Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Temple store

Temple store

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Divoká
Šetření:27. 02. 2012 - 25. 03. 2012
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:26,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

prosím Vás o vyplnění dotazníku, ve kterém se zkoumá kvalita služeb a produktů společnosti Temple store. Dotazník nezabere více jak 5 minut Vašeho času. Informace, které s Vaší pomocí získám, budou použity pouze pro účely bakalářské práce, kterou zpracovávám na téma Analýza marketongového mixu daného podniku na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Pomocí získaných informací se společnost může zaměřit na nedostatky - rozšíření či zkvalitnění služeb a produktů

 

Děkuji za Váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Jak jste se dozvěděl (a) o prodejnách Temple store (možno zaškrtnout více odpovědí)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
díky umístění prodejny v centru města4462,86 %62,86 %  
doporučením od známých3347,14 %47,14 %  
z internetu 2130 %30 %  
účastnil (a) jsem se závodů nebo jiných akcí pořádaných obchody Temple (Temple hudební klání, Koupák Fest, Temple store BMX Event, Temple store christmas party, …)1014,29 %14,29 %  
z katalogu společnosti68,57 %8,57 %  
z radiové reklamy 34,29 %4,29 %  
znám obchod od otevření - byl jeden z mála skateshopu v čb11,43 %1,43 %  
Neznám11,43 %1,43 %  
z reklamy na billboardech11,43 %1,43 %  

Graf

2. Jaký produkt nejčastěji nakupujete (možno zaškrtnout více odpovědí)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tričo4868,57 %68,57 %  
boty2941,43 %41,43 %  
mikina2840 %40 %  
kalhoty1825,71 %25,71 %  
doplňky1825,71 %25,71 %  
snowboard + příslušenství912,86 %12,86 %  
spodní prádlo45,71 %5,71 %  
skateboard + příslušenství34,29 %4,29 %  
in-line + příslušenství22,86 %2,86 %  
kolo + příslušenství11,43 %1,43 %  
bunda11,43 %1,43 %  
Nekupuji zde.11,43 %1,43 %  
bundu11,43 %1,43 %  
batohy11,43 %1,43 %  

Graf

3. Jak často, při Vaší návštěvě na prodejnách Temple store, seženete Vámi požadovaný produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
často4868,57 %68,57 %  
pokaždé1217,14 %17,14 %  
téměř nikdy912,86 %12,86 %  
nikdy11,43 %1,43 %  

Graf

4. Vlastníte zákaznickou klubovou kartu Temple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4564,29 %64,29 %  
ano2535,71 %35,71 %  

Graf

5. Zdá se Vám dostačující poměr 1 bod = 10 utracených korun?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2288 %31,43 %  
ne312 %4,29 %  

Graf

6. Jaký poměr by se Vám zdál ideální?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 bodů- 10korun133,33 %1,43 %  
1bod=1Kč133,33 %1,43 %  
1:5133,33 %1,43 %  

Graf

7. Jste spokojen (a) s nabídkou dárků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1976 %27,14 %  
ne624 %8,57 %  

Graf

Vyjádřete v %: 100% - maximálně spokojen (a), 0% - velmi nespokojen (a)

8. Jak jste spokojen (a) s obsluhou na prodejnách Temple store?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001521,43 %21,43 %  
801521,43 %21,43 %  
90710 %10 %  
8568,57 %8,57 %  
5068,57 %8,57 %  
9934,29 %4,29 %  
7534,29 %4,29 %  
9522,86 %2,86 %  
6022,86 %2,86 %  
511,43 %1,43 %  
ostatní odpovědi 40
10
70
0
25
72
88
2
78
98
1014,29 %14,29 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:80.52
Minimum:10
Maximum:100
Variační rozpětí:90
Rozptyl:373.36
Směrodatná odchylka:19.32
Medián:82.5
Modus:100

Graf

Vyjádřete v %: 100% - maximálně spokojen (a), 0% - velmi nespokojen (a)

