Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci zaměřené na téma nové trendy marketingové komunikace u mobilních operátorů. Předem děkuji za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Jaký je Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
27 - 45 let
124
59,05 %
59,05 %
18 - 26 let
70
33,33 %
33,33 %
46 - 60 let
11
5,24 %
5,24 %
do 17 let
4
1,9 %
1,9 %
nad 61 let
1
0,48 %
0,48 %
2. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
127
60,48 %
60,48 %
Muž
83
39,52 %
39,52 %
3. Zajímáte se o nové produkty na trhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sleduji novinky, s jejich pořízením vyčkávám
143
68,1 %
68,1 %
Novinky nesleduji
59
28,1 %
28,1 %
Sleduji novinky, hned si je pořídím
8
3,81 %
3,81 %
4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Web
101
48,1 %
48,1 %
Tisk (Letáky, inzerce v novinách)
96
45,71 %
45,71 %
Televize
94
44,76 %
44,76 %
Žádné
34
16,19 %
16,19 %
Prostřednictvím sociálních sítí (Facebook, Twitter)
32
15,24 %
15,24 %
Emailem (Newsletter)
29
13,81 %
13,81 %
Rozhlas
12
5,71 %
5,71 %
Mobilní (SMS)
3
1,43 %
1,43 %
5. Pořídil(a) jste si během posledních šesti měsíců službu nebo mobilní telefon na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nic jsem nepotřeboval(a)
101
48,1 %
48,1 %
Ne, ale o koupi jsem přemýšlel(a)
43
20,48 %
20,48 %
Ano
37
17,62 %
17,62 %
Ne, nikdy nenakupuji na základě reklamy
29
13,81 %
13,81 %
6. Jakou formu marketingové komunikace preferujete u mobilních operátorů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Web
88
41,9 %
41,9 %
Televizní
84
40 %
40 %
Tištěnou (Letáky, inzerce v novinách)
55
26,19 %
26,19 %
Email (Newsletter)
50
23,81 %
23,81 %
Mobilní (SMS)
28
13,33 %
13,33 %
Žádná
20
9,52 %
9,52 %
Prostřednictvím sociálních sítí (Facebook, Twitter)
19
9,05 %
9,05 %
Rozhlasovou
11
5,24 %
5,24 %
7. U kterého mobilního operátora se Vám nejvíce líbí prezentace služeb / reklamní aktivity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vodafone
98
46,67 %
46,67 %
T-Mobile
70
33,33 %
33,33 %
O2
42
20 %
20 %
8. Reklamní akci kterého mobilního operátora si naposledy vybavíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
T-Mobile
111
52,86 %
52,86 %
Vodafone
73
34,76 %
34,76 %
O2
26
12,38 %
12,38 %
9. O jakou reklamní kampaň se jednalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Velikonoce
9
5,88 %
4,29 %
Chytré telefony
3
1,96 %
1,43 %
Kecky
3
1,96 %
1,43 %
Posilovna
3
1,96 %
1,43 %
Veselé Velikonoce
3
1,96 %
1,43 %
vánoční
2
1,31 %
0,95 %
Vojta Kotek
2
1,31 %
0,95 %
chytré telefony - Vojta Kotek
2
1,31 %
0,95 %
chytrá síť
2
1,31 %
0,95 %
Zajíci
2
1,31 %
0,95 %
ostatní odpovědi
Velikonoční králíci vOLEJ ZDARMA Vojtěch Kotek - tablety taková ta Velikonoční Kotek Rychlý internet - Bolek Polívka internet v mobilu Kotek v tělocvičně Kampaň s Bolkem Polívkou velký a malý, akce na internet pro tablety a telefony... v posilovně s Vojtkem... Poslední - internet do tabletu a mobilu, scénky v tělocvičně vánoční reklama s Bolkem Polívkou předvánoční - dvojnásobné počty minut - hračky se pokoušely vypnout reklamu... TV a billboard reklama na internet v mobilu/mobilní internet s Vojtou Kotkem Velikonoční ošatka - podpora nákupů smartphonů výhodny paušál vanocni akce se smrcky IVM - Velikonoční zajíci Vždy o krok napřed (Velikonoce na Vánoce) direct call debilní reklama s Velikonocemi Komplet služby - Internet v mobilu i tabletu v jednom internet kolej volej O krok napřed víkend patří keckám na paušál velikonoční zajíčci o vánocích T-M Bolek Polívka Na Nokii 800 2 služby najendou? velikonoční zajíci Internet do mobilu a tabletu - Vojta Kotek V. Kotek ve fitness -chytrý telefon Velikonoční tarify na míru nebo 2x