Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Tesco potravinová značka

Tesco potravinová značka

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Vaňková
Šetření:12. 02. 2016 - 26. 02. 2016
Počet respondentů:248
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.37
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:90,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsem studentkou 5. ročníku a zajímá mě vaše povědomí o značce Tesco

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v obchodním řetězci Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO22590,36 %90,73 %  
NE249,64 %9,68 %  

Graf

2. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17075,22 %68,55 %  
Muž5624,78 %22,58 %  

Graf

3. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
223314,6 %13,31 %  
23208,85 %8,06 %  
25187,96 %7,26 %  
26187,96 %7,26 %  
21187,96 %7,26 %  
24146,19 %5,65 %  
20135,75 %5,24 %  
1893,98 %3,63 %  
2783,54 %3,23 %  
2873,1 %2,82 %  
ostatní odpovědi 19
29
17
39
35
32
34
50
30
16
45
46
43
15
42
41
44
11100
38
52
14
60
57
48
36
66
55
56
37
13
6830,09 %27,42 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:25.4
Minimum:17
Maximum:46
Variační rozpětí:29
Rozptyl:38.67
Směrodatná odchylka:6.22
Medián:24
Modus:22

Graf

4. Pocházíte z vesnice či města s počtem obyvatel

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50000 a více10345,58 %41,53 %  
1-50005825,66 %23,39 %  
5001-200004519,91 %18,15 %  
20001-50000208,85 %8,06 %  

Graf

5. Které privátní značky Tesco znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco Value16874,67 %67,74 %  
Tesco13359,11 %53,63 %  
Tesco Finest12656 %50,81 %  
Tesco organic8136 %32,66 %  
Tesco Healthy living135,78 %5,24 %  
Tesco Free From104,44 %4,03 %  
Žádnou z uvedených94 %3,63 %  

Graf

6. Označte značku ,od které výrovky kupujete.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco11551,11 %46,37 %  
Tesco Value10144,89 %40,73 %  
Tesco Finest7734,22 %31,05 %  
Tesco Organic4720,89 %18,95 %  
Žádnou z uvedených3314,67 %13,31 %  
Tesco Healthy living94 %3,63 %  
Tesco Free From62,67 %2,42 %  

Graf

7. Vybavíte si reklamu či podporu prodeje na zmíněné značky? Vyberte vyhovující.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou si nevybavuji11651,56 %46,77 %  
Tesco6729,78 %27,02 %  
Tesco Finest4319,11 %17,34 %  
Tesco Value208,89 %8,06 %  
Tesco Organic41,78 %1,61 %  
Tesco Free From10,44 %0,4 %  
Tesco Healthy living10,44 %0,4 %  

Graf

8. Při nákupu vás ovlivňuje

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena17678,22 %70,97 %  
Kvalita17276,44 %69,35 %  
Zkušenost12957,33 %52,02 %  
Sleva8437,33 %33,87 %  
Doporučení5825,78 %23,39 %  
Značka4319,11 %17,34 %  
Jiné62,67 %2,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete v obchodním řetězci Tesco?

  • odpověď NE:
    • 9.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi < - 13 > na otázku 3. Jaký je Váš věk?

5. Které privátní značky Tesco znáte?

  • odpověď Tesco Finest:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco Finest na otázku 6. Označte značku ,od které výrovky kupujete.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco Finest na otázku 7. Vybavíte si reklamu či podporu prodeje na zmíněné značky? Vyberte vyhovující.
  • odpověď Tesco organic:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco Organic na otázku 6. Označte značku ,od které výrovky kupujete.

6. Označte značku ,od které výrovky kupujete.

  • odpověď Tesco Value:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco Value na otázku 7. Vybavíte si reklamu či podporu prodeje na zmíněné značky? Vyberte vyhovující.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v obchodním řetězci Tesco?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaký je Váš věk?

4. Pocházíte z vesnice či města s počtem obyvatel

5. Které privátní značky Tesco znáte?

6. Označte značku ,od které výrovky kupujete.

7. Vybavíte si reklamu či podporu prodeje na zmíněné značky? Vyberte vyhovující.

8. Při nákupu vás ovlivňuje

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v obchodním řetězci Tesco?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaký je Váš věk?

4. Pocházíte z vesnice či města s počtem obyvatel

5. Které privátní značky Tesco znáte?

6. Označte značku ,od které výrovky kupujete.

7. Vybavíte si reklamu či podporu prodeje na zmíněné značky? Vyberte vyhovující.

8. Při nákupu vás ovlivňuje

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vaňková, L.Tesco potravinová značka (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://tesco-potravinova-znacka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.