Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trendy market. komunikace v telekomunikacích

Trendy market. komunikace v telekomunikacích

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Štěpánková
Šetření:08. 02. 2012 - 14. 02. 2012
Počet respondentů:210
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.73
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci zaměřené na téma nové trendy marketingové komunikace u mobilních operátorů.
Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27 - 45 let12459,05 %59,05 %  
18 - 26 let7033,33 %33,33 %  
46 - 60 let115,24 %5,24 %  
do 17 let41,9 %1,9 %  
nad 61 let10,48 %0,48 %  

Graf

2. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12760,48 %60,48 %  
Muž8339,52 %39,52 %  

Graf

3. Zajímáte se o nové produkty na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleduji novinky, s jejich pořízením vyčkávám14368,1 %68,1 %  
Novinky nesleduji5928,1 %28,1 %  
Sleduji novinky, hned si je pořídím83,81 %3,81 %  

Graf

4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Web10148,1 %48,1 %  
Tisk (Letáky, inzerce v novinách)9645,71 %45,71 %  
Televize9444,76 %44,76 %  
Žádné3416,19 %16,19 %  
Prostřednictvím sociálních sítí (Facebook, Twitter)3215,24 %15,24 %  
Emailem (Newsletter)2913,81 %13,81 %  
Rozhlas125,71 %5,71 %  
Mobilní (SMS)31,43 %1,43 %  

Graf

5. Pořídil(a) jste si během posledních šesti měsíců službu nebo mobilní telefon na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nic jsem nepotřeboval(a)10148,1 %48,1 %  
Ne, ale o koupi jsem přemýšlel(a) 4320,48 %20,48 %  
Ano3717,62 %17,62 %  
Ne, nikdy nenakupuji na základě reklamy2913,81 %13,81 %  

Graf

6. Jakou formu marketingové komunikace preferujete u mobilních operátorů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Web8841,9 %41,9 %  
Televizní8440 %40 %  
Tištěnou (Letáky, inzerce v novinách)5526,19 %26,19 %  
Email (Newsletter)5023,81 %23,81 %  
Mobilní (SMS)2813,33 %13,33 %  
Žádná209,52 %9,52 %  
Prostřednictvím sociálních sítí (Facebook, Twitter)199,05 %9,05 %  
Rozhlasovou115,24 %5,24 %  

Graf

7. U kterého mobilního operátora se Vám nejvíce líbí prezentace služeb / reklamní aktivity?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone9846,67 %46,67 %  
T-Mobile7033,33 %33,33 %  
O24220 %20 %  

Graf

8. Reklamní akci kterého mobilního operátora si naposledy vybavíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile11152,86 %52,86 %  
Vodafone7334,76 %34,76 %  
O22612,38 %12,38 %  

