Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Tisknete doma/objednáváte tisk?

Tisknete doma/objednáváte tisk?

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Valko
Šetření:28. 02. 2012 - 18. 03. 2012
Počet respondentů:149
Počet otázek (max/průměr):15 / 4.56
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:81,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

Jsem student Univerzity Jana Evangelisty Purkyně a tímto bych Vás rád poprosil o vyplnění krátkého dotazníku, který poslouží pro účely analýzy v bakalářské práci. 

Dotazník je anonymní a výsledky budou volně k nahlédnutí pro případné zájemce.

 

Děkuji za Váš čas, s přáním pěkného dne, J. Valko

Odpovědi respondentů

1. Objednáváte tisk? (u tiskáren nebo u specializovaných společností pro tisk fotografií, foto-dárků atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8557,05 %57,05 %  
Ano6442,95 %42,95 %  

Graf

2. Tisknete pro soukromé účely, nebo pro firmu (pověřil Vás tím nadřízený, případně pro svou firmu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro svou potřebu5892,06 %38,93 %  
Pro potřeby podniku, ve kterém pracuji57,94 %3,36 %  

Graf

3. Jaké tiskoviny tisknete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dokumenty (formátu A4, A3)3758,73 %24,83 %  
Fotografie3758,73 %24,83 %  
Vizitky914,29 %6,04 %  
jiné711,11 %4,7 %  
Letáčky57,94 %3,36 %  

Graf

4. Kde tisk objednáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Malá tiskárnaotázka č. 5, Poměrně velká tiskárnaotázka č. 5, Specializované společnosti na tisk fotografií (FotoLab a podobně) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Specializované společnosti na tisk fotografií (FotoLab a podobně)3453,97 %22,82 %  
Malá tiskárna2438,1 %16,11 %  
Poměrně velká tiskárna57,94 %3,36 %  

Graf

5. Přimělo by Vás ke změně dodavatele tiskovin (tiskárny), případně ke změně objednávaného množství, pokud by došlo ke zjednodušení objednávky (například možnost zadání přes internet)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1551,72 %10,07 %  
ne1448,28 %9,4 %  

Graf

6. Přiměla by Vás ke změně dodavatele tiskovin, nebo ke změně objednávaného množství změna cen (zlevnění).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2175 %14,09 %  
ne725 %4,7 %  

Graf

7. V případě, že jste alespoň na jednu z předchozích otázek odpověděli ano, jaké množství a čeho byste plánovali objednávat pro tisk po dobu jednoho měsíce? (například: fotografie - 50ks, vizitky - 150 ks)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

foto 5 ks

fotografie 100 ks, vizitky - 100 ks

fotografie 100ks

fotografie 50ks

malé kalendáře 300ks

materiály do školy

nevím

nevím

objednávám nárazově 2 krát za rok cca 200 A4 textu

tisk kartografických děl - 10ks

vizitky

vizitky - 200ks

vizitky - 200ks a víc

vizitky 200 ks, letáky 500 ks

Vizitky 500 ks

8. Jaký je prosím Vás věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-251965,52 %12,75 %  
15 - 20517,24 %3,36 %  
30-4026,9 %1,34 %  
25-3026,9 %1,34 %  
40-5013,45 %0,67 %  

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2275,86 %14,77 %  
Muž724,14 %4,7 %  

Graf

10. Proč ne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Cenaotázka č. 11, Dostupnostotázka č. 11, Tiskoviny nepotřebuji → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tiskoviny nepotřebuji5665,88 %37,58 %  
Cena2529,41 %16,78 %  
Dostupnost44,71 %2,68 %  

Graf

11. Přimělo by Vás k objednání tiskovin, pokud by bylo zadání a úprava obrázků (nebo jiných materiálů) před tiskem možné zadávat přes internet, v pohodlí domova?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1862,07 %12,08 %  
ne1137,93 %7,38 %  

Graf

12. Přimělo by Vás k objednání tisku v tiskárně, pokud by se snížila cena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2275,86 %14,77 %  
ne724,14 %4,7 %  

Graf

13. V případě, že jste alespoň na jednu z předchozích otázek odpověděli ano, jaké množství a čeho byste plánovali objednávat pro tisk po dobu jednoho měsíce? (například: fotografie - 50ks, vizitky - 150 ks)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

100 ks fotografie

dokumenty - 30 ks

foto 10 ks, vizitky 100ks

fotografie

fotografie - 20 ks

fotografie 10ks

fotografie- 100ks, letáky- 50ks, vizitky- 35ks, materiály do školy, apod.

fotografie-100ks

fotografie, tak 20ks

fotogrfie - 20 ks

plakáty - 10 ks, fotografie - 100 ks

14. Jaký je prosím Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22620,69 %4,03 %  
19620,69 %4,03 %  
21517,24 %3,36 %  
23310,34 %2,01 %  
2426,9 %1,34 %  
4213,45 %0,67 %  
2913,45 %0,67 %  
4713,45 %0,67 %  
3813,45 %0,67 %  
4013,45 %0,67 %  
ostatní odpovědi 20
18
26,9 %1,34 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.59
Minimum:19
Maximum:42
Variační rozpětí:23
Rozptyl:39.79
Směrodatná odchylka:6.31
Medián:22
Modus:22

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1758,62 %11,41 %  
Muž1241,38 %8,05 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Objednáváte tisk? (u tiskáren nebo u specializovaných společností pro tisk fotografií, foto-dárků atd.)

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro svou potřebu na otázku 2. Tisknete pro soukromé účely, nebo pro firmu (pověřil Vás tím nadřízený, případně pro svou firmu)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dokumenty (formátu A4, A3) na otázku 3. Jaké tiskoviny tisknete nejčastěji?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotografie na otázku 3. Jaké tiskoviny tisknete nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Malá tiskárna na otázku 4. Kde tisk objednáváte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Specializované společnosti na tisk fotografií (FotoLab a podobně) na otázku 4. Kde tisk objednáváte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Přimělo by Vás ke změně dodavatele tiskovin (tiskárny), případně ke změně objednávaného množství, pokud by došlo ke zjednodušení objednávky (například možnost zadání přes internet)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Přimělo by Vás ke změně dodavatele tiskovin (tiskárny), případně ke změně objednávaného množství, pokud by došlo ke zjednodušení objednávky (například možnost zadání přes internet)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Přiměla by Vás ke změně dodavatele tiskovin, nebo ke změně objednávaného množství změna cen (zlevnění).
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20-25 na otázku 8. Jaký je prosím Vás věk?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 9. Jaké je Vaše pohlaví?
  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiskoviny nepotřebuji na otázku 10. Proč ne?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Přimělo by Vás k objednání tiskovin, pokud by bylo zadání a úprava obrázků (nebo jiných materiálů) před tiskem možné zadávat přes internet, v pohodlí domova?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 15. Jaké je Vaše pohlaví?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 10. Proč ne?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Přimělo by Vás k objednání tisku v tiskárně, pokud by se snížila cena?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Přimělo by Vás k objednání tiskovin, pokud by bylo zadání a úprava obrázků (nebo jiných materiálů) před tiskem možné zadávat přes internet, v pohodlí domova?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 15. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Tisknete pro soukromé účely, nebo pro firmu (pověřil Vás tím nadřízený, případně pro svou firmu)?

  • odpověď Pro svou potřebu:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotografie na otázku 3. Jaké tiskoviny tisknete nejčastěji?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Specializované společnosti na tisk fotografií (FotoLab a podobně) na otázku 4. Kde tisk objednáváte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20-25 na otázku 8. Jaký je prosím Vás věk?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Přimělo by Vás ke změně dodavatele tiskovin (tiskárny), případně ke změně objednávaného množství, pokud by došlo ke zjednodušení objednávky (například možnost zadání přes internet)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dokumenty (formátu A4, A3) na otázku 3. Jaké tiskoviny tisknete nejčastěji?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Objednáváte tisk? (u tiskáren nebo u specializovaných společností pro tisk fotografií, foto-dárků atd.)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Přiměla by Vás ke změně dodavatele tiskovin, nebo ke změně objednávaného množství změna cen (zlevnění).

4. Kde tisk objednáváte?

  • odpověď Malá tiskárna:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Přimělo by Vás ke změně dodavatele tiskovin (tiskárny), případně ke změně objednávaného množství, pokud by došlo ke zjednodušení objednávky (například možnost zadání přes internet)?

8. Jaký je prosím Vás věk?

  • odpověď 20-25:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Přimělo by Vás ke změně dodavatele tiskovin (tiskárny), případně ke změně objednávaného množství, pokud by došlo ke zjednodušení objednávky (například možnost zadání přes internet)?

10. Proč ne?

  • odpověď Cena:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 15. Jaké je Vaše pohlaví?
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Přimělo by Vás k objednání tiskovin, pokud by bylo zadání a úprava obrázků (nebo jiných materiálů) před tiskem možné zadávat přes internet, v pohodlí domova?

12. Přimělo by Vás k objednání tisku v tiskárně, pokud by se snížila cena?

  • odpověď ano:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Přimělo by Vás k objednání tiskovin, pokud by bylo zadání a úprava obrázků (nebo jiných materiálů) před tiskem možné zadávat přes internet, v pohodlí domova?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Objednáváte tisk? (u tiskáren nebo u specializovaných společností pro tisk fotografií, foto-dárků atd.)

2. Tisknete pro soukromé účely, nebo pro firmu (pověřil Vás tím nadřízený, případně pro svou firmu)?

3. Jaké tiskoviny tisknete nejčastěji?

4. Kde tisk objednáváte?

5. Přimělo by Vás ke změně dodavatele tiskovin (tiskárny), případně ke změně objednávaného množství, pokud by došlo ke zjednodušení objednávky (například možnost zadání přes internet)?

6. Přiměla by Vás ke změně dodavatele tiskovin, nebo ke změně objednávaného množství změna cen (zlevnění).

8. Jaký je prosím Vás věk?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Proč ne?

11. Přimělo by Vás k objednání tiskovin, pokud by bylo zadání a úprava obrázků (nebo jiných materiálů) před tiskem možné zadávat přes internet, v pohodlí domova?

12. Přimělo by Vás k objednání tisku v tiskárně, pokud by se snížila cena?

14. Jaký je prosím Váš věk?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Objednáváte tisk? (u tiskáren nebo u specializovaných společností pro tisk fotografií, foto-dárků atd.)

2. Tisknete pro soukromé účely, nebo pro firmu (pověřil Vás tím nadřízený, případně pro svou firmu)?

3. Jaké tiskoviny tisknete nejčastěji?

4. Kde tisk objednáváte?

5. Přimělo by Vás ke změně dodavatele tiskovin (tiskárny), případně ke změně objednávaného množství, pokud by došlo ke zjednodušení objednávky (například možnost zadání přes internet)?

6. Přiměla by Vás ke změně dodavatele tiskovin, nebo ke změně objednávaného množství změna cen (zlevnění).

8. Jaký je prosím Vás věk?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Proč ne?

11. Přimělo by Vás k objednání tiskovin, pokud by bylo zadání a úprava obrázků (nebo jiných materiálů) před tiskem možné zadávat přes internet, v pohodlí domova?

12. Přimělo by Vás k objednání tisku v tiskárně, pokud by se snížila cena?

14. Jaký je prosím Váš věk?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Valko, J.Tisknete doma/objednáváte tisk? (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://tisknete-doma-objednavate-ti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.