9. Jak hodnotíte odborné znalosti prodavačů Temple store?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001622,86 %22,86 %  
801420 %20 %  
70912,86 %12,86 %  
9068,57 %8,57 %  
9545,71 %5,71 %  
9934,29 %4,29 %  
5034,29 %4,29 %  
7534,29 %4,29 %  
6534,29 %4,29 %  
8522,86 %2,86 %  
ostatní odpovědi 5
30
7
0
45
3
60
710 %10 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:80.45
Minimum:7
Maximum:100
Variační rozpětí:93
Rozptyl:343.24
Směrodatná odchylka:18.53
Medián:80
Modus:100

Graf

10. Při opakované návštěvě našich provozoven, zjistil jste u prodavačů rozdílnou úroveň jejich přístupu a znalostí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drobné rozdíly znalostí a kvality přístupu (dobrá úroveň)4057,14 %57,14 %  
znalosti a přístup prodavačů je na stejné úrovni (vysoká úroveň)1825,71 %25,71 %  
znatelné rozdíly mezi vystupováním a znalostmi prodavačů (akceptovatelné)1217,14 %17,14 %  
velké rozdíly znalostí a přístupu jednotlivých prodavačů (neakceptovatelné)22,86 %2,86 %  

Graf

11. Máte svůj oblíbený obchod, který preferujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4158,57 %58,57 %  
ne2941,43 %41,43 %  

Graf

12. Jaký produkt či službu v prodejnách Temple store postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

?

"Slušné" chování, zaměstnanci by měli zákazníkům vykat.

bufet

černé botasky

dámské spodní prádlo,

hodinky značky Roxy

Jsem spokojen

jsem spokojena

Longboardy

lyže

momentálně nemám žádný nápad

naprostá spokojenost

Nenakupuji zde

nenapadá mě nic

Nepostrádám

nepostrádám nic

Nepostrádám nic

nepostrádám žádnou

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

nic nepostrádám, jsem spokojená

o tom jsem nepřemýšlela

peněženky

plavky

pro co jdu to maj nic nepostrádám

Produkt žádný, ale vadí mi tykání.

šátek

Uvítala bych více slev =o) či nižší ceny, jistě by se nakupovalo více =o)

více druhů (značek) zboží

více znáček k prodeji

Vse v poradku

Výběr bot

vykání

zadnou

zatím žádný

žádné

žádnou

žádnou

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

Žádný

žádný

žádný

žádný...

13. Pokud jste v minulosti volil (a) nákup u konkurence, z jakého důvodu jste tak učinil (a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
širší sortiment značek2231,43 %31,43 %  
větší výběr z produktů1825,71 %25,71 %  
lepší přístup zaměstnanců57,14 %7,14 %  
nižší cena45,71 %5,71 %  
výhodnější věrnostní program34,29 %4,29 %  
cena34,29 %4,29 %  
lepší cena22,86 %2,86 %  
levnější zboží22,86 %2,86 %  
kvalitnější poskytovaní služeb22,86 %2,86 %  
lepší ceny11,43 %1,43 %  
Nevolil11,43 %1,43 %  
důvod: nižší cena11,43 %1,43 %  
levnější cena11,43 %1,43 %  
ze zvyku11,43 %1,43 %  
U Temple nenakupuji11,43 %1,43 %  
širší sortiment značek a ceny11,43 %1,43 %  
záleží, kde mají konkrétním produktu11,43 %1,43 %  
kuli gripu na skate chodím pro grip a nekdy skate jinam , jessup je na hovno11,43 %1,43 %  

Graf

10 - nejvíce důležité, 1 - nejméně důležité. Čísla se nesmí opakovat!!!

14. Co je pro Vás důležité při výběru obchodu, kde budete nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
nejnižší cena5.5149.021
příjemná obsluha5.5715.159
profesionální znalosti obsluhy prodávaného zboží5.0574.882
dostatečný výběr zboží a značek5.2866.376
tradice prodejny a její dobré jméno4.8294.656
design obchodu4.2146.397
zákaznický servis a zákaznické karty (popřípadě další členské výhody)4.5146.736
dostupnost obchodu z místa bydliště a možnost parkování4.8576.894
spokojenost s předchozími nákupy5.1578.275

Graf

1 - naprosto vyhovuje, 2 - spíše vyhovuje, 3 – nemohu posoudit, 4 – spíše nevyhovuje, 5 – naprosto nevyhovuje

15. Srovnání Temple store s konkurencí?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita produktu2.31.239
cena2.9431.082
komunikace a ochota zaměstnaců2.2291.291

