Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Televize

Televize

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Viktorová
Šetření:28. 03. 2009 - 04. 04. 2009
Počet respondentů:77
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:35,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Účelem tohoto dotazníku je zjistit sledovanost v TV. Získaná data budou použita v pololetní práci z IT. Dotazník Vám nezabere víc než 2 minuty.

Děkuji za Váš čas.

Veronika

Odpovědi respondentů

1. Kolik hodin denně strávíte u televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 hodiny3038,96 %38,96 %  
Do 1 hodiny2836,36 %36,36 %  
3 - 5 hodin1316,88 %16,88 %  
5 a více hodin67,79 %7,79 %  

Graf

2. Jaký vysílací čas je pro Vás nejvhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večer6685,71 %85,71 %  
Odpoledne1620,78 %20,78 %  
Noc911,69 %11,69 %  
Ráno56,49 %6,49 %  
Dopoledne33,9 %3,9 %  

Graf

3. Jaká je Vaše oblíbená televizní stanice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV Nova2937,66 %37,66 %  
Česká televize1823,38 %23,38 %  
TV Prima79,09 %9,09 %  
Óčko45,19 %5,19 %  
žádná33,9 %3,9 %  
HBO11,3 %1,3 %  
csfilm, filmbox11,3 %1,3 %  
kombinace :-)11,3 %1,3 %  
zadna11,3 %1,3 %  
Koukám na všechno11,3 %1,3 %  
nemám žádnou oblíbenou11,3 %1,3 %  
nezáleží na stanici, ale na pořadu nebo filmu11,3 %1,3 %  
nova, óčko11,3 %1,3 %  
žádná oblíbená11,3 %1,3 %  
Spektrum/Discovery11,3 %1,3 %  
discovery channel11,3 %1,3 %  
ani jedna spíše podle toho co kde dávají11,3 %1,3 %  
ČT 2411,3 %1,3 %  
Prima COOL11,3 %1,3 %  
CT + Nova (50:50)11,3 %1,3 %  
AXN11,3 %1,3 %  

Graf

4. Co v televizi nejvíce sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Filmy4659,74 %59,74 %  
Seriály4355,84 %55,84 %  
Zprávy3849,35 %49,35 %  
Dokumenty2633,77 %33,77 %  
Zábavné pořady2127,27 %27,27 %  
Jiné911,69 %11,69 %  

Graf

5. Jaký je Váš názor na reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aspon se da, kdyz bezi reklama, dojit si pro neco, ale nesmi byt moc dlouhe

Bez ní to asi nejde, ale absolutně nesnáším reklamu během filmu. Ještě, že existují rekordéry s time shiftingem :).

bez nich by to nešlo, ale nemusely by tolik zasahovat do vysílání, především během pořadu

dlouhý, otravný... nesleduju je. většinou při nich přepnu na jiný kanál, kde začnu sledovat něco jiného

hrozná otrava

hrozný

Je jich až příliš, ale někdy se pauza hodí - třeba na doplnění tekutin :)

je jich moc

jsou moc dlohé, měly by být kratší

jsou otravné

jsou otravné, ale na druhou stranu si při nich stihnu dojít na wc a tak podobně

Jsou stupidní

Když jsou věcné,tak jsem pro ně.

lépe by nám bylo bez nich, zbytečně zdržují vysílací časy

měli by je zrušit, jen otravují život!! Jsem zásadně proti reklamám.

moc dlouhé a zbytečně skášou do děje filmu, což mě odpuzuje od sledování TV to si ten film někdy raději půjčím v půjčovně

mohlo by jich být méně

nebaví mě

Něco na prvoz televize vydělat musí.

Nedá se na to koukat.

nedá se nic dělat

nejspíš nutné zlo, v porovnání s USA jsme na tom ještě v pohodě

někdy je jí moc, někdy zase málo

někdy se hodí a někdy ne

někdy to obtěžuje, někdy je to užitečné

nektere sou dost stupidni, odrazi to intelektualni vysi naroda:( nelibi se mi reklamy pro deti, dost brutalne jim se jim to snazi vymyt mozek, male deti jeste nejsou schopne odfiltrovat ocividnou masaz (at uz hracky,jidlo ci piti) a nasledne to pak po rodicich tvrde vyzaduji a pusobi to jen problemy, nehlede na to ze se jedna obvykle o nezdrave veci..

nemám je rád, protože ovlivňujou můj mozek aniž bych si to sám uvědomoval .Už jenom tahle skutečnost je podle mě přinejmenším neetická

nemám je ráda, jsou dlouhé, často se opakují a jsou škaredé nebo až odporné

Nemám je ráda, jsou neoriginální, nerealistický, nelze jim věřit (účinek i že by se to mohlo stát), kazí to prožitek z filmu.