více volných minut tablety :-) v posilovně Kam si dojít pro chytrý telefon Jsme o krok dřív vánoce 2011 Připojení k internetu jsem o krok dál vánoční s bolkem buďte o krok napřed Chuck Norris Vanoce/Velikonoce žárlení vánočních dárků Vánoční kampaň Reklamní kampaň s Vojtou Kotkem. darky kokotek Vánoční kampaň - žárlivé dárky Nevím přesně, 02 měla reklama při přestupu v tunelu v metru na stanici Florenc. Bylo to efektní. Vánoce s Polívkou Karta na miru Reklama na kompletní služby Chytré telefony + Vojta Kotek králíci Vánoční kampaň O2 Vánoční reklamní kampaň s Bolkem Polívkou (3G síť, .. ) Vše v jednom - komplet . TV reklama s Vojtou Kotkem Buďte o krok napřed - velikonoce, zajíci, pomlázka a remake "Teplákové soupravy" s Bolkem Polívkou Bolek Polívka - volej Volání o víkendu (Bolek Polívka, Luděk Sobota) Reklama s Bolkem Polívkou "Volej zdarma" Před vánočními svátky reklama s velikonoční tematikou chytré teelfony Ctvrtnicek - jelen Reklama na tablet Kotek Pavlásek ruzovi sloni Kampaň T-Mobile na smartphony. Vánoční kampaň s Bolkem Polívkou Vánoce - Velikonoce Vojta Kotek :o) - mobilní internet kofola Běžící na Tablety - s Vojtou Kotkem S Bolkem Polívkou, vtipné (konečně) Nejhorší reklamy má jednoznačnš O2 Vánoční reklama s velikonočním motivem... S námi jste o krok napřed (velikonoční králíčci) vtipná velikonoční reklama s králíčky od vodafone internet v tabletu a mobilu dohromady za 499 Nová reklama na internet a tablet ( posilovna Vojta Kotek) Jani, to si nepamatuju:) o krok napřed - zajíci velikonoční akce Polívka Velikonocni motiv o Vanocich chytrý telefon s Mádlem s Vojtou Kotkem - vánoční, loňská vánoční - super - s Chuck Norrisem:o) Velikonoce/Vánoce Vanocni ( s Velikonocni tematikou ) Tablety, Když mě předjedeš na tom kole je tvůj chytre telefony si poridite v nasich prodejnach Velikonocni zajicci se zvedackou nevim debilní velikonční králíci...! Opět výhodné balíčky, nevěnovala jsem tomu pozornost. Kotek v posilovně Vojta Kotek a posilovna Reklama na víkendové volání to nevím Kotek - posilovna - je aktuální a je vtipná. Ta s Chuckem :-) Smartphony "mít to komplet" o2 - idealni misto kam pro chytry mobil v.kotek v posilovně T-mobile: televizní reklama s Vojtěchem Kotkem t-mobile, vojta kotek reklama s posilovnou Velikonoce (o Vánocích) TV reklamy Reklamy z posilovny :) Jsme o krok napřed, Velikonoce :-) byly tam gumové kachýnky ve skleněné tabuli reklama z posilovny, mobilní internet
122
79,74 %
58,1 %
10. Přišla vám daná reklama srozumitelná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, jednoznačně jsem pochopil(a) nabídku mobilního operátora
144
68,57 %
68,57 %
Ano, ale musel(a) jsem si najít více informací
39
18,57 %
18,57 %
Ano, ale nepochopil(a) jsem nabídku kampaně
18
8,57 %
8,57 %
Ne
9
4,29 %
4,29 %
11. Provedli byste změnu mobilního operátora na základě speciální nabídky (př. volné minuty navíc)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
99
47,14 %
47,14 %
ano
57
27,14 %
27,14 %
nevím
54
25,71 %
25,71 %
12. Zjišťujete si informace mobilního operátora na webových stránkách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
154
73,33 %
73,33 %
Ne
56
26,67 %
26,67 %
13. Jak hodnotíte webové stránky Vašeho operátora?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chvalitebný
87
41,43 %
41,43 %
dobrý
77
36,67 %
36,67 %
dostatečný
19
9,05 %
9,05 %
výborný
18
8,57 %
8,57 %
nedostatečný
9
4,29 %
4,29 %
14. Který nástroj podpory prodeje Vás nejvíce oslovuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sleva na službu / telefon
138
65,71 %
65,71 %
Možnost vyzkoušet si službu / mobilní telefon
83
39,52 %
39,52 %
Dárek / Bonus
67
31,9 %
31,9 %
Soutěž
32
15,24 %
15,24 %
