Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > televízna a internetová reklama

televízna a internetová reklama

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Dudasová
Šetření:23. 02. 2012 - 01. 03. 2012
Počet respondentů:14
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.86
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý deň prajem, velmi pekne Vás prosím o dôveryhodné vyplnenie dotazníka, pomôže mi to pri vytváraní diplomovej práce. Ďakujem Vám za Vás čas!

Odpovědi respondentů

1. Uveďte prosim pohlavie, vek, vzdelanie a obor v ktorom pracujete. Ďakujem

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

M, 50, ÚSO, zam.

muž, 40, strojní, IT, pedagogické, učitel, správce IT

zena, 23, VS Bc., student

žena 27 VŠ soukromý sektor

žena, 20, dokončené - SOŠ s maturitou, nynější - VŠ, obor - Finance

žena, 22, gymnázium, student FF UK

žena, 22, střední s maturitou, student

žena, 22, VŠ - Podnikání a administrativa

žena, 24, student marketingu

žena, 27, VŠ, odbavení cestujících na letišti

žena, 38, VŠ, zdravotníctvo

žena, vysokoškolačka, zaměstnaná ve státní správě, momentálně na mateřské dovolené

2. Je pre Vás televízna reklama pútavá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím535,71 %35,71 %  
nesouhlasím535,71 %35,71 %  
spíše souhlasím214,29 %14,29 %  
souhlasím17,14 %7,14 %  
nevím17,14 %7,14 %  

Graf

3. Čím je pre Vás televízia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relaxom 964,29 %64,29 %  
zdrojom informácií321,43 %21,43 %  
neoddeliteľnou súčasťou 17,14 %7,14 %  
nutnosť17,14 %7,14 %  

Graf

4. Ako často Vás zaujme reklama na určitý produkt v televízii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skoro vôbec750 %50 %  
niekedy535,71 %35,71 %  
nikdy214,29 %14,29 %  

Graf

5. Ovplyvňuje reklama v televízii Váš nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy535,71 %35,71 %  
niekedy535,71 %35,71 %  
skoro vôbec428,57 %28,57 %  

Graf

6. Uveďte prosím aký typ reklamy Vás ovplyvnil k nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamný spot1392,86 %92,86 %  
product placement214,29 %14,29 %  
teleshopping17,14 %7,14 %  

Graf

7. Prepínate kanály počas reklamy, alebo odbiehate?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1178,57 %78,57 %  
spíše souhlasím214,29 %14,29 %  
spíše nesouhlasím17,14 %7,14 %  

Graf

8. Aký je podľa Vás trend výskytu reklamných prvkov v televízii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stúpajúci1178,57 %78,57 %  
stabilný 321,43 %21,43 %  

Graf

9. Ktorá z možností je podľa Vás aktuálnym trendom televíznej reklamy tj. vnímate ju viac ako v minulých rokoch?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkt umiestnený do deja (product placement)1071,43 %71,43 %  
sponzoring programu642,86 %42,86 %  
vstupovanie loga klienta na obrazovku321,43 %21,43 %  
spotová televízna reklama321,43 %21,43 %  
vstupovanie loga klienta na obrazovku214,29 %14,29 %  

Graf

10. V čom vidíte budúcnosť televíznej reklamy (trendy, možnosti vďaka technickému pokroku)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

doufám, že žádná budoucnost reklamy nebude

myslím si že v tom vstupování loga během pořadů či filmů a taky tan product placement

netuším

neviem

nevím

Nevím, o reklamě moc nepřemýšlím.

nové nápady na spoty

Prodejci si výc namastí kapsy díky vtíravé reklamně KLAMAJIÍCÍ zákazníka. kdy už lidé dostanou rozum a na reklamy přestanou reagovat...?

targeting

televizní reklama mě moc nezajímá, takže o její budoucnosti žádnou představu nemám

v ničem

Více zakomponovaná do jednotlivých pořadů, vtipná a doufejme i originální.

využití potencionálu 3D technologie

Že bude němá

11. Ak by ste mali porovnať televíznu a internetovú reklamu, čo do zaujímavosti, ktorá je pre Vás pútavejšou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetová, svojou interaktivitou 642,86 %42,86 %  
internetová, vzhľadom k času, ktorý na internete trávim535,71 %35,71 %  
internetová reklama je hudbou budúcnosti321,43 %21,43 %  
televízna, vzhľadom k času, ktorý sledovaním televízie trávim321,43 %21,43 %  
televízna, pôsobením na zmysly214,29 %14,29 %  
televízna, pôsobením na zmysly214,29 %14,29 %  

Graf

12. Koľko hodín denne sledujete televíziu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1642,86 %42,86 %  
3214,29 %14,29 %  
2214,29 %14,29 %  
6214,29 %14,29 %  
517,14 %7,14 %  
417,14 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.5
Minimum:1
Maximum:6
Variační rozpětí:5
Rozptyl:3
Směrodatná odchylka:1.73
Medián:2
Modus:1

Graf

13. Koľko hodín denne ste online?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6321,43 %21,43 %  
3321,43 %21,43 %  
10214,29 %14,29 %  
517,14 %7,14 %  
817,14 %7,14 %  
717,14 %7,14 %  
117,14 %7,14 %  
217,14 %7,14 %  
417,14 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.25
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.66
Směrodatná odchylka:2.38
Medián:5.5
Modus:6

Graf

14. Je pre Vás reklama na internete pútavá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím535,71 %35,71 %  
spíše nesouhlasím535,71 %35,71 %  
spíše souhlasím214,29 %14,29 %  
nevím214,29 %14,29 %  

Graf

15. Ako často Vás zaujme reklama na určitý produkt na internete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skoro vôbec750 %50 %  
nikdy428,57 %28,57 %  
niekedy321,43 %21,43 %  

Graf

16. Ovplyvňuje reklama na internete Vás nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy642,86 %42,86 %  
skoro vôbec535,71 %35,71 %  
niekedy321,43 %21,43 %  

Graf

17. Ako by ste charakterizovali Váš postoj k internetovej reklame?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obťažuje ma857,14 %57,14 %  
nevenujem jej pozornosť428,57 %28,57 %  
nevadí mi214,29 %14,29 %  

Graf

18. Aký je podľa Vás trend výskytu reklamných prvkov na internete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stúpajúci1285,71 %85,71 %  
stabilný214,29 %14,29 %  

Graf

19. Ktoré z možností sú pre Vás aktuálnym trendom internetovej reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyskakovacie formáty964,29 %64,29 %  
komerčné PR články964,29 %64,29 %  
bannery535,71 %35,71 %  
reklama na internete v mobiloch321,43 %21,43 %  
reklama v mobilných aplikáciách214,29 %14,29 %  

Graf

20. V čom vidíte budúcnosť internetovej reklamy (trendy, možnosti vďaka technickému pokroku)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bude sofistikovanější, více zaměřená na jednotlivé lidi a založená na informacích, které lze o nich získat.

internetová reklama mě moc nezajímá, takže o její budoucnosti žádnou představu nemám

netuším

neviem

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím.

opět targeting

Stejně jako u televize - prospívá pouze prodejci a ne normálním lidem !

v ničem

v reklamě na začátku každého videa na internetu a vyskakovací reklamy

Že zmizí

21. Ktoré médium je pre Vás dôležitejšie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1285,71 %85,71 %  
televízia 214,29 %14,29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dudasová, J.televízna a internetová reklama (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://televizna-a-internetova-rekl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.