Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Televizní reklama a její vliv na společnost
Televizní reklama a její vliv na společnost
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eduard Hubl |
---|---|
Šetření: | 05. 12. 2013 - 10. 12. 2013 |
Počet respondentů: | 253 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 16 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 71 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:35 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento anonymní dotazník slouží ke zjištění, zda má televizní reklama vliv na zákazníka a popř. do jaké míry.
Porovnávají se zde dvě reklamy na obdobný produkt na českém trhu a cílem je zjistit, která reklama je na základě položených otázek úspěšnější a také jaké další faktory ovlivňují zákazníka v koupi daných produktů.
Tento dotazník je určen pro jakékoli respondenty bez ohledu na věk, pohlaví, aj.
K vyplnění dotazníku nejprve shlédněte tyto reklamy:
Coca-Cola :
Kofola:
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 156 | 61,66 % | 61,66 % |
Muž | 97 | 38,34 % | 38,34 % |
2. Věk?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
17 | 36 | 14,23 % | 14,23 % |
18 | 36 | 14,23 % | 14,23 % |
16 | 30 | 11,86 % | 11,86 % |
19 | 27 | 10,67 % | 10,67 % |
15 | 17 | 6,72 % | 6,72 % |
20 | 13 | 5,14 % | 5,14 % |
22 | 11 | 4,35 % | 4,35 % |
21 | 8 | 3,16 % | 3,16 % |
25 | 7 | 2,77 % | 2,77 % |
24 | 7 | 2,77 % | 2,77 % |
ostatní odpovědi | 61 | 24,11 % | 24,11 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 20.76 |
Minimum: | 15 |
Maximum: | 44 |
Variační rozpětí: | 29 |
Rozptyl: | 36.82 |
Směrodatná odchylka: | 6.07 |
Medián: | 19 |
Modus: | 17 |
3. Bydliště podle počtu obyvatel:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 3000 | 87 | 34,39 % | 34,39 % |
nad 150 000 | 64 | 25,3 % | 25,3 % |
3 001-10 000 | 44 | 17,39 % | 17,39 % |
10 001-50 000 | 41 | 16,21 % | 16,21 % |
50 001-150 000 | 17 | 6,72 % | 6,72 % |
4. Nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Základní | 134 | 52,96 % | 52,96 % |
Středoškolské s maturitou | 65 | 25,69 % | 25,69 % |
Vysokoškolské-nižší (Bc.) | 24 | 9,49 % | 9,49 % |
Vysokoškolské-vyšší (Ing.,Mgr. a vyšší) | 23 | 9,09 % | 9,09 % |
Vyučen | 7 | 2,77 % | 2,77 % |
5. Stávající status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 193 | 76,28 % | 76,28 % |
Zaměstnaný | 50 | 19,76 % | 19,76 % |
Nezaměstnaný | 10 | 3,95 % | 3,95 % |
6. Hlavní oblast příjmu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kapesné od rodičů | 117 | 46,25 % | 46,25 % |
Brigáda | 53 | 20,95 % | 20,95 % |
Zaměstnání | 51 | 20,16 % | 20,16 % |
Nemám žádný příjem | 19 | 7,51 % | 7,51 % |
Kapesné i občasná brigáda | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Sport | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
co je ti po tom | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
invalidní důchod | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
OSVČ | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Pornografický průmysl | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Kapesné a příležitostné brigády | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Prodávám kočky a psy | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
práce | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
dávam | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
renta a výnos | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
rodicovska | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Materska | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
7. Zajímají Vás následující faktory při koupi výrobku?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
8. Ohodnoťte přiloženou reklamu Coca-Cola na stupnici od jedné do pěti (1 – nejlepší) podle následujících kategorií:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kreativita | 2.316 | 1.299 |
Vtipnost | 3.107 | 1.526 |
Zpracování | 2.134 | 1.12 |
Dojem | 2.364 | 1.488 |
9. Ohodnoťte přiloženou reklamu Kofola na stupnici od jedné do pěti (1 – nejlepší) podle následujících kategorií:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kreativita | 1.83 | 1.129 |
Vtipnost | 1.648 | 1.319 |
Zpracování | 2.008 | 1.099 |
Dojem | 1.858 | 1.332 |
10. Viděli jste tyto reklamy v televizi nebo jiném médiu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano - obě | 167 | 66,01 % | 66,01 % |
Ano - pouze Kofolu | 76 | 30,04 % | 30,04 % |
Ne | 7 | 2,77 % | 2,77 % |
Ano - pouze Coca-Colu | 3 | 1,19 % | 1,19 % |
11. V jaké médiu jste tyto reklamy viděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 160 | 63,24 % | 63,24 % |
Televize i internet | 78 | 30,83 % | 30,83 % |
Internet | 11 | 4,35 % | 4,35 % |
v žádném | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Robopornokino | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Neviděla. | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
rádio | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
měla jsem halušky | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
12. Zapsaly se vám tyto reklamy do vaší mysli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 154 | 60,87 % | 60,87 % |
Spíše ano | 69 | 27,27 % | 27,27 % |
Spíše ne | 19 | 7,51 % | 7,51 % |
Ne | 11 | 4,35 % | 4,35 % |
13. Koupili byste si Coca-Colu na základě shlédnuté reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 110 | 43,48 % | 43,48 % |
Spíše ne | 73 | 28,85 % | 28,85 % |
Spíše ano | 42 | 16,6 % | 16,6 % |
Ano | 28 | 11,07 % | 11,07 % |
14. Koupili byste si Kofolu na základě shlédnuté reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 89 | 35,18 % | 35,18 % |
Spíše ne | 67 | 26,48 % | 26,48 % |
Spíše ano | 50 | 19,76 % | 19,76 % |
Ano | 47 | 18,58 % | 18,58 % |
15. Znáte i jiné reklamy na Coca-Colu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 236 | 93,28 % | 93,28 % |
Ne | 17 | 6,72 % | 6,72 % |
16. Znáte i jiné reklamy na Kofolu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 207 | 81,82 % | 81,82 % |
Ne | 46 | 18,18 % | 18,18 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.