Graf

16. Doporučili byste společnost dalším zákazníkům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6592,86 %92,86 %  
ne57,14 %7,14 %  

Graf

17. Využili byste nákup přes internet, kdyby bylo poštovné zdarma?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6390 %90 %  
ne710 %10 %  

Graf

18. Kde raději nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod4970 %70 %  
internet2130 %30 %  

Graf

19. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5477,14 %77,14 %  
muž1622,86 %22,86 %  

Graf

20. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let5274,29 %74,29 %  
do 20 let912,86 %12,86 %  
26 - 30 let45,71 %5,71 %  
31 - 40 let34,29 %4,29 %  
41 - 50 let22,86 %2,86 %  

Graf

21. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihočeský6187,14 %87,14 %  
Plzeňský45,71 %5,71 %  
Vysočina22,86 %2,86 %  
Praha11,43 %1,43 %  
Ústecký11,43 %1,43 %  
Jihomoravský11,43 %1,43 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Vlastníte zákaznickou klubovou kartu Temple?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Zdá se Vám dostačující poměr 1 bod = 10 utracených korun?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Jste spokojen (a) s nabídkou dárků?

11. Máte svůj oblíbený obchod, který preferujete?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný výběr zboží a značek=6 na otázku 14. Co je pro Vás důležité při výběru obchodu, kde budete nakupovat?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak jste se dozvěděl (a) o prodejnách Temple store (možno zaškrtnout více odpovědí)?

2. Jaký produkt nejčastěji nakupujete (možno zaškrtnout více odpovědí)?

3. Jak často, při Vaší návštěvě na prodejnách Temple store, seženete Vámi požadovaný produkt?

4. Vlastníte zákaznickou klubovou kartu Temple?

5. Zdá se Vám dostačující poměr 1 bod = 10 utracených korun?

7. Jste spokojen (a) s nabídkou dárků?

8. Jak jste spokojen (a) s obsluhou na prodejnách Temple store?

9. Jak hodnotíte odborné znalosti prodavačů Temple store?

10. Při opakované návštěvě našich provozoven, zjistil jste u prodavačů rozdílnou úroveň jejich přístupu a znalostí?

11. Máte svůj oblíbený obchod, který preferujete?

12. Jaký produkt či službu v prodejnách Temple store postrádáte?

13. Pokud jste v minulosti volil (a) nákup u konkurence, z jakého důvodu jste tak učinil (a)?

14. Co je pro Vás důležité při výběru obchodu, kde budete nakupovat?

15. Srovnání Temple store s konkurencí?

16. Doporučili byste společnost dalším zákazníkům?

17. Využili byste nákup přes internet, kdyby bylo poštovné zdarma?

18. Kde raději nakupujete?

19. Pohlaví

20. Věk

21. Z jakého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak jste se dozvěděl (a) o prodejnách Temple store (možno zaškrtnout více odpovědí)?

2. Jaký produkt nejčastěji nakupujete (možno zaškrtnout více odpovědí)?

3. Jak často, při Vaší návštěvě na prodejnách Temple store, seženete Vámi požadovaný produkt?

4. Vlastníte zákaznickou klubovou kartu Temple?

5. Zdá se Vám dostačující poměr 1 bod = 10 utracených korun?

7. Jste spokojen (a) s nabídkou dárků?

8. Jak jste spokojen (a) s obsluhou na prodejnách Temple store?

9. Jak hodnotíte odborné znalosti prodavačů Temple store?

10. Při opakované návštěvě našich provozoven, zjistil jste u prodavačů rozdílnou úroveň jejich přístupu a znalostí?

11. Máte svůj oblíbený obchod, který preferujete?

12. Jaký produkt či službu v prodejnách Temple store postrádáte?

13. Pokud jste v minulosti volil (a) nákup u konkurence, z jakého důvodu jste tak učinil (a)?

14. Co je pro Vás důležité při výběru obchodu, kde budete nakupovat?

15. Srovnání Temple store s konkurencí?

16. Doporučili byste společnost dalším zákazníkům?

17. Využili byste nákup přes internet, kdyby bylo poštovné zdarma?

18. Kde raději nakupujete?

19. Pohlaví

20. Věk

21. Z jakého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Divoká, Š.Temple store (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://temple-store.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.