Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Televize a její výběr

Televize a její výběr

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Jetelová
Šetření:17. 04. 2013 - 22. 04. 2013
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží k mé seminární práci, kterou zpracovávám na téma výběr a nákup televizorů. Vyplnění dotazníku Vám zabere jednu až dvě minutky a mě opravdu moc pomůže při mé práci. Děkuji za Váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5367,09 %67,09 %  
muž2632,91 %32,91 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 25 let3848,1 %48,1 %  
25 - 30 let1518,99 %18,99 %  
méně jak 20 let1316,46 %16,46 %  
30 - 40 let911,39 %11,39 %  
40 - 50 let33,8 %3,8 %  
více jak 50 let11,27 %1,27 %  

Graf

3. K čemu televizi nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sledování seriálů a filmů6177,22 %77,22 %  
sledování zpravodajství3848,1 %48,1 %  
sledování sportovních přenosů1822,78 %22,78 %  
hraní her (Xbox, Wii, PS atd.)45,06 %5,06 %  
K připojení notebooku s rozbitým monitorem11,27 %1,27 %  
dokumenty,sport11,27 %1,27 %  
prehravani vlastniho obsahu z usb11,27 %1,27 %  
prohlížení fotek, videí11,27 %1,27 %  

Graf

4. Plánujete koupit nový televizor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.4253,16 %53,16 %  
Koupil jsem nedávno a další nákup neplánuji.1924,05 %24,05 %  
Ano.1113,92 %13,92 %  
Až uvidím něco zajimavého, možná o tom budu uvažovat.45,06 %5,06 %  
Nevím, nepřemýšlel/a jsem o tom.33,8 %3,8 %  

Graf

5. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za nový televizor?

(odpovídejte prosím i pokud koupi TV v blízké době neplánujete)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 kč4050,63 %50,63 %  
do 20 000 kč3037,97 %37,97 %  
do 30 000 kč810,13 %10,13 %  
do 50 000 kč11,27 %1,27 %  

Graf

6. Kde byste si dnes koupili nový televizor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenné prodejně3645,57 %45,57 %  
v internetovém obchodě, s osobním vyzvednutím na odběrném místě2734,18 %34,18 %  
v internetovém obchodě, na dobírku (doprava např. pomocí české pošty, IN TIME apod.)1316,46 %16,46 %  
ještě nevím11,27 %1,27 %  
cokoliv kromě platby předem11,27 %1,27 %  
tam kde budou mít co bych chtěl11,27 %1,27 %  

Graf

7. Jak byste hodnotili vliv uvedených faktorů na výběr Vaši nové televize?

1 - Velmi důležité, vše musí být podle mých představ a nároků.; 2 - Příliš na tento aspekt nehledím,důležité je splnění ostatních požadavků.; 3 - Vůbec tomu nevěnuji pozornost.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. Jaká je pro Vás ta "pravá" úhlopříčka?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
raději větší TV, ale zase ne příliš velkou. 80 - 120 cm je ideál.5367,09 %67,09 %  
mám rád/a velké TV, pod 120 cm nejdu.1012,66 %12,66 %  
Uhlopříčka mi je jedno, hlavně, když to přehrává obraz911,39 %11,39 %  
mám rád/a malé televizory, úhlopříčka do 61 cm mi stačí.45,06 %5,06 %  
mezi 70-8011,27 %1,27 %  
možnost 3 i 411,27 %1,27 %  
nevím11,27 %1,27 %  

Graf

9. Kterou technologii televize preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LED. (Podsvícení LED diodami; tenký design)3343,42 %41,77 %  
LCD. (Podsvícení vytváří studené katodové světlo. LCD TV je v podstatě technologicky stejná jako monitory pro PC a notebooky.)1925 %24,05 %  
Plazma. (Obraz tvořen pomocí vzácného plynu - plazmy; tenký design; pouze větší úhlopříčky - nad 94 cm.)1418,42 %17,72 %  
nevim22,63 %2,53 %  
Je mi to jedno22,63 %2,53 %  
nezáleží na tom11,32 %1,27 %  
LED + plazma11,32 %1,27 %  
Je mi to jedno. Mám nějaký samsung asi za 11 tisíc, nevím, jestli je to lcd nebo led11,32 %1,27 %  
OLED, jenže zatím nejsou k mání11,32 %1,27 %  
zatím se v tom nevyznám11,32 %1,27 %  
nevím, je mi to jedno11,32 %1,27 %  

Graf

10. Jak se Vám dotazník líbil?

(oznámkujte jako ve škole, tzn. 1-výborný, 5- hrozný)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
známka2.4050.849

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. K čemu televizi nejčastěji využíváte?

4. Plánujete koupit nový televizor?

5. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za nový televizor?

6. Kde byste si dnes koupili nový televizor?

7. Jak byste hodnotili vliv uvedených faktorů na výběr Vaši nové televize?

8. Jaká je pro Vás ta "pravá" úhlopříčka?

9. Kterou technologii televize preferujete?

10. Jak se Vám dotazník líbil?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. K čemu televizi nejčastěji využíváte?

4. Plánujete koupit nový televizor?

5. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za nový televizor?

6. Kde byste si dnes koupili nový televizor?

7. Jak byste hodnotili vliv uvedených faktorů na výběr Vaši nové televize?

8. Jaká je pro Vás ta "pravá" úhlopříčka?

9. Kterou technologii televize preferujete?

10. Jak se Vám dotazník líbil?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jetelová, M.Televize a její výběr (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://televize-a-jeji-vyber.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.