Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení marketingové komunikace - Tesco Potraviny on-line

Hodnocení marketingové komunikace - Tesco Potraviny on-line

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Harudová
Šetření:28. 02. 2014 - 09. 03. 2014
Počet respondentů:208
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:86,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku do mé diplomové práce s názvem "Hodnocení marketingové komunikace". První část je věnována marketingové komunikaci služby Tesco Potraviny on-line. V další části se dotazník zabývá vnímáním internetové bannerové reklamy.

 

Moc Vám děkuji za Váš čas a ochotu.

 

Lenka Harudová

Odpovědi respondentů

1. Slyšel/a jste někdy o službě Tesco Potraviny on-line?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16579,33 %79,33 %  
Ne4320,67 %20,67 %  

Graf

2. Kde jste se o službě Tesco Potraviny on-line dozvěděl/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reference od známých6539,39 %31,25 %  
Na internetu4527,27 %21,63 %  
Z polepů na Tesco dodávce2213,33 %10,58 %  
V obchodě Tesco137,88 %6,25 %  
V tisku74,24 %3,37 %  
Jinak63,64 %2,88 %  
Z venkovní reklamy – např. billboardy, plakáty v MHD, atd.53,03 %2,4 %  
V rádiu21,21 %0,96 %  

Graf

3. Zaznamenal/a jste nějakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line v roce 2013?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neotázka č. 5, Anootázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10161,21 %48,56 %  
Ne6438,79 %30,77 %  

Graf

4. Jakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line jste v roce 2013 zaznamenal/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamu na internetu5857,43 %27,88 %  
Venkovní reklamu – např. billboardy, plakáty v MHD, atd.4443,56 %21,15 %  
Reklamu v prodejně Tesco3332,67 %15,87 %  
Tištěnou reklamu3029,7 %14,42 %  
Jinak1413,86 %6,73 %  
Reklamu v rádiu43,96 %1,92 %  

Graf

5. Vybaví se Vám logo služby Tesco Potraviny online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9255,76 %44,23 %  
Ano7344,24 %35,1 %  

Graf

6. Vybavilo se Vám právě toto logo?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4968,06 %23,56 %  
ano2331,94 %11,06 %  

Graf

7. Vyzkoušel/a jste někdy službu Tesco Potraviny on-line?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11167,27 %53,37 %  
Ano5432,73 %25,96 %  

Graf

8. Jaký je hlavní důvod, proč jste službu Tesco Potraviny on-line nevyzkoušel/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ráda se sám/sama procházím mezi regály a prohlížím si dostupné výrobky3632,43 %17,31 %  
Jinak2118,92 %10,1 %  
Služba není v mém bydlišti dostupná1412,61 %6,73 %  
Bojím se kvality doručeného zboží1412,61 %6,73 %  
Cena dopravy109,01 %4,81 %  
V obchodech Tesco nenakupuji87,21 %3,85 %  
Na internetu nenakupuji vůbec76,31 %3,37 %  
Platba přes internet není bezpečná10,9 %0,48 %  

Graf

9. Který typ reklamního banneru na internetu Vás více zaujme? (Banner = reklamní proužek na internetu; grafická forma reklamy)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dynamický - pohyblivý – text nebo obraz se pohybují12861,54 %61,54 %  
Statický – nepohyblivý – text ani obraz se nepohybují8038,46 %38,46 %  

Graf

10. Vyrušují Vás reklamní bannery na internetu při prohlížení stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na typu a velikosti9947,6 %47,6 %  
Ano, nemohu se soustředit na obsah internetové stránky6933,17 %33,17 %  
Ne, bannery téměř nevnímám3617,31 %17,31 %  
Jinak41,92 %1,92 %  

Graf

11. Věnujete pozornost obsahu reklamních bannerů na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas se na nějaký banner podívám a někdy i na banner kliknu10048,08 %48,08 %  
Ne, bannery téměř nevnímám9445,19 %45,19 %  
Jinak73,37 %3,37 %  
Ano, sleduji aktivně73,37 %3,37 %  

Graf

12. Co by bylo pro Vás největším motivem, abyste na banner klikl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhodná cenová nabídka6933,17 %33,17 %  
Nic by mě nepřimělo kliknout na banner4823,08 %23,08 %  
Nápadité grafické zpracování3416,35 %16,35 %  
Informace o něčem zdarma2311,06 %11,06 %  
Nápaditý text209,62 %9,62 %  
Jinak146,73 %6,73 %  

Graf

13. Jaké pohlaví jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13062,5 %62,5 %  
Muž7837,5 %37,5 %  

Graf

14. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 259746,63 %46,63 %  
26 – 357536,06 %36,06 %  
36 – 452411,54 %11,54 %  
46 – 5594,33 %4,33 %  
56 a více31,44 %1,44 %  

Graf

15. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec10349,52 %49,52 %  
Student7435,58 %35,58 %  
Na rodičovské dovolené136,25 %6,25 %  
OSVČ94,33 %4,33 %  
Nezaměstnaný52,4 %2,4 %  
V důchodu31,44 %1,44 %  
Jinak10,48 %0,48 %  

