Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trendy gastronomie v jižních Čechách

Trendy gastronomie v jižních Čechách

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Leona Táborská
Šetření:25. 11. 2015 - 09. 12. 2015
Počet respondentů:276
Počet otázek (max/průměr):22 / 19.79
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dovoluji si Vás požádat o pomoc s realizací průzkumu gastronomických zařízení a jejich služeb v destinaci jižní Čechy. Cílem tohoto dotazníku je prozkoumat motivy návštěvnosti, jakož i Vaše názory na kvalitu poskytovaných služeb.

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete destinaci jižní Čechy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pravidelněotázka č. 2, občasotázka č. 2, náhodněotázka č. 2, žiji v jižních Čecháchotázka č. 3, nenavštěvuji jeotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas8530,8 %30,8 %  
náhodně7025,36 %25,36 %  
žiji v jižních Čechách7025,36 %25,36 %  
pravidelně3211,59 %11,59 %  
nenavštěvuji je196,88 %6,88 %  

Graf

2. Jaký je nejdůležitější motiv Vašich návštěv destinace jižní Čechy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
památky UNESCO a jiné kulturně historické památky7335,44 %26,45 %  
přírodní atraktivity7134,47 %25,72 %  
relaxace a wellness3516,99 %12,68 %  
organizované akce157,28 %5,43 %  
kulinářský zážitek73,4 %2,54 %  
výstavy/ veletrhy52,43 %1,81 %  

Graf

3. Která část roku je podle Vašeho názoru nejvhodnější na návštěvu destinace jižní Čechy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letní14351,81 %51,81 %  
nezáleží na sezóně10337,32 %37,32 %  
mimosezóna279,78 %9,78 %  
zimní31,09 %1,09 %  

Graf

4. Který typ organizovaných akcí podle Vašeho názoru v nabídce destinace jižní Čechy převažuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návštěva památek18968,48 %68,48 %  
kulturní akce3010,87 %10,87 %  
wellness248,7 %8,7 %  
sportovní akce186,52 %6,52 %  
výstavy / veletrhy103,62 %3,62 %  
kulinářské akce51,81 %1,81 %  

Graf

5. Které organizované akce podle Vašeho názoru v nabídce destinace jižní Čechy chybí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím / žádné16660,14 %60,14 %  
kulinářské akce5821,01 %21,01 %  
sportovní akce248,7 %8,7 %  
výstavy/ veletrhy227,97 %7,97 %  
kulturní akce227,97 %7,97 %  
wellnes165,8 %5,8 %  
návštěva památek72,54 %2,54 %  

Graf

6. Jaký druh gastronomického zařízení nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
restaurace s místními specialitami16158,33 %58,33 %  
kavárna, cukrárna4616,67 %16,67 %  
pizzerie3311,96 %11,96 %  
žádný124,35 %4,35 %  
fast food72,54 %2,54 %  
kebab a gyros72,54 %2,54 %  
steak house62,17 %2,17 %  
bistra, výdejní okna41,45 %1,45 %  

Graf

7. Navštívil(a) jste v poslední době nějaké gastronomické zařízení využívající následující trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11340,94 %40,94 %  
fast food8932,25 %32,25 %  
food court (nákupní centra)5921,38 %21,38 %  
kulinářské akce4616,67 %16,67 %  
raw food196,88 %6,88 %  
vaření před hostem (front cooking)145,07 %5,07 %  
slow food103,62 %3,62 %  
molekulární gastronomii51,81 %1,81 %  

Graf

8. Myslíte si, že se organizuje dostatek kulinářských akcí, které mají za cíl přilákat návštěvníky do destinace jižní Čechy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím14953,99 %53,99 %  
ne10036,23 %36,23 %  
ano279,78 %9,78 %  

Graf

9. Myslíte si, že kulinářské akce v jižních Čechách jsou zajímavé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím16660,14 %60,14 %  
ano9534,42 %34,42 %  
ne155,43 %5,43 %  