Graf

9. O jakou reklamní kampaň se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velikonoce95,88 %4,29 %  
Chytré telefony31,96 %1,43 %  
Kecky31,96 %1,43 %  
Posilovna31,96 %1,43 %  
Veselé Velikonoce31,96 %1,43 %  
vánoční21,31 %0,95 %  
Vojta Kotek21,31 %0,95 %  
chytré telefony - Vojta Kotek21,31 %0,95 %  
chytrá síť21,31 %0,95 %  
Zajíci21,31 %0,95 %  
ostatní odpovědi Velikonoční králíci
vOLEJ ZDARMA
Vojtěch Kotek - tablety
taková ta Velikonoční
Kotek
Rychlý internet - Bolek Polívka
internet v mobilu
Kotek v tělocvičně
Kampaň s Bolkem Polívkou
velký a malý, akce na internet pro tablety a telefony...
v posilovně s Vojtkem...
Poslední - internet do tabletu a mobilu, scénky v tělocvičně
vánoční reklama s Bolkem Polívkou
předvánoční - dvojnásobné počty minut - hračky se pokoušely vypnout reklamu...
TV a billboard reklama na internet v mobilu/mobilní internet s Vojtou Kotkem
Velikonoční ošatka - podpora nákupů smartphonů
výhodny paušál
vanocni akce se smrcky
IVM - Velikonoční zajíci
Vždy o krok napřed (Velikonoce na Vánoce)
direct call
debilní reklama s Velikonocemi
Komplet služby - Internet v mobilu i tabletu v jednom
internet
kolej
volej
O krok napřed
víkend patří keckám
na paušál
velikonoční zajíčci o vánocích
T-M Bolek Polívka
Na Nokii 800
2 služby najendou?
velikonoční zajíci
Internet do mobilu a tabletu - Vojta Kotek
V. Kotek ve fitness -chytrý telefon
Velikonoční tarify na míru nebo 2x více volných minut
tablety :-) v posilovně
Kam si dojít pro chytrý telefon
Jsme o krok dřív
vánoce 2011
Připojení k internetu
jsem o krok dál
vánoční s bolkem
buďte o krok napřed
Chuck Norris
Vanoce/Velikonoce
žárlení vánočních dárků
Vánoční kampaň
Reklamní kampaň s Vojtou Kotkem.
darky
kokotek
Vánoční kampaň - žárlivé dárky
Nevím přesně, 02 měla reklama při přestupu v tunelu v metru na stanici Florenc. Bylo to efektní.
Vánoce s Polívkou
Karta na miru
Reklama na kompletní služby
Chytré telefony + Vojta Kotek
králíci
Vánoční kampaň O2
Vánoční reklamní kampaň s Bolkem Polívkou (3G síť, .. )
Vše v jednom - komplet . TV reklama s Vojtou Kotkem
Buďte o krok napřed - velikonoce, zajíci, pomlázka a remake "Teplákové soupravy"
s Bolkem Polívkou
Bolek Polívka - volej
Volání o víkendu (Bolek Polívka, Luděk Sobota)
Reklama s Bolkem Polívkou "Volej zdarma"
Před vánočními svátky reklama s velikonoční tematikou
chytré teelfony
Ctvrtnicek - jelen
Reklama na tablet
Kotek Pavlásek
ruzovi sloni
Kampaň T-Mobile na smartphony.
Vánoční kampaň s Bolkem Polívkou
Vánoce - Velikonoce
Vojta Kotek :o) - mobilní internet
kofola
Běžící na Tablety - s Vojtou Kotkem
S Bolkem Polívkou, vtipné (konečně) Nejhorší reklamy má jednoznačnš O2
Vánoční reklama s velikonočním motivem...
S námi jste o krok napřed (velikonoční králíčci)
vtipná velikonoční reklama s králíčky od vodafone
internet v tabletu a mobilu dohromady za 499
Nová reklama na internet a tablet ( posilovna Vojta Kotek)
Jani, to si nepamatuju:)
o krok napřed - zajíci
velikonoční akce
Polívka
Velikonocni motiv o Vanocich
chytrý telefon s Mádlem
s Vojtou Kotkem - vánoční, loňská vánoční - super - s Chuck Norrisem:o)
Velikonoce/Vánoce
Vanocni ( s Velikonocni tematikou )
Tablety, Když mě předjedeš na tom kole je tvůj
chytre telefony si poridite v nasich prodejnach
Velikonocni zajicci se zvedackou
nevim
debilní velikonční králíci...!
Opět výhodné balíčky, nevěnovala jsem tomu pozornost.
Kotek v posilovně
Vojta Kotek a posilovna
Reklama na víkendové volání
to nevím
Kotek - posilovna - je aktuální a je vtipná.
Ta s Chuckem :-)
Smartphony
"mít to komplet"
o2 - idealni misto kam pro chytry mobil
v.kotek v posilovně
T-mobile: televizní reklama s Vojtěchem Kotkem
t-mobile, vojta kotek
reklama s posilovnou
Velikonoce (o Vánocích)
TV reklamy
Reklamy z posilovny :)
Jsme o krok napřed, Velikonoce :-)
byly tam gumové kachýnky ve skleněné tabuli
reklama z posilovny, mobilní internet
12279,74 %58,1 % 

Graf

10. Přišla vám daná reklama srozumitelná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jednoznačně jsem pochopil(a) nabídku mobilního operátora14468,57 %68,57 %  
Ano, ale musel(a) jsem si najít více informací3918,57 %18,57 %  
Ano, ale nepochopil(a) jsem nabídku kampaně188,57 %8,57 %  
Ne94,29 %4,29 %  

Graf

11. Provedli byste změnu mobilního operátora na základě speciální nabídky (př. volné minuty navíc)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9947,14 %47,14 %  
ano5727,14 %27,14 %  
nevím5425,71 %25,71 %  

Graf

12. Zjišťujete si informace mobilního operátora na webových stránkách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15473,33 %73,33 %  
Ne5626,67 %26,67 %  