Nemusely by být tak dlouhé.

neřeším to na televizi stravím max 2 hodiny týdně!!!

nesleduju je

nesnáším je

nesnáším je

Nevadí mi

nevadí mi

Nevadí mi když nejsou během filmu, serialu apd. už jich je totiz moc

nevadí mi, ale mohli by být kratši

nevadí mi, ale někdy je jich moc..

nevadí mi,ale někdy jich zbytečně moc

Nevadi mi.

Nevadí mi. Stejně se jich nemůžeme zbavit. Já na televizi koukám jednou do týdne, takže mi reklamy nezevšední, ale taky nikterak neovlivňují.

nevím

nezbytná součást

nuda

Nuda.

nutne pro fiskalni stranku televizni stanice, ale pro divaka otravne

Nutné zlo

nutne zlo :-)

Nutné zlo.

nutné zlo. finanční podpora vysílání

nutné, nudné

otravné

otravné

otravuje

Pokud je jich hodně, že to zabere tak 5-10 minut času, tak je to hoooodně otravné :). To mi vadí, ale pokud jsou reklamy tak 2-4 minuty, tak to přežiju :-).

pokud jsou nápadité a často se obměňují, ráda se na ně dívám

pokud ty reklamy nejsou trapný, a netrvají 10 min, tak dobrý... ale během filmu by je nemuseli dávat...

pro mne nemají žádný význam-reklamou v TV se neřídím, tudíž mě jen "otravuje"

prostě reklama

příliš často

Samozřejmě chápu jejich velký finanční význam, koneckonců studuju marketing ;o), ale myslím, že přehnaně dlouhé a časté reklamy diváky odradí. mě osobně se stává, že během reklam přepnu a už se zapomenu na kanál vrátit. Pak mě akorát mrzí, že mi unikl kus filmu. Ale uznávám, že zisk biť z jedné reklamy je pro televizi důležitější, než podíl na sledovansti, protože ten reklamy až tolik neovlivní.

straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasny je to blbost

Tak chtelo by se rict, ze mi vadi. Ale je fakt, ze kdyz si chcu jit uvarit kafe, tak sem za tu reklamu rada - aspon nepropasnu film :-) Ale kdyz reklama zacne v tom nejnapinavejsim miste nebo je hodne casto, otravuje me to a zvazuju, jestli neni lepsi tv vypnout.

Televize je potřebuje, aby zaplatila vysílání. Vypínám zvuk a odcházím při nich od televize, takže mi nevadí. Někdy je vítám jako přestávku.

u soukromých TV považuji za nepříjemnou nutnost

Už jsem si zvykla...

vadí mi

vadí mi

Vadí mi dlouhé časy vysílání reklam. Podle mne stačí pouhých 5 minut mezi vysíláním.

Vadí mi reklamy během filmu. Navíc jsou reklamy příliš dlouhé.

Vadí, ale asi musí být.

VADIMI

většinou mi nevadí

z něčeho žít musí

záporný, ale musí to být

zbytečné

6. Jaký vliv má na Vás televize?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi nijak zavratny

Asi pozitivní - nové informace, atd.

asi velký

célkom v pohode

co já vím

dobrý

DOBRY

informační a zábavný, jinak asi žádný

Je tam vidět hodně špatného, což je sice dobré, aby lidi viděli, co se děje, ale nepůsobí ty špatné zprávy nebo pořady dobře na dost lidí ..

Je to odreagování a někdy dobrý zdroj informací

jen velmi malý

Kdyby nebyla, preziju to :-)

kladný

Kladný

Kladný.

malý

malý

Malý.

minimální

minimální, moc ji nesleduji

Minimální. Sleduji pouze sportovní přenosy.

Moc velký ne, spíš mě ovlivňuje internet

Můžu u ní relaxovat i učit se, jsem ráda, když mám puštěnou televizi, protože tam někdo mluví a to mě uklidňuje, až na reklamy teda....

Na televizi koukám minimálně, takže bych řekla, že žádný.

