Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Televize, jak moc je pro mě důležitá?

Televize, jak moc je pro mě důležitá?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Noemi Hrubošová
Šetření:27. 04. 2011 - 28. 04. 2011
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.15
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Účelem dotazníku je tvorba seminární práce a marketingového plánu.

Odpovědi respondentů

1. Máte doma televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10094,34 %94,34 %  
ne65,66 %5,66 %  

Graf

2. Jestliže ano, kolik?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24141 %38,68 %  
12727 %25,47 %  
32020 %18,87 %  
více1212 %11,32 %  

Graf

3. Jste výdělečně činní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5757 %53,77 %  
ano4343 %40,57 %  

Graf

4. Jakou značku využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Panasonic3838 %35,85 %  
jiné3636 %33,96 %  
Samsung2424 %22,64 %  
Sony2323 %21,7 %  
LG2121 %19,81 %  
Hyundai66 %5,66 %  
Sharp22 %1,89 %  
Samsung11 %0,94 %  
Loewe11 %0,94 %  

Graf

5. Co preferujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LCD5858 %54,72 %  
plazmy2525 %23,58 %  
LET TV2020 %18,87 %  
klasické CRT1717 %16,04 %  

Graf

6. Zakládáte si na tom, aby Vaše televize vypadala podle nejnovějších trendů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemusí být zrovna nejnovější, ale žádná vykopávka taky ne5454 %50,94 %  
Je mi to jedno, hlavně, že hraje3737 %34,91 %  
Ano, jistě99 %8,49 %  

Graf

7. Kolik byste byli ochotni investovat do nákupu nové televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 10 000 Kč4949 %46,23 %  
11 - 20 000 Kč4141 %38,68 %  
21 - 30 000 Kč88 %7,55 %  
31 000 a více22 %1,89 %  

Graf

8. Záleží Vám na velikosti (úhlopříčce) televizoru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7373 %68,87 %  
ne2727 %25,47 %  

Graf

9. Jak čast sledujete TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 3 hodiny denně3939 %36,79 %  
jen svátečně3939 %36,79 %  
3-5 hodin denně1919 %17,92 %  
více než 5 hodin denně33 %2,83 %  

Graf

10. Sledujete TV i někde jinde než doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji ji nikde jinde než doma4242 %39,62 %  
u rodinných příslušníků 3939 %36,79 %  
u přátel2525 %23,58 %  
v restauračních zařízení1616 %15,09 %  
jinde1111 %10,38 %  
v práci/ ve škole88 %7,55 %  

Graf

11. Využíváte satelit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5858 %54,72 %  
ano4242 %39,62 %  

Graf

12. Sledujete nějaký kanál, který hraje jen výhradně specifické žánry?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám vyhraněný styl4545 %42,45 %  
seriály2222 %20,75 %  
jiné2222 %20,75 %  
dokumenty o přírodě1919 %17,92 %  
sport1616 %15,09 %  
historie1313 %12,26 %  
romantické filmy99 %8,49 %  

Graf

13. Jakým jiným způsobem televizi využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DVD přehrávač7272 %67,92 %  
nahrávání2121 %19,81 %  
nevyužívám2020 %18,87 %  
USB konektor1818 %16,98 %  
playstation nebo jiné hry1414 %13,21 %  
jiné1212 %11,32 %  
MP31111 %10,38 %  
reproduktory1010 %9,43 %  
CD1010 %9,43 %  

Graf

14. Je pro vás televize důležitá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dokázal/a bych bez ní žít.4141 %38,68 %  
Není pro mě až tak důležitá, jen pro určité záležitosti (zprávy, sportovní utkání,..)3939 %36,79 %  
Ano, velmi. Neobešel/a bych se bez ní. Hraje mi i jako kulisa, ikdyž ji zrovna nesleduji.2020 %18,87 %  

Graf

15. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6969 %65,09 %  
muž3131 %29,25 %  

Graf

16. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let7272 %67,92 %  
26 - 35 let1212 %11,32 %  
méně než 1899 %8,49 %  
36 - 45 let66 %5,66 %  
46 a více let11 %0,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte doma televizi?

2. Jestliže ano, kolik?

3. Jste výdělečně činní?

4. Jakou značku využíváte?

5. Co preferujete

6. Zakládáte si na tom, aby Vaše televize vypadala podle nejnovějších trendů?

7. Kolik byste byli ochotni investovat do nákupu nové televize?

8. Záleží Vám na velikosti (úhlopříčce) televizoru?

9. Jak čast sledujete TV?

10. Sledujete TV i někde jinde než doma?

11. Využíváte satelit?

12. Sledujete nějaký kanál, který hraje jen výhradně specifické žánry?

13. Jakým jiným způsobem televizi využíváte?

14. Je pro vás televize důležitá?

15. Pohlaví?

16. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte doma televizi?

2. Jestliže ano, kolik?

3. Jste výdělečně činní?

4. Jakou značku využíváte?

5. Co preferujete

6. Zakládáte si na tom, aby Vaše televize vypadala podle nejnovějších trendů?

7. Kolik byste byli ochotni investovat do nákupu nové televize?

8. Záleží Vám na velikosti (úhlopříčce) televizoru?

9. Jak čast sledujete TV?

10. Sledujete TV i někde jinde než doma?

11. Využíváte satelit?

12. Sledujete nějaký kanál, který hraje jen výhradně specifické žánry?

13. Jakým jiným způsobem televizi využíváte?

14. Je pro vás televize důležitá?

15. Pohlaví?

16. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hrubošová, N.Televize, jak moc je pro mě důležitá? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://televize-jak-moc-je-pro-me-d.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.