Graf

16. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha7837,5 %37,5 %  
Středočeský kraj4220,19 %20,19 %  
Zlínský kraj146,73 %6,73 %  
Jihomoravský kraj146,73 %6,73 %  
Moravskoslezský kraj104,81 %4,81 %  
Pardubický kraj104,81 %4,81 %  
Plzeňský kraj73,37 %3,37 %  
Kraj Vysočina73,37 %3,37 %  
Olomoucký kraj52,4 %2,4 %  
Ústecký kraj52,4 %2,4 %  
Jihočeský kraj52,4 %2,4 %  
Královéhradecký kraj52,4 %2,4 %  
Liberecký kraj41,92 %1,92 %  
Karlovarský kraj20,96 %0,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Zaznamenal/a jste nějakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line v roce 2013?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jinak na otázku 4. Jakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line jste v roce 2013 zaznamenal/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamu na internetu na otázku 4. Jakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line jste v roce 2013 zaznamenal/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamu v prodejně Tesco na otázku 4. Jakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line jste v roce 2013 zaznamenal/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěnou reklamu na otázku 4. Jakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line jste v roce 2013 zaznamenal/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklamu – např. billboardy, plakáty v MHD, atd. na otázku 4. Jakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line jste v roce 2013 zaznamenal/a?

5. Vybaví se Vám logo služby Tesco Potraviny online?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Vybavilo se Vám právě toto logo?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Vybavilo se Vám právě toto logo?

7. Vyzkoušel/a jste někdy službu Tesco Potraviny on-line?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bojím se kvality doručeného zboží na otázku 8. Jaký je hlavní důvod, proč jste službu Tesco Potraviny on-line nevyzkoušel/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena dopravy na otázku 8. Jaký je hlavní důvod, proč jste službu Tesco Potraviny on-line nevyzkoušel/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jinak na otázku 8. Jaký je hlavní důvod, proč jste službu Tesco Potraviny on-line nevyzkoušel/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ráda se sám/sama procházím mezi regály a prohlížím si dostupné výrobky na otázku 8. Jaký je hlavní důvod, proč jste službu Tesco Potraviny on-line nevyzkoušel/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služba není v mém bydlišti dostupná na otázku 8. Jaký je hlavní důvod, proč jste službu Tesco Potraviny on-line nevyzkoušel/a?

9. Který typ reklamního banneru na internetu Vás více zaujme? (Banner = reklamní proužek na internetu; grafická forma reklamy)

  • odpověď Dynamický - pohyblivý – text nebo obraz se pohybují:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V obchodě Tesco na otázku 2. Kde jste se o službě Tesco Potraviny on-line dozvěděl/a?

13. Jaké pohlaví jste?

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na rodičovské dovolené na otázku 15. Jste?

14. Kolik je Vám let?

  • odpověď 18 – 25:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 15. Jste?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšel/a jste někdy o službě Tesco Potraviny on-line?

2. Kde jste se o službě Tesco Potraviny on-line dozvěděl/a?

3. Zaznamenal/a jste nějakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line v roce 2013?

4. Jakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line jste v roce 2013 zaznamenal/a?

5. Vybaví se Vám logo služby Tesco Potraviny online?

6. Vybavilo se Vám právě toto logo?

7. Vyzkoušel/a jste někdy službu Tesco Potraviny on-line?

8. Jaký je hlavní důvod, proč jste službu Tesco Potraviny on-line nevyzkoušel/a?

9. Který typ reklamního banneru na internetu Vás více zaujme? (Banner = reklamní proužek na internetu; grafická forma reklamy)

10. Vyrušují Vás reklamní bannery na internetu při prohlížení stránek?

11. Věnujete pozornost obsahu reklamních bannerů na internetu?

12. Co by bylo pro Vás největším motivem, abyste na banner klikl/a?

13. Jaké pohlaví jste?

14. Kolik je Vám let?

15. Jste?

16. V jakém kraji žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšel/a jste někdy o službě Tesco Potraviny on-line?

2. Kde jste se o službě Tesco Potraviny on-line dozvěděl/a?

3. Zaznamenal/a jste nějakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line v roce 2013?

4. Jakou formu reklamy na službu Tesco Potraviny on-line jste v roce 2013 zaznamenal/a?

5. Vybaví se Vám logo služby Tesco Potraviny online?

6. Vybavilo se Vám právě toto logo?

7. Vyzkoušel/a jste někdy službu Tesco Potraviny on-line?

8. Jaký je hlavní důvod, proč jste službu Tesco Potraviny on-line nevyzkoušel/a?

9. Který typ reklamního banneru na internetu Vás více zaujme? (Banner = reklamní proužek na internetu; grafická forma reklamy)

10. Vyrušují Vás reklamní bannery na internetu při prohlížení stránek?

11. Věnujete pozornost obsahu reklamních bannerů na internetu?

12. Co by bylo pro Vás největším motivem, abyste na banner klikl/a?

13. Jaké pohlaví jste?

14. Kolik je Vám let?

15. Jste?

16. V jakém kraji žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Harudová, L.Hodnocení marketingové komunikace - Tesco Potraviny on-line (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://tesco-potraviny-on-line.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.