Graf

10. Myslíte si, že propagace kulinářských akcí v destinaci jižní Čechy je dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13047,1 %47,1 %  
nevím12444,93 %44,93 %  
ano227,97 %7,97 %  

Graf

11. Uveďte název provozovny v jižních Čechách využívající nějaký gastronomický trend:

Pokud Vás žádná provozovna nenapadá, otázku přeskočte.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím37,5 %1,09 %  
neznám25 %0,72 %  
Kulinář12,5 %0,36 %  
Olivier, Kozlovna, Magdalene, 12,5 %0,36 %  
U Štěpána12,5 %0,36 %  
Restaurace Kopretina v Třeboni - Řízky na mnoho způsobů (řízkárna) nebo U Podkovy v ČB, když je stejkový týden...12,5 %0,36 %  
Oliver12,5 %0,36 %  
Šupina Třeboň12,5 %0,36 %  
Červené Bláto, Pergola u sv. Víta12,5 %0,36 %  
Borůvkobraní v Borovanech12,5 %0,36 %  
ostatní odpovědi Hadog Písek a ČB
...
Fér Café České Budějovice
U Karla
Hadog-trend kvalitního ale předraženého fast foodu
Krcma U dvou Marii - Cesky Krumlov /vynikajici staroceska kuchyne/
Brio
Tak především Třeboňsko - rybníky - tedy ryby, nebo Udírna Jindřichův Hradec
restaurace goldie, bistro a vinný bar thir, café konstanz
Brie, BigPoppa, Haddog, Bistro Magdalena
u štěpána Vojetice
Brio, Datel
Zahradní centrum Jindřichův Hradec
Steak House
hotel Gold Chotoviny
Cesky Krumlov - Krcma U dwau Maryi
Napadá mě jen KFC a McDonald
Kozlovna, HaDog
hotel nautilus, hotel u solné brány
RAW DELI
Kozlovna, KFC
Natural Písek/Tábor
rybí speciality Chlum u Třeboně
Spirála, Indická restaurace.
.
Tři slepice
5
2767,5 %9,78 % 

Graf

12. Využil(a) jste někdy gastronomické služby v jižních Čechách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22581,52 %81,52 %  
ne5118,48 %18,48 %  

Graf

13. Jste obecně spokojen(a) s nabídkou místních gastronomických služeb v jižních Čechách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12655,75 %45,65 %  
částečně8838,94 %31,88 %  
ne125,31 %4,35 %  

Graf

14. Byl(a) jste spokojen(a) s poskytovanými službami v gastronomických zařízeních v jižních Čechách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14664,89 %52,9 %  
částečně7031,11 %25,36 %  
ne94 %3,26 %  

Graf

15. Doporučíte návštěvu Vámi navštívených gastronomických zařízení i příbuzným a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16975,11 %61,23 %  
nevím3917,33 %14,13 %  
ne177,56 %6,16 %  

Graf

16. Pro návštěvu navštíveného gastronomického zařízení jste se rozhodl(a) na základě:

Pokud jste navštívil(a) více zařízení z různých důvodů, uveďte nejčastější nebo nejdůležitější důvod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
náhodou8738,67 %31,52 %  
doporučení příbuzných a známých7031,11 %25,36 %  
vlastní zkušenosti6127,11 %22,1 %  
označení: Z. Pohlreich doporučuje tento podnik41,78 %1,45 %  
reklamy v masmédiích20,89 %0,72 %  
označení: Nejezte blbě!10,44 %0,36 %  

Graf

17. Jaký vliv měla při výběru gastronomického zařízení certifikace Czech Specials?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji21294,22 %76,81 %  
podřadný73,11 %2,54 %  
hlavní62,67 %2,17 %  

Graf

18. Kolik gastronomických zařízení navštívíte během jednoho dne při pobytu v regionu (průměrně)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
110747,56 %38,77 %  
28236,44 %29,71 %  
3146,22 %5,07 %  
žádné135,78 %4,71 %  
více94 %3,26 %  

Graf

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena20373,55 %73,55 %  
muž7326,45 %26,45 %  

