Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Thermo náplasti

Thermo náplasti

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcie Karaba
Šetření:24. 11. 2011 - 30. 11. 2011
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené dámy a pánové, pomocí krátkého dotazníkového šetření bychom chtěli zjistit, zda by byl mezi Vámi zájem o tento nový produkt. Jedná se o hřejivou náplast s unikátním tepelným systémem na přírodní bázi, která se aplikuje přímo na tělo a okamžitě uleví od bolesti svalů.

Odpovědi respondentů

1. Jste sportovec či je Vám více jak 45 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8073,39 %73,39 %  
ne2926,61 %26,61 %  

Graf

2. Jaký produkt využíváte či preferujete pro následující situace: svalové napětí, artritida, chronické bolesti, natažení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné3037,5 %27,52 %  
Teplé obklady2733,75 %24,77 %  
Léky ve formě tablet2430 %22,02 %  
Hřejivé náplasti1113,75 %10,09 %  

Graf

3. Slyšeli jste již dříve o hřejivých náplastech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4860 %44,04 %  
ne3240 %29,36 %  

Graf

4. Jak často kupujete hřejivé náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec nekupuji2654,17 %23,85 %  
Minimálně, průměrem tak jednou za roka1939,58 %17,43 %  
Minimálně jednou do měsíce36,25 %2,75 %  

Graf

5. Kde kupujete hřejivé náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v lékarně2858,33 %25,69 %  
jinde1837,5 %16,51 %  
v drogerii36,25 %2,75 %  

Graf

6. Které z těchto produktů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný z nich2245,83 %20,18 %  
Novartis Themoplaster2041,67 %18,35 %  
3M Capsicolle714,58 %6,42 %  
PfizerThermacare510,42 %4,59 %  

Graf

7. Co očekáváte od hřejivých náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úleva od bolesti7188,75 %65,14 %  
ochrana před vnějšími vlivy22,5 %1,83 %  
nevěřím fungování11,25 %0,92 %  
nekupuji, nic neočekávám11,25 %0,92 %  
tepllo11,25 %0,92 %  
nic zvláštního11,25 %0,92 %  
nekupuju11,25 %0,92 %  
prevence celulitidy11,25 %0,92 %  
ohřátí místa, netušim11,25 %0,92 %  

Graf

8. Co je pro Vás nejdůležitější u hřejivé náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita6277,5 %56,88 %  
Cena3948,75 %35,78 %  
přilnavost2531,25 %22,94 %  
velikost náplasti2126,25 %19,27 %  
design33,75 %2,75 %  
balení22,5 %1,83 %  

Graf

9. Kolik byste byli ochotni zaplatit za hřejivou náplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40-60 Kč3948,75 %35,78 %  
61-80 Kč2430 %22,02 %  
81-100 Kč1215 %11,01 %  
101 Kč a více56,25 %4,59 %  

Graf

10. Jaká velikost by Vám vyhovovala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost si určit velikost dle situace5771,25 %52,29 %  
5 x 10 cm21721,25 %15,6 %  
5 x 15 cm245 %3,67 %  
5 x 5 cm222,5 %1,83 %  

Graf

11. Co Vás osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení známého5366,25 %48,62 %  
doporučení odborníka (lékaře či lékarníka)4860 %44,04 %  
TV reklama1316,25 %11,93 %  
leták v lékarně810 %7,34 %  
reklama v časopise78,75 %6,42 %  
jiné22,5 %1,83 %  

Graf

12. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8678,9 %78,9 %  
muž2321,1 %21,1 %  

Graf

13. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 30 let4743,12 %43,12 %  
20 - 24 let4137,61 %37,61 %  
31 - 40 let87,34 %7,34 %  
41- 50 let43,67 %3,67 %  
16 - 19 let32,75 %2,75 %  
51 - 60 let32,75 %2,75 %  
více jak 60 let21,83 %1,83 %  
- 15 let10,92 %0,92 %  

Graf

14. Jaké máte nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské6660,55 %60,55 %  
Středoškolské s maturitou4036,7 %36,7 %  
Základní21,83 %1,83 %  
Středoškolské s výučním listem10,92 %0,92 %  

