Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Teleshopping

Teleshopping

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Hanslíková
Šetření:18. 04. 2009 - 25. 04. 2009
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):13 / 8.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím ovyplnění tohoto dotazníku, který se týká teleshoppingu. Výsledky budou použity v mé seminární práce z marketingu na téma teleshopping. Děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Víte, co je to teleshopping?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano52100 %101,96 %  

Graf

2. Co si tedy myslíte, že teleshopping je?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

3. Sledujete (Viděl/a jste) někdy teleshopping?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5198,08 %100 %  
ne11,92 %1,96 %  

Graf

4. Vzpomenete si podle Vašeho názoru na nejsměšnější (nejhloupější) propagaci výrobku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano

asi všechny

CD/DVD Eva a Vašek cvičební pomůcky autokosmetika

Cosmodisc - Naďa Urbánková, to bylo dost trapné! A pak taky teleshoppingy na různý dechovky, to je děs!!!

cvičici pristroje a nože henkelbach :D

Eva a Vašek - jejich strašlivé hudební CD a DVD

Horst

kazda je veskrze smesna, co se tyce teleshoppingu

Kdekterá byla/je směšná -- většinou se jedná o typ Horstovy pánve s poklopem s "příklopnou a příkryvnou funkcí" a neskutečným počtem doplňků ZDARMA! jen pro Vás a za jednu cenu dostanete hned dva výrobky! Případně divácká aplaudová či "tomu nevěřím, jak je to naprosto dokonalé" reakce s vyvalenýma očima a dolní čelistí až na podlaze.

minimixéry a sekáčky (nebo co to bylo)

mixer co rozdrti beton

myslím, že to je většina reklam s Horstem... ale nejstupidnější je Eva a Vašek :)

na noze

nafukovací postel, přes kteru jezdil silniční válec

ne

ne

Nemohu vybrat z mnoha (například Horst Fuchs)

noze KosmoDisk :)

obvykle to jsou "zazracne" pripravky ci stroje na hubnuti

první co se mi vybaví, je Horst Fuchs jak smaží vajíčka na kapotě auta - nějaká reklama na ochrannej krém na auta

Samozřejmě. Je jich hned několik.

Smažení vajíček na kapotě auta :-)

směšné jsou skoro všechny...nejvíc asi jak tam vždycky žvaní furt dokola co všechno nám k produktu dají zadarmo ....:))

sponky a gumičky na vlasy

škrabka na pätu

Uplne kazda je smesna

v podstatě všechny, úplně nejhorší je samotný závěr - když nám zavoláte do x minut, ziskate jako specialni premii jeste xy veci

Vše s Horstem Fuchsem

všechny jsou hloupé

vysavač, který udrží 7 bowlingových koulí

Vždycky sem se bavila u Horsta Fuchse :-D ... jinak mi přišlo trapné, jak tam lidi "bojovali" s nemotornými vysavači, atd. :-D

5. Koupil/a jste si někdy něco na základě teleshoppingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4384,31 %84,31 %  
ano815,69 %15,69 %  

Graf

6. Byl/a jste spokojen/a s kvalitou zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano562,5 %9,8 %  
ne337,5 %5,88 %  

Graf

7. Když jste si později prohlédl/a pro srovnání ceny jinde, připadalo Vám zakoupené zboží předražené?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne675 %11,76 %  
ano112,5 %1,96 %  
nevím112,5 %1,96 %  

Graf

8. Litoval/a jste někdy tohoto kupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne562,5 %9,8 %  
ano337,5 %5,88 %  

Graf

9. Znáte Horsta Fuchse?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4586,54 %88,24 %  
ne713,46 %13,73 %  

Graf

10. Jaký je Váš názor na něj?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

"inteligentní a především originální muž se smyslem pro humor"

\\

člověk, který dokázal záplavou líbivých slovíček ovlivnit peněženky tisícům lidí

je prdlej a slizkej, ale bez něj by teleshoping nebyl to ono...

je směšný a trapný

Je strašnej!!!!! Přijde mi takovej přiteplenej!

Je to magor, ale v dobrem slova smyslu

je to oživení jinak nudných šotů :-D

je to produkt marketingu přesně zacílený na zvolenou cílovou skupinu... z pohledu umělce a intelektuála vrcholný trapas, z pohledu marketingového specialisty geniální tah.

Je to sympatický postarší muž. Líbí se mi jeho náušnice, dodává mu šarmu a serióznosti.

každý se nějak živý

Kretén

Legenda

Měl by si občas tu náušnici vyměnit...

Na první pohled upoutá.

nechapu jak se mohl udrzet tk dlouho na spici televizniho nakupovani. neni uz mrtvy?

nechápu, že je tak populární a úspěšný prodejce

Nejznámější obličej na světě

nemám ho ráda

Pleš, brýle, zlato!

reklamy s nim jsou nejlepsi

sranda

starej

Super, mele sice pořád nějaký kraviny dokola, ae baví mě to poslouchat :) Telshoppingový král :)

tak určitě má za to ztrapňování se před kamerou slušné prachy...

trapné a umělé

trapnost sama

ukecaný chlap, který by prodal i vlastní matku

Určitě ví co dělá. A je v tom dobrý. Jinak bych si nedovedla představit jak několik výrobků "prodal" mé rodině. :)

vubec jsem to jmeno nikdy neslysela :-)

Vykázat z televize napořád!

vyzerá ako pirát, ukecaný pirát

za nekolik natocenych pitomych teleshoppingu si slusne vydelal, je znamy a je v suchu...dobry tah

Za penize se jakkoliv zesmesni

za prachy vše

Zlatokop, ale asi to ma v hlave srovnany,kdyz mu ty jeho reklamy lidi bastej a on profituje:)

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3873,08 %74,51 %  
muž1426,92 %27,45 %  

Graf

12. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-253873,08 %74,51 %  
26-351121,15 %21,57 %  
do 15 let35,77 %5,88 %  

Graf

13. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2548,08 %49,02 %  
základní1121,15 %21,57 %  
vysokoškolské917,31 %17,65 %  
učňovské35,77 %5,88 %  
zatím žádné23,85 %3,92 %  
vyšší odborné23,85 %3,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hanslíková, K.Teleshopping (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://teleshopping.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.