Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu - Televizory

Průzkum trhu - Televizory

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Hamala
Šetření:20. 04. 2008 - 27. 04. 2008
Počet respondentů:224
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.14
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj všichni!

Moc vás prosím o spolupráci při psaní mé práce na téma "Průzkum trhu - Televizory".
Cílem mé práce je:
získat data na ročníkovou práci

Předem všem děkuji za spolupráci, výsledky průzkumu naleznete na této stránce po skončení šetření.

Jakub Hamala

Odpovědi respondentů

1. Je ve Vaší domácnosti alespoň jeden funkční televizor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, používám ho.otázka č. 2, Ano, ale nepoužívám ho.otázka č. 2, Ne, ale plánuji koupi nového.otázka č. 2, Ne, a nový kupovat nebudem. → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, používám ho.19787,95 %87,95 %  
Ano, ale nepoužívám ho.208,93 %8,93 %  
Ne, a nový kupovat nebudem.62,68 %2,68 %  
Ne, ale plánuji koupi nového.10,45 %0,45 %  

Graf

2. Jaký je výrobce Vašeho stávajícího televizoru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Sonyotázka č. 3, Philipsotázka č. 3, Samsungotázka č. 3, LGotázka č. 3, Grundigotázka č. 3, Toshibaotázka č. 3, Panasonicotázka č. 3, JVCotázka č. 3, Jiná značkaotázka č. 3, Nevlastním televizorotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiná značka5726,27 %25,45 %  
Panasonic3917,97 %17,41 %  
Sony3415,67 %15,18 %  
Philips2913,36 %12,95 %  
Samsung2712,44 %12,05 %  
LG115,07 %4,91 %  
Nevlastním televizor62,76 %2,68 %  
Toshiba52,3 %2,23 %  
Grundig52,3 %2,23 %  
JVC41,84 %1,79 %  

Graf

3. Jste připraveni na digitální vysílání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 5, Ne, ani to nemám v plánu.otázka č. 5, Ne, ale do budoucna budu hledat nějaké řešení,otázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.11755,45 %52,23 %  
Ne, ale do budoucna budu hledat nějaké řešení,6631,28 %29,46 %  
Ne, ani to nemám v plánu.2813,27 %12,5 %  

Graf

4. Jakým způsobem přejdete na digitální vysílání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Koupím set-top box.otázka č. 5, Koupím nový televizor se zabudovaným tunerem.otázka č. 5, Pořídím pouze digitalní tuner k PC.otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupím set-top box.4669,7 %20,54 %  
Koupím nový televizor se zabudovaným tunerem.1319,7 %5,8 %  
Pořídím pouze digitalní tuner k PC.710,61 %3,13 %  

Graf

5. Jakou částku byste byli ochotni maximálně investovat do nové ho televizoru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0 - 5000 Kčotázka č. 6, 5001 - 10 000 Kčotázka č. 6, 10 001 - 15 000 Kčotázka č. 6, 15 001 - 20 000 Kčotázka č. 6, více než 20 000 Kčotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001 - 10 000 Kč7333,64 %32,59 %  
více než 20 000 Kč3917,97 %17,41 %  
10 001 - 15 000 Kč3717,05 %16,52 %  
0 - 5000 Kč3516,13 %15,63 %  
15 001 - 20 000 Kč3315,21 %14,73 %  

Graf

6. Při výběru televizoru nejvíce zvážím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Cenu → konec dotazníku, Značku výrobce → konec dotazníku, Kvalitu → konec dotazníku, Zkušenosti s daným výrobcem → konec dotazníku, Zkušenosti s prodejcem → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitu14466,36 %64,29 %  
Cenu3214,75 %14,29 %  
Zkušenosti s daným výrobcem2411,06 %10,71 %  
Značku výrobce156,91 %6,7 %  
Zkušenosti s prodejcem20,92 %0,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jste připraveni na digitální vysílání?

  • odpověď Ne, ale do budoucna budu hledat nějaké řešení,:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupím nový televizor se zabudovaným tunerem. na otázku 4. Jakým způsobem přejdete na digitální vysílání?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupím set-top box. na otázku 4. Jakým způsobem přejdete na digitální vysílání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je ve Vaší domácnosti alespoň jeden funkční televizor?

2. Jaký je výrobce Vašeho stávajícího televizoru?

3. Jste připraveni na digitální vysílání?

4. Jakým způsobem přejdete na digitální vysílání?

5. Jakou částku byste byli ochotni maximálně investovat do nové ho televizoru?

6. Při výběru televizoru nejvíce zvážím:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je ve Vaší domácnosti alespoň jeden funkční televizor?

2. Jaký je výrobce Vašeho stávajícího televizoru?

3. Jste připraveni na digitální vysílání?

4. Jakým způsobem přejdete na digitální vysílání?

5. Jakou částku byste byli ochotni maximálně investovat do nové ho televizoru?

6. Při výběru televizoru nejvíce zvážím:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (91,2 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hamala, J.Průzkum trhu - Televizory (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://televizory.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.