Graf

15. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5 000,- Kč2825,69 %25,69 %  
Od 5 000,- do 10 000,- Kč2018,35 %18,35 %  
Od 15 001,- Kč do 20 000,- Kč1816,51 %16,51 %  
Od 20 000,- do 30 000,- Kč1715,6 %15,6 %  
Od 30 000,- Kč do 40 000,- Kč1110,09 %10,09 %  
Od 10 001,- Kč do 15 000,- Kč98,26 %8,26 %  
Nad 50 000,- Kč32,75 %2,75 %  
Od 40 000,- Kč do 50 000,- Kč32,75 %2,75 %  

Graf

16. Odkud pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město s 20000 – 99999 obyvateli3532,11 %32,11 %  
město nad 100 000 obyvatel3431,19 %31,19 %  
obec do 1000 obyvatel1614,68 %14,68 %  
obec s 1000 - 4999 obyvateli1412,84 %12,84 %  
obec s 5000 – 9999 obyvateli54,59 %4,59 %  
město s 10000 – 19999 obyvateli54,59 %4,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Slyšeli jste již dříve o hřejivých náplastech?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Minimálně, průměrem tak jednou za roka na otázku 4. Jak často kupujete hřejivé náplasti?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec nekupuji na otázku 4. Jak často kupujete hřejivé náplasti?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jinde na otázku 5. Kde kupujete hřejivé náplasti?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi v lékarně na otázku 5. Kde kupujete hřejivé náplasti?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novartis Themoplaster na otázku 6. Které z těchto produktů znáte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný z nich na otázku 6. Které z těchto produktů znáte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hřejivé náplasti na otázku 2. Jaký produkt využíváte či preferujete pro následující situace: svalové napětí, artritida, chronické bolesti, natažení?

4. Jak často kupujete hřejivé náplasti?

  • odpověď Vůbec nekupuji:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jinde na otázku 5. Kde kupujete hřejivé náplasti?

5. Kde kupujete hřejivé náplasti?

  • odpověď v lékarně:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Minimálně, průměrem tak jednou za roka na otázku 4. Jak často kupujete hřejivé náplasti?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hřejivé náplasti na otázku 2. Jaký produkt využíváte či preferujete pro následující situace: svalové napětí, artritida, chronické bolesti, natažení?

7. Co očekáváte od hřejivých náplastí?

  • odpověď úleva od bolesti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hřejivé náplasti na otázku 2. Jaký produkt využíváte či preferujete pro následující situace: svalové napětí, artritida, chronické bolesti, natažení?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novartis Themoplaster na otázku 6. Které z těchto produktů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 61-80 Kč na otázku 9. Kolik byste byli ochotni zaplatit za hřejivou náplast?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 81-100 Kč na otázku 9. Kolik byste byli ochotni zaplatit za hřejivou náplast?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV reklama na otázku 11. Co Vás osloví?

8. Co je pro Vás nejdůležitější u hřejivé náplasti?

  • odpověď Kvalita:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 81-100 Kč na otázku 9. Kolik byste byli ochotni zaplatit za hřejivou náplast?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste sportovec či je Vám více jak 45 let?

2. Jaký produkt využíváte či preferujete pro následující situace: svalové napětí, artritida, chronické bolesti, natažení?

3. Slyšeli jste již dříve o hřejivých náplastech?

4. Jak často kupujete hřejivé náplasti?

5. Kde kupujete hřejivé náplasti?

6. Které z těchto produktů znáte?

7. Co očekáváte od hřejivých náplastí?

8. Co je pro Vás nejdůležitější u hřejivé náplasti?

9. Kolik byste byli ochotni zaplatit za hřejivou náplast?

10. Jaká velikost by Vám vyhovovala?

11. Co Vás osloví?

12. Jste

13. Věk

14. Jaké máte nejvyšší dokončené vzdělání?

15. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

16. Odkud pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste sportovec či je Vám více jak 45 let?

2. Jaký produkt využíváte či preferujete pro následující situace: svalové napětí, artritida, chronické bolesti, natažení?

3. Slyšeli jste již dříve o hřejivých náplastech?

4. Jak často kupujete hřejivé náplasti?

5. Kde kupujete hřejivé náplasti?

6. Které z těchto produktů znáte?

7. Co očekáváte od hřejivých náplastí?

8. Co je pro Vás nejdůležitější u hřejivé náplasti?

9. Kolik byste byli ochotni zaplatit za hřejivou náplast?

10. Jaká velikost by Vám vyhovovala?

11. Co Vás osloví?

12. Jste

13. Věk

14. Jaké máte nejvyšší dokončené vzdělání?

15. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

16. Odkud pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Karaba, M.Thermo náplasti (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://thermo-naplasti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.