Graf

20. Destinaci nejčastěji navštěvujete:

Pokud v jižních Čechách bydlíte, odpovězte ve smyslu "s kým nejčastěji jezdíte na výlety / akce".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rodinou17061,59 %61,59 %  
s přáteli9132,97 %32,97 %  
sám(a)155,43 %5,43 %  

Graf

21. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 – 39 let11140,22 %40,22 %  
40 – 59 let7828,26 %28,26 %  
19 – 24 let5821,01 %21,01 %  
60 let a více238,33 %8,33 %  
15 – 18 let62,17 %2,17 %  

Graf

22. Pocházíte z (uveďte město):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha6122,1 %22,1 %  
české budějovice196,88 %6,88 %  
Brno124,35 %4,35 %  
ostrava62,17 %2,17 %  
Jindřichův Hradec62,17 %2,17 %  
Tábor62,17 %2,17 %  
Český Krumlov51,81 %1,81 %  
Písek41,45 %1,45 %  
Hradec Králové41,45 %1,45 %  
Zlín41,45 %1,45 %  
ostatní odpovědi Teplice
Ústí nad Labem
Milevsko
Liberec
Olomouc
Plzeň
Bechyně
Strakonice
Vsetín
Kroměříž
Litvínov
Bratislava
Telč
Prahy
Třebíč
Louny
Pardubice
Kolín
JH
Bystřice pod Hostýnem.
Rudolfov
Nymburk
střední Čechy
vrchlabé hochelbe
Slatina okres Kladno
Nehvizdy
Teplice v Čechách
Ohrobec, Středočeský kraj
Soběslav
Liberce
šumperk
Nové Strašecí
Praha 4
Slovensko a nasledne Praha
Beroun
Litoměřice
Orlová
Bohdaneč
München
Zdice
Velké Meziříčí
Boršov nad Vltavou
Ivančice
Rokycany
Zdíkov
Husinec
Jablonec n/N
Zeleneč
Havířov
Č. Budějovice
DC
Českých Budějovic
Rakovník
Zilina
Vlašim
Třeboně
Jesenice
Nové Hrady
nový jičín
Frymburk
Kostelec nad Orlicí
Neratovice
Jičín
Vrchlabi
Praha, avšak u Budějovic mám chalupu, což je důvod mé návštěvy. To v otázce č. 2 jako důvod návštěvy regionu zcela chybí, přitom to považuji za zásadní chybu tohoto dotazníku. Mou odpověď na tuto otázku tedy berte s rezervou. Rozhodně by bylo vhodné alespoň nabídnout možnost "jiné".
ČB
Sušice
Třinec
Vyškov na Moravě
Příbram
Velké Přítočno (Kladno)
Horažďovice
okres Beroun
jihlava
České Velenice
Mělník
Rudná u Prahy
cesky krumlov
Týn nad Vltavou
most
Pocházím ze Strakonic, bydlím v Č. Budějovicích
přeštice
Hodonín
Jablonec nad Nisou
Uherské Hradiště
Cheb
Plzně
Krupka
Moravská Třebová
lysá nad Labem
městec králové
Markvartovice
Chrudim
Okres Kroměříž
Chlumec nad Cidlinou
Náchod
Znojmo
hustopeče u brna
Klatovy
Blatná
Trutnov
Otrokovice
Lukov u Zlína
Břeclav
Čeladná
Chrastava
Pha
Ceske budejovice
Zlín
TIšnov
vysočina
Vyškov
sternberk
Frýdek-Místek
Dolní Kounice
Šumice
Turnov
Karlovy Vary
Volyně
Říčany u Prahy
14953,99 %53,99 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak často navštěvujete destinaci jižní Čechy?

  • odpověď žiji v jižních Čechách:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi české budějovice na otázku 22. Pocházíte z (uveďte město):

9. Myslíte si, že kulinářské akce v jižních Čechách jsou zajímavé?

  • odpověď nevím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Jste obecně spokojen(a) s nabídkou místních gastronomických služeb v jižních Čechách?

