Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trendy v přepravě cestujících
Trendy v přepravě cestujících
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Krausova |
---|---|
Šetření: | 07. 04. 2009 - 05. 05. 2009 |
Počet respondentů: | 118 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 18.04 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 25,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:00 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení cestující,
tento dotazník je součástí mojí diplomové práce, která se věnuje trendům v letecké dopravě. Smyslem této práce je zjištění kvality leteckých služeb vnímaných zakazníkem.Na základě výsledků tohoto průzkumu vniknou návrhy na odstranění nalezených nedostatků čí zavedení nových služeb.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 72 | 61,02 % | 61,02 % |
Muž | 46 | 38,98 % | 38,98 % |
2. Jste jako zákazník věrný jedné letecké společnosti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 100 | 85,47 % | 84,75 % |
ano | 17 | 14,53 % | 14,41 % |
3. Jak často létáte s jinými leteckými společnostmi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
stejně | 74 | 62,71 % | 62,71 % |
méně | 33 | 27,97 % | 27,97 % |
vůbec | 6 | 5,08 % | 5,08 % |
více | 4 | 3,39 % | 3,39 % |
stejně jako s touto | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
4. Jakým způsob nákupu letenky preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nákup přes internet | 93 | 78,81 % | 78,81 % |
Nákup u agentůry | 13 | 11,02 % | 11,02 % |
Nákup u letecké společnosti | 10 | 8,47 % | 8,47 % |
Přes cestovní kancelář | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
jak je třeba | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
5. Informace z prodejního kanálu jsou pro Vás srozumitelné a dostatečně přehledné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 70 | 59,32 % | 59,32 % |
Ano | 38 | 32,2 % | 32,2 % |
Spíše ne | 9 | 7,63 % | 7,63 % |
Ne | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
6. Jste spokojen/a s rychlostí a komfortem vyřízení zpracování transakce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 60 | 50,85 % | 50,85 % |
Ano | 54 | 45,76 % | 45,76 % |
Ne | 3 | 2,54 % | 2,54 % |
Spíše ne | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
7. Využíváte něktérého věrnostního programu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 78 | 66,1 % | 66,1 % |
Jiné | 18 | 15,25 % | 15,25 % |
Sky Team | 15 | 12,71 % | 12,71 % |
Star Alliance | 10 | 8,47 % | 8,47 % |
One World | 2 | 1,69 % | 1,69 % |
ČSA | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
8. Jste spokojen s rychlostí odbavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 59 | 50 % | 50 % |
Ano | 42 | 35,59 % | 35,59 % |
Spíše ne | 15 | 12,71 % | 12,71 % |
Ne | 2 | 1,69 % | 1,69 % |
9. Jaký druh odbavení preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Odbavení na letišti-Check–in | 91 | 77,12 % | 77,12 % |
Web check-in | 16 | 13,56 % | 13,56 % |
Samostatné odbavení- Self check-in | 10 | 8,47 % | 8,47 % |
zatím jsem zažila jen na letišti | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
10. Pokud létáte v rámci jiného než ekonomického tarifu využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevyužívám | 71 | 60,17 % | 60,17 % |
Přednostní odbavení | 25 | 21,19 % | 21,19 % |
Salonék | 20 | 16,95 % | 16,95 % |
Přednostní nástup | 10 | 8,47 % | 8,47 % |
11. Jste informován o možnostech kompenzací v případě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zrušení letu | 60 | 50,85 % | 50,85 % |
Zpoždění | 53 | 44,92 % | 44,92 % |
Nezajímám se o to | 47 | 39,83 % | 39,83 % |
Přeplnění letu – Overbooking | 32 | 27,12 % | 27,12 % |
12. Má na Vaši volbu Letecké společnosti vstřícnost a ochota palubního personálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 36 | 30,51 % | 30,51 % |
Ano | 32 | 27,12 % | 27,12 % |
Spíše ne | 32 | 27,12 % | 27,12 % |
Ne | 18 | 15,25 % | 15,25 % |
13. Ovlivní Váš výběr letecké společnosti občerstvení v rámci ceny letenky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 47 | 39,83 % | 39,83 % |
Ne | 36 | 30,51 % | 30,51 % |
Spíše ano | 21 | 17,8 % | 17,8 % |
Ano | 14 | 11,86 % | 11,86 % |
14. Vadilo by Vám, pokud by byly podávány pouze nápoje na kratších letech (do 90 min)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 41 | 34,75 % | 34,75 % |
Spíše ne | 32 | 27,12 % | 27,12 % |
Spíše ano | 25 | 21,19 % | 21,19 % |
Ano | 20 | 16,95 % | 16,95 % |
15. Využíval/a byste či využíváte doplňkové následující služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Denní tisk | 84 | 71,19 % | 71,19 % |
Audio-video | 56 | 47,46 % | 47,46 % |
Wi-fi | 46 | 38,98 % | 38,98 % |
Možnost využít elektrické zásuvky | 27 | 22,88 % | 22,88 % |
Možnost volát pomocí mobilního telefonu | 18 | 15,25 % | 15,25 % |
Žádné z nabízených | 8 | 6,78 % | 6,78 % |
16. Máte k dispozici informace, v případné ztráty zavazadla a jeho náhrady?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 47 | 39,83 % | 39,83 % |
Ano | 30 | 25,42 % | 25,42 % |
Spíše ne | 29 | 24,58 % | 24,58 % |
Ne | 12 | 10,17 % | 10,17 % |
17. Hraje roli ve Vašem rozhodnutí výše vyššího pojistného krytí v případě ...?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ztráty zavazadla | 64 | 54,24 % | 54,24 % |
Zrušení letů | 51 | 43,22 % | 43,22 % |
Na moje rozhodnuti nemá vyšší pojistné vliv | 33 | 27,97 % | 27,97 % |
Zpoždění | 21 | 17,8 % | 17,8 % |
Další krytí | 7 | 5,93 % | 5,93 % |
18. Využil/a byste doplňkových služeb v jiné podobě informačního servisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 51 | 43,22 % | 43,22 % |
Spíše ne | 37 | 31,36 % | 31,36 % |
Ne | 16 | 13,56 % | 13,56 % |
Ano | 14 | 11,86 % | 11,86 % |
19. Vaše případné nápady na zkvalitnění služeb:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
lepsi podminky pri preprave malych deti
některý otázky moc nechápu...
nelétám tak často, abych nějakou službu vyžadovala......
V nabídkách cateringu leteckých společností mi schází možnost fruktariánského pokrmu. Jsa milec přírody odmítám pozřít jakýkoli plod, aniž by sám odpadl z mateřské rostliny. Zatím se nenašla společnost, která by byla schopna uspokojit mé požadavky na přepravu vakoplcha bahenního či jiných ptakořitních vačnatců, u kterých, díky jejich těžko uvěřitelným reprodukčním schopnostem, hrozí, že se rodinka z původních dvou exemlářů v průběhu delšího letu rozroste na roztomilých padesát až šedesát kousků. Jako poslední postesk bych rád uvedl absenci dostatečně kulturních snímků v rámci audiovizuální projekce v průběhu letu. Navrhuji zařadit do palubní videotéky sadu krátkých filmů o Čeburaškovi a jeho krokodýlím příteli Geňovi, nebo například některé úspěšnější televizní záznamy divadelních představení z divadla Na Fidlovačce, kde, jak známo, nehrají vůbec špatné kusy.
Více se na cestující usmívat a být k nim příjemnější
Výstavba toalet a sprch v tranzitním prostoru, při nečekaném zpoždení, nebo při velkých časových ztrat při čekaní na následující let
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.