Osobní prezentace
16
7,62 %
7,62 %
15. Domníváte se, že došlo ke zlepšení reklamní kampaně mobilních operátorů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepociťuji rozdíl
108
51,43 %
51,43 %
Stále se zlepšuje
87
41,43 %
41,43 %
Zhoršuje se
15
7,14 %
7,14 %
16. Jakého mobilního operátora používáte? (V případě, že využíváte služeb více operátorů, zaškrtněte toho s nejvíce službami)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
O2
127
60,48 %
60,48 %
Vodafone
42
20 %
20 %
T-Mobile
41
19,52 %
19,52 %
17. Na základě čeho jste si vybrali mobilního operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nerozhodoval(a) jsem o tom – telefon od zaměstnavatele, dostal(a) jsem ho jako dárek
106
50,48 %
50,48 %
Cena
56
26,67 %
26,67 %
Doporučení známých, kteří ho používají
48
22,86 %
22,86 %
18. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
110
52,38 %
52,38 %
Středoškolské s maturitou
88
41,9 %
41,9 %
Základní
9
4,29 %
4,29 %
Středoškolské s výučním listem
3
1,43 %
1,43 %
19. Pracovní zařazení
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
142
67,62 %
67,62 %
Student
36
17,14 %
17,14 %
OSVČ / Podnikatel
23
10,95 %
10,95 %
V domácnosti
9
4,29 %
4,29 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?
odpověď Televize:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas na otázku 4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaký je Váš věk:
2. Pohlaví
3. Zajímáte se o nové produkty na trhu?
4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?
5. Pořídil(a) jste si během posledních šesti měsíců službu nebo mobilní telefon na základě reklamy?
6. Jakou formu marketingové komunikace preferujete u mobilních operátorů?
7. U kterého mobilního operátora se Vám nejvíce líbí prezentace služeb / reklamní aktivity?
8. Reklamní akci kterého mobilního operátora si naposledy vybavíte?
10. Přišla vám daná reklama srozumitelná?
11. Provedli byste změnu mobilního operátora na základě speciální nabídky (př. volné minuty navíc)?
12. Zjišťujete si informace mobilního operátora na webových stránkách?
13. Jak hodnotíte webové stránky Vašeho operátora?
14. Který nástroj podpory prodeje Vás nejvíce oslovuje?
15. Domníváte se, že došlo ke zlepšení reklamní kampaně mobilních operátorů?
16. Jakého mobilního operátora používáte? (V případě, že využíváte služeb více operátorů, zaškrtněte toho s nejvíce službami)
17. Na základě čeho jste si vybrali mobilního operátora?
18. Nejvyšší dosažené vzdělání
19. Pracovní zařazení
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaký je Váš věk:
2. Pohlaví
3. Zajímáte se o nové produkty na trhu?
4. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku?
5. Pořídil(a) jste si během posledních šesti měsíců službu nebo mobilní telefon na základě reklamy?
6. Jakou formu marketingové komunikace preferujete u mobilních operátorů?
7. U kterého mobilního operátora se Vám nejvíce líbí prezentace služeb / reklamní aktivity?
8. Reklamní akci kterého mobilního operátora si naposledy vybavíte?
10. Přišla vám daná reklama srozumitelná?
11. Provedli byste změnu mobilního operátora na základě speciální nabídky (př. volné minuty navíc)?
12. Zjišťujete si informace mobilního operátora na webových stránkách?
13. Jak hodnotíte webové stránky Vašeho operátora?
14. Který nástroj podpory prodeje Vás nejvíce oslovuje?
15. Domníváte se, že došlo ke zlepšení reklamní kampaně mobilních operátorů?
16. Jakého mobilního operátora používáte? (V případě, že využíváte služeb více operátorů, zaškrtněte toho s nejvíce službami)
17. Na základě čeho jste si vybrali mobilního operátora?
18. Nejvyšší dosažené vzdělání
19. Pracovní zařazení
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.