14. Byl(a) jste spokojen(a) s poskytovanými službami v gastronomických zařízeních v jižních Čechách?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Jste obecně spokojen(a) s nabídkou místních gastronomických služeb v jižních Čechách?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete destinaci jižní Čechy?

2. Jaký je nejdůležitější motiv Vašich návštěv destinace jižní Čechy?

3. Která část roku je podle Vašeho názoru nejvhodnější na návštěvu destinace jižní Čechy?

4. Který typ organizovaných akcí podle Vašeho názoru v nabídce destinace jižní Čechy převažuje?

5. Které organizované akce podle Vašeho názoru v nabídce destinace jižní Čechy chybí?

6. Jaký druh gastronomického zařízení nejčastěji navštěvujete?

7. Navštívil(a) jste v poslední době nějaké gastronomické zařízení využívající následující trendy?

8. Myslíte si, že se organizuje dostatek kulinářských akcí, které mají za cíl přilákat návštěvníky do destinace jižní Čechy?

9. Myslíte si, že kulinářské akce v jižních Čechách jsou zajímavé?

10. Myslíte si, že propagace kulinářských akcí v destinaci jižní Čechy je dostatečná?

12. Využil(a) jste někdy gastronomické služby v jižních Čechách?

13. Jste obecně spokojen(a) s nabídkou místních gastronomických služeb v jižních Čechách?

14. Byl(a) jste spokojen(a) s poskytovanými službami v gastronomických zařízeních v jižních Čechách?

15. Doporučíte návštěvu Vámi navštívených gastronomických zařízení i příbuzným a známým?

16. Pro návštěvu navštíveného gastronomického zařízení jste se rozhodl(a) na základě:

17. Jaký vliv měla při výběru gastronomického zařízení certifikace Czech Specials?

18. Kolik gastronomických zařízení navštívíte během jednoho dne při pobytu v regionu (průměrně)?

19. Jste:

20. Destinaci nejčastěji navštěvujete:

21. Váš věk je:

22. Pocházíte z (uveďte město):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete destinaci jižní Čechy?

2. Jaký je nejdůležitější motiv Vašich návštěv destinace jižní Čechy?

3. Která část roku je podle Vašeho názoru nejvhodnější na návštěvu destinace jižní Čechy?

4. Který typ organizovaných akcí podle Vašeho názoru v nabídce destinace jižní Čechy převažuje?

5. Které organizované akce podle Vašeho názoru v nabídce destinace jižní Čechy chybí?

6. Jaký druh gastronomického zařízení nejčastěji navštěvujete?

7. Navštívil(a) jste v poslední době nějaké gastronomické zařízení využívající následující trendy?

8. Myslíte si, že se organizuje dostatek kulinářských akcí, které mají za cíl přilákat návštěvníky do destinace jižní Čechy?

9. Myslíte si, že kulinářské akce v jižních Čechách jsou zajímavé?

10. Myslíte si, že propagace kulinářských akcí v destinaci jižní Čechy je dostatečná?

12. Využil(a) jste někdy gastronomické služby v jižních Čechách?

13. Jste obecně spokojen(a) s nabídkou místních gastronomických služeb v jižních Čechách?

14. Byl(a) jste spokojen(a) s poskytovanými službami v gastronomických zařízeních v jižních Čechách?

15. Doporučíte návštěvu Vámi navštívených gastronomických zařízení i příbuzným a známým?

16. Pro návštěvu navštíveného gastronomického zařízení jste se rozhodl(a) na základě:

17. Jaký vliv měla při výběru gastronomického zařízení certifikace Czech Specials?

18. Kolik gastronomických zařízení navštívíte během jednoho dne při pobytu v regionu (průměrně)?

19. Jste:

20. Destinaci nejčastěji navštěvujete:

21. Váš věk je:

22. Pocházíte z (uveďte město):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Táborská, L.Trendy gastronomie v jižních Čechách (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://trendy-gastronomie-jizni-cec.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.