,67 %26,67 %  
dotaz (k účtu, k úrokům, ke kurzům, apod.)620 %20 %  
ověření historie transakcí516,67 %16,67 %  

Graf

8. Co se Vám na telefonním bankovnictví líbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

dostupnost

jednoduchost

jednoduchost

Jednoduchost, úspora času

mám účet pod dohledem

mohu ho použít kdykoliv

nelíbí

nepoužívám ho

nepoužívám ho

nepřetržitý kontakt s bankou - kontrola účtu

nevyužívám

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nicv

pohodlí

přístup k účtu

přístupnost odkudkoliv

rychlé, bez problémů

rychlost

rychlost

rychlost

rychlost

tento test je nelogicky postavený....na začátku jsem odpověděla, že tel. bank. nepoužívám...proč tedy tyto dotazy....

už nepoužívám, používám raději internetové

9. Co byste vytkly na telefonním bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

bezpecnost

bezpečnost

cena

cena

cenu

malý přehled funkcí

možnost zneužití telefonního bankovnictví

nabídka služeb

nebezpečnost

nevím

nevím, nevyužívám

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Občas špatná komunikace

obsluhu

placené linky

přehled stránek

rychlost

Uvedl jsem, že telefonní bankov. nevyužívám, ale i přesto musím odpovědět na otázku jaky telefonní bankov. používám..?? Chybný dotazník.

vsudepritomnost

vše

10. Máte zkušenosti s telefonním bankovnictvím jiných bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2066,67 %66,67 %  
ano1033,33 %33,33 %  

Graf

11. Ohodnoťte telefonní bankovnictví jednotlivých bank číslem 1 – 5 s tím, že známka 1 znamená nejlepší. Při hodnocení shrňte veškeré faktory (např. rychlost, bezpečnost, cena, snadnost orientace v službě, přístup banky – i např. na pobočce při sjednání smlouvy, nestandardní situace, marketing apod.).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna, a.s.1136,67 %36,67 %  
Komerční banka, a.s.826,67 %26,67 %  
Československá obchodní banka, a.s.620 %20 %  
UniCredit bank Czech Republic, a..s413,33 %13,33 %  
Raiffeisenbank, a.s.13,33 %3,33 %  

Graf

12. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2066,67 %66,67 %  
muž1033,33 %33,33 %  

Graf

13. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1446,67 %46,67 %  
zaměstnanec723,33 %23,33 %  
student při zaměstnání620 %20 %  
podnikatel (OSVČ, jednatel, ...)310 %10 %  

Graf

14. Jste občan?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČR2893,33 %93,33 %  
jiné země EU26,67 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hoferica, D.Telefonní bankovnictví v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://telefonni-bankovnictvi-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.