Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Televizní reklamy bank

Televizní reklamy bank

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Pochmanová
Šetření:30. 12. 2015 - 28. 01. 2016
Počet respondentů:240
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

 

Odpovědi respondentů

1. Sledujete reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 2, Občas.otázka č. 2, Ne.otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas.13656,67 %56,67 %  
Ano.7129,58 %29,58 %  
Ne.3313,75 %13,75 %  

Graf

2. Vybavíte si, na jako banku je reklama, ve které vystupuje bankéř, který zastává neetické zacházení s klienty a na druhé straně bankéř, které toto chování razantně odmítá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air Bank.17182,21 %71,25 %  
Fio banku.178,17 %7,08 %  
Nevím.167,69 %6,67 %  
air nebo fio10,48 %0,42 %  
Myslíte tu, která obsahuje vraždu?10,48 %0,42 %  
Českou spořitelnu.10,48 %0,42 %  
Komerční banku.10,48 %0,42 %  

Graf

3. I banku můžete mít rádi. Je sloganem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air bank.16378,74 %67,92 %  
Nevím.2713,04 %11,25 %  
Fio banky.125,8 %5 %  
Komerční banky.31,45 %1,25 %  
České spořitelny.20,97 %0,83 %  

Graf

4. Rodina Palečkových se objevuje v reklamě na?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Českou spořitelnu.11254,11 %46,67 %  
Nevím.6430,92 %26,67 %  
Komerční banku.178,21 %7,08 %  
Fio banku.115,31 %4,58 %  
Air bank.31,45 %1,25 %  

Graf

5. Přijďte se s námi poradit. Je sloganem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím.10852,17 %45 %  
Komerční banky.4722,71 %19,58 %  
České spořitelny.3516,91 %14,58 %  
Fio banky.104,83 %4,17 %  
Air bank.73,38 %2,92 %  

Graf

6. Vybavíte si nějakou televizní reklamu na banku, která Vás v poslední době zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.13866,67 %57,5 %  
air bank125,8 %5 %  
AirBank41,93 %1,67 %  
Fio41,93 %1,67 %  
fio banka 20,97 %0,83 %  
s hercem Kohákem20,97 %0,83 %  
Fio, Air bank10,48 %0,42 %  
banka v průběhu století10,48 %0,42 %  
skoro každá od Airbank10,48 %0,42 %  
Reklamy s kocourem GE money bank10,48 %0,42 %  
kocour z GE Money bank10,48 %0,42 %  
Na GE money bank10,48 %0,42 %  
kocour GE10,48 %0,42 %  
Kocour10,48 %0,42 %  
Kocour Ge money bank10,48 %0,42 %  
S hnusným zarostlým chlapem, Raiffeisen, fuj.10,48 %0,42 %  
Wells Fargo10,48 %0,42 %  
Taková ta s tím kocourem :-D10,48 %0,42 %  
air bank všechny10,48 %0,42 %  
Air Bank - bohyně Yindy10,48 %0,42 %  
Border kolie, ale čistě jen kvůli psovi, která banka či jaký produkt, to mě nezajímá, nenechám se manipulovat.10,48 %0,42 %  
Ceska sporitelna10,48 %0,42 %  
Equa Bank10,48 %0,42 %  
Air Bank má všechny skvělý :-)10,48 %0,42 %  
zuno10,48 %0,42 %  
Air Bank, Česká spořitelna10,48 %0,42 %  
GE Money Bank10,48 %0,42 %  
ta s mopsem10,48 %0,42 %  
Zuno Banka10,48 %0,42 %  
ta jak tam nějakej chlap drží toho velkýho pudla :-D10,48 %0,42 %  
na Fio10,48 %0,42 %  
GE kočka10,48 %0,42 %  
ČS s reklamou na vývoj jejich pobočky v letech.10,48 %0,42 %  
zuno, řekněte to na rovinu10,48 %0,42 %  
na půjčku v zastoupení zlé kočky10,48 %0,42 %  
HE money bank10,48 %0,42 %  
mBank - mladá slečna, která se v bance cítí jako malé dítě10,48 %0,42 %  
Fio banka s Koháhem10,48 %0,42 %  
CSOB (Kdo by ted myslel na banku?)10,48 %0,42 %  
Ge money bank - s chlupatým kocourem10,48 %0,42 %  
S kozou 10,48 %0,42 %  
Na KB s Arabským šejkem a dcerami10,48 %0,42 %  
GE-všechny s kocourem10,48 %0,42 %  
Fio - na stavbě, nebo v lázních10,48 %0,42 %  
GE- kocour10,48 %0,42 %  
Kocour kouká na kapra Ge money10,48 %0,42 %  
česká spořitelna s kočkou půjčkou10,48 %0,42 %  
https://www.youtube.com/results?search_query=air+bank10,48 %0,42 %  
Air Bank s kobrou10,48 %0,42 %  
Air Bank a nové reklamy na Fio Banku s J. Kohákem10,48 %0,42 %  
air bank - jakákoli10,48 %0,42 %  