Graf

13. Jak hodnotíte webové stránky Vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný8741,43 %41,43 %  
dobrý7736,67 %36,67 %  
dostatečný199,05 %9,05 %  
výborný188,57 %8,57 %  
nedostatečný94,29 %4,29 %  

Graf

14. Který nástroj podpory prodeje Vás nejvíce oslovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleva na službu / telefon13865,71 %65,71 %  
Možnost vyzkoušet si službu / mobilní telefon8339,52 %39,52 %  
Dárek / Bonus6731,9 %31,9 %  
Soutěž3215,24 %15,24 %  
Osobní prezentace167,62 %7,62 %  

Graf

15. Domníváte se, že došlo ke zlepšení reklamní kampaně mobilních operátorů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepociťuji rozdíl 10851,43 %51,43 %  
Stále se zlepšuje8741,43 %41,43 %  
Zhoršuje se157,14 %7,14 %  

Graf

16. Jakého mobilního operátora používáte? (V případě, že využíváte služeb více operátorů, zaškrtněte toho s nejvíce službami)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O212760,48 %60,48 %  
Vodafone4220 %20 %  
T-Mobile4119,52 %19,52 %  

Graf

17. Na základě čeho jste si vybrali mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nerozhodoval(a) jsem o tom – telefon od zaměstnavatele, dostal(a) jsem ho jako dárek10650,48 %50,48 %  
Cena5626,67 %26,67 %  
Doporučení známých, kteří ho používají4822,86 %22,86 %  

Graf

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské11052,38 %52,38 %  
Středoškolské s maturitou8841,9 %41,9 %  
Základní 94,29 %4,29 %  
Středoškolské s výučním listem31,43 %1,43 %  

Graf

19. Pracovní zařazení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec 14267,62 %67,62 %  
Student3617,14 %17,14 %  
OSVČ / Podnikatel2310,95 %10,95 %  
V domácnosti94,29 %4,29 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?

  • odpověď Televize:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas na otázku 4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk:

2. Pohlaví

3. Zajímáte se o nové produkty na trhu?

4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?

5. Pořídil(a) jste si během posledních šesti měsíců službu nebo mobilní telefon na základě reklamy?

6. Jakou formu marketingové komunikace preferujete u mobilních operátorů?

7. U kterého mobilního operátora se Vám nejvíce líbí prezentace služeb / reklamní aktivity?

8. Reklamní akci kterého mobilního operátora si naposledy vybavíte?

10. Přišla vám daná reklama srozumitelná?

11. Provedli byste změnu mobilního operátora na základě speciální nabídky (př. volné minuty navíc)?

12. Zjišťujete si informace mobilního operátora na webových stránkách?

13. Jak hodnotíte webové stránky Vašeho operátora?

14. Který nástroj podpory prodeje Vás nejvíce oslovuje?

15. Domníváte se, že došlo ke zlepšení reklamní kampaně mobilních operátorů?

16. Jakého mobilního operátora používáte? (V případě, že využíváte služeb více operátorů, zaškrtněte toho s nejvíce službami)

17. Na základě čeho jste si vybrali mobilního operátora?

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Pracovní zařazení

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk:

2. Pohlaví

3. Zajímáte se o nové produkty na trhu?

4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?

5. Pořídil(a) jste si během posledních šesti měsíců službu nebo mobilní telefon na základě reklamy?

6. Jakou formu marketingové komunikace preferujete u mobilních operátorů?

7. U kterého mobilního operátora se Vám nejvíce líbí prezentace služeb / reklamní aktivity?

8. Reklamní akci kterého mobilního operátora si naposledy vybavíte?

10. Přišla vám daná reklama srozumitelná?

11. Provedli byste změnu mobilního operátora na základě speciální nabídky (př. volné minuty navíc)?

12. Zjišťujete si informace mobilního operátora na webových stránkách?

13. Jak hodnotíte webové stránky Vašeho operátora?

14. Který nástroj podpory prodeje Vás nejvíce oslovuje?

15. Domníváte se, že došlo ke zlepšení reklamní kampaně mobilních operátorů?

16. Jakého mobilního operátora používáte? (V případě, že využíváte služeb více operátorů, zaškrtněte toho s nejvíce službami)

17. Na základě čeho jste si vybrali mobilního operátora?

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Pracovní zařazení

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Štěpánková, J.Trendy market. komunikace v telekomunikacích (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://trendy-market-komunikace-v-t.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.