Nedokážu posoudit.

negativní, nic v ní není na co by se dalo dívat a většinu filmů si mohu půjčit nebo levně koupit,

negativní, většina zpráv má negativní charakter, je to ztráta času (vše se dá najít i na netu a zde existují objektivnější a důvěryhodnější informace než jak se prezentují v televizi - upraví se tak aby to bylo zajímavé, v TV se podle mě zprávy hodně přibarví nebo "nafouknou" tak aby to bylo pro lidi zajímavé, atd..... stal se z toho velkej business a jedna špatná nebo trošku jinak podaná informace může zmást spoustu lidí, což je hrozně nebezpečné)

neutrální

nevím

nijak důležitý

nijak moc velký vliv na mě nemá

no někdy se tam něco dozvím (zprávy), pomáhá mi se odreagovat, ale jinak spíš žrout času

No, občas se kouknu na nějaký film, ale skoro vůbec se na televizi jinak nedívám... takže vliv asi víceméně žádný...

normální

nové, zajímavé poznatky

Odpočinu si a něco nového se dozvím.

okrajovy, rad kouknu co noveho vymysleli v reklame, na pekny dokument nebo film ktery se hure shani pres peer to peer site nebo na nej nejsou titulky;) a obcas zpravy, ktere sou ale leckdy take dost stupidni (obzvlast zpravy na nove mne vylozene točí - navic uz kolikrat nevi coby a publikujou nekolik dni stare clanky na internetu a knim pusti nake ilustracni obrazky apod..nebo dokonce cerpaji z youtube! omg! - pokud sem doma sam tak zasadne CT1)

pobaví, ale myslím, že zbytečně lidem krade kus života a komunikaci s přáteli a rodinou!!!

podle mě žádný :D krom toho, že se někdy u nějakýho filmu rozbrečím nebo tak

Pokud nejde o důležité informace v podobě zpráv a dokumentů nebo relaxaci u pěkného filmu, tak žádný.

Pracuji doma, takže TV + rádio = zdroj informací.

relax, zábava, vzdělávání

špatný

špatný

Temer zadny. Jsem na materske a nemam cas sledovat TV.

těžko říct

to by měl posoudit někdo jiný, ne? :)

to nevím, na televizi se skoro nedívám

uspávací

velký

Vidím díky ní řadu filmů, které bych v kině asi neviděl.

Vliv snad žádný. Občas se potřebuju odreagovat.

vzdělávací

zadny

zalezi na tom, jake porady clovek sleduje. Dokumenty - vzdelavaji, serialy - nic moc neprinesou, brutalni filmy - spatne (zvlaste pro deti a mladez)

zdroj informací a inspirace, krácení volného času

Žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žadný

žádný

žádný

Žádný asi :D

žádný, jen zábava a zdroj informací

Žádný, páč na ní skoro nekoukám :)

žádný, pouze občas vyplňuje volný čas

žádný, tv nemám ani díkybohu nesleduji, na co taky když mám net

žádný?

Žádný.

žrout času

7. Kolik máte doma televizních přijímačů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13038,96 %38,96 %  
22532,47 %32,47 %  
3 a více2025,97 %25,97 %  
Žádný22,6 %2,6 %  

Graf

8. Dokážete si život představit bez televize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4051,95 %51,95 %  
ne2228,57 %28,57 %  
nevím1519,48 %19,48 %  

Graf

9. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 30 let6381,82 %81,82 %  
31 - 50 let1114,29 %14,29 %  
Do 15 let22,6 %2,6 %  
51 a více let11,3 %1,3 %  

Graf

10. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5571,43 %71,43 %  
Muž2228,57 %28,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik hodin denně strávíte u televize?

2. Jaký vysílací čas je pro Vás nejvhodnější?

3. Jaká je Vaše oblíbená televizní stanice?

4. Co v televizi nejvíce sledujete?

6. Jaký vliv má na Vás televize?

7. Kolik máte doma televizních přijímačů?

8. Dokážete si život představit bez televize?

9. Kolik je Vám let?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik hodin denně strávíte u televize?

2. Jaký vysílací čas je pro Vás nejvhodnější?

3. Jaká je Vaše oblíbená televizní stanice?

4. Co v televizi nejvíce sledujete?

6. Jaký vliv má na Vás televize?

7. Kolik máte doma televizních přijímačů?

8. Dokážete si život představit bez televize?

9. Kolik je Vám let?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Viktorová, V.Televize (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://televize.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.