Graf

7. Věříte sdělením bank v televizních reklamách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, snaží se pouze získat klienty.14369,08 %59,58 %  
Nevím.4119,81 %17,08 %  
Ano.2311,11 %9,58 %  

Graf

8. Rozhodli jste se někdy na základě televizní reklamy změnit banku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.17885,99 %74,17 %  
Ano.2914,01 %12,08 %  

Graf

9. Všimli jste si reklamy na banku na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.16267,5 %67,5 %  
Ne.7832,5 %32,5 %  

Graf

10. Kde jinde jste všimli reklamy na banku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na billboardu.13155,04 %54,58 %  
V tisku.12251,26 %50,83 %  
V rádiu.5121,43 %21,25 %  
Nikde83,36 %3,33 %  
TV62,52 %2,5 %  
na internetu20,84 %0,83 %  
metro20,84 %0,83 %  
pouze v televizi10,42 %0,42 %  
V tv10,42 %0,42 %  
v televizi10,42 %0,42 %  
výkladní skříň bankovní pobočky 10,42 %0,42 %  
nikde jinde10,42 %0,42 %  
Internet, letmo v TV10,42 %0,42 %  
nevim - nikde10,42 %0,42 %  
asi jen na internetu10,42 %0,42 %  
Nevím, hloupé reklamy zásadně neregistruji, jde jim jen o VLASTNÍ PROSPĚCH.10,42 %0,42 %  
v MHD10,42 %0,42 %  
nevím10,42 %0,42 %  
nezájem10,42 %0,42 %  
polep vagonu metra10,42 %0,42 %  
nevšimla jsem si10,42 %0,42 %  
internet10,42 %0,42 %  
asi jen v TV10,42 %0,42 %  

Graf

11. Pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena.15464,17 %64,17 %  
Muž.8635,83 %35,83 %  

Graf

12. Věk.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-26 let.11146,25 %46,25 %  
27-50 let.7631,67 %31,67 %  
0-18 let.2711,25 %11,25 %  
nad 50 let.2610,83 %10,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Přijďte se s námi poradit. Je sloganem?

  • odpověď Nevím.:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím. na otázku 2. Vybavíte si, na jako banku je reklama, ve které vystupuje bankéř, který zastává neetické zacházení s klienty a na druhé straně bankéř, které toto chování razantně odmítá?

6. Vybavíte si nějakou televizní reklamu na banku, která Vás v poslední době zaujala?

  • odpověď Ne.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fio banku. na otázku 2. Vybavíte si, na jako banku je reklama, ve které vystupuje bankéř, který zastává neetické zacházení s klienty a na druhé straně bankéř, které toto chování razantně odmítá?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komerční banku. na otázku 4. Rodina Palečkových se objevuje v reklamě na?

7. Věříte sdělením bank v televizních reklamách?

  • odpověď Ne, snaží se pouze získat klienty.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím. na otázku 2. Vybavíte si, na jako banku je reklama, ve které vystupuje bankéř, který zastává neetické zacházení s klienty a na druhé straně bankéř, které toto chování razantně odmítá?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fio banku. na otázku 4. Rodina Palečkových se objevuje v reklamě na?

11. Pohlaví.

  • odpověď Žena.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fio banky. na otázku 5. Přijďte se s námi poradit. Je sloganem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete reklamy v televizi?

2. Vybavíte si, na jako banku je reklama, ve které vystupuje bankéř, který zastává neetické zacházení s klienty a na druhé straně bankéř, které toto chování razantně odmítá?

3. I banku můžete mít rádi. Je sloganem?

4. Rodina Palečkových se objevuje v reklamě na?

5. Přijďte se s námi poradit. Je sloganem?

6. Vybavíte si nějakou televizní reklamu na banku, která Vás v poslední době zaujala?

7. Věříte sdělením bank v televizních reklamách?

8. Rozhodli jste se někdy na základě televizní reklamy změnit banku?

9. Všimli jste si reklamy na banku na internetu?

10. Kde jinde jste všimli reklamy na banku?

11. Pohlaví.

12. Věk.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete reklamy v televizi?

2. Vybavíte si, na jako banku je reklama, ve které vystupuje bankéř, který zastává neetické zacházení s klienty a na druhé straně bankéř, které toto chování razantně odmítá?

3. I banku můžete mít rádi. Je sloganem?

4. Rodina Palečkových se objevuje v reklamě na?

5. Přijďte se s námi poradit. Je sloganem?

6. Vybavíte si nějakou televizní reklamu na banku, která Vás v poslední době zaujala?

7. Věříte sdělením bank v televizních reklamách?

8. Rozhodli jste se někdy na základě televizní reklamy změnit banku?

9. Všimli jste si reklamy na banku na internetu?

10. Kde jinde jste všimli reklamy na banku?

11. Pohlaví.

12. Věk.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pochmanová, K.Televizní reklamy bank (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://televizni-reklamy-bank.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.