Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Tělová kosmetika pro ženy nad 18 - jen pro ženy 18+!

Tělová kosmetika pro ženy nad 18 - jen pro ženy 18+!

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Slavíková
Šetření:05. 04. 2011 - 05. 04. 2011
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.84
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník potřebuji k marketingovému projektu do školy. Moc mi jeho vyplněním pomůžete a zabere to jen chvilku.

Odpovědi respondentů

1. Které z těchto značek tělové kosmetiky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nivea51100 %100 %  
Dove51100 %100 %  
Dermacol4996,08 %96,08 %  
Garnier4996,08 %96,08 %  
Johnson´s baby4690,2 %90,2 %  
L’Oréal Paris4690,2 %90,2 %  

Graf

2. Které z těchto značek tělové kosmetiky používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nivea4384,31 %84,31 %  
Garnier3364,71 %64,71 %  
Dove3058,82 %58,82 %  
Dermacol1733,33 %33,33 %  
Johnson´s baby1427,45 %27,45 %  
L’Oréal Paris1427,45 %27,45 %  

Graf

3. Jaké jiné značky tělové kosmetiky znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

astrid, AB

avené, vichy, yves rocher

Avon

avon

Avon, Mary Kay

Balea

balea

Balea, Alverde

Garnier

Indulona, D´oliva, Avon

Kosmetika z Avonu

Mádara, Lavera, Logona, Yves Rocher, Saloos, Lush

Mary Kay

Oriflame, Avon, Maxmara, Palmolive

Oriflime, Avon, Bettina Barty

Palmolive, Avon, Oriflame, Fa, Adidas

Palmolive, Oriflame, Avon

Produkty značkových firem - Dior, Chanel atd.

Vichy, Bioderma, Neutrogena

Yves Rocher Lilian vichy bioderma avene Laroche Posay

žádné

4. Jaké jiné značky používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Adidas

astrid, AB

Avon

avon

Avon, Mary Kay

Balea

Bettyna Barty, Oriflime

Dior, Chanel, Chloe, JLo

Garnier

Indulona, D´oliva, Avon

Kosmetiku z Avonu

Mary Kay

Oriflame

Palmolive, Avon

Většinou Dove a Oriflame a Avon.

vichy

Vichy, Bioderma, Neutrogena

viz výše, eucerin

Výše zmíněné nepoužívám kvůli nebezpečným silikonům, které obsahují. Používám přírodní kosmetiku, někdy Saloos, více teď především značku Mádara. V otázce 9 a 10 chybí možnost "internet", kterou hodně žen využívá

Yves Rocher

Yves Rocher

žádné

5. Co je pro Vás důležité při výběru tělové kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita kosmetiky (vhodná i pro citlivou pleť4894,12 %94,12 %  
cena3160,78 %60,78 %  
reference od kamarádky1937,25 %37,25 %  
ekologie (biokosmetika, recyklovatelné obaly)59,8 %9,8 %  
dobrá reklama47,84 %7,84 %  
příjemný vyškolený prodavač, který mi poradí47,84 %7,84 %  
lákavý obal23,92 %3,92 %  

Graf

6. Vyzkoušela byste tělovou kosmetiku Johnson´s baby, která je známá spíše jako dětská kosmetika a co by Vás případně přimělo ke koupi této kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vyzkoušela. Mám citlivou pleť a toto je vhodná kosmetika2141,18 %41,18 %  
Ne, nevyzkoušela. Je to dětská kosmetika.1019,61 %19,61 %  
Ano, vyzkoušela. Reklamní kampaň vysvětlující výhody použití kosmetiky u dospělé pokožky.917,65 %17,65 %  
Ano, vyzkoušela. Používám ji pro svoje miminko a jsem s ní spokojená.611,76 %11,76 %  
Ano, vyzkoušela. Nová produktová řada pro dospělé59,8 %9,8 %  

Graf

7. Které produkty Johnson´s baby byste nejraději vyzkoušela?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tělová mléka3568,63 %68,63 %  
oleje2345,1 %45,1 %  
krémy1835,29 %35,29 %  
šampony1733,33 %33,33 %  
koupele1427,45 %27,45 %  
mýdla1223,53 %23,53 %  
pudry23,92 %3,92 %  

Graf

8. Na co by měla být kosmetika Johnson´s baby pro ženy především určená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
problémy citlivé pokožky (ekzémy, napětí, šupinky, červenání…)3058,82 %58,82 %  
problémy suché pokožky1019,61 %19,61 %  
zpevňující a omlazující kosmetika713,73 %13,73 %  
problémy mastné pokožky (omezení produkce mazu na těle, maštění vlasů)47,84 %7,84 %  

Graf

9. Kde nejčastěji nakupujete tělovou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v drogerii4078,43 %78,43 %  
v lékárně611,76 %11,76 %  
v supermarketu47,84 %7,84 %  
v parfumerii11,96 %1,96 %  

Graf

10. V jakém oddělení drogerie hledáte Vaši tělovou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jdu rovnou do oddělení tělové kosmetiky pro dospělé.3466,67 %66,67 %  
Podívám se i do jiných oddělení, např. do oddělení dětské kosmetiky.1733,33 %33,33 %  

Graf

11. Kolik průměrně utratíte za jeden produkt tělové kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 - 200 Kč2447,06 %47,06 %  
50 - 100 Kč1631,37 %31,37 %  
nad 200 Kč1019,61 %19,61 %  
do 50 Kč11,96 %1,96 %  

Graf

12. Jaký typ reklamy má největší vliv na Vaše rozhodnutí při koupi kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
časopisy (včetně recenzí redakce)2752,94 %52,94 %  
TV1631,37 %31,37 %  
internet (reklamy na serverech o kráse, zdraví, péči o dítě; vyhledávání dle klíčových slov)815,69 %15,69 %  

Graf

13. Uvítala byste vzorky kosmetiky Johnson´s baby v časopisech? A v případě spokojenosti, ovlivnilo by to Vaše rozhodnutí o koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, uvítala. Moje rozhodnutí to ovlivní3466,67 %66,67 %  
Ano, uvítala. Ale moje rozhodnutíto neovlivní.1325,49 %25,49 %  
Ne, neuvítala.47,84 %7,84 %  

Graf

14. V případě používání kosmetiky Johnsons´s baby, preferovala byste spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
používání specializované řady pro dospělé ženy (dětská kosmetika není pro dospělé)2752,94 %52,94 %  
používání shodných produktů pro mě i pro miminko (výhoda, že mi stačí pouze jeden produkt pro oba)2447,06 %47,06 %  

Graf

15. Nakupovala byste na českém e-shopu značky Johnson´s baby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, raději jdu do kamenného obchodu a na produkt se podívám.3466,67 %66,67 %  
Ano, je to pohodlnější.1733,33 %33,33 %  

Graf

16. Uvítala byste klubovou kartu s výhody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3670,59 %70,59 %  
ne1529,41 %29,41 %  

Graf

17. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 252956,86 %56,86 %  
26 - 351427,45 %27,45 %  
36 - 45611,76 %11,76 %  
46 - 5523,92 %3,92 %  

Graf

18. V jak velkém městě žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě do 50 000 obyvatel1835,29 %35,29 %  
ve městě nad 250 000 obyvatel1529,41 %29,41 %  
na vesnici1223,53 %23,53 %  
ve městě do 250 000 obyvatel611,76 %11,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které z těchto značek tělové kosmetiky znáte?

2. Které z těchto značek tělové kosmetiky používáte?

5. Co je pro Vás důležité při výběru tělové kosmetiky?

6. Vyzkoušela byste tělovou kosmetiku Johnson´s baby, která je známá spíše jako dětská kosmetika a co by Vás případně přimělo ke koupi této kosmetiky?

7. Které produkty Johnson´s baby byste nejraději vyzkoušela?

8. Na co by měla být kosmetika Johnson´s baby pro ženy především určená?

9. Kde nejčastěji nakupujete tělovou kosmetiku?

10. V jakém oddělení drogerie hledáte Vaši tělovou kosmetiku?

11. Kolik průměrně utratíte za jeden produkt tělové kosmetiky?

12. Jaký typ reklamy má největší vliv na Vaše rozhodnutí při koupi kosmetiky?

13. Uvítala byste vzorky kosmetiky Johnson´s baby v časopisech? A v případě spokojenosti, ovlivnilo by to Vaše rozhodnutí o koupi?

14. V případě používání kosmetiky Johnsons´s baby, preferovala byste spíše:

15. Nakupovala byste na českém e-shopu značky Johnson´s baby?

16. Uvítala byste klubovou kartu s výhody?

17. Kolik je Vám let?

18. V jak velkém městě žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které z těchto značek tělové kosmetiky znáte?

2. Které z těchto značek tělové kosmetiky používáte?

5. Co je pro Vás důležité při výběru tělové kosmetiky?

6. Vyzkoušela byste tělovou kosmetiku Johnson´s baby, která je známá spíše jako dětská kosmetika a co by Vás případně přimělo ke koupi této kosmetiky?

7. Které produkty Johnson´s baby byste nejraději vyzkoušela?

8. Na co by měla být kosmetika Johnson´s baby pro ženy především určená?

9. Kde nejčastěji nakupujete tělovou kosmetiku?

10. V jakém oddělení drogerie hledáte Vaši tělovou kosmetiku?

11. Kolik průměrně utratíte za jeden produkt tělové kosmetiky?

12. Jaký typ reklamy má největší vliv na Vaše rozhodnutí při koupi kosmetiky?

13. Uvítala byste vzorky kosmetiky Johnson´s baby v časopisech? A v případě spokojenosti, ovlivnilo by to Vaše rozhodnutí o koupi?

14. V případě používání kosmetiky Johnsons´s baby, preferovala byste spíše:

15. Nakupovala byste na českém e-shopu značky Johnson´s baby?

16. Uvítala byste klubovou kartu s výhody?

17. Kolik je Vám let?

18. V jak velkém městě žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Slavíková, P.Tělová kosmetika pro ženy nad 18 - jen pro ženy 18+! (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://telova-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.