Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Tradiční české pivo a jeho inovace

Tradiční české pivo a jeho inovace

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Drobný
Šetření:15. 05. 2011 - 19. 05. 2011
Počet respondentů:136
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentem Vysoké školy polytechnické Jihlava a pro svoji seminární práci provádím marketingový výzkum na téma "Tradiční české pivo a jeho inovace". Cílem výzkumu je získat informaci o oblíbenosti českého piva, jeho konzumaci a zájmu veřejnosti o nové pivní produkty. Vyplnění dotazníku  potrvá méně než 5 minut.

Odpovědi respondentů

1. Jakou značku piva preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jinou5137,5 %37,5 %  
Pilsner Urquell4432,35 %32,35 %  
Gambrinus2014,71 %14,71 %  
Staropramen1410,29 %10,29 %  
nekonzumuji75,15 %5,15 %  

Graf

2. Pivo jiné než oblíbené značky konzumujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně8562,5 %62,5 %  
často4029,41 %29,41 %  
nikdy118,09 %8,09 %  

Graf

3. Ke konzumaci piva jiné než oblíbené značky Vás přiměje

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nabídka podniku9670,59 %70,59 %  
cena piva1913,97 %13,97 %  
nekonzumuji118,09 %8,09 %  
dobrá reklama107,35 %7,35 %  

Graf

4. Máte raději pivo

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
točené11584,56 %84,56 %  
lahvové1410,29 %10,29 %  
nepiji75,15 %5,15 %  

Graf

5. Pivo konzumujete především

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v restauraci10778,68 %78,68 %  
doma2216,18 %16,18 %  
nekonzumuji75,15 %5,15 %  

Graf

6. Při výběru podniku Vám záleží na

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kolektivu5641,18 %41,18 %  
úrovni podniku4936,03 %36,03 %  
značce piva2619,12 %19,12 %  
ceně piva53,68 %3,68 %  

Graf

7. Možnost prohlídky pivovaru s ochutnávkou piva

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
uvítám10476,47 %76,47 %  
nevyužiji3223,53 %23,53 %  

Graf

8. Jaká je vaše týdenní konzumace piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2 litry9469,12 %69,12 %  
3 - 5 litrů3425 %25 %  
více než 5 litrů85,88 %5,88 %  

Graf

9. Pivní reklamu formou soutěže považujete za

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý nápad11181,62 %81,62 %  
nevhodnou2518,38 %18,38 %  

Graf

10. Jste sběratelem / sběratelkou suvenýrů s pivní tématikou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11584,56 %84,56 %  
ano2115,44 %15,44 %  

Graf

11. Nové pivo pro kuchařské účely

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rád / ráda výzkouším7152,21 %52,21 %  
je zbytečné6547,79 %47,79 %  

Graf

12. Pivní kosmetiku

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám o ni zájem8965,44 %65,44 %  
rád / ráda vyzkouším4331,62 %31,62 %  
využívám42,94 %2,94 %  

Graf

13. Pobyt v pivních lázních

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rád / ráda výzkouším7252,94 %52,94 %  
nemám o něj zájem6144,85 %44,85 %  
znám z vlastní zkušenosti32,21 %2,21 %  

Graf

14. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7353,68 %53,68 %  
muž6346,32 %46,32 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou značku piva preferujete?

2. Pivo jiné než oblíbené značky konzumujete

3. Ke konzumaci piva jiné než oblíbené značky Vás přiměje

4. Máte raději pivo

5. Pivo konzumujete především

6. Při výběru podniku Vám záleží na

7. Možnost prohlídky pivovaru s ochutnávkou piva

8. Jaká je vaše týdenní konzumace piva?

9. Pivní reklamu formou soutěže považujete za

10. Jste sběratelem / sběratelkou suvenýrů s pivní tématikou?

11. Nové pivo pro kuchařské účely

12. Pivní kosmetiku

13. Pobyt v pivních lázních

14. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou značku piva preferujete?

2. Pivo jiné než oblíbené značky konzumujete

3. Ke konzumaci piva jiné než oblíbené značky Vás přiměje

4. Máte raději pivo

5. Pivo konzumujete především

6. Při výběru podniku Vám záleží na

7. Možnost prohlídky pivovaru s ochutnávkou piva

8. Jaká je vaše týdenní konzumace piva?

9. Pivní reklamu formou soutěže považujete za

10. Jste sběratelem / sběratelkou suvenýrů s pivní tématikou?

11. Nové pivo pro kuchařské účely

12. Pivní kosmetiku

13. Pobyt v pivních lázních

14. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Drobný, T.Tradiční české pivo a jeho inovace (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://tradicni-ceske-pivo-